Õlipumba vahetus (GAZ 24 UAZ 31512)

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Nitram1
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: T Aug 21, 2007 4:13 pm

Postitus Postitas Nitram1 »

Po18 kirjutas:See apastraat kuulus enne minule ja kui sain vahetasin kohe õli ära.enne seda oli nähtavasti kõvasti seisnud.
Tere.
Olen ka mõned korrad erinevaid õlisid proovinud aga ikkagi madal.Eks saab näha ,kas pumba vahetus midagi muudab.Kere ja tagumine põhi said uued plekid ja uksed vaja veel uued või siis keevitust.Muidu kõik ok.
Kodanik2
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 108
Liitunud: L Juul 24, 2004 11:47 pm
Asukoht: Lihula

Postitus Postitas Kodanik2 »

Üldiselt on ikka pump viimane mis vahetust tahab. Tavaliselt on viga mootori liugpindade kulumises. Õli jookseb vabalt läbi. Kui sa juba põhja alt ära võtad võta mõni saale ka välja ja vaata mis nägu ta on. Parema tulemuse võib anda ka ainult saalte vahetus (esiesena raamsaaled).
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

jr kirjutas:Milline on mootori ajalugu? Ehk tahan seda öelda, et kehva omaniku korral on kindlasti pikalt vana õliga sõidetud ja kõikvõimalikud õlikanalid umbes. Ka need, mis väntvõlli sees (korgid käivad eest ära ja saab puhastada). See et õlipump kulunud on võib ka üsnagi reaalne olla. Saad ju võrrelda kui oled pumba maha võtnud, kui tihedalt hammakad sees istuvad võrreldes uuega.

Peale remonti oli õlisurve sooja mootoriga 1,5 tühikäigul ja pöördel tugev 3 ja üle natuke.
ei olnud. soojalt oli ilusti 3.5 külmalt oli seier pöhjas.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”