Continental_CrossContact_AT_ versus Cooper DISCOVERER M+S
Moderaator: Moderators
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Continental_CrossContact_AT_ versus Cooper DISCOVERER M+S
Continental_CrossContact_AT_ versus Cooper DISCOVERER M+S
Kas kellelgi on kogemusi neid rehve võrrelda?
*märg asfalt
*talv
*müra tase
*muda
nii viie balli süsteemis:)
Kas kellelgi on kogemusi neid rehve võrrelda?
*märg asfalt
*talv
*müra tase
*muda
nii viie balli süsteemis:)
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Re: Continental_CrossContact_AT_ versus Cooper DISCOVERER M+
see teema on juba siit läbi käinud minu küsimuse näol. Õige vastus on sellele küsimusele: Osta GY MTRatdoom kirjutas:Continental_CrossContact_AT_ versus Cooper DISCOVERER M+S
Kas kellelgi on kogemusi neid rehve võrrelda?
*märg asfalt
*talv
*müra tase
*muda
nii viie balli süsteemis:)
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: Continental_CrossContact_AT_ versus Cooper DISCOVERER M+
Vabandust..., ilmselt asi minu saamatuses seda võrdlust leida...trc kirjutas: see teema on juba siit läbi käinud minu küsimuse näol. Õige vastus on sellele küsimusele: Osta GY MTR
Aga GY MTR`hoiaks metsa jaoks rohkem... ja talvel ning märjaga linnas on ikka päris libe...
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Re: Continental_CrossContact_AT_ versus Cooper DISCOVERER M+
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=845 ... c&start=90atdoom kirjutas:Vabandust..., ilmselt asi minu saamatuses seda võrdlust leida...trc kirjutas: see teema on juba siit läbi käinud minu küsimuse näol. Õige vastus on sellele küsimusele: Osta GY MTR
Aga GY MTR`hoiaks metsa jaoks rohkem... ja talvel ning märjaga linnas on ikka päris libe...
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=391 ... ght=igatee
Konsulteeri ntx hulkuriga - temal on igapäeva masina all MTR'd ja ei kurda. Müra ei olla eriti suurem kui BFG'l
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: Continental_CrossContact_AT_ versus Cooper DISCOVERER M+
njah... CrossContact`i kohta ei midagi, et kui kokku võttes järeldada, et kuna pole juttu... pole suurem asi rehvgi, siis võib mode selle teema vabalt kustutada...trc kirjutas:http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=845 ... c&start=90
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=391 ... ght=igatee
Konsulteeri ntx hulkuriga - temal on igapäeva masina all MTR'd ja ei kurda. Müra ei olla eriti suurem kui BFG'l
GR MTR on vaikne jah (mudarehvi kohta lausa üllatavalt), aga märjaga maanteel libe ... sooviks jätta siiski metsarehviks...
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Re: Continental_CrossContact_AT_ versus Cooper DISCOVERER M+
Ma Contist nii halvasti kah ei mõtleks. Minu tragöödia oli see, et neid lihtsalt polnud ega tulnud minu mõõtu. Uuesti lähteasendisse minnes ilmselt v6taks ma endiselt Cross AT Disco asemel.atdoom kirjutas:njah... CrossContact`i kohta ei midagi, et kui kokku võttes järeldada, et kuna pole juttu... pole suurem asi rehvgi, siis võib mode selle teema vabalt kustutada...trc kirjutas:http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=845 ... c&start=90
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=391 ... ght=igatee
Konsulteeri ntx hulkuriga - temal on igapäeva masina all MTR'd ja ei kurda. Müra ei olla eriti suurem kui BFG'l
GR MTR on vaikne jah (mudarehvi kohta lausa üllatavalt), aga märjaga maanteel libe ... sooviks jätta siiski metsarehviks...
edit: siiskisiiski. Talveks ja/või aastaringseks valiks siis Disco v6i Mastercrafti http://www.mastercrafttires.com/us/en/P ... =SUV+Tires . Conti aga suviseks.
Kindlasti kulub sul see M+S kiiremini aastaringselt sõites kui et AT suvel ja M+S talvel all hoides.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
cooper on talvel väga hea, saad veel naelad ka sisse lasta.
Suvel oli sellega suht libe(kruusal), pehme segu ja lamellid kuluvad tõesti kiiresti, metsa ka pole asja.
conti tundub ka suht ok, aga leidub tunduvalt paremaid AT rehve.
seega kui tahad ainult talveks, siis võta cooper.
Suvel oli sellega suht libe(kruusal), pehme segu ja lamellid kuluvad tõesti kiiresti, metsa ka pole asja.
conti tundub ka suht ok, aga leidub tunduvalt paremaid AT rehve.
seega kui tahad ainult talveks, siis võta cooper.
NISSAN Patrol GR 3.0TD
MITSUBISHI Pajero Wagon 3.2 DID
MITSUBISHI Pajero Wagon 3.2 DID
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
at
Oskad sa maakeeli ära seletada, mis konkreetselt teeb need teised AT rehvid tunduvalt paremaks AT rehviks, kui seda on Continental_CrossContact_AT?gert kirjutas: conti tundub ka suht ok, aga leidub tunduvalt paremaid AT rehve.
seega kui tahad ainult talveks, siis võta cooper.
