Discovery I vs Disco II vs Range Rover ?
Moderaator: Moderators
Discovery I vs Disco II vs Range Rover ?
Ehk et kas Disco I ja II-l on mingi vahe peale pikkuse ja plekkide? (veoskeem jne jne)
Kas RR on nendest märgatavalt kapriissem?
Mul on vaja autot, millega algaja (ehk esimene 4x4) maastikul hätta ei jääks (lukustatav differ?), samas olen linnamees, nii et hele sisu (isegi nahk) ja automaatkast oleks sammuti primaarsed.
Raha on pisut alla 100k(teoreetiliselt). Vajadusel võin võtta väikese liisingu (disco II ja RR puhul)
Ehk et tahan muretut maasturit...mida soovitate?
Kas RR on nendest märgatavalt kapriissem?
Mul on vaja autot, millega algaja (ehk esimene 4x4) maastikul hätta ei jääks (lukustatav differ?), samas olen linnamees, nii et hele sisu (isegi nahk) ja automaatkast oleks sammuti primaarsed.
Raha on pisut alla 100k(teoreetiliselt). Vajadusel võin võtta väikese liisingu (disco II ja RR puhul)
Ehk et tahan muretut maasturit...mida soovitate?
X-Trail T31
dCi automaat
Pedders tòste
dCi automaat
Pedders tòste
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Disco I 2,5 300td või V8 bens aga viimasel komme kõik ära juua mis paaki paned. Disco 2 võta siis, kui sa tahad linnas pehmet sõitu metsa eriti minna ja foorumis rääkida inimestega erinevatest 3 tähelistest lühenditest auto elektrisüsteemis. 1 põlvkonna disko peaks saama 100 eest kätte koos naha ja automaadi jms seega ei ole liisingut ka vaja. Lisaks vähesele nokitsemisele saab temast suht korralik maastikusuutlik auto. Difri lukud on aga landikatel puudu s.t tuleb osta lisana (ntx ARB). hinna ytlevad sulle konkreetselt myyad aga suurusjärk 1000 eur per sild. Veoskeem on neil masinatel suht sama - pidev nelivedu- Disco 2 on valdavalt autom lukustuv keskdiffer ja disco1 saad ikka ise kangi keerata.Ehk et kas Disco I ja II-l on mingi vahe peale pikkuse ja plekkide? (veoskeem jne jne)
Kas RR on nendest märgatavalt kapriissem?
Mul on vaja autot, millega algaja (ehk esimene 4x4) maastikul hätta ei jääks (lukustatav differ?), samas olen linnamees, nii et hele sisu (isegi nahk) ja automaatkast oleks sammuti primaarsed.
Raha on pisut alla 100k(teoreetiliselt). Vajadusel võin võtta väikese liisingu (disco II ja RR puhul)
Ehk et tahan muretut maasturit...mida soovitate?
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Hoolimta välisest sarnasusest on Disco I ja Disco II / IIA on kaks täiesti erinevat autot millel pole ühtegi ühist osa. Vaid mark ja mudeli nimi on samad.
Õhtul kirjutann neist lähemalt.
Õhtul kirjutann neist lähemalt.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Discovery I vs Disco II vs Range Rover ?
siin on landikate foorum, kus olnud antud teemadel erinevaid arvamusi ja hinnanguid: http://www.landrover.ee/foorum/viewforum.php?f=20IndrekS kirjutas:Ehk et kas Disco I ja II-l on mingi vahe peale pikkuse ja plekkide? (veoskeem jne jne)
Kas RR on nendest märgatavalt kapriissem?
Mul on vaja autot, millega algaja (ehk esimene 4x4) maastikul hätta ei jääks (lukustatav differ?), samas olen linnamees, nii et hele sisu (isegi nahk) ja automaatkast oleks sammuti primaarsed.
Raha on pisut alla 100k(teoreetiliselt). Vajadusel võin võtta väikese liisingu (disco II ja RR puhul)
Ehk et tahan muretut maasturit...mida soovitate?
Arvan, et kui sealt enamuse läbi loed siis saad päris hästi aimu, mis autodega tegu.
Tükike Gruusiat Pärnus
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Kallis Vaarman.Neil on ühiseid asju natuke rohkem kui üks.Suurimad toon siinkohal välja.
Sarnasused:
Vahekast on tegelikult sama
Telgede vahe on sama 100"
Veoskeem on sama
Automaat K/K on neli käiku
Tala sillad ees kui taga.
Erinevused
Mootorid 3.9 muutus 4.0 ja diisel sai sama mahu juures ühe silindri juurde.
KK on eletriliselt juhitav
Veojõu kontroll DII -del
Kere on DII pikem
Taga vedrustus on Watt lingiga DII-l
j.n.e
Veiko
Sarnasused:
Vahekast on tegelikult sama
Telgede vahe on sama 100"
Veoskeem on sama
Automaat K/K on neli käiku
Tala sillad ees kui taga.
Erinevused
Mootorid 3.9 muutus 4.0 ja diisel sai sama mahu juures ühe silindri juurde.
KK on eletriliselt juhitav
Veojõu kontroll DII -del
Kere on DII pikem
Taga vedrustus on Watt lingiga DII-l
j.n.e
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Sa mainisid sarnasusi, mida võiks iseenesest leida veelgi:Veiko kirjutas:Kallis Vaarman.Neil on ühiseid asju natuke rohkem kui üks.Suurimad toon siinkohal välja.
Sarnasused:
Vahekast on tegelikult sama
Telgede vahe on sama 100"
Veoskeem on sama
Automaat K/K on neli käiku
Tala sillad ees kui taga.
Erinevused
Mootorid 3.9 muutus 4.0 ja diisel sai sama mahu juures ühe silindri juurde.
KK on eletriliselt juhitav
Veojõu kontroll DII -del
Kere on DII pikem
Taga vedrustus on Watt lingiga DII-l
j.n.e
Veiko
4 ratast
üks rool,
kaks lähituld.
Landy pidas silmas, et detailid on ikkagi erinevad ... kuid jah kahjuks nende detailide otstarve on ehk sama.
Tükike Gruusiat Pärnus
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee
