audi quattro
Moderaator: Moderators
nonoh eriti julge sõnavõtt ...jr kirjutas: Auto ise täiesti mõtetu.
Olen kindel, et igasugune madala raskuskesemega auto, millel blokeeritavad difrid sõidab sinna üles ära. Aga noh, tavaostja lollitab vabalt ära.
ehitada võib midugi igasugu asju mis sõidavad kuupeale kah ... aga
samas ei muuda se ikkagi fakti et antud auto sa võid osta poest kruvida piigid alla ja sõita sellest mäest yles - ja olen ysna kindel et selliseid
tehase sõidu autosid pole just väga palju
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
No ok, lisame ka automaatkasti, kus konverter suurendab ülekandetegurit ja aitab kaasa mängida jõu ülekandmisele vändalt ratastele, mis jää peal annab hea muutuva jõuülekandejoone.
Aga endiselt olen seisukohal, et AUDI on mõtetu auto.
Sai siin A8 nelivedu 1998-2001 ridamisi vaatamas käidud, et ostaks endale. Aga no sorry koostekvaliteeti pole, materjalid jätavad odava mulje, sõida nagu piimapukiga hambad rappuvad katki, minekut ka pole, seest väike ja mannetu disainiga, nelivedu teeb kõike muud mida sina tahad...ühesõnaga oli kogu A8 ostmise mõte päevaga läinud.
Aga endiselt olen seisukohal, et AUDI on mõtetu auto.
Sai siin A8 nelivedu 1998-2001 ridamisi vaatamas käidud, et ostaks endale. Aga no sorry koostekvaliteeti pole, materjalid jätavad odava mulje, sõida nagu piimapukiga hambad rappuvad katki, minekut ka pole, seest väike ja mannetu disainiga, nelivedu teeb kõike muud mida sina tahad...ühesõnaga oli kogu A8 ostmise mõte päevaga läinud.
+372 5028488
-
volts
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 43
- Liitunud: P Sept 26, 2004 10:41 pm
- Asukoht: Tallinn, Tartu
- Kontakt:
Ei saa kohe mitte vait olla. Loomulikult on need juhipingi ja rooli vahelised tihendid erinevad, aga olen oma Audiga lumise kelgumäe peal üles ronimises UAZikule ikka väga pika puuga ära teinud. Mina ei pidanud veel tagadiffrit lukkugi panema üles sõiduks sellise mäe peal kus UAZ jäi poole mäe peale sinna pidama kus mägi tegi vähe järsema jõnksu üles.jr kirjutas:Aga endiselt olen seisukohal, et AUDI on mõtetu auto.
Julgen väita, et sõiduautodest OSKAVAD nelivedu teha ainult Subaru ja Audi. Ning oma Audiga olen suutnud korduvalt tõestada, et Audi nelikveo skeem on tunduvalt asjalikum kui nii mõnegi linnamaasturi nime kandva HIV või CRV oma.
Loomulikult, KLIIRENS on juba hoopis teine teema. Aga veoskeem toimib.
-
volts
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 43
- Liitunud: P Sept 26, 2004 10:41 pm
- Asukoht: Tallinn, Tartu
- Kontakt:
Tarmo käis siin hiljuti Raadil möllamas ja mäkke ronimas, kus nii mõnigi maastur oli ühe järsema tõusuga hädas. No käisin siis Audiga vaatamas, et mida see tõus endast kujutab. Kohtalt start, ~15 meetrit hoovõttu ja üleval ma olingi.
Ehk siis järjekordne tõestus Audi nelikveo skeemi toimivusest. Samas, palun mitte arvata et ma üritan siin väita et Audi on MAASTUR. Kohe kindlasti ta seda ei ole. Audi on oma kliirensi pärast ikkagi sõiduauto. Aga kui anda tasane(ilma rööbasteta jne) tõus, siis olen nõus rinda pistma siit klubist ma arvan, et enamike maasturitega.
Ehk siis järjekordne tõestus Audi nelikveo skeemi toimivusest. Samas, palun mitte arvata et ma üritan siin väita et Audi on MAASTUR. Kohe kindlasti ta seda ei ole. Audi on oma kliirensi pärast ikkagi sõiduauto. Aga kui anda tasane(ilma rööbasteta jne) tõus, siis olen nõus rinda pistma siit klubist ma arvan, et enamike maasturitega.
ma eitahaks sinu taguotsa dynos, koostematerjalide hindamisoskuses, piimapukiga sõitmises jajr kirjutas:No ikka 4,2 ja 265kw ehk siis S8 konfiga pidi mootor olema autol mida otsisin.
Aga ikkagi lahja minu taguotsa düno jaoks. Käiguvahetused pikad ja jõnksuga. Ei saanud seda elamust, mida otsisin. Ühesõnaga ootasin enamat nii üleshaibitud autolt.
hammaste raputamises või yldse pysiva 50/50 neliveo sõiduoskuses kuidagi kahelda ... kuid
et sellel mingit tähtsust oleks ... aga lihtsalt huvitav fakt et peale
mitme ( 265kw ) S8 poovimist läksid Sa ja ostsin omale nissani ( 91kw) .....
ja Sinu uus auto ... ma parem eihakka sellega võrdlema
ps. ega ma ei nori ... lihtsalt konstruktiivne kriitika
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Väheke vale ajalugu oli sinu kirjas. Audit tahtsin osta mõned nädalad tagasi lisaks sellele 91kw kastile, mis liigub punktist A punkti B ja lisaks sellele on muidu lõbus ringi sõita...mugavus 91kw juures on -10
See mis praegu sai ostetud on hobiauto, see peab ju ikka olemas olema.
Ja AUDI't sai vaatamas käidud selle mõttega, et nüüd tahaks ka ühte mugavat liikurit hankida, mis oleks ka piisavalt võimas ja muidu vägev. Aga nagu ma juba enne seda ristiretke arvasin ja millele ma kinnituse leidsin, siis ainuõiged autod mida ikkagi tasub vaadata on USA autod...mingi Lincoln, Buick või Caddy, mille istmel mõnusalt aega veeta ja V8 norinat kuulata. Nende autode juures pole ka minek kõige olulisem, kuna nad on niigi autod. Ühesõnaga pole vaja tõestada mõtetute hobustega asju, nagu seda AUDI või Mersu teevad.
Siinkohal tuletan lugejatele meelde, et mul on paljudest asjadest oma arusaam, mis ei pruugi igaühele vastuvõetav olla ja lõppude lõpuks on see ainult minu arusaam...et siis nagu lihtsalt flamet ei tekiks tühjast tähjast
See mis praegu sai ostetud on hobiauto, see peab ju ikka olemas olema.
Ja AUDI't sai vaatamas käidud selle mõttega, et nüüd tahaks ka ühte mugavat liikurit hankida, mis oleks ka piisavalt võimas ja muidu vägev. Aga nagu ma juba enne seda ristiretke arvasin ja millele ma kinnituse leidsin, siis ainuõiged autod mida ikkagi tasub vaadata on USA autod...mingi Lincoln, Buick või Caddy, mille istmel mõnusalt aega veeta ja V8 norinat kuulata. Nende autode juures pole ka minek kõige olulisem, kuna nad on niigi autod. Ühesõnaga pole vaja tõestada mõtetute hobustega asju, nagu seda AUDI või Mersu teevad.
Siinkohal tuletan lugejatele meelde, et mul on paljudest asjadest oma arusaam, mis ei pruugi igaühele vastuvõetav olla ja lõppude lõpuks on see ainult minu arusaam...et siis nagu lihtsalt flamet ei tekiks tühjast tähjast
+372 5028488