Vana patrol ja sillalukkude probleem

Moderaatorid: jr, Moderators

seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

TR Pjätt kirjutas:Mis vahe on keevislukul ja LockRightil. Keevislukuga metsavahel keerutades saad sa sellest ruttu aru.
Pöörderaadius kasvab meeletult, eriti kui esimene sild on ka veel kinni keevitatud.
Unustage oma keevislukud ära, sellega võid äärmisel juhul offroad kiirteel kihutada.

Priit
kui ikka rahakotis ei ole 25k et arb d osta siis ikka ei unusta keevist ära, v6idu ju tahame s6ita, lahtise sillaga v6ib tänapäeva radade juures tehnitskat s6ita...
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Ütle, siis mulle milline auto keevislukudega sul siin võistleb, kus mõelmas sillas on keevislukk.
Eriti veel edukalt!
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Esimese näitena võib tuua Jeebu, Väike Q, kel mõlemal lukud puuduvad, kas nemad on siis tehnitskad. Võistlevad küll ju edukalt.

Priit
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

LockRighti kasutajatest tulevad meelde näiteks Maasturid ja Kullamäe,äkki need nimed ütlevad Ermole midagi...
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

TR Pjätt kirjutas:Esimese näitena võib tuua Jeebu, Väike Q, kel mõlemal lukud puuduvad, kas nemad on siis tehnitskad. Võistlevad küll ju edukalt.

Priit
jeebu ja väike q ?priit... teema oli patrol

chero puhul kompenseerib mootoriv6imsus suuresti lukkude puudumist
ca130 140kw ON Palju rohkem kui 88kw

päikest :d
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

fagott kirjutas:LockRighti kasutajatest tulevad meelde näiteks Maasturid ja Kullamäe,äkki need nimed ütlevad Ermole midagi...
Ootan pikkade silmadega Tomi ja Kullamäe kommentaare LockRighti eelistest.

Nende tasemel meeste puhul ARBga võrrelduna 8)
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Minu arusaam LockRightist siis järgmine:
1. Tsiviliseeritud vidin ja teostus
2. Üllatus, üllatus - teatud juhtudel koos veoga ei olegi 100% lukus ehk siis, kui on asfaldil sõites rehvidel väga hea haarduvus lööb pauguga "üle" ehk siis teoreetiliselt säästab pooltelge. Seda viimast olen kogenud kõigi oma LockRight`idega (kaasa arvatud Samurail)
Peaaegu viimaste sõitudeni sõitsime selliselt, et taga LR ja ees LSD (ehk siis midagi) ja sai sõidetud küll (kui aegajalt pisut segast panna).Tänaseks jah on esisilda kolinud ARB (mida näpin äärmisel vajadusel ehk siis natuke varem kui päris hilja)
P.S. Ei pürgi jumala seisusele ehk emad-tütred teema. Mina jään tütre juurde ehk siis pooldan natuke raha välja käia ja kasutan targemate meeste tehtut, sest minu arusaamist pidi on keevitades võimalik ka pooltelg sinna jäädavalt kinni käkerdada. Kuigi samas pean tunnistama, et olen olnud osaline nimelt Patroli esimese difri kinni keevitamisel ja peale 2-3 võistlust sõitis see elukas endiselt omal jalal, kuigi peale keevitamist hakkas seal esisillas erinevaid laagreid kuluma vääga hulgi... ei teagi miks
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Kui keevitaja on idioot siis on ta kindlasti võimeline lisaks veel taldriku ja teo omavahel kokku keevitama.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Detroit-Locker kah nigu varjant tagasilla jauks olemas
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
marxkoll
Rock Crawler
Postitusi: 983
Liitunud: K Mai 30, 2007 10:28 pm
Asukoht: Lääs

Postitus Postitas marxkoll »

Äkki tutvustad :?: :roll:
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

marxkoll kirjutas:Äkki tutvustad :?: :roll:
Täpsusta palun küsimust
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
marxkoll
Rock Crawler
Postitusi: 983
Liitunud: K Mai 30, 2007 10:28 pm
Asukoht: Lääs

Postitus Postitas marxkoll »

Kuulen sellist esimest korda on sul mingit linki või infi??? :?:
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Aga palun
tagasilla Detroit Locker
http://www.rearendparts.com/product.php ... t=0&page=1

ja tagasilla Lock-Right samast kohast
http://www.rearendparts.com/product.php ... t=0&page=1
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Väike vahekokkuvõte lukkude "probleemist"

Järjekord vastavalt rahalistele väljaminekutele

Esisilda võimalik panna
keevitada
LSD
Lock-Right
ARB

Tagasilda võimalik panna
keevitada
LSD
Lock-Right
Detroit Locker
ARB

Võimalusi kuipalju ju :wink:
PS: võimalik, et on veel varjante
tartuoffroad.ee
5581340
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

No aga keegi võiks ju otsa lahti teha ja eesti esimese patrulli LockRighti soetada
Vasta

Mine “Nissan / Renault”