Kolina moodi heli tagant ning plõgin eest

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Kasutaja avatar
AndresJ
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: L Jaan 05, 2008 12:42 am
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas AndresJ »

speedbird1229 kirjutas:enne tegi ta seda kriiksu peaaegu alati isegi siis kui laugel teel linnas valgusfoori juurest ära läksin veidikenegi normaalsema minekuga.
Äkilise pöörete tõusuga tekkivat valju kriuksu võib vabalt libisev genraatori rihm põhjustada.
Kasutaja avatar
speedbird1229
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 103
Liitunud: P Dets 09, 2007 11:22 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas speedbird1229 »

Kusjuures midagi taolist pole ka üldse välistatud... Tegelikult olen seda kriuksu ka siis tähele pannud kui kiirendan täisgaasiga ning käik järsku alla vahetub näiteks. Siis käib ta muidugi korraks, mitte pikalt... Samas minumeelest näiteks Reimo proovis täislaksuga kiirendamist ja siis teisele vahetades midagi hullu ei olnud. Rohkem nagu keskpärase kiirendusega just tekib ta. Hammaste puhul oleks suurel kiirendusel ju midagi eriti hullu juhtunud juba. Ja et veelkord täpsustada... see heli tuleb tõesti kohe EEST sõna otseses mõttes. Käigukasti heli peaks mu meelest kusagilt altpoolt rohkem tulema.

Üritan homme lindistada seda häält.
Georg

'96 Grand Cherokee Limited 5.2 V8
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Tallinn tel:51909391

Postitus Postitas reimo »

Sellest "N" asendis õlisurve üles ajamisest - kuna mul Jeep enam-vähem "pühapäevaauto", siis nädala sees sõidan temaga väga harva ja laupäeviti tavaliselt siis tahab küll rohkem gaasi ja ootab mõne sekundi, enne kui tagurpidi hoovist välja liikuma hakkab. Nüüd proovisin seda mõneks sekundiks neutraali peale panekut ja auto liikus kohe paigast, nagu normaalne liikumine on. Siit tundub küll, et midagi selles õli liikumises on erinevat "N" ja "P" puhul. Mis aga kuiva hõõrdumisse puutub, siis seda ei tohiks küll tekkida, kui kasti õlitase normis. Kanalites liikuv õli lükkab ainult erinevaid käike sisse.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
speedbird1229
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 103
Liitunud: P Dets 09, 2007 11:22 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas speedbird1229 »

Sellise liikumahakkamise viivituse eemaldamiseks pidavat see igal juhul kohe aitama.

Sain nüüd oma lindistused tehtud ja nad osutusid valet tüüpi mikrofoni kasutamise tõttu oodatust kehvemaks. Mingit aimu siiski äkki saate.

1. Tagasilla heli
Umbes 0:35 juures tegin ka veidike järsemat pidurdust ja siis on kuulda selle heli võimendumist.

2. Eest tulev krigin
Kummalisel kombel üritasin sirge peal täie väega seda heli tekitada ja no ma ei saa aru, praktiliselt nagu ei õnnestunudki! Kahjuks polnud sellist ülesmäge ka käepärast, kus saaksin seisma jääda ja kiirendada. Kas see rihma üleviskamine võib võimendust saada just mäest ülessõidul? Sel juhul tuleb seda kriginat justkui palju lihtsamalt, samas mootor peaks ju tegelikult ikkagi samamoodi käima nii ülesmäge kui sirgel... ?

Niisiis, suutsin ainult sekundiks saada tolle soundi ja suhteliselt kehvasti kuulda ka veel. Igatahes 0:04 peal klipis ta korra kostub.

ÄKKI saab keegi mingit aimu... Tänud!
Georg

'96 Grand Cherokee Limited 5.2 V8
Kasutaja avatar
Cruizsub
Fitting 44"
Postitusi: 497
Liitunud: P Sept 04, 2005 12:43 pm

