Kogemused politseiga!

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

Vasta
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanel »

Leedu kirjutas:Ma jäin Saksamaal Dresdenisse sisse sõidul 70 alas 76ga kiirusekaamera pildile. Vähem, kui 10%, aga sain 10 EURi trahvi. Kohale jõudis trahvipaber 2.5 kuud peale Saksas olemist. Ju läks neil aega, et
Saksa täpsus vist. :) Me saime Tromsös kunagi 500 NOK parkimise eest, siiani pole keegi turja tulnud. St. kviitung surati klaasi vahele.
Mitte, et trahvi saamine ja sellest ära viilimine mingi auasi oleks, aga see oli suhteliselt idiootne case ka. Mingi laiali lükatud majaase platsiks, P märk, kiri "Europark" ja kogu moos. Ei mündi pilti, ei ühtki inglisekeelset sõna kuskil sildil. Leidsime, et ise ka lolliks juurelda ei viitsi end, kellele ja kuhu ja kuidas maksta ja läksime linna peale...
Kviitungi leidsime, siis arvasime samuti, et aborigeenid mingu oma kohaliku keelega puu taha (peale summa polnud mitte midagi aru saada ja ainus kontakt oli Oslos märgitud) ja kui neil kipitab, eks suravad selle meile järele ja küll liising kui auto omanik meilt selle sisse nõuab (kui otse meile ei tule). Noh, 2 aastat sellest juba... ju ei viitsinud heaoluühiskonna tõugud omale ülearust peavalu tekitada. ;)

Esimese hooga sai vihastatud, siis mõtlesin, et mida norrakas meie linnas ja parkimisalades teeks... täpselt samasugune kepp, hiromant pead olema... welcome to estonia.
tegime pulli, aitab
Päkapikk
Fitting 38"
Postitusi: 240
Liitunud: K Veebr 01, 2006 12:55 pm

Postitus Postitas Päkapikk »

Täna näitas telekas koos Erki Noolega sama inspektor Tomsonit, kes mulle Pärnus kiirmenetluse korras pakkus võimalust saada maksimumtrahvi. Nüüd telekas ta rääkis, et ilma registrita tehakse ikka tihti hoiatus. Muutlik meel mehel :twisted:
Kirjaoskamatu pähkel
mimuline
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: P Dets 23, 2007 9:15 pm
Asukoht: Rabaküla

to Kondimurdja and the others

Postitus Postitas mimuline »

kes meist on võtnud viimasel aastal liikluseeskirja kätte ja läbi lugenud- mõttega. Pakun, et mitte keegi või siis selle foorumi vähesed asunikud. Seal on selline punk mis küll ajuvaba ja riigionude poolt loodud ja rohkem nagu ennast täis nokkade "õpetamiseks" aga kahjuks on nii kirjas, et "juht on kohustatud veenduma sõiduki korrasolekus ja kompleksuses enne sõidu alustamist kui ka teel olles". Tähendab see seda, et jätad peale mõnda aega sõitmist auto seisma ja teed tiiru peale autole, et visuaalselt kontrollida sõiduki korrasolekut. Samasugune sõnaseletus on ka numbrimärgi kohta mis peab olema päevasel ajal loetav 50m ja pimedal ajal 25m pealt. Mida teha siis kui väljas on lumesadu, tuist, pori lihtsalt lumine tee, kas siis hakkad iga 5min pärast autost väljas käima:) Absurdseid asju on selles eeskirjas aga ennast täis mehepoegi on nende järgi hea kantseldada. Mõni sõidab ju autoga pool aastat nii, et ei pesegi. Lihtne on ju bensiinijaama tankima minnes-nädalas korra vaadata üle ka tuled ja number ning vajadusel osta kohe ka pirn või klaasipesuvedelik või lapike või võtta see käte salfakas ja number/tuled puhtaks teha. Eks ole ju ka vanasõna- loll pea ihu nuhtlus! Kerge on kohe politseid kiruma hakata kui ise loll oled :f
mimuline
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: P Dets 23, 2007 9:15 pm
Asukoht: Rabaküla

Postitus Postitas mimuline »

to ricardodesol11 ja teistele teadmiseks

TÜV-ta võid sõita ainult lähimasse remondi kohta ja ülevaatusele mitte aga linnapeal ringi vurada 5 päeva. Omaniku vahetus tuleb vormistada 5 päeva jooksul. Liikluses on keelatud sõita sõidukiga millel on selline tehniline rike millega omal jõul liikumine keelatud, samuti puudub tüv, kehtiv liikluskindlustus. Kellel on probleeme olnud või hetkel on ja kellel veel ei ole olnud siis on soovitav muretseda omale selline väikese märkmiku suurene Liikluseeskirja väljaanne per 100 eeku/tk ning lugeda läbi, et ei tuleks mõttetuid vaidlusi politseiga ning naabrile või sõbrale ei hakkaks jutustama, et näe kus olid alles m...id mendid tegid mulle liiga.

Ärge pikka viha pidage loengu eest aga kui on abi vaja kellegil siis olen nõuks ja jõuks ikka/alati valmis.
Mitsu Pajero 1991 3,0, Subaru Legacy 2006,....
Kasutaja avatar
Olle
Fondihaldur
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 20, 2007 8:08 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Olle »

Lihtsalt huvi pärast küsin, et kes Saarekollilt tulles kinni peeti Haapsalu-Tallinna maanteel ja mis neile ei meeldinud ? Keegi igaljuhul seisis politse küüsis punase kastikaga millel taga kärupeal võistlusauto
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Olle kirjutas:Lihtsalt huvi pärast küsin, et kes Saarekollilt tulles kinni peeti Haapsalu-Tallinna maanteel ja mis neile ei meeldinud ? Keegi igaljuhul seisis politse küüsis punase kastikaga millel taga kärupeal võistlusauto
Landy off-road team sia Turbas pollritega vestelda järgmistel teemadel:
*"E"-kat load ja nede (mitte)vajadus pukseerimisel
*kaherattalise trilaga auto pukseerimine
*Jäiga ühenduslüli mõiste
*Veduki ja veetava masina massid ning nende erinevused+haagise mass
*Tulede kasutamine pukseerimisel.

