Tibukollane F150 FX4

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

Need naginad häirivad küll tõsiselt. Ma ei suutnud ka põhjust leida, kuid avastasin, et kui Vanamoor peal, ei nagise, kui maas, nagiseb. Kuna müüja oli sisu välja visanud, paigaldanud kogu kabiinile pigimatid ja kõik jälle kohale kruvinud, siis kõrvalistme üks polt oli lahti jäänud. Veel võimalikud - ukse hinged, pardatšoki luuk ja ka päikesevarjud vahest ...
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanel »

Eksole. Nüüd ajame maasturist või truckist viimaseid naginaid välja... :lol:
Oleks mul sinu mured. :P Viimati tulin oma wraga, katus maas, Pärnust koju... Ma pole langevarjuga hüpanud, aga arvan, et ega see soundscape väga palju seal erineks minu lahtise kuudiga 110ga laskmisest. :P

Tegelt häirib mind hoopis (ilmselt) esimene stabikavarras, mis puksides käuksub, õõtsudes. Need määritavad pole muidugi ja aftermarketi tükke pole ka viitsinud tellima hakata... YJ-ile vähemalt jäid silma sellised kunagi, määritavad siis.

Samas, ma saan aru küll, kui on ainult ÜKS nagin, siis jah.. miks mitte jahtida. Mul seda muret pole. :)
tegime pulli, aitab
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Nagin on nüüd täielikult eemaldatud. Oli vaja natuke parempoolset kapotihinge töödelda.

Vahepeal sai ka pikem sõit Poola tehtud ja trassil sai 90kmh juures lõpptulemuseks 13.8L/100km peale mõõdetud.

Sai huvi pärast ka K&N paneelfilter pandud, oli teine samas hinnas Motorcrafti paberfiltriga, alla 400eeki muidu poleks pannud. Koos vaba Magnaflow summutipütiga on väikest muutust tunda. Gaasipedaali vajutamisele reageerib mootor erksamalt, seda just kohaltvõtu juures. Muus osas ei muutunud midagi ... võib olla võib ka täheldada 0.5L väiksemat kütttekulu, või siis on tegemist tekkinud autotunnetusega, mis võimaldab ökonoomsemalt sõita.
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Paigaldatud nii öelda "Stand alone CPU management unit"

Võimaldab ta teha järgmist:
• Kuni 35 HP ja 50 Ft Torque
• Aju programmeerimine
• USB ühilduvus arvutiga ja updatemine üle neti
• Igasugu parameetrite muutmine ajus (kiirusepiirang, rehvimõõt, pöördepiiraja, ülekanne, kütusetabelid, kasti liinisurve, käiguvahetusekiirus, käiguvahetuse punktid, süütenurk, jne)
• Koodide lugemine
• Kõikide andurite monitooring (üks lahe asi on näiteks plokikaane temperatuur!)
• 0-60MPH mõõtmine ja 1/4 miili mõõtmine

Ette on sisestatud 3 valmisprogrammi. Öko, Vedamine ja Extreemsport. Lahe on see, et vastavalt mis oktaanarvuga sõidad saad endale ise programmi koostada. Hetkel kasutan programmi Vedamine, mida olen natuke ka muutnud. Öko puhul on muudetud ainult kastijuhtimisloogikat. Vedamise puhul on lisaks kastijuhtimisloogikale ka juba süütenurka ja wide open throttle puhul visatakse 30% rohkem kütet sisse. Ekstreemspordi puhul on lisaks eelnevale täielikult muudetud pihustite lahtiolekuaegasid, süütenurk viidud mitu kraadi varasemaks ja soovitav minimaalne oktaanarv on 98. Samuti visatakse wide open throttle puhul 75% rohkem kütet peale kui stock programmi puhul. Kui nüüd ka sisse ja väljalaset muuta, siis pidi olema saavutatav võimsuselisa 50-60HP'd ja 75-90Ft väänet...kui uskuda teiste kasutajate poolt kommenteeritud juttu, mida USA foorumitest lugeda võib.

