Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st

Koht, kus saab arutada 4x4 teemadel, leppida kokku aegu, sõitude kohti ja muidu informatiivne koht / Information about different 4x4 events, safaries and adventures in Estonia and abroad.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Mulle Herr 007-me mõte meeldib!
Võiks asja ikkagi tõsisemalt ettevõtta . Kuna endal kah nüüd "viigipüksimaastur" siis peegliteni mutta enam ei roni. Vintsitrossi vedamisest tuleb vahel kopp ette ja tahaks ise kah :driving .

Mis te mehed arvate :?: Teeks õige proovi ja vaataks kuidas asi rahvale(osalejatele) pealeläheb.

Andres@igatiabivalmis-sebima/jebima
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
007
Fitting 38"
Postitusi: 358
Liitunud: L Sept 01, 2007 3:58 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

.... ehk siis olen nõus ka ise natuke õla alla panema , kui tegemiseks läheb. Asja võiks käima tõmmata inimene , kes on selliseid asju korraldanud juba ja omab aimu millisest otsast alustada jne. Kui vaja kokku tulla ja puhvaikat rebida ja muidu spordi ja n..u juttu ajada siis lepime kokku ja ongi kõik.
RR Sport
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

007 kirjutas: Kõlab nagu plaan. Kohati mulle tundub, et aetakse segamini (ilmselt lihtsalt entusiasmist) pidevalt mõisted 4x4 auto,-maastur,-off-road masin (loe "traktor"). Foorum on mõeldud, lähtudes nimest, 4x4 autodele. Minu talupoja mõistuse järgi on kõik 4x4 autod maastiku suutlikud, alates pandast ja lõpetades "Hõbekolliga" (näiteks). Inimesed, kes siin kohati tõmbavad peale vett autodele (ja nende omanikele) millel pole raami (oo my gaad) ja kes julgevad nimetada oma autot maasturiks peaks natuke järele mõtlema enne , kui nad seda teevad. Ilma "raamita meestest/naistest" kasvabki välja eesti off-roadi järgmine põlvkond. Peale selle nagu öeldud on küsimus puhtalt erinevas maastiku suutlikkuses. Ükski raamiga salongi masin ei suuda ju vastu panna custom offroad massinale.
Minu arvates Sa eksid.

Foorum ei ole mõeldud tegelikult kõikidele 4x4 masinatele vaid ikkagi maasturitele.
Maastur on maastikul liikumiseks mõeldud auto.
Elu on tõestanud, et maastikul jätkusuutlikuks liikumiseks on paraku vajalikud redelraam, aeglusti ja talasillad.
Isegi Porilane ja 3FN leidsid lõpuks, et kõik 3 komponenti oleks ikkagi vajalikud. Seda vaatamata sellele, et nad eelnevalt Cherodega (millel puudub raam) väga edukalt esinesid.
Formaalselt on kriteeriumiks võistlustel 4x4 olemasolu. Julgeid on ka leidunud (Panda, Transporter).
Salongimasina eristamiseks customist ongi erinevad võistlusklassid.

PS vähegi mõtlev "viigipüksimees" peaks tulema järeldusele, et libamaasturi (kõrgendatud kere ja vähendatud läbivusega 4x4 sõiduauto) ühekordne remont peale kõvakattega teelt mahapööramist tuleb kallim kui lowend päris- või linnamaasturi soetusmaksumus :twisted:
007 kirjutas:
Asja juurde siis. Hakati arutama teemat, et võiks olla klass/oma ette võistlus "viigipükste meestele". Jõuti selleni, et kuidas nad peaksid metsas mudast ennast välja kaevama ja ikka käe õliseks tegema ja vee salongi laskma. Krt saage aru, et tegu ongi viigipüksi ideega. Viimane selline ja minu arust kõik sellised (Saku Läte lauluplatsil ja ka Männikul) on kordi rohkem rahvast kokku toonud kui ükskõik milline muu offi võistlus. Seda väga lihtsal põhjusel, neil üritustel on hea vaadatavus külastajale. Ja nagu ka öeldud, sponsorid armastavad seda.
Sponsorid armastavad, võistlejad kehitavad õlgu!

