Lisaks Rommi toodule kontrolli, et sidur ei libiseks ja käigud korralikult sisseläheksid. Sidur (ketas ja ka tross) nimelt nõrgad kohad plastikjuppide all asuvast roostest rääkimata.pisike kirjutas:Oleks olnud ka ime, kui Landy teisiti oleks reageerinudImestasingi, et kuhu ta kommentaar nii kauaks jääb
![]()
Aaga selle liikurini loodan siiski ehk tulevikus jõuda.
Hetkel tuleks ikka Suzuki juurde tagasi. Ja peaaegu enamvähem umbes kindasti on Vitara siis see, mida jahin.
Sellega seoses, nagu kõigil masinatel tuleb enne ostmist vaadata/kontrollida rommi poolt loetletud asju, on igal margil ka omad spetsiifilised nüansid. Samuti eri aastakäikudel, mootoritel, käimakastidel jne,jne.
Mida siis just Vitara juures vaatama ja kontrollima peab, et ei saaks nö. numbrit ja ämbrit ?
Ärge häbenege, igasugu nõuanne ja tähelepanek on teretulnud.
Peaks vist Suzuki ostma, aga.........
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Vaidlen Atsile vastu siduri koha pealt: sidur on metsaauto (ja eriti Suzuki)puhul kulumaterjal. See oleks sama kui soovitataks piduriklotside hõõrdkihi paksust kontrollida. Mõlemad kuluvad metsas tohutu kiirusega.
Ok, maanteel kestavad mõlemad märgatavalt kauem aga siduri vahetamine ei maksa palju.
Ok, maanteel kestavad mõlemad märgatavalt kauem aga siduri vahetamine ei maksa palju.
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Seda ma käisin umbes möödunud aasta novembris vaatamas. Üldiselt polnud autol viga, aga et mu abikaasa tahab ka vahel maasturit kasutada, siis roolivõimendi puudumine hästi ei sobinud.rommi kirjutas:veel üks vahva mudel:
http://www.hydra.ee/?object_id=404294&o ... iew_object
Minu subjektiivse arvamuse kohaselt tasub iga kell enne vaadata mingit sellist rannaauto minevikuga sõidukit kui politseid või turvafirmat teeninud riistapuud.
1991 Jeep Cherokee 4.0 Ltd
Sellel isendil on minu jaoks üks suur puudus... kaltsukatus.olevtoom kirjutas:Seda ma käisin umbes möödunud aasta novembris vaatamas. Üldiselt polnud autol viga, aga et mu abikaasa tahab ka vahel maasturit kasutada, siis roolivõimendi puudumine hästi ei sobinud.rommi kirjutas:veel üks vahva mudel:
http://www.hydra.ee/?object_id=404294&o ... iew_object
Minu subjektiivse arvamuse kohaselt tasub iga kell enne vaadata mingit sellist rannaauto minevikuga sõidukit kui politseid või turvafirmat teeninud riistapuud.
Kõne alla tulevad siiski vaid täiskerega või vähemalt plastikkuudiga versioonid.
Seda ma tahtsingi öelda, et sidur on kulumaterjal metsas ja raskemat käru vedades. Teistel masinatel see nii ei pruugi olla. Teisalt võib pees siduri korral kaup katkijääda.Stupiduser kirjutas:Vaidlen Atsile vastu siduri koha pealt: sidur on metsaauto (ja eriti Suzuki)puhul kulumaterjal. See oleks sama kui soovitataks piduriklotside hõõrdkihi paksust kontrollida. Mõlemad kuluvad metsas tohutu kiirusega.
Ok, maanteel kestavad mõlemad märgatavalt kauem aga siduri vahetamine ei maksa palju.
Tegelt on nii, et hinna puhul kuni 30 000 eeku saab minu arust esitada autole kaks tingimust - auto läheb käima ja sõidab(oma jõul) ning autol on kehtiv TÜV. Rohkem ei saa tahta - lihtsalt jupid maksavad ka midagi ja kui müüja müüb sellise raha eest ideaalkorras auto, siis on ta väheke metsapoole või on tegu diiliga mida juhtub kord viiekümne aasta jooksul ja millest veel järgmised viiskümmend aastat saunas räägitakse.
Aga politseimasinad ei ole eriti hea idee. Mul oli igav ja ostsin näituseks mazda sealt. Hind soodne, aga remondiks ostsin juurde avariilise kuid sõitva auto, sest juppe mis välja vahetada(katki, puudu, kulunud) oli palju. Et juppe jäi üle, ostsin veel ühe politseimazda juurde ja osa juppe müüsin ja müün maha lisaks, et tuleks odavam omahind kokkuvõtteks.
Neid vitarasid käisin ka vaatamas erinevatel kordadel - miski a la kümnest autost oli 2 tükki enamvähem(LOE ENAMVÄHEM) söödavad - ega uus värv autot uueks ei tee. Enda kogemus - ostsin 26 000 eest 5-uksega 1997 aasta auto kunagi ja kui 5 kuud hiljem 45 000 eegu eest maha müüsin, siis vist sain 500 eeku kasu, sest juppe ostsin ja vahetasin välja meeletult. Tegu polnud küll politseiautoga, aga samalaadne variant ja läbisõit ka kõva.
Aga sõidumugavuse koha pealt raba ikka endale 5-ukseline ja kaalu varianti et ehk mingi järelmaks või midagi taolist - saad vähe kallima auto lubada. Samas kiidan VITARA valiku täiega heaks - tegelt sõita täitsa mõnus ja põlvist saati lumes hätta ei jäänud mere peal ja no naisterahvale - IDEAAL. edu

