2 küsimust Pajero esisilla kohta

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

Kas vibra tekib käigust sõltumata sama kiiruse juures? Kui jah, siis otsi viga peale käigukasti (kardaan, sillad).

zum
Shogun
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Dets 26, 2007 11:29 pm

Postitus Postitas Shogun »

Just nii, käigust sõltumata. Noh, ma küll kolmandaga pole 85 välja punninud, aga 4ndaga ja 5ndaga sellisel kiirusel mingit vahet ei täheldanud.
Tegelikult mulle endale tundub ainukese loogilise variandina pooltelg, kuna see võiks-saaks ühtaegu reageerida suht sünkroonis gaasi lisamisele, kui ka samas jätkata jauramist peale käigu välja lülitamist, vabakaga veeremisel. Ain'lt et kuidas reaalselt kindlaks teha, kas ikka on kõver? Ja kumb pool on kõver, sest teatavasti auto kere üsna kenasti helisid juhib :? Kas on miski seade olemas, millega viskumist tuvastada?
Meister Muda on veenev, difrilukke soovitades...
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

Vaata kardaaniristid üle, enne kui muid asju lammutama hakkad. Saad ehk lihtsamalt hakkama... (On üldse pajerol veel sellised asjad? )
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

Võta esimese silla ratste otsakapslid maha,need mis veavad pooltelgesid.Proovi uuesti sõta,siis leiutab edasi.Kangist ka sild välja.
olge marurahulikud!
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1972
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

jaan mmc kirjutas:Tag. gardaani vahepukk (laagrit ümbritsev kumm katki).
Pajerol ja kardaani vahepukk?Selline asi esineb L-200.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Shogun
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Dets 26, 2007 11:29 pm

Postitus Postitas Shogun »

Seda minagi mõtlema jäin õnneks et veel auto alla ei hakanud pugema, et kus pagan see kummijulla seal veel on :) ? Aga esisilda vedavate hubide otsi pole veel ära krudida jõudnud. Samas ei usu, et see midagi muudaks. Tegelikult peaks vähemalt ette alla viskama jooksu rattaid, mis raudselt OK ja vaatama, kas endal muutub miskit. Ja kui muutub, siis edasi nuputama. Ain'lt et pole rattaid... :)
Meister Muda on veenev, difrilukke soovitades...
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1972
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

Kas ja kuidas on probleem lahenenud?
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
aymur
Mudder
Postitusi: 90
Liitunud: P Veebr 26, 2006 9:16 am
Asukoht: elva

Postitus Postitas aymur »

minul näiteks põhjustas sellist undamist käigukasti otsalaager,mis oli otsad andnud ja lõpuks purunes ka siduriketas ja peale nende vahetamise kadus igasugune undamine :D
algul kah kahtlustasin tagasilda ja rattalaagreid ja mida iganes veel aga oli oopis selline viga.
Shogun
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Dets 26, 2007 11:29 pm

Postitus Postitas Shogun »

Probleemi kõrvaldamine on kujunenud suht vaevaliseks. Kuna endal garaazi poe, siis olen mööda teenindusi käinud. Ja see on ika uskumatu, et siiani oli viga tuvastamata. On vahetatud tagasilla pikivarraste puksid, rooliotsad, šarniirid, reguleeritud kokkujooksu jne, jne - ikka undab. Ja nüüd siis, viimati, kui käisin töökojas, julges üks meestest arvata, et ehk on viga otsalaagris - vahekasti, või käigukasti omas. Et nagu olevat seal kasti ümbruses õline ja mingi loks ka tunda. Nii et nüüd siis on loota, et saab varsti ilma kõrvaklappideta rooli taha istuda :) . Aga ikkagi imelugu, et töökodades (nimesid nimetamata) sellised juhmid taadid on :?
Kui suur / kallis töö see laagri vahetamine on?
Meister Muda on veenev, difrilukke soovitades...
aymur
Mudder
Postitusi: 90
Liitunud: P Veebr 26, 2006 9:16 am
Asukoht: elva

Postitus Postitas aymur »

Shogun kirjutas:Probleemi kõrvaldamine on kujunenud suht vaevaliseks. Kuna endal garaazi poe, siis olen mööda teenindusi käinud. Ja see on ika uskumatu, et siiani oli viga tuvastamata. On vahetatud tagasilla pikivarraste puksid, rooliotsad, šarniirid, reguleeritud kokkujooksu jne, jne - ikka undab. Ja nüüd siis, viimati, kui käisin töökojas, julges üks meestest arvata, et ehk on viga otsalaagris - vahekasti, või käigukasti omas. Et nagu olevat seal kasti ümbruses õline ja mingi loks ka tunda. Nii et nüüd siis on loota, et saab varsti ilma kõrvaklappideta rooli taha istuda :) . Aga ikkagi imelugu, et töökodades (nimesid nimetamata) sellised juhmid taadid on :?
Kui suur / kallis töö see laagri vahetamine on?
minul läks siduriketas,otsalaager,uus õli + tööraha vist 3500.-
kui kast maas sis vaata väga kriitilse pilguga ketas ja survelaager yle kui vähegi kahtlust vaheta ära,muidu narr hakata mõne kuu pärast jälle kasti maha kakkuma :D
ja kui ka vahekasti ja tagasilla õlid vahetamata sis lase need kah korraga ära teha.
Vasta

Mine “Mitsubishi”