soov soetada Jeep Grand Cherokee 2,7 crd
Moderaator: Moderators
soov soetada Jeep Grand Cherokee 2,7 crd
Kuna mu vend õnnetult oma uuest sõiduautost lahti sai siis varsti vaja soetada uus igapäevaliikur, siis palus mul siit targematelt infot ja abi paluda.
Nimelt oleks vaja teada millised on GC 2,7 crd peamised head ja vead, kui suured ülalpidamiskulud (kütus + kindlustus + kasko + hooldused). Peamiselt hakkaks auto liikuma mööda Tallinna teid ja metsa satuks max 10%, kui sedagi. Oodatud on igakülgne vastavat autot puudutav info, kasvõi arvamus, et GC sobib/ei sobi igapäevaliikuriks ja miks.
Ette tänades.
madis
Nimelt oleks vaja teada millised on GC 2,7 crd peamised head ja vead, kui suured ülalpidamiskulud (kütus + kindlustus + kasko + hooldused). Peamiselt hakkaks auto liikuma mööda Tallinna teid ja metsa satuks max 10%, kui sedagi. Oodatud on igakülgne vastavat autot puudutav info, kasvõi arvamus, et GC sobib/ei sobi igapäevaliikuriks ja miks.
Ette tänades.
madis
Liikluskindlustuse aastamakse koefitsendiga 0.62 on 2600 eek
Kasko aastamakse on 22000 eek
Tallinna tänavatel on auto ideaalne sest auto on väga pehme vedrustusega ja auke eriti ei tunne. Kui sul peaks olema probleeme merehaigusega siis ei soovita, sest sõbra naisel läheb minu autoga maanteel sõites süda läikima. Halva maantee peal õõtsutab.
Miinus 10-ga hakkab sooja puhuma juba 3 minutit maja ees tuksudes.
10-ne minutiga on salong juba soe.
Diislit peaks linnas minema u. 10 l/100km.
Kasko aastamakse on 22000 eek
Tallinna tänavatel on auto ideaalne sest auto on väga pehme vedrustusega ja auke eriti ei tunne. Kui sul peaks olema probleeme merehaigusega siis ei soovita, sest sõbra naisel läheb minu autoga maanteel sõites süda läikima. Halva maantee peal õõtsutab.
Miinus 10-ga hakkab sooja puhuma juba 3 minutit maja ees tuksudes.
10-ne minutiga on salong juba soe.
Diislit peaks linnas minema u. 10 l/100km.
2004.WJ.
Kiirus kompenseerib kliirensit.
Kiirus kompenseerib kliirensit.
-
margus61
- Zootramm
- Postitusi: 721
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Kah pea aasta juba peetud sellist 2004 WJ. Peaasjalikult on küll naise käes, aga pea igal sõiduvavabal päeval ja treila vedamiseks okupeerin endale. Küttekulu näitab praegu talvel, naeltega ja linnas 10,5; naine käis maal alla 8 (aga näitaja tundub valetavat parema tulemuse poole). Sõltub palju külmkäivituste hulgast nagu diislil ikka, ma ajan pea alati Webastoga ette soojaks.
Minu nägemus muudest omadustest:
Plussid:
- Tallinnas jube mõnus pehmelt ja pohhuistlikult ringi sõita ning velgede ja sildade tervise pärast mitte muretseda;
- maasturi kohta pole kuigi suurte gabariitidega pikkuse ja laiuse mõttes - mugav manööverdada ja parkida;
- talasild ees, vähem kuluvaid pukse jms.;
- mootorit loetakse õnnestunuks (ka Silberi info);
- hooldusgraafik on loogiline ja võtab arvesse tegelikud ekspluatatsioonitingimused - peaks tagama pikema eluea korralikul hooldamisel;
- suht ruttu hakkab salongi sooja tulema diisli kohta ka ilma Webastota;
- istmesoojendused ja nende juhtimine on head (v.a. raskelt nähtavad kontrolllambid);
- kast vahetab väga hästi ja optimaalselt, seda ka suure haagisega;
- cruise toimetab väga hästi ja optimaalselt, seda ka suure haagisega;
- istmed mäludega ja saab siduda erinevate pultidega - mugav kui on mitu vahelduvat kasutajat.
Miinused:
- tänu tagasilla vedrustuse konstruktsioonile oli alguses harjumatu, et üsna kõvasti õõtsutab keret tagasilla taktis;
- tehase ettenähtud mõõdus suverehve on üsna vähestel tootjatel ja olemasolevate (vist mingi Goodyear Wrangler F1 olid) pasteldega otsib jubedalt oma teed;
- mootori põhiline probleem tundub olevat pihustite streikimine, pihusti ise pole hullu hinnaga, aga tagumiste silindrite omadele ligipääsemiseks ja vahetamiseks tuleb mootor alla lasta - ca 10 kEEK teema;
- kliima ei hoia automaatrežiimis aknaid puhtana piisavalt hästi - tahab näppimist;
- kliima automaatrežiimis ei soojenda salongi piisavalt kiiresti - tahab näppimist;
- igasugu näitude nullimine (järgmine hooldus, keskmine küttekulu jne.) käib liiga lihtsalt ja juhtub alatasa kogemata;
- taga pole istmesoojendusi;
- juhtimisasend paremale jalale on kitsas ja tänu gaasipedaali nõrgale vedrule väsitab kiiresti;
- vähemalt minu omal keskmise küttekulu näit valetab ilusamat tulemust ca 5...10%;
- panipaiku on väga vähe, uste sees pole midagi, kindalaegas väike - eriti segab juhi ümbruses (põhjus vist et mootor jookseb pea armatuuri alla välja);
- siseviimistlus on plastine, eriti tagaosas (naginaid siiski pole);
- sildade tehase spetsi järgne õli on suht haruldane (leidnud ainult Castrolilt) ja kallis (400+ EEK/l);
- vahekasti õli järel peab vist esinduses käima, hind pole midagi hullu;
Minu nägemus muudest omadustest:
Plussid:
- Tallinnas jube mõnus pehmelt ja pohhuistlikult ringi sõita ning velgede ja sildade tervise pärast mitte muretseda;
- maasturi kohta pole kuigi suurte gabariitidega pikkuse ja laiuse mõttes - mugav manööverdada ja parkida;
- talasild ees, vähem kuluvaid pukse jms.;
- mootorit loetakse õnnestunuks (ka Silberi info);
- hooldusgraafik on loogiline ja võtab arvesse tegelikud ekspluatatsioonitingimused - peaks tagama pikema eluea korralikul hooldamisel;
- suht ruttu hakkab salongi sooja tulema diisli kohta ka ilma Webastota;
- istmesoojendused ja nende juhtimine on head (v.a. raskelt nähtavad kontrolllambid);
- kast vahetab väga hästi ja optimaalselt, seda ka suure haagisega;
- cruise toimetab väga hästi ja optimaalselt, seda ka suure haagisega;
- istmed mäludega ja saab siduda erinevate pultidega - mugav kui on mitu vahelduvat kasutajat.