Postitus Postitas Cruizsub »

esimese puhul on küll rohkem vee mulksumist kuulda... :D aga arvan et ega selle lindistusega ikka viga ei tuvasta! Peab ikka konkreetselt mõnele asjatundjale näitama!
Aga üks hea soovitus...mida vanema generatsiooni mossemehed suvatsesid öelda...et, kui igat kolksu-mürtsu-kriginat kuulama hakata - siis ei saagi sõita :P :twisted:
tegelt,ära saa valesti aru...ma ka ikka sellepoolt, et kui midagi viga ja närvi ajab - siis peab selgusele jõudma ja korda tegema!!!
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Kasutaja avatar
speedbird1229
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 103
Liitunud: P Dets 09, 2007 11:22 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas speedbird1229 »

Tjah, selles esimeses oli mikker pagasisse suunatud ja seal tegid aukudest läbi sõites/järsemalt pöörates häält vist nii aknapesuvedeliku kanister kui ka Coca purgid :) Too vihin/kolin on muidugi üle siiski nendest helidest.

Sellega jah igati nõus, et ei ole vaja kõikide helide pärast pead valutada. Kuna ma pole aga Eestis, siis tahan sellistes veidrates asjades sutsuke selgust saada, et midagi näiteks päris puruks ei läheks kusagil mägede vahel. Kahjuks ei ole mul ühtegi töökoda veel teada, kes Jeepi mõistliku hinna eest putitaks. Kui nüüd saan kelleltki teada, et oleks vaja kindlasti pilk peale lasta visata, siis eks ma otsiks mõne koha ja maksaks :)
Georg

'96 Grand Cherokee Limited 5.2 V8
Kasutaja avatar
AndresJ
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: L Jaan 05, 2008 12:42 am
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas AndresJ »

speedbird1229 kirjutas: Kas see rihma üleviskamine võib võimendust saada just mäest ülessõidul? Sel juhul tuleb seda kriginat justkui palju lihtsamalt, samas mootor peaks ju tegelikult ikkagi samamoodi käima nii ülesmäge kui sirgel... ?
Rihma krigin tuleb kõige paremini välja siis kui kohe peale külma käivitust (mida külmem ja raskem käivitus, seda parem) mootor neutraali või pargi peal korralikult pöördesse lasta. Tuled ja ventilaatorid võid ka sisse lülitada. Ülesmäge minnes võib see juhtuda siis kui käigukast suurenenud koormuse tõttu käigu alla lülitab (kick down) ja mootori pöörded sellega järsku tõusevad.
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

AndresJ kirjutas:
speedbird1229 kirjutas: Kas see rihma üleviskamine võib võimendust saada just mäest ülessõidul? Sel juhul tuleb seda kriginat justkui palju lihtsamalt, samas mootor peaks ju tegelikult ikkagi samamoodi käima nii ülesmäge kui sirgel... ?
Rihma krigin tuleb kõige paremini välja siis kui kohe peale külma käivitust (mida külmem ja raskem käivitus, seda parem) mootor neutraali või pargi peal korralikult pöördesse lasta. Tuled ja ventilaatorid võid ka sisse lülitada. Ülesmäge minnes võib see juhtuda siis kui käigukast suurenenud koormuse tõttu käigu alla lülitab (kick down) ja mootori pöörded sellega järsku tõusevad.
:bang:
:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=ezA1AIWRg_Q
See, et sa ise niimoodi teed (kaua ei tee ka ilmselt :roll: ), ei tähenda, et teised inimesed oma mootoreid peavad lõhkuma :wink:
Kasutaja avatar
AndresJ
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: L Jaan 05, 2008 12:42 am
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas AndresJ »

zum kirjutas:See, et sa ise niimoodi teed (kaua ei tee ka ilmselt :roll: ), ei tähenda, et teised inimesed oma mootoreid peavad lõhkuma :wink:
Nii ma nüüd ka silmas ei pidanud :oops: Üks törtsakas gaasi ei tee küll ühelegi mootorile paha aga sellest piisaks, et libiseva rihmaga genekas oma laulu esitaks.
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

Heakene küll, ei hakka OT-d tekitama. Maitse asi...

Päikest,
zum
heiki003
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: E Mär 05, 2007 7:53 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heiki003 »

Tagasilla heli kohapealt meenutaks kuidagi rattalaagrit ikkagi kuid see võib ka petlik olla.
Kas su autol 2WD asend ka on kui jah siis tõsta taguots üles, pane mootor tööle, käik sisse (vajadusel kasuta püsikiirus hoidjat) ja mine kuula kus kohast see hääl tuleb. Enne muidugi veendu oma ohutuses ja veel parem kui abiline oleks rooli taga valmis "ekstreem" olukordadeks.
Kui pidev nelik siis tõstuki peal ja sama asja.
Jeep GC 5,2 -95a.
Kasutaja avatar
speedbird1229
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 103
Liitunud: P Dets 09, 2007 11:22 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas speedbird1229 »

Selline mootorikäivitus oli küll ikka kohe väga julm :evil: Õli pole korralikult ju ringi käima hakanud veel ja siis kohe kuumutama...