20 minuti eest on osavõtutasu siiani ebaproportsionaalselt kõrge olnud.
Aga ega keegi tulemata jätaks, nalja saab ja päris lahe on selline kähkukas.
Isiklikult tunnen Männiku sõidust puudust. Lauluväljak on surnud teema.
007 kirjutas: Ehk siis minu ettepanek, unustage ära orienteerumised ja metsa sõidud (kui vaadatavus kannatab) sellele "viigipüksi klassile nö". Selline mikimaa staadioni stiil , kus kõik vaatajad näevad kogu rada, või enamust vähemalt, toimib ja müüb. Ka osavõtjaid tuleb oma igapäeva autodega. Tavaline kiiruskatse meetod, kus erinevaid maastiku elemente sees on huvitav jälgida ja sõita. Järjestuse paneb paika lihtne aeg. Radasi (raskusastmeid) võib olla mitu (pikemad lühemad/raskemad lõigud näit.) fantaasia küsimus puhtalt. Ehk siis tegu peaks olema sellise sõiduga ja rajaga, kuhu ei karda tulla ka "pühapäeva maasturi" omanik.

Viimase Männiku sõidu orgunnis Hulkur. Uuri tema käest miks asi soiku jäi.
Võib-olla oli probleem lihtsalt selles, et koos EORK hingusele minekuga kadus stiimul ja traditsioon.
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Siin teemas on pidevalt räägitud, et lihtsamad rajad ja salongi autod lisaks veel võistlemine. Teate mida see tähendab? See tähendab oluliselt suuremaid liikumiskiirusi ja siit tulenevalt läheb asi hoopis ohtlikumaks. Ilma vintsita ja lihtsamatel radadel ju võisteldakse kogu maailmas ( kahjuks mitte Eestis) see on Coss-Countri Rally (Dakar jne).
See on juba tõsine sport. Kudas seletada võistlejale, et võidab kiirem aga kiiresti sõita ei tohi, absurd.
Minu arust on see surnult sündinud teema.

Lauluväljakust nii palju, et olen juba kord kirjutanud, et kulud raja ehitamiseks ja koristamiseks ületasid igasuguse mõistlikkuse piiri.

Traieli võistlus linnamaasuritele?!. Keda huvitab kuidas HRV üle äärekivi sõidab, sest palju rohkemaks ta ju võimeline pole. Rahvas tuli lauluväljakule kolle vaatama. Kuidas palgivirnadest, teistest autodest ja muudest absurdsetest ja tavaautole ilmvõimatutest kohtadest üle sõidetakse.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
Olle
Fondihaldur
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 20, 2007 8:08 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Olle »