Miinused:
- tänu tagasilla vedrustuse konstruktsioonile oli alguses harjumatu, et üsna kõvasti õõtsutab keret tagasilla taktis;
- tehase ettenähtud mõõdus suverehve on üsna vähestel tootjatel ja olemasolevate (vist mingi Goodyear Wrangler F1 olid) pasteldega otsib jubedalt oma teed;
- mootori põhiline probleem tundub olevat pihustite streikimine, pihusti ise pole hullu hinnaga, aga tagumiste silindrite omadele ligipääsemiseks ja vahetamiseks tuleb mootor alla lasta - ca 10 kEEK teema;
- kliima ei hoia automaatrežiimis aknaid puhtana piisavalt hästi - tahab näppimist;
- kliima automaatrežiimis ei soojenda salongi piisavalt kiiresti - tahab näppimist;
- igasugu näitude nullimine (järgmine hooldus, keskmine küttekulu jne.) käib liiga lihtsalt ja juhtub alatasa kogemata;
- taga pole istmesoojendusi;
- juhtimisasend paremale jalale on kitsas ja tänu gaasipedaali nõrgale vedrule väsitab kiiresti;
- vähemalt minu omal keskmise küttekulu näit valetab ilusamat tulemust ca 5...10%;
- panipaiku on väga vähe, uste sees pole midagi, kindalaegas väike - eriti segab juhi ümbruses (põhjus vist et mootor jookseb pea armatuuri alla välja);
- siseviimistlus on plastine, eriti tagaosas (naginaid siiski pole);
- sildade tehase spetsi järgne õli on suht haruldane (leidnud ainult Castrolilt) ja kallis (400+ EEK/l);
- vahekasti õli järel peab vist esinduses käima, hind pole midagi hullu;
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
2.7
[quote="margus61"]- sildade tehase spetsi järgne õli on suht haruldane (leidnud ainult Castrolilt) ja kallis (400+ EEK/l);
Seda tehase spetsi järgi õli ei kasuta (minu andmetel) isegi esindusteenindus meil...
Seda tehase spetsi järgi õli ei kasuta (minu andmetel) isegi esindusteenindus meil...
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Siin olen mina eri meelt. Pedaali asend on hea. Tallinnast Võrumaale ühe vahepeatusega ei väsinud jalg kordagi ära. Ise olen 195 pikk. Häirib see kui tahan vasaku jala kõverasse panna siis ei mahu ukse ja rooli vahele ära.margus61 kirjutas:- juhtimisasend paremale jalale on kitsas ja tänu gaasipedaali nõrgale vedrule väsitab kiiresti...
Eesmiste uste sees on siiski panipaik olemas.margus61 kirjutas:- panipaiku on väga vähe, uste sees pole midagi...
Miinustest nii palju, et püsikiirusehoidja rakendub alates 60 km/h. Võiks rakenduda alates 50 km/h-st, saaks ka linnas kasutada.
2004.WJ.
Kiirus kompenseerib kliirensit.
Kiirus kompenseerib kliirensit.
Kas see on järeleproovitud või manuaalist loetud teadmine? Olen sõitnud muude Chrysler / Jeep masinatega, millel see toimis edukalt linnas juba umbes 40 km/h alates, kuigi manuaal hoiatas, et alla 60 km/h ei tööta. Samas oli kõigi nende puhul tegu manuaalkastiga autodega...raimo kirjutas:Miinustest nii palju, et püsikiirusehoidja rakendub alates 60 km/h. Võiks rakenduda alates 50 km/h-st, saaks ka linnas kasutada.
O|||||||O
Ei tea kuidas teiste autodega, aga minul rakendub 60-st. Järele proovitud.Kilpkonn kirjutas:Kas see on järeleproovitud või manuaalist loetud teadmine? Olen sõitnud muude Chrysler / Jeep masinatega, millel see toimis edukalt linnas juba umbes 40 km/h alates, kuigi manuaal hoiatas, et alla 60 km/h ei tööta. Samas oli kõigi nende puhul tegu manuaalkastiga autodega...raimo kirjutas:Miinustest nii palju, et püsikiirusehoidja rakendub alates 60 km/h. Võiks rakenduda alates 50 km/h-st, saaks ka linnas kasutada.
Ja Grande minu teada manuaalkastiga ei ole.
2004.WJ.
Kiirus kompenseerib kliirensit.
Kiirus kompenseerib kliirensit.