Mitsule uus vints

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

väike-niva kirjutas:tänud :cheers ,jääb siis come up
hetkel siis ninapeal come up 6000s ja ei jõua absoluutselt tõmmata,sellest siis ka uue vintsi ostu plaan.
seff kirjutas:9000 seeria on abiks ..
ostis hoopis come up 15000-de :twisted:
kurjad keeled rääkisid :twisted:
56157755
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

kala kirjutas:ostis hoopis come up 15000-de :twisted:
kurjad keeled rääkisid :twisted:
kas mitte see 15000 seeria vintsi trossi liikumiskiirus polnud v6rredav päikese liikumiskiirusega üle taeva.. :lol:
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4436
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Puhtsportlikust huvist küsin,et kas see vints läheb külge samale mitsule mis testtrackil oma 6000 p***e keeras?
Kasutaja avatar
R.Laansalu
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: N Dets 07, 2006 1:14 am

Postitus Postitas R.Laansalu »

Movistar kirjutas:Puhtsportlikust huvist küsin,et kas see vints läheb külge samale mitsule mis testtrackil oma 6000 p***e keeras?
See mürakas on juba seal küljes.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4436
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

R.Laansalu kirjutas:
Movistar kirjutas:Puhtsportlikust huvist küsin,et kas see vints läheb külge samale mitsule mis testtrackil oma 6000 p***e keeras?
See mürakas on juba seal küljes.
Minumeelest ma ei küsinud kas uus on küljes vaid kas tegemist on sama masinaga mis eelmise vintsi testtrackil läbi kärsatas.
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

Movistar kirjutas:
R.Laansalu kirjutas:
Movistar kirjutas:Puhtsportlikust huvist küsin,et kas see vints läheb külge samale mitsule mis testtrackil oma 6000 p***e keeras?
See mürakas on juba seal küljes.
Minumeelest ma ei küsinud kas uus on küljes vaid kas tegemist on sama masinaga mis eelmise vintsi testtrackil läbi kärsatas.
minumeelest sa mainisid et sul on sportlik huvi .. see tähendab siis et turbas oled sportlikulkt rajal võistlemas?
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4436
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

seff kirjutas:
Movistar kirjutas:
R.Laansalu kirjutas: See mürakas on juba seal küljes.
Minumeelest ma ei küsinud kas uus on küljes vaid kas tegemist on sama masinaga mis eelmise vintsi testtrackil läbi kärsatas.
minumeelest sa mainisid et sul on sportlik huvi .. see tähendab siis et turbas oled sportlikulkt rajal võistlemas?
Kuidas sa nii vara täna ärkasid?
väike-niva
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 104
Liitunud: K Veebr 21, 2007 10:00 pm

Postitus Postitas väike-niva »

tegemist jah sama autoga mis testtrackil kinni oli ja vints ei põlenud läbi, vaid lihtsalt ei jõudnud autot sealt mülkast välja tõmmata.
Ühesõnaga saime kasutajaga Raitz kaubale ja nüüd on ninal siis come up 15000,come up 6000s mis ennem ees oli läheb nüüd tagumisele otsale.
Mind see eriti ei häiri kui see uus vints aeglane on ,sest kui kunagi peakski võistlustulle minema,siis seda ainult selleks et nn.lõbusalt aega veeta. Vähemalt jõupuudust enam olla ei tohiks :lol:
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

väike-niva kirjutas:Vähemalt jõupuudust enam olla ei tohiks :lol:
Ega sul nüüd hoopis voolupuudust ei teki?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4436
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Voolu tood ämbriga iru el.jaamast.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

to: landy

15000 vints ei tarbi rohkem voolu kui 9000, kuna mootor on sama ja sellest ka sama voolutarve. Tegelikuses on voolutarve isegi väiksem, kuna mootorit koormatakse tänu suuremale ülekandele vähem.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
sass
Fitting 38"
Postitusi: 212
Liitunud: K Mai 05, 2004 1:37 pm
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas sass »

DV 15000
SPECIFICATION

Line Pull : 6,803 kg / 15,000 lb
Motor 12V : 4,175 w / 5.6 hp
Motor 24V : 2,684 w / 3.6 hp
Gear Train : 3 stage planetary gears
Gear Ratio : 315 : 1
Freespool : rotating ring gear
Brake : automatic, full load cone brake
Wire Rope Size : 11 mm × 27 m (7/16" × 89')
Wire Rope Type : 6 x W(19) + IWRC
Drum Barrel Diameter : 89 mm (3.5")
Distance between Flanges :206 mm ( 8.1")
Mounting Bolt Pattern : 254 mm x 114.3 mm x 165.1 mm ( 10" x 4.5" x 6.5" )
*Limited lifetime warranty


DV9000
SPECIFICATION

Line Pull : 4,082 kg / 9,000 lb
Motor 12V : 3,430 w / 4.6 hp
Motor 24V : 1,940 w / 2.6 hp
Gear Train : 3 stage planetary
Gear Ratio : 156 : 1
Freespool : rotating ring gear
Brake : automatic, full load cone brake
Wire Rope Size : 8.3 mm × 30 m (21/64" × 100')
Wire Rope Type : galvanized aircraft A7 × 19
Drum Barrel Diameter : 63.5 mm (2.5")
Distance between Flanges :229 mm ( 9")
Mounting Bolt Pattern : 254 mm x 114 mm ( 10" x 4.49" )
*Limited lifetime warranty


Asendasin enda 9000 come up il ka mootori suurema vastu.
Sander"sass"Pärn,team mudapart,piloot,eesti karikasari 2007 VI koht(TR1).
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

vabandust 12000`l on sama mootor, mis 15000`l. Aga voolu tarbimise jutt jääb pmst samaks.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Raitz
Fitting 38"
Postitusi: 368
Liitunud: T Veebr 13, 2007 2:23 pm
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Raitz »

Mitte et sellel erilist tähtsust oleks, aga ma julgen ka seda vintsi kommenteerida :lol:
Ropp toores jõud oli selle vintsi võtmesõna. Nende väheste kordade jooksul, kui me teda kasutasime ei tekkinud kordagi mõtet, et äkki ei jaksa. Samuti ei tekkinud kordagi vooluprobleemi, kuigi autol täiesti tavaline tehaseses paigaldatud genekas. Arvestades vintsi suutlikust, siis käib ta ju põhimõtteliselt enamus aega tühikäigul.
Üks meiepoolne möödalaskmine oli sinna peale kerida 30m köit, no see ei täitnud pooltki trumlist. Arvestades sellest tulenevalt pealekerimise joonkiirust oli ta köiega aeglasem kui trossiga. Seega kas rohkem köit või tross. Teine tegemata töö oli määrde vahetamine vedela aerosool määrde vastu, sellest ka raske "free spool"
Müüki läks ta siiski selle tõttu, et me otsustasime elektrivintsi teenetest loobuda, mitte selle pärast, et teda mõne teise elektrivintsi vastu vahetada.
1 Hobujõud
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4436
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Laupäeval lähme siis seda imeriista katsetama?
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”