Esiteks on ju ajapõhine arvestus kõikides võistlusklassides. Mis tagab seal selle kiiruse mitte ületamise ? Kui ikke kangesti tahan võin ju TR2 autoga ka 100km tunnis sõita. Point on ilmselt pigem selles, et kiirem vints mudas annab suurema eelise kui kiirem reduktor sillas, kuna ülesõidud on suht lühikesed, ning ka mudas veedetud aeg on kordi pikem asvaldil veedetust.
Teiseks aitab kiiruse vastu GPS logi. Selline junn on kindlasti olemas lisaks kõigile täna kasutatavatele seadmetele. Kui on nõutud 2 kilone kustuti,HiLift, jne, siis võib ju ka sama loomulik olla et ilma logi pidava seadmeta võistleja trassile ei saa. Kui on näha kiiruse ületamist, siis järgneb automaatne disklaff.
Teiseks on võimalik kellegi pretensiooni arvesse võttes kontrollida kasvõi fotode aegade põhjal, eeldusel , et korraldaja on korralikult kodutööd teinud ka teoreetilise ideaalaja osas, välja arvutada kas võistleja on kihutanud või mitte.
Ja kiiruse ületamisele järgneb automaatselt disklaff....
Kõigele lisaks on ju tegelikult ka keeruline joobes ja narkootiliste ainete mõju all võistlemist kontrollida :D
Me ei võistle ju mõisa peale. Ennekõike ikkagi lihtsalt selleks, et oleks midagi pärast saunas õllekõrvale meenutada :beer: Sellepärast eeldaks ka kõigi võistlejate ausat osavõttu. Mis näoga sa siin seltskonnas ringi liigud , kui kõik teavad, et see mees teeb alati sobi :?: ma arvan, et lihtsalt kaua ei liigu. Ja lisaks kui mees tahab sõita hirmsasti ja sobi teha ning on pidevalt esimene, siis las ta jumala eest olla. Auhindu ju pole, on vaid tabel ja teadmine. Ja kui esineme vend on sinna alati sobiga saanud, siis me lihtsalt õllelauas tema saavutustest ei räägi, rääkimata sellest, et ta õllelauda teretulnud oleks. Reeglid on reeglid ja sportlane peab olema aus nii enda kui teiste vastu. Mida mulle annab Teadmine, et kui ma kõiki reegleid eiran, siis olen kiirem kui Loeb( Ups, polegi autol 300Hj vaid on hoopis 500Hj), kui ma ennast topingut täis pumpan otsast otsani, siis suudan ka Maed suuskadel edestada jne jne
Ühesõnaga kas sellel mõtet on. Kindlasti satub meile eelpool toodud formaadi juures ühe-öö liblikaid, kuid need peale kahte disklaffi saamist kas enam ei tule või siis jälle tulevad, kuid mõistusele :lol:

Lisaks sellele ju tegelikult pikkadel orienteerumistel alates 2001'st kadus selline meeletu kihutamine. olid üksikud uued, kuid ka need kutsuti korrale ja paanilist kimamist pole.
Lisaks tasub karta pigem kiirust 50-60km/h kuna see on kiirus millega sõidetakse metsavahel ja pimedas kurvis porisel pinnasteel on see ikkagi sigasuur juba. aga seda ei saa me kuidagi kontrollida, ei Tr2's ega Tr0's
Kolmas variant oleks panna pöördepunktidesse kontrollaja tahvlid/transponderid, aga siis saab orienteerumisest peitusemäng, sest kui sa pead olema eelmisest punktist väljudes 30min pärast pöördepunktis ja ei tohi hilineda ega ka varem jõuda, siis selleviimase ruutkilomeetri on tegu rohkem looduspeitusega kui offroadauto-orienteerumisega.

Ühesõnaga mõtteainet on siin kauemaks :thumb:

PS. SRY :oops: Proovin ka ise edaspidid rohkem orienteerumisega tegelema hakata. Seda siis muidugi juhul kui orjenteerumisest aega üle jääb :D
Viimati muutis Olle, P Veebr 03, 2008 1:56 pm, muudetud 1 kord kokku.
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Teen lihtsalt ühe ääremärkuse - ei ole olemas orjenteerumist!!! On olemas orienteerumine. Seda selleks, et kui teha reegleid, siis juba keeleliselt õigesti. Sama käib ka gardaan/kardaani jne. kohta.
Näide: Vaatamatta gardaani purunemisele orjenteerusime edasi. Haige või mis? Täpsust härrased, täpsust.
P.S. Tüpode vastu ei saa meist keegi.
Võib olla vale koht ja peaks kuskil kleepsuna olema.
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

to: Olle

Mis sellise võistluse point on? Rada on nii lihtne, et vintsi pole vaja ja on läbitav linnamaasuriga nii et see saabub rajalt kahjustusi omamatta st siledamat sotri metsatee või kruus. Punktid on tee peal sest kõrvale keeramine lõhub masinat. Kiiresti sõita ka ei tohi?! Kus siin võistlusmoment on? Äkki kuulutame võitjaks selle kes vähem kütust kulutas?
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
Olle
Fondihaldur
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 20, 2007 8:08 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Olle »

