3.3D head ja vead

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: Tallinn

3.3D head ja vead

Postitus Postitas Kondimurdja »

tahaks infi 3.3D mootori kohta, mis on tal head ja mis vead. Kas tasub osta selline mootor oma patrolile.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

:? :?:

Mis mootor seal siis siiani oli?
Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kondimurdja »

2.8benzukas mis suitseb nagu vana korsten :roll:
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

Kondimurdja kirjutas:2.8benzukas mis suitseb nagu vana korsten :roll:
viimasel sõidul tundus mulle et meie oma suitses rohkem . sees istudes ei näinud igatahes midagi peale seda kui sumbumbuti pütt muutus sirgeks leheks, enam oma ninaotsagi ..:D

lohuta ennast et mootorivahetus patrolil polegi nii lihtne kui arvad , ehk siis bens ja disla o,n erinevad raamid , mootori käppade kinnitued on erinevates kohtades ja vist oli käimakasti omad kah , kardaanid on teise pikkusega jne veel midagi oli..ah jaa lisaks on sul vaja el süsteem i ringi hakata tegema kuna diisel on 24 volti süsteem.,,,, kuna sul karpa ilusti töötab siis kas on mõtet... :roll:
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

seff kirjutas:
Kondimurdja kirjutas:2.8benzukas mis suitseb nagu vana korsten :roll:
viimasel sõidul tundus mulle et meie oma suitses rohkem . sees istudes ei näinud igatahes midagi peale seda kui sumbumbuti pütt muutus sirgeks leheks, enam oma ninaotsagi ..:D

lohuta ennast et mootorivahetus patrolil polegi nii lihtne kui arvad , ehk siis bens ja disla o,n erinevad raamid , mootori käppade kinnitued on erinevates kohtades ja vist oli käimakasti omad kah , kardaanid on teise pikkusega jne veel midagi oli..ah jaa lisaks on sul vaja el süsteem i ringi hakata tegema kuna diisel on 24 volti süsteem.,,,, kuna sul karpa ilusti töötab siis kas on mõtet... :roll:
Raam on sama, aga mootori ja kasti kinnitused erinevates kohtades.
Kardaanid erineva pikkusega. Lihtsam on õiged kardaanid muretseda.
Elektrisüsteemiga sama lugu - patrolilammutajate (ka minu 8) ) käest saab juhtmestiku täiesti normaalse $ eest ja ümberlappamine on tunni aja töö. Pluss soojendusmootor, kellad, pirnid, kojameheajam, signaalid jm. Teine akualus tuleb panna. Muidugi, on ka neid mehi olnud, kes on starteri 12 voldiseks aretanud ja geneka ning hõõgküünlad ära vahetanud.
Käigukasti kaas tuleb ära vahetada ja sidurikoda.
Ühesõnaga, ehitamist on, aga täiesti tehtav. 3.3 on pommikindel mootor ja aftermarket juppide turg lai. Tõsisemaks mudasronimiseks soovitaks muidugi kohe 3.3 turbomootorit, vabalthingav kipub pisut lahjaks jääma.
Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kondimurdja »

Te hirmutasite mind päris ära oma jutuga, nii palju tööd ja puha. :roll:
Võibolla tõesti ei suitsenud minu oma nii hullult, kui suitses vist kodututel (kellel meist viland sai vist), kui ma ei eksi.aga midagi ma pean ette võtma sest mul see mootor ikka täitsa läbi.
See oli nagu suvesõidu kiirus katsel. Minul gaaspõhjas aga kõik sõidavad ikka mööda :roll:.....
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

seff kirjutas:[...igatahes midagi peale seda kui sumbumbuti pütt muutus sirgeks leheks, enam oma ninaotsagi ..:D
lahe typo... :))
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

isakene kirjutas:
seff kirjutas:[...igatahes midagi peale seda kui sumbumbuti pütt muutus sirgeks leheks, enam oma ninaotsagi ..:D
lahe typo... :))
tegemist ei ole typoga ;D vaid ,summutiga mille paun on liigse bensiinikoguse plahvatades väljalaskesüsteemis
paugu teinud ...summ +BUM+B+uti
samuti olen ma saanud teada sellistest seadmest nagu veel karapast ( see peaks niva karburaator olema) tänu hr ländi le
:69
Kasutaja avatar
Mägraonu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 27
Liitunud: K Okt 03, 2007 6:54 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mägraonu »

isakene kirjutas:
seff kirjutas:
Kondimurdja kirjutas:2.8benzukas mis suitseb nagu vana korsten :roll:
viimasel sõidul tundus mulle et meie oma suitses rohkem . sees istudes ei näinud igatahes midagi peale seda kui sumbumbuti pütt muutus sirgeks leheks, enam oma ninaotsagi ..:D