Üritan neutraali või Parki peal katsetada veidike pöördesse ajamist ja siis näeb, kas tekib too heli. Selles suhtes on õigus, et mäest ülesse minnes tekib ta käiguvahetuse momendil. Näiteks esimese käiguga äraminek, siis vahetus teisele ja kui gaas on korralikult peale vajutatud järsul mäel, siis miskipärast käigukast tahab veidike lahutada korra (võimalik, et libiseb mu kast selle koha peal rohkem kui tohiks), mille tagajärjel mootoril lähevad pöörded suuremaks ju hetkeliselt. Imelik muidugi jälle see, et kui ma gaasi ühtlaseks jätan tolle heli ilmumisel, siis ta ei kao ära mitu sekundit :roll: Võib-olla on asi selles, et kui korra juba libisema hakkab, siis peab hoo mootoril maha võtma, et libisemine peatada...

Paraku on mul Quadra Trac ja seega ainult täienisti ülestõstmisel saab katsetada. Selleks peab otsima ikkagi mõne töökoja. Kui seda häält peaks tegema rattalaager, siis kas ta ikka kestab veel mõnda aega, kuigi teeb häält?
Viimati muutis speedbird1229, E Jaan 28, 2008 7:46 pm, muudetud 1 kord kokku.
Georg

'96 Grand Cherokee Limited 5.2 V8
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Ma küll ei tea, kus kandis sa saksas oled, aga soovitan neid mehi:
http://www.ottensmeier-us-cars.de/

Nende tase on suht tuntud saksas ja ka ise jäin väga rahule seal käies.

Aga see tagasilla heli nagu jah kergelt viitas a'la laagrile. Ilmselt ehk rattalaager, kuna kiirendamisel annaks difrilaager ikka kõvasti endast märku. ... Samas, ehk on hoopis tagumine pidur. Sul pidur peal ei ole tagant?
+372 5028488
Kasutaja avatar
speedbird1229
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 103
Liitunud: P Dets 09, 2007 11:22 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas speedbird1229 »

Aitäh selle info eest! Ise olen Frankfurdis ja kaugus veidike üle 300 km minust. Seega ei ole Saksa mõistes üldsegi hullu. Käiksin seal hea meelega ära mingi hetk, kuid oskad äkki öelda, kui retsilt hullemad nende hinnad Eestiga võrreldes on?

Mõtlesin ise ka pidurivõimalust, kuid vähemalt veeremist ei paista küll mõjutavat. Ainuke võimalus seda välja selgitada on vist see ratas üles tõsta... Oma vahenditega saan kasutada ainult tungrauda, mis tõstab üles ühe poole. Kas siis kui teisel pool ratas maas, saan ma üldse õhus olevat ratast keerutada difri tõttu?
Georg

'96 Grand Cherokee Limited 5.2 V8
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

No autohinnad jeepude poole pealt ju päris head neil kohati. Ma käisin seal jeepusi vaatamas ja siis sai seal nendega juttu aetud ja ringi vaadatud. Väga korralik ja puhas töökoda oli poistel ja ilusad korralikud autod müügis ning mis peamine too vend (vist oli pomo) teadis millest ta räägib. Hinnataset ei oska kommenteerida neil seal, aga kui 7 seeria BMW'l esimesed kettad, klotsid ja ABS andurid lasin saksas esinduses ära vahetada, siis arve oli väiksem või noh sama kui seda Eestis oleks tulnud. Ei oskagi muud öelda, kui et helista neile ja uuri järgi.

EDIT: Saad küll ratast ringi ajada, kui teiselt poolt ratas maas ... kui sul just lukku difris pole. Võta uuri, kas on tunda miskit loksu üles-alla paremale-vasakule ja kas ratta ringiajamisel on ka miskit heli kuulda.
+372 5028488
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”