Läks täna keema
Moderaatorid: jr, Moderators
Läks täna keema
lugu siis selline ,et 2000a 3,0 td hakkas täna peale 200km sõitu seierit punase peale ajama.Jätsin auto seisma ja valasin 2,5l vett juurde,pärast seda hakkas jälle sooja puhuma ja kõik tundus nagu ok.Sõitsin veel 30 km ja sama lugu sooja enam ei tule ja temp läheb jube üles.minu esimene diagnoos,et plokikaane tihend läbi või pea kõver.
On kellegil samade sümptomitega jama olnd,äkki suudate aidata,ei viitsiks kohe mootorit lammutama hakata,kui just ei pea.PS läbisõit u 250tkm.
päikest lok
On kellegil samade sümptomitega jama olnd,äkki suudate aidata,ei viitsiks kohe mootorit lammutama hakata,kui just ei pea.PS läbisõit u 250tkm.
päikest lok
DIESEL POWER
Kui töötava mootoriga tekib sumpsi otsa tilk, siis pista sõrm sisse ja maitse, kui on magus, siis kaanes/tihendis viga - jahutusvedelik jookseb läbi sumpsi välja. Kui Sa seal muidugi olulist lahjendust korraldanud juba oled, siis antud variant ei sobi
.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
kui peksab jahutusvedeliku välja, siis igal juhul jahutussüsteemis surve sees,
ehk aitab kaane lihvimine ja uus tihend.
võibolla vaja ka mikropragusid hakata keevitama.
aga eks võta "pea" maha siis on näha mis selt vastu vaatab.
4 silindrilist ta nii naljalt kõveraks ei keera.
sõita nii, igal juhul ei soovitaks.
ehk aitab kaane lihvimine ja uus tihend.
võibolla vaja ka mikropragusid hakata keevitama.
aga eks võta "pea" maha siis on näha mis selt vastu vaatab.
4 silindrilist ta nii naljalt kõveraks ei keera.
sõita nii, igal juhul ei soovitaks.
NISSAN Patrol GR 3.0TD
MITSUBISHI Pajero Wagon 3.2 DID
MITSUBISHI Pajero Wagon 3.2 DID
kontrolli ka radikast, kui töötava mootoriga kohapeal käies keerad vaikselt radika punni ära (enne lase vaikselt rõhk vahelt välja) ja piilud selt august sisse ja näed et vaikselt tulevad mullid üles, siis surutakse süsteemi kusagilt õhku juurde. Peaks peaks olema tunda ka väljaheite gaaside lõhna, paisupaagis olev vedelik peaks olema ka hägune
NISSAN Patrol GR 3.0TD
MITSUBISHI Pajero Wagon 3.2 DID
MITSUBISHI Pajero Wagon 3.2 DID
pea nyd peeru natuke kaane maha v6tmisega v6ibolla on lihtsalt 6humull jahutuss'a'rgis sees kusagil ,proovi k6ige k6rgemast kohast systeemis korra l6dvik lahti lasta...gert kirjutas:kui peksab jahutusvedeliku välja, siis igal juhul jahutussüsteemis surve sees,
ehk aitab kaane lihvimine ja uus tihend.
võibolla vaja ka mikropragusid hakata keevitama.
aga eks võta "pea" maha siis on näha mis selt vastu vaatab.
4 silindrilist ta nii naljalt kõveraks ei keera.
sõita nii, igal juhul ei soovitaks.