hmm kirjutas:to: Olle

Mis sellise võistluse point on? Rada on nii lihtne, et vintsi pole vaja ja on läbitav linnamaasuriga nii et see saabub rajalt kahjustusi omamatta st siledamat sotri metsatee või kruus. Punktid on tee peal sest kõrvale keeramine lõhub masinat. Kiiresti sõita ka ei tohi?! Kus siin võistlusmoment on? Äkki kuulutame võitjaks selle kes vähem kütust kulutas?
Just see mida sa kirjutasid on tänane Turist klassi formaat :wink:

Tuleb teemat läbiv postitus teha vist:)
Point ja formaat minu nägemuses oleks just niiöelda Turist või TRO või mis iganes viigipüksi meeste klass. AGA, oleks see sisuliselt läbi põimitud bussipeatuste ja TR2 raja punktidega. Tulla võivad kõik, nii mehed 44'' rehvide kui ka piirivalvurid Vitaradega. Rada oleks mõnus kõigile, poleks mingeid tobedaid piiranguid, et kui sul on 33'' rehv (sry , mul tõesti on aga TR2 ei kipu oma sisuliselt tänavaautoga) siis ka sina saad tulla rahulikult võistlema. Ja point ongi selles, et olgu sul mis rehv tahes, mis auto tahes, siis hea orIenteerumise :wink: korral on sul (eelpool välja pakutud punktisüsteemile) võimalik rajal, kus osad punktid on läbimatud ka 35" rehvi korral , tulla võitjaks Vitaraga. Esiteks see näitab vitara meestele, et ka seal on võimalik Maasturiga sõita, Teiseks on turisti rada ka isegi kohati liiga porine ja mõni võistleja võib liigse adrenaliini tõttu oma linnamaasturi tõesti akendeni mudasse lasta. Ning kolmandaks saaksid tulla kõik kollide omanikud, kes TR2-TR3's võistelda ei taha ja mujal lihtsalt tehniliste tingimuste tõttu ei saa , võistlema. Ja seda siis nii, et säilib võistlusmoment. Minu pakutava formaadi korral oleks pigem määrav strateegiliselt õigete otsuste langetamine, kuivõrd nui neljaks mistahes kolaka vintsi otsas punkti venitamine. Selline võiks minumeelest see pühapäeva liiga välja näha....
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Vaatasin su punktisüsteemi üle. Sõit käib ikka aja peale ja kuna formaadist tulenevaslt on teed suht head siis läheb kihutamiseks. Põhimõtteliselt on võimalik ju kiirust piirata kuna aga selleks, et asi igavaks ei läheks tuleks igale lõigule oma piirkiirus määrata ( sundida maanteel 50 km/ h on nõme samas võib see mõnel metsarajal viilkatuse tekitada nagu on ka juhtunud). Selle kontroll on aga ebareaalne.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
tiitv
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 118
Liitunud: L Okt 27, 2007 11:28 am

Postitus Postitas tiitv »

Huvitav, kas viga on Lõuna-Eestis või millesgi muus, aga siin on igatahes enamus metsateid küll sellised, kus 30km/h on linnamaasturile liig juba. Ok sõita võid, aga hiljemalt 200 m käib põhi lauluga kuhugi kännu või kivi vastu. Samas on tee põhi ise suhteliselt hästi kandev. Tööga seoses liigun just sellistel metsateedel viimasel ajal suhteliselt tihti ja Grand Vitara saab täiesti ilusasti hakkama. Kui teed tunned, võid jah kiiremini sõita, kuna tead, kus kurvi taga känd või suur kivi on. Ühtlasi on enamus metsateid umbes 2..3 m laiad, küngaste vahel, kurvilised, mis just eriti ei kutsu kihutama.