lohuta ennast et mootorivahetus patrolil polegi nii lihtne kui arvad , ehk siis bens ja disla o,n erinevad raamid , mootori käppade kinnitued on erinevates kohtades ja vist oli käimakasti omad kah , kardaanid on teise pikkusega jne veel midagi oli..ah jaa lisaks on sul vaja el süsteem i ringi hakata tegema kuna diisel on 24 volti süsteem.,,,, kuna sul karpa ilusti töötab siis kas on mõtet... :roll:
Raam on sama, aga mootori ja kasti kinnitused erinevates kohtades.
Kardaanid erineva pikkusega. Lihtsam on õiged kardaanid muretseda.
Elektrisüsteemiga sama lugu - patrolilammutajate (ka minu 8) ) käest saab juhtmestiku täiesti normaalse $ eest ja ümberlappamine on tunni aja töö. Pluss soojendusmootor, kellad, pirnid, kojameheajam, signaalid jm. Teine akualus tuleb panna. Muidugi, on ka neid mehi olnud, kes on starteri 12 voldiseks aretanud ja geneka ning hõõgküünlad ära vahetanud.
Käigukasti kaas tuleb ära vahetada ja sidurikoda.
Ühesõnaga, ehitamist on, aga täiesti tehtav. 3.3 on pommikindel mootor ja aftermarket juppide turg lai. Tõsisemaks mudasronimiseks soovitaks muidugi kohe 3.3 turbomootorit, vabalthingav kipub pisut lahjaks jääma.
Aga kas vabalt hingavale "vile" vahele aretamine on mingi ull töö w? Minu arust nagu ei tohiks olla aga kuna kogemus selles vallas puudub siis sellest ka küsimus?
_____________________________________________________________________
Ei ole olemas võimatuid asju vaid on hoopis saamatud inimesed !!!!
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Mägraonu kirjutas:Aga kas vabalt hingavale "vile" vahele aretamine on mingi ull töö w? Minu arust nagu ei tohiks olla aga kuna kogemus selles vallas puudub siis sellest ka küsimus?
Ei olu ullu miskit - laias maailmas on seda tehtud palju.

Mootorite erinevustest http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=7634
Ja Turbo vahele aretamisest http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=7682
tartuoffroad.ee
5581340
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Postitus Postitas FlammablE »

Kui siin juba sd33t teemal juttu tuli, siis kas kaant peale pannes tuleb mingi aja pärast kaane poldid uuesti üle pingutada? Autodata annab 2 pingutamise Nm, aga minu arusaamist mööda tähendab see järjestikust tegevust, mitte hilisema korduva pingutamise vajadust. Eelmine omanik soovitas 1000km pärast plokikaane üle pingutada, sest just teostatud mingit remonti kaane kallal Xkm enne müüki. Kas kellelgi on mingeid täpsemaid andmeid selle kohta mõnest manualist?
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

Manual sellis tegevust ette ei näe sellel kaanel.
Life begins @ 15 PSI

Fotod teeb Tartus - http://www.happydaysfotod.com/
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

1000km pärast ülepingutamine on alati väga teretulnud tegevus. Niipalju kui ma veel jänki 5.7D ja 6.2D remontidest mäletan, siis sai alati peale pingutada peale 1000km läbimist. Ja nii kui selle tegemata jätsid siis 5.7D selle kaanetihendi sealt vahelt ka välja puhus. Kusjuures parimad kaanetihendid olid Tapa autobaasi mehe poolt tehtud tihendid, mitte mingid hüperkallid Fel-Pro'd või mis iganes siit eestist sai tellida US või Top Partsist. Tapa mehe tihend jäi alati raudselt pidama. Diisli kaas peab kinni olema, teist varianti lihtsalt olla ei tohi. Ja põhimõte, et diisli kaas tuleb üle pingutada oma jõu peale peale mõningast sõitu on rusikareegel, hoolimata sellest mida manual räägib.
+372 5028488
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

FlammablE kirjutas:Kui siin juba sd33t teemal juttu tuli, siis kas kaant peale pannes tuleb mingi aja pärast kaane poldid uuesti üle pingutada? Autodata annab 2 pingutamise Nm, aga minu arusaamist mööda tähendab see järjestikust tegevust, mitte hilisema korduva pingutamise vajadust. Eelmine omanik soovitas 1000km pärast plokikaane üle pingutada, sest just teostatud mingit remonti kaane kallal Xkm enne müüki. Kas kellelgi on mingeid täpsemaid andmeid selle kohta mõnest manualist?
Loomulikult üle pingutada - manualis jah selliseid asju ei ole - aga usu mind seal ei ole ka kirjas kumma käega keerama peaks :wink:
tartuoffroad.ee
5581340
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Postitus Postitas FlammablE »

Ok, tänud. Ise ei jaga diislitest suurt midagi ja ka keegi teine polnud eriti kindel selle vajalikkuses. Tuleb siis ikkagi üle käia need poldid lähiajal.
Vasta

Mine “Nissan / Renault”