Aga politseimasinad ei ole eriti hea idee. Mul oli igav ja ostsin näituseks mazda sealt. Hind soodne, aga remondiks ostsin juurde avariilise kuid sõitva auto, sest juppe mis välja vahetada(katki, puudu, kulunud) oli palju. Et juppe jäi üle, ostsin veel ühe politseimazda juurde ja osa juppe müüsin ja müün maha lisaks, et tuleks odavam omahind kokkuvõtteks.
Neid vitarasid käisin ka vaatamas erinevatel kordadel - miski a la kümnest autost oli 2 tükki enamvähem(LOE ENAMVÄHEM) söödavad - ega uus värv autot uueks ei tee. Enda kogemus - ostsin 26 000 eest 5-uksega 1997 aasta auto kunagi ja kui 5 kuud hiljem 45 000 eegu eest maha müüsin, siis vist sain 500 eeku kasu, sest juppe ostsin ja vahetasin välja meeletult. Tegu polnud küll politseiautoga, aga samalaadne variant ja läbisõit ka kõva.
Aga sõidumugavuse koha pealt raba ikka endale 5-ukseline ja kaalu varianti et ehk mingi järelmaks või midagi taolist - saad vähe kallima auto lubada. Samas kiidan VITARA valiku täiega heaks - tegelt sõita täitsa mõnus ja põlvist saati lumes hätta ei jäänud mere peal ja no naisterahvale - IDEAAL. edu

Vot siin see kuri peidus ongi, et tingimusi ei saa esitada ja püüan seda ikka meeles pidada.. Ja eks tegelikult on see 30 kilo ka selline orientiir või nii.ricardodesol11 kirjutas:Tegelt on nii, et hinna puhul kuni 30 000 eeku saab minu arust esitada autole kaks tingimust - auto läheb käima ja sõidab(oma jõul) ning autol on kehtiv TÜV. Rohkem ei saa tahta - .......
......Aga sõidumugavuse koha pealt raba ikka endale 5-ukseline ja kaalu varianti et ehk mingi järelmaks või midagi taolist - saad vähe kallima auto lubada. Samas kiidan VITARA valiku täiega heaks - tegelt sõita täitsa mõnus ja põlvist saati lumes hätta ei jäänud mere peal ja no naisterahvale - IDEAAL. edu
Kuid kogu minu küsimuste lasu ongi selle eesmärgiga, et oskaks ennast moraalselt ja füüsiliselt ette valmistada, ning valikut tehes vähem halb otsus langetada.
See uue värvi jutt on muidugi hea meeldetuletus. Värvi ja mastiksi alla saab igasugu sõela peita. Siit ka veel üks küsimus lisaks!
Mis on need kohad Vitaratel ( nt. patrolil tean, et kere kinnitused, raami tagumine ots, tagaluugi serv jne. ), mis hästi ussitavad ja mida peaks kontrollima?

- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ma ei tea mis plaanid sul tuleviku suhtes on, aga kui sa kasvõi aasta-pooleteise pärast plaanid nii kui nii midagi "asisemat" soetada, siis oleks suht lollus praegu mingi rondi sisse raha matta (osta + parandada). Parem siis laen/järelmaks või veidi oodata ja parem pann osta. Enamik siinkirjutajaid (sh mina) ilmselt on selle tee läbi käinud, ole sina targem 
Ja teine asi - kui Samurai kui liiga hardcore-metsaauto valikust välja jäi, siis Defekas on ju selles mõttes samasugune (ei sobi maanteele).

Ja teine asi - kui Samurai kui liiga hardcore-metsaauto valikust välja jäi, siis Defekas on ju selles mõttes samasugune (ei sobi maanteele).
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Omast kogemusest tean, et tagaluuk tavaliselt roostes ja enamusel tagaluugi link katki, kontrolli et kasvõi seestpoolt saad avada - samas rooste savi, see ju sõidukiirust ei mõjuta. Karbid ka raudselt auklikud kui autol tiivalaiendid või spoilaring, aga nende olemasolu teeb jälle auto tüki maad ilusamaks. Kui esitiivad roostes, siis see jummala savi, sest tiivad käivad poltidega küljest ära ja romulast leiab ülinormaalse hinnaga neid. Ja kui autol ei tööta esisild näituseks korralikult, siis ära süvenegi ülejäänusse vaid kõnni sirge seljaga minema - jääb raha rohkem alles tulevikus. Kui esiklaas katki, siis selle vahetus pole küll kallis, aga sul hea variant segast peksta ja hinda alla kaubelda. Ja tegelt eelista sõidust ja TÜV-iga autot isegi kui see näeb välja nati kehvem kui miski aasta seisnud isend - peab ikke palju probleeme olema kui ei kannata saada kasvõi kuidagigi TÜV-i ja eks seistes tuleb ikke hädasid juurde ka.
Aiteh hoiatuse eest, aga see jäi u. 15 aastat hiljakstarmo kirjutas:Ma ei tea mis plaanid sul tuleviku suhtes on, aga kui sa kasvõi aasta-pooleteise pärast plaanid nii kui nii midagi "asisemat" soetada, siis oleks suht lollus praegu mingi rondi sisse raha matta (osta + parandada). Parem siis laen/järelmaks või veidi oodata ja parem pann osta. Enamik siinkirjutajaid (sh mina) ilmselt on selle tee läbi käinud, ole sina targem
Ja teine asi - kui Samurai kui liiga hardcore-metsaauto valikust välja jäi, siis Defekas on ju selles mõttes samasugune (ei sobi maanteele).


Mis samuraisse puutub, ei ole see veel lõplikult maha kriipsutatud. Usun, et keerdvedrudega isend kõlbab ka maanteel liikuda

Küll aga on tekkinud kaks küsimust Vitara kohta.
Kas keegi teab, kui kaltsukatusega isendile tahaks soetada hoopis plastikkuudi saba peale, kui keeruline seda leida on?
Ja kuidas kestavad Vitarate automaatkastid?
Ja veel üks sihuke küsimus....kas Geo Trackeril ja Vitaral on muid olulisemaid erinevusi ka, kui spidomeetri näidikute mõõtskaala

- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Aramatuurlaud ja keskkonsool on teise kujuga. Külgedes ja kaitserudades on USA-s nõutud külgmised gabariidi tuled/helkurid. Elektriüsteemis võib esinaeda ka mingeid erinevusi. Tehnika osa minu meelst oli sama. Samsa on Vitarale vist mitme eri neva võimusega 1,6L mootoreid peale pandud.pisike kirjutas: Ja veel üks sihuke küsimus....kas Geo Trackeril ja Vitaral on muid olulisemaid erinevusi ka, kui spidomeetri näidikute mõõtskaala
P.S. Päris märkimisväärne osa pehme katusega Vitaraid on hoopis Hispaanias Santana tehases (ja nime all)kokku pandud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kui ökonoomitada vaja ja kaks patrulli hoovis,siis mina võtaks hoopis sellise:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Suzukidega võrreldes hoopis teise klassi pill.Pole miski roostekäkk(teadupärast keretööd kallid),kütusekulu väiksem,vanemal(2) vähemalt oli mingi diffrilukk tagasillas,mis töötas originaalis kas 1. või tagurpidikäiguga,aga sai anduri metsa visata ja lüliti panna,nii et töötab mõlemat pidi,esisillas kah ehk miski LSD(vähemalt kaksvedu autodel),kuluosad poodides olemas ja ei maksa midagi.Mul ühel tuttaval golf 2 syncro,teised autod tulevad ja lähevad,see jääb.Tal maakodu ja siit ka vajadus 4WD järele.Päris offroadi saad ju Patrolitega teha.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Suzukidega võrreldes hoopis teise klassi pill.Pole miski roostekäkk(teadupärast keretööd kallid),kütusekulu väiksem,vanemal(2) vähemalt oli mingi diffrilukk tagasillas,mis töötas originaalis kas 1. või tagurpidikäiguga,aga sai anduri metsa visata ja lüliti panna,nii et töötab mõlemat pidi,esisillas kah ehk miski LSD(vähemalt kaksvedu autodel),kuluosad poodides olemas ja ei maksa midagi.Mul ühel tuttaval golf 2 syncro,teised autod tulevad ja lähevad,see jääb.Tal maakodu ja siit ka vajadus 4WD järele.Päris offroadi saad ju Patrolitega teha.
Tänud soovituse eest. Sedamoodu mõeldes käriseb valikuvõimalus jube pikaks, siis tuleks mängu ka Subaru, Mitsubitsu, Audi jne.fagott kirjutas:Kui ökonoomitada vaja ja kaks patrulli hoovis,siis mina võtaks hoopis sellise:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Suzukidega võrreldes hoopis teise klassi pill.Pole miski roostekäkk(teadupärast keretööd kallid),kütusekulu väiksem,vanemal(2) vähemalt oli mingi diffrilukk tagasillas,mis töötas originaalis kas 1. või tagurpidikäiguga,aga sai anduri metsa visata ja lüliti panna,nii et töötab mõlemat pidi,esisillas kah ehk miski LSD(vähemalt kaksvedu autodel),kuluosad poodides olemas ja ei maksa midagi.Mul ühel tuttaval golf 2 syncro,teised autod tulevad ja lähevad,see jääb.Tal maakodu ja siit ka vajadus 4WD järele.Päris offroadi saad ju Patrolitega teha.
Aga siis oleks ma ju puhta vales foorumis

Ja kiiks on kiiks, praegu on Suzuki kiiks.

Ma ise sõidaks igal ajal igale poole ja ainult sellisega: http://images.google.ee/imgres?imgurl=h ... t%26sa%3DN
Aga see on hoopis teisest laulust

- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2887
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Vist on vale foorum jah, tundub siiani väga sõiduauto vajadus olevat. Ometigi ei ole mõtet majapidamises hoida mitut, eri suurusega, sama tüübi liikurit? Vitara bensukas küsib vast 11-12 l/100, kui rahulikult kulgeda (parandage kui eksin), Patroli diisliga peaks umbes sama lugu olema. Võit siis ainult liitrihinna vahest, see aga väga kõikuv. Meie talvedes ei tohiks TEEDEL neliveolise sõidukaga probleeme olla. Ja kui Patrol alles saab ju mõlemal (aasta jooksul) tuisanud päeval sellega sõita, ülejäänud aja aga ökonoomse tavautoga liigelda. Ja igal juhul on maastur kallim osta ja pidada kui sõidukas (samas seisundis).
Tehtud, mõeldud.