Kui on kohad kus kiirused lähevad liiga suureks, on võimalik ju trassile ka takistusi ise juurde tekitada (puu ette langetada, mingi kivi kuhugi tekitada vms)
Kasutaja avatar
Olle
Fondihaldur
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 20, 2007 8:08 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Olle »

Aga ka täna sõidavad ju turistid aja peale, mis välistab tänase formaadi juures selle, et viilkatuseid ei teki ? Pigem just ongi vast see, et enamus täna turiste sõitvaid tegelasi on teineteise vastu solidaarsed ja kasutavad ausaid võtteid. Teiseks väga määravaks kriteeriumiks on kindlasti auhindade puudumine, on vaid fakt, et sina said raja tiba kiiremini läbitud kui mina.
Variant on ka lihtsalt inimesed paberilehega metsa saata ja öelda, et kui tahate punkte otsida siis need on lehel kirjas, kui aga ei taha, siis võite koju minna :D
Küll aga peab olema ju mingi stiimul punktide kogumiseks et mehed ka rajale läheks.
Teine variant oleks ka vahepeal kasutatud sisuliselt kahekordne punktide arv. Rajal olla on aega 10h ja ideaal juhul on võimalik jala võtta ntx 50 punktist 40, autoga aga vaid 30. Kui punktisüsteem oleks sama , kuid põhimõttel, et trassi läbimise aeg on konstantne ja arvestatakse vaid punkti summat tekiks samuti võimalius valida kergemaid punkte ja võita ntx bussipeatuse mehel.
Kiiruse vastu me ei saa mujal kui ainult Trial'i rajal. Ka täna ju kasvõi TR1's tunnistas isand Vahur, et tema ületas lubatud 70km/h kiirust ja palus tulemus tühistada. Müts maha aususe eest :thumb: Kas teised ei ületanud keegi ? Vaevalt, ma siiralt kahtlen selles. Küsimus tegelikult pole kiiruses, vaid aususes ja võistluse turvalisuses.
Võibolla saan ma midagi valesti aru, kuid kuidas on täna lahendatud teistes võistlusklassides kiiruse ületamise või kiirusest tuleneva ohutuse probleemid :?:
Pole ju reaalne, et mistahes võistlusklassis lihtsalt on punktide omavaheline kaugus niivõrd väike, et üle teise käigu sisse ei saa.
Ühesõnaga ma ei taha sugugi millelegi vastu vaielda, kuivõrd pigem oponeerimise käigus selguvad pahatihti tõed :cheers
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
007
Fitting 38"
Postitusi: 358
Liitunud: L Sept 01, 2007 3:58 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

[quote="Stupiduser"]
Minu arvates Sa eksid.

Foorum ei ole mõeldud tegelikult kõikidele 4x4 masinatele vaid ikkagi maasturitele.
Maastur on maastikul liikumiseks mõeldud auto.
Elu on tõestanud, et maastikul jätkusuutlikuks liikumiseks on paraku vajalikud redelraam, aeglusti ja talasillad.
Isegi Porilane ja 3FN leidsid lõpuks, et kõik 3 komponenti oleks ikkagi vajalikud. Seda vaatamata sellele, et nad eelnevalt Cherodega (millel puudub raam) väga edukalt esinesid.
Formaalselt on kriteeriumiks võistlustel 4x4 olemasolu. Julgeid on ka leidunud (Panda, Transporter).
Salongimasina eristamiseks customist ongi erinevad võistlusklassid.

