Läks täna keema

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
lok665
Fitting 38"
Postitusi: 274
Liitunud: T Jaan 04, 2005 12:24 pm
Asukoht: nömme

Läks täna keema

Postitus Postitas lok665 »

lugu siis selline ,et 2000a 3,0 td hakkas täna peale 200km sõitu seierit punase peale ajama.Jätsin auto seisma ja valasin 2,5l vett juurde,pärast seda hakkas jälle sooja puhuma ja kõik tundus nagu ok.Sõitsin veel 30 km ja sama lugu sooja enam ei tule ja temp läheb jube üles.minu esimene diagnoos,et plokikaane tihend läbi või pea kõver.
On kellegil samade sümptomitega jama olnd,äkki suudate aidata,ei viitsiks kohe mootorit lammutama hakata,kui just ei pea.PS läbisõit u 250tkm.
päikest lok
DIESEL POWER
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

No aga tihendi vea tunned ära ju. Kas tuleb sumbutist auru, või siis jahutusüsteemis surve sees. Aga äkki ikkagi kuskilt lõdviku vahelt tilgub. Vana ka juba ju.
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

Kui töötava mootoriga tekib sumpsi otsa tilk, siis pista sõrm sisse ja maitse, kui on magus, siis kaanes/tihendis viga - jahutusvedelik jookseb läbi sumpsi välja. Kui Sa seal muidugi olulist lahjendust korraldanud juba oled, siis antud variant ei sobi :wink: .
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
lok665
Fitting 38"
Postitusi: 274
Liitunud: T Jaan 04, 2005 12:24 pm
Asukoht: nömme

Postitus Postitas lok665 »

esialgu veel auru ei tähenda ,see vedelik võib ka kõik ära põleda
DIESEL POWER
Kasutaja avatar
gert
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: P Veebr 13, 2005 10:05 pm
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas gert »

kui peksab jahutusvedeliku välja, siis igal juhul jahutussüsteemis surve sees,
ehk aitab kaane lihvimine ja uus tihend.
võibolla vaja ka mikropragusid hakata keevitama.
aga eks võta "pea" maha siis on näha mis selt vastu vaatab.
4 silindrilist ta nii naljalt kõveraks ei keera.
sõita nii, igal juhul ei soovitaks.
NISSAN Patrol GR 3.0TD
MITSUBISHI Pajero Wagon 3.2 DID
Kasutaja avatar
gert
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: P Veebr 13, 2005 10:05 pm
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas gert »

kontrolli ka radikast, kui töötava mootoriga kohapeal käies keerad vaikselt radika punni ära (enne lase vaikselt rõhk vahelt välja) ja piilud selt august sisse ja näed et vaikselt tulevad mullid üles, siis surutakse süsteemi kusagilt õhku juurde. Peaks peaks olema tunda ka väljaheite gaaside lõhna, paisupaagis olev vedelik peaks olema ka hägune
NISSAN Patrol GR 3.0TD
MITSUBISHI Pajero Wagon 3.2 DID
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

gert kirjutas:kui peksab jahutusvedeliku välja, siis igal juhul jahutussüsteemis surve sees,
ehk aitab kaane lihvimine ja uus tihend.
võibolla vaja ka mikropragusid hakata keevitama.
aga eks võta "pea" maha siis on näha mis selt vastu vaatab.
4 silindrilist ta nii naljalt kõveraks ei keera.
sõita nii, igal juhul ei soovitaks.
pea nyd peeru natuke kaane maha v6tmisega v6ibolla on lihtsalt 6humull jahutuss'a'rgis sees kusagil ,proovi k6ige k6rgemast kohast systeemis korra l6dvik lahti lasta...
lok665
Fitting 38"
Postitusi: 274
Liitunud: T Jaan 04, 2005 12:24 pm
Asukoht: nömme

Postitus Postitas lok665 »

Sai siin nii targematega arutatud ja foorumit peetud ja ühine arvamus,et pea kõver ja tihend läbi.laupäeval katkutakse lahti ja siis ka tõestus, palju tegelikult p..... on.Tänud kõigile kaasaaitajatele.lok
DIESEL POWER
Vasta

Mine “Nissan / Renault”