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Re: at
Oskad sa maakeeli ära seletada, mis konkreetselt teeb need teised AT rehvid tunduvalt paremaks AT rehviks, kui seda on Continental_CrossContact_AT?[/quote]
Continentalid kuluvad suht kiiresti (pehme kummisegu), võibolla leiad kellegi kes on konkreetse rehviga sõitnud N:50000km, saad objektiivse hinnangu kestvuse kohta, minu hinnang põhineb kaubiku ja sõiduauto rehvide baasil. Seega ei pruugi maasturi rehvi puhul 100% paika pidada.
hinna poolest ei ole nad ka mitte esireas, kindlasti ka mitte kõige kallimad
samas ei ole see halb valik , lihtsalt mina eelistan muid
N:265/70R16 CrossContact AT OWL 112 T FR M+S hind:3700, kui siit -25%alla saad siis hind 2960,
samas N: falken http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifendire ... stig=&m_s=
koos transaga oleks hin ca 120 eur´i, olen ise sõitnud nendega 1aasta, kestsid hästi, peamine argument soodne hind, ca 35000 km ei olnud olulisi kulumise märke, kui siis ainult esiseillal, rehvi klotsi teravad külje servad olid vähe ümaramaks läinud
või siis võta http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifendire ... stig=&m_s=, viimaseid kasutan ka ise Patroli all, väga rahul!, töötavad igal pool,
pajero all on Bridgestone Dueller AT´d, ka ok. rehvid, viimast kahte ei oska kahjuks võrrelda kuna ei ole kasutanud neid 1 ja sama auto all.
Edu sulle valikul!
Gert
mis mõõdus rehvi vajad?
Continentalid kuluvad suht kiiresti (pehme kummisegu), võibolla leiad kellegi kes on konkreetse rehviga sõitnud N:50000km, saad objektiivse hinnangu kestvuse kohta, minu hinnang põhineb kaubiku ja sõiduauto rehvide baasil. Seega ei pruugi maasturi rehvi puhul 100% paika pidada.
hinna poolest ei ole nad ka mitte esireas, kindlasti ka mitte kõige kallimad
samas ei ole see halb valik , lihtsalt mina eelistan muid
N:265/70R16 CrossContact AT OWL 112 T FR M+S hind:3700, kui siit -25%alla saad siis hind 2960,
samas N: falken http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifendire ... stig=&m_s=
koos transaga oleks hin ca 120 eur´i, olen ise sõitnud nendega 1aasta, kestsid hästi, peamine argument soodne hind, ca 35000 km ei olnud olulisi kulumise märke, kui siis ainult esiseillal, rehvi klotsi teravad külje servad olid vähe ümaramaks läinud
või siis võta http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifendire ... stig=&m_s=, viimaseid kasutan ka ise Patroli all, väga rahul!, töötavad igal pool,
pajero all on Bridgestone Dueller AT´d, ka ok. rehvid, viimast kahte ei oska kahjuks võrrelda kuna ei ole kasutanud neid 1 ja sama auto all.
Edu sulle valikul!
Gert
mis mõõdus rehvi vajad?
NISSAN Patrol GR 3.0TD
MITSUBISHI Pajero Wagon 3.2 DID
MITSUBISHI Pajero Wagon 3.2 DID
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: at
Bridgestone AT minul kogemus on... algul olin väga rahul... kuid kulusid ikka üllatavalt kiiresti ainult linna rehviks:(gert kirjutas: Bridgestone Dueller AT´d, ka ok. rehvid, viimast kahte ei oska kahjuks võrrelda kuna ei ole kasutanud neid 1 ja sama auto all.
Kas keegi GY/AT talvel ka sõidab?
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Raske Toyota HJ-i all oli GY MTR talvel OK. Ise vahetasin siiski Conti CC AT vastu sest rehvist oli lihtsalt kahju. Conti CC AT-ga sõitnud nüüd suve, talve ja suve. Olen rahul ka safaril käies. Rehv on iseenesest vägagi õnnestunud aga miinused on saadavus (valmistatakse USA-s ja Euroopa diilerid saavad siis kui kaupa jätkub) ja hinnapoliitika.
Mis kulumisse puutub siis pärast mitte kuluvate BFG AT-dega sõitmist, sõidan parem rehvidega mis kuluvad kiiremini aga suudavad asfaldiga haakuda ka märja teega.(Tühja autoga polnud suurt vahet aga kui treileriga karavan ikka vastikult kiiresti risttee poole lohiseb siis maksku ja kulugu need rehvid parem rohkem aga pidagu mind tee küljes kinni)
Mis kulumisse puutub siis pärast mitte kuluvate BFG AT-dega sõitmist, sõidan parem rehvidega mis kuluvad kiiremini aga suudavad asfaldiga haakuda ka märja teega.(Tühja autoga polnud suurt vahet aga kui treileriga karavan ikka vastikult kiiresti risttee poole lohiseb siis maksku ja kulugu need rehvid parem rohkem aga pidagu mind tee küljes kinni)