Võrreldes stock programmiga oleks nagu uue auto ostnud! Käiguvahetused on just seal kus nad olema peavad ja gaasipedaali kasutus on erksam mootori poolt. Kui stock programmiga sai 9,9sek 100kmh'ni mõõdetud, siis nüüd oli tulemus 8,9sek esimeste katsetega ja mida saatis pikk rehvivilin stardis. Ilmselt oleks võimalik 8,5sek välja ajada korraliku stardiga. Ma ei uskunud, et vahe võib nii tuntav olla. Seadet ostes oli pigem eesmärk saada endale lisainfot näidikute näol nagu mootori õlitemp, kastiõlitemp, plokikaane temp ja surve kütusetorustikus. Programmeerimine oli teisejärguline. Enne seadme külgepookimist sai Ameerika Autost veel kõige värskem Fordi soft koos tehase konfiga ajule peale tõmmatud...ütleme nii et see tehase konf on paras pask vähemalt, mis kastijuhtimisloogikat puudutab. Praegu on lausa lust erksa käiguvahetusega sõita. Enne oli raske aru saada, et 300HP'd on aiste vahel, aga nüüd on need hästi tunda. Uimane olek 1000-3500RPM vahel on kadunud. Terav tõmme algab kohe juba madalast pöördest ja seda kuni lõpuni ehk 5400RPM'ni välja.

Kokkuvõtvalt soovitan igati! Selle raha eest parim asi, mis tõesti ka annab tuntavalt juurde sinu F-150 truckile sõidumõnu.

LINK

Pilt

Pilt
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Üks tüüpvigadest kuni 28. nov 2004 toodetud F-150'l näeb välja selline. Kolb jookseb silindrisse viltu välja tulles kui klotsid kuluvad ning kolb pressitakse katki.
Pilt

Selle vastu on olemas ravim. Paigaldada 28. nov 2004 ja ülesse piduritöösilindrid, mis on lisaks disainivea eemaldamisele ka 3mm jämedamate kolbidega (54mm).
Pilt
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Infoks ka veel niipalju, et kui autol ABS peal on (nagu seda minu omal on), siis ilma kompuutri taha ühendamata pidurisüsteemi ära ei õhuta. Seega peab lihtsa asja puhul abi otsima Ameerika Autost.
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

50 000 miili peal sai nüüd ka küünlad ära vahetatud. Ford annab küll küünaldele elueaks 100 000 miili, aga võttes arvesse antud 5.4Triton mootori alukaane ehitust ümber küünla sai vahetus varem ette võetud. Oht on, et küünla alumine elektrodi osa murdub sisse ära sinna ümber ladestunud tagi ja alumiiniumi ning terase omavahelise korrosiooni tõttu väljakeeramise käigus.

Vanad küünlad olid Motorcraft Platinum PZT 2F. Uued läksid Autolite HT1.

Pilt
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

See nädal saab kollane tibi siis uue omaniku üsna suure tõenäosusega. Muretuid miile! Kui uuel omanikul ehk viitsimist, siis ta jätkab logi pidamist.
+372 5028488
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

Niisama küsimus: mida see "FX4" tähendab? Dodge'del on ka silma jäänud.

zum
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

zum kirjutas:Niisama küsimus: mida see "FX4" tähendab? Dodge'del on ka silma jäänud.

zum
Dodgedel on see kellegi omaniku haige vaimusünnitus. FX4 on Fordi Off-Road paketi kutsung. Sellega kaasneb autole 3.73 ülekanne (muidu 3.1 või 3.41 vms), jäigemad amordid, põhjakaitsmed, põhjalikum armatuurlaud näidikute poolest, külgtoega istmed koos tugevama riidematerjaliga, karbon-fiibrist iluliistud salongis, skoop kapotil, teistmoodi iluvõre ja ekstra tiheda LSD'ga tagumine difrilukk.
+372 5028488
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

Thnx, asi selge.
Ise kahtlustasin, et mingid era tegijad vms...
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Auto uue omaniku käes, seega muutsin teema pealkirja ära. Ei ole enam JR - F150 ... on lihtsalt Tibukollane F150.

Muretuid Miile uuele omanikule!
+372 5028488
Kasutaja avatar
vaix
Mudder
Postitusi: 88
Liitunud: L Okt 14, 2006 8:23 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas vaix »

jep nii ta on et miilid juba veerevad ja peale koju jõudmist olid suunurgad natukene valusad ... kogu aeg klemm kõrvuni peas ja haapsalu tallinnast ju pikk tee ka... :twisted:
ise just tulin ja mõtlesin ja tänasin ei tea keda, et ei ostnud hiluxit... (ei solva hiluxi mehi ) :D
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

vaix kirjutas:jep nii ta on et miilid juba veerevad ja peale koju jõudmist olid suunurgad natukene valusad ... kogu aeg klemm kõrvuni peas ja haapsalu tallinnast ju pikk tee ka... :twisted:
ise just tulin ja mõtlesin ja tänasin ei tea keda, et ei ostnud hiluxit... (ei solva hiluxi mehi ) :D
Jee,ma ei peagi veel silmaarsti juurde minema :P .
See kollane nägemus ei olnudki viirastus,mida Haapsalus nägin.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Vasta

Mine “Ford”