2 küsimust Pajero esisilla kohta
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Just nii, käigust sõltumata. Noh, ma küll kolmandaga pole 85 välja punninud, aga 4ndaga ja 5ndaga sellisel kiirusel mingit vahet ei täheldanud.
Tegelikult mulle endale tundub ainukese loogilise variandina pooltelg, kuna see võiks-saaks ühtaegu reageerida suht sünkroonis gaasi lisamisele, kui ka samas jätkata jauramist peale käigu välja lülitamist, vabakaga veeremisel. Ain'lt et kuidas reaalselt kindlaks teha, kas ikka on kõver? Ja kumb pool on kõver, sest teatavasti auto kere üsna kenasti helisid juhib
Kas on miski seade olemas, millega viskumist tuvastada?
Tegelikult mulle endale tundub ainukese loogilise variandina pooltelg, kuna see võiks-saaks ühtaegu reageerida suht sünkroonis gaasi lisamisele, kui ka samas jätkata jauramist peale käigu välja lülitamist, vabakaga veeremisel. Ain'lt et kuidas reaalselt kindlaks teha, kas ikka on kõver? Ja kumb pool on kõver, sest teatavasti auto kere üsna kenasti helisid juhib

Meister Muda on veenev, difrilukke soovitades...
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1972
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Pajerol ja kardaani vahepukk?Selline asi esineb L-200.jaan mmc kirjutas:Tag. gardaani vahepukk (laagrit ümbritsev kumm katki).
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Seda minagi mõtlema jäin õnneks et veel auto alla ei hakanud pugema, et kus pagan see kummijulla seal veel on
? Aga esisilda vedavate hubide otsi pole veel ära krudida jõudnud. Samas ei usu, et see midagi muudaks. Tegelikult peaks vähemalt ette alla viskama jooksu rattaid, mis raudselt OK ja vaatama, kas endal muutub miskit. Ja kui muutub, siis edasi nuputama. Ain'lt et pole rattaid... 


Meister Muda on veenev, difrilukke soovitades...
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1972
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Kas ja kuidas on probleem lahenenud?
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Probleemi kõrvaldamine on kujunenud suht vaevaliseks. Kuna endal garaazi poe, siis olen mööda teenindusi käinud. Ja see on ika uskumatu, et siiani oli viga tuvastamata. On vahetatud tagasilla pikivarraste puksid, rooliotsad, šarniirid, reguleeritud kokkujooksu jne, jne - ikka undab. Ja nüüd siis, viimati, kui käisin töökojas, julges üks meestest arvata, et ehk on viga otsalaagris - vahekasti, või käigukasti omas. Et nagu olevat seal kasti ümbruses õline ja mingi loks ka tunda. Nii et nüüd siis on loota, et saab varsti ilma kõrvaklappideta rooli taha istuda
. Aga ikkagi imelugu, et töökodades (nimesid nimetamata) sellised juhmid taadid on
Kui suur / kallis töö see laagri vahetamine on?


Kui suur / kallis töö see laagri vahetamine on?
Meister Muda on veenev, difrilukke soovitades...
minul läks siduriketas,otsalaager,uus õli + tööraha vist 3500.-Shogun kirjutas:Probleemi kõrvaldamine on kujunenud suht vaevaliseks. Kuna endal garaazi poe, siis olen mööda teenindusi käinud. Ja see on ika uskumatu, et siiani oli viga tuvastamata. On vahetatud tagasilla pikivarraste puksid, rooliotsad, šarniirid, reguleeritud kokkujooksu jne, jne - ikka undab. Ja nüüd siis, viimati, kui käisin töökojas, julges üks meestest arvata, et ehk on viga otsalaagris - vahekasti, või käigukasti omas. Et nagu olevat seal kasti ümbruses õline ja mingi loks ka tunda. Nii et nüüd siis on loota, et saab varsti ilma kõrvaklappideta rooli taha istuda. Aga ikkagi imelugu, et töökodades (nimesid nimetamata) sellised juhmid taadid on
![]()
Kui suur / kallis töö see laagri vahetamine on?
kui kast maas sis vaata väga kriitilse pilguga ketas ja survelaager yle kui vähegi kahtlust vaheta ära,muidu narr hakata mõne kuu pärast jälle kasti maha kakkuma

ja kui ka vahekasti ja tagasilla õlid vahetamata sis lase need kah korraga ära teha.