PS vähegi mõtlev "viigipüksimees" peaks tulema järeldusele, et libamaasturi (kõrgendatud kere ja vähendatud läbivusega 4x4 sõiduauto) ühekordne remont peale kõvakattega teelt mahapööramist tuleb kallim kui lowend päris- või linnamaasturi soetusmaksumus :twisted:

... ma ei saa paraku sellega nõus olla, nagu juba eelpool mainitud on maastiku suutlikkusel ja maastiku suutlikusel vahe sees olenemata , kas sul on redelraam ja aeglusti või ei ole. Elik CRV ei ole suuteline selleks milleks on suuteline Disco ja Patrol ei ole suuteline selleks milleks on suuteline Hõbekoll ühed 4x4 masinad kõik (nojah mõnel rakenduv mitte nelivedu maby), point selles, et neist CRV meestest pole mõtet moraalselt üle sõita oma redelite ja aeglustitega. Ühel päeval nad ostavad omale ka need vidinad (või siis autod nende vidinatega, kui täpsem olla) ja hoogu peaks nad juurde saam siit...arvab ema



Sponsorid armastavad, võistlejad kehitavad õlgu!

20 minuti eest on osavõtutasu siiani ebaproportsionaalselt kõrge olnud.
Aga ega keegi tulemata jätaks, nalja saab ja päris lahe on selline kähkukas.
Isiklikult tunnen Männiku sõidust puudust. Lauluväljak on surnud teema.

..kohal pole tähtsust iseenesest, kui see just rahakotti puuduta. Männiku on "suurepärakuline" sellise kähkuka tegemiseks. Ma ei usu, et võistlejad õlgu kehitavad, mina näiteks korra kindlasti aastas, kui mitte kaks või kolm isegi, sõidaks sellisel üritusel. Mul lihtsalt pole võistlusklassi autot ja nii väga, kui ma ka tahaks (ja ma tahaks väga) mul pole selleks aega (ehitada ja orgunnida) ja hetkel ka kohta. Pappi ka pole niipalju, et omale team osta :))).... Ja selline oleks ainuke võimalus auru välja lasta.
RR Sport
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
007
Fitting 38"
Postitusi: 358
Liitunud: L Sept 01, 2007 3:58 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

..dääm need viited , my bad :roll:
RR Sport
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
xz
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Dets 06, 2006 9:53 pm

Postitus Postitas xz »

Mina igatahes saan väga hästi aru, mille poole Olle püüdleb, kuna olen ise täpselt samas seisus. Auto on 32'' ratastega, peagi ka 2'' tõstetud, seega TR1 ei mahu ja vaadates pilte võistlustest ning autodest peale võistlusi ei ole mingit soovi kurjematesse klassidesse ronida (isegi TR1 tundub tegelt liiga kuri kohati). Ja maastikusuutlikkust vähendama ka ei tahaks hakata. Ühesõnaga tahaks lihtsalt sõita nii, et auto katki ei lähe :lol:
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Ok. Olen lugenud neid suurepäraseid mõttevälgatusi... Kõlama jääb - tahaks sõita aga tahaks ka, et auto kriimustada ei saaks. Fine, vaadake peeglisse, olge iseenda vastu ausad ja tõdege, et tegelikult teil pole asja VÕISTLUSTELE, te tahate lihtsalt veidi pühapäeval teinetesega võrrelda kellel on pikem, that's it. Ja polegi tegelikult midagi katki. Leidke enda seast juhtoinas ja korraldage kord kuu-paari tagant safari koos mõne meelierutava katsega, millelt saate oma adreka laksu kätte.

Mis ma öleda tahan:

1. offroad pole kunagi olnud, ega saa ka kunagi olema VÕRDNE kõigile - kellel on pikem sellel on pikem ja kogu armastus

2. igale autole oma võistlusklassi ei tule kunagi. Pole reaalne, et võistluste korraldaja valmistab ette eraldi rajad: pika kerega TR-0, lühikese kerega TR-0, suurte rehvidega TR-0 jne. jne...

3. TURIST EI OLE VÕISTLEJA, turist kaifib asja ja funnib niisama

4. Tahate võistelda, valmistage endale ette auto mis vastab olemasolevatele reeglitele, mitte ärge hakake unistama ja foorumis leelutama, et Teie auto "eripära" tõttu hakataks muutma reegleid.

andres
Vasta

Mine “4x4 üritused / 4x4 events”