Õnneks lahenses kõik rahulmeelslet, kuna vedav Defender 90 oli 300kg raskem, kui järev veetav Defender 90. Ühtlasi avastasin passist, et vedav D90 on 83 millimeetrit teisest pikem :shock:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Landy kirjutas:Õnneks lahenses kõik rahulmeelslet, kuna vedav Defender 90 oli 300kg raskem, kui järev veetav Defender 90. Ühtlasi avastasin passist, et vedav D90 on 83 millimeetrit teisest pikem :shock:
OT: vedav Defender 90 ja järelveetav Defender 90? :roll: Sinu puhul eriti... :wink:
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Olle kirjutas:Lihtsalt huvi pärast küsin, et kes Saarekollilt tulles kinni peeti Haapsalu-Tallinna maanteel ja mis neile ei meeldinud ? Keegi igaljuhul seisis politse küüsis punase kastikaga millel taga kärupeal võistlusauto
Kes seal kinni peeti ei tea, aga pidamise põhjus ilmselt sama mis minu puhul oli Viljandis - E kat. Ja nad said mis tahtsid :cry: Massid jms klappis, aga mina oma A,B,C-ga ei tohi sellist käru vedada(mis siis et võistlusauto oli juba maha aetud ehk käru oli tühi), mis tõttu ostan järjekordselt 900.- eegi eest EV aktsiaid. Muide - takistusi edasiseks sõiduks ei tehtud, mis on mõnevõrra kummaline nagu oleks peale kiirmenetlusotsuse kättesaamist tekkinud see puuduolev kat. ja sõiduoskus (sõiduoskust mul ei ole - seda ütles mulle nooruke miilits, sest mul ju puudub vastav kategooria)
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

Ausalt öelda vaatasin imestusega seda vedurite armeed mis Saaremaalt ära kihutas sabad järgi. Minumeelest ei klappinud pooltel veduritel teh passis lubatud suurim piduritega haagise mass tegeliku haagise massiga. On offroadereid peedistatud selle teemaga nii Soomes kui ka Venemaal. See kontroll käib eriti suure luubi alla. Nii et vaadake ka enne kui midagi millegi taha või külge haagite, mis teh passis kaalude kohta kirjas on... Ise osalen liikluses pidevalt treilaga ja tean kui tihti peetakse sellise käruga kinni.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Koit
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: P Dets 10, 2006 5:35 pm

Postitus Postitas Koit »

Meie need punase kastikaga olime ja seda kõike ,mis eelpool mainitud kontrolliti plus paluti puhuda aga meil ei olnud mille kallal norida. Nii,et sedakorda jäid nad ilma sponsorluseta.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Tehke ikka BE/CE kat ära - mööda külgi kindlasti maha ei jookse ja saate rahuliku südamega rekkamees olla järgmine kord 8)
Üle 5k (+oma aeg) ei tohiks ka tänapäeval maksma minna (BE siis, CE veidi kallim).
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
raimo
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: T Jaan 09, 2007 6:29 pm
Asukoht: Espoo

Postitus Postitas raimo »

tarmo kirjutas:Tehke ikka BE/CE kat ära - mööda külgi kindlasti maha ei jookse ja saate rahuliku südamega rekkamees olla järgmine kord 8)
Üle 5k (+oma aeg) ei tohiks ka tänapäeval maksma minna (BE siis, CE veidi kallim).
Just olen lõpetamas CE koolitust ja hind oli 7200 pluss ARK eksam.
2004.WJ.
Kiirus kompenseerib kliirensit.
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

raimo kirjutas:
tarmo kirjutas:Tehke ikka BE/CE kat ära - mööda külgi kindlasti maha ei jookse ja saate rahuliku südamega rekkamees olla järgmine kord 8)
Üle 5k (+oma aeg) ei tohiks ka tänapäeval maksma minna (BE siis, CE veidi kallim).
Just olen lõpetamas CE koolitust ja hind oli 7200 pluss ARK eksam.
Mis lõppsummana teeb........?
Vist on odavam ja kiirem lahendus ehitada treilajunn kuhu esirattad peale toetuvad - ja tuld. Treila sild(piduritega) on olemas, nüüd vaid vaja leida pisut aega. Olen siis loll ja oskamatu edasi, aga vähemalt legaalne.
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
R.Laansalu
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: N Dets 07, 2006 1:14 am

Postitus Postitas R.Laansalu »

Ega teist keegi Saaremaalt tulles promillidega endale probleeme tekitanud? Minu teada oli seal vähemalt paar juhti küll, kellel oleks võinud nendega probleeme tekkida.

Terv,
Rasmus
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Madis kirjutas:Vist on odavam ja kiirem lahendus ehitada treilajunn kuhu esirattad peale toetuvad - ja tuld. Treila sild(piduritega) on olemas, nüüd vaid vaja leida pisut aega. Olen siis loll ja oskamatu edasi, aga vähemalt legaalne.
Ainult BE siiski vähem kui enne pakkusin - koos ARK ja esmaabiga ca 3000-3500 (seal oli mäletatavasti ainult 6 sõidutundi).
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”