Dakar
Moderaator: Moderators
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
-
- Zootramm
- Postitusi: 721
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Sellise asjanduse suur pluss peaks olema hea kohapealne tugi remondi ja juppide osas.Raits kirjutas:Bowler... Sellel aastal võistleb üle kümne seda marki auto.
Aga selgusid halvad uudised kui hakkasin vaatama, millega lõunanaabrid sõidavad. Et vist ei sõidagi: http://www.dakar.com/indexus.html
Nii et see aasta on meie võit, kuna saavutasime sama tulemuse lühema aja ja kuludega. Kahju et nii läits.
Väga karm! Kusjuures tundus, et oleks nagu lehtvedrud Kamzal all...erik kirjutas:No ma olen kuulnud, et see venelaste kamza maksab ka u. 5 miljonit krooni.
http://www.youtube.com/watch?v=lUj6VQTVndU
Väike link ka, ma ise ka usun, et see auto maksab 5 milli. Ega seal peale kabiini plekkide vist midagi originaali pole....
+372 5028488
Veel halvem uudis kukkus just mu postkasti:margus61 kirjutas: Aga selgusid halvad uudised ....
--------------------
The 2008 Dakar rally has been cancelled just one day before the 30th edition of the historic competition was due to start in Lisbon, Portugal....
---------------------
ja http://www.dakar.com kinnitab seda.
Lääne tsivilisatsioon on jälle ühe, kuigi pisikese, lahingu kaotanud.
1991 Jeep Cherokee 4.0 Ltd
Tõsiselt kahju, et ära jäi. Olen seda võistlust fännanud ja jälginud juba mitu aastat. Muide lätlased on seal tõsised tegijad oma OSCAR´itega http://rigarrt.lv/ ja nn tava maasturitega käib neid seal ,,hulgi".
Aga Kamaz`i meeste ,,ärasaatmine" Punaselt väljakult" http://auto.lenta.ru/photo/2007/12/23/kamaz/01.htm
Tegelikult on kogu see kõrberallide teema üsna põnev, aga see pagana Aafrika on kaugel
Aga Kamaz`i meeste ,,ärasaatmine" Punaselt väljakult" http://auto.lenta.ru/photo/2007/12/23/kamaz/01.htm
Tegelikult on kogu see kõrberallide teema üsna põnev, aga see pagana Aafrika on kaugel

Egas siis midagi, konto nr ja toetuseks asi küps. Iga kuu toetaks nii 200 eek ja (kõik kes asja poolt muidugi ka) järgmisel aastal olemegi esindatud. Võib ka rohkem kellel võimalusi. 100 nägu iga kuu 200 ja kuus on meil koos 20 000. Aastas 240 000.- muidugi numbrid oleks suuremad, kui oleks summa suurem ja toetajaid rohkem. Või leiaks juurde ka mõned SPONSORID. Ehk on sellest mõttest kasu 

uaz 31512 4wd 53-96-72-85
Siin on tiba Dakar Kamza andmeid ja selle ajalugu, aga ka pealiskaudselt.
http://www.geocities.com/motorcity/spee ... rames.html
Ekraani allservas horisontaalselt olevast menüüst tuleks valida "sports" ja sealt avaneb vasakul ekraaniservas menuu kus ka Kamaz olemas.
http://www.geocities.com/motorcity/spee ... rames.html
Ekraani allservas horisontaalselt olevast menüüst tuleks valida "sports" ja sealt avaneb vasakul ekraaniservas menuu kus ka Kamaz olemas.
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Mul tuttaval on unustamatud mälestused sellest Kamazist. Öösel sõites oli järsku tagant väga valgeks läinud ja mingi kõmin lähenenud. Ta oli ise sõitnud Mossega ja mingi 140 oli umbes sees. Natukese aja pärast sai aru, mis seda valgust põhjustas, kui Kamaz temast nagu seisvast postist mööda läks.JAN007 kirjutas:Ega ometi pole unustatud mida eestlased Dakaril omal ajal korda saatsid Kamaziga? Kui mälu ei peta, siis ehitasid nad oma masina suures osas Tartus valmis sõjaväe versioonist..
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: N Juun 09, 2005 3:52 pm
- Asukoht: Tallinn-Viljandimaa-Haanja
http://www.kamazmaster.ru seal on autost ja kõigest. Neid autosid saab põhimõtteliselt osta tehasest. On jah lehtvedrudel.
Kui me sellise väikese autogi suudaksime ehitada, mis sellest kamazist kiiremini liigub, siis oleks hästi.
Olen ka ürituse suur fänn ja eriti lahedad on veoautod.
Kes arvab, et veoautod on pähh, siis vaadaku eelnevate aastate andmetest liidrite keskmisi kiirusi etappidel.
Kui me sellise väikese autogi suudaksime ehitada, mis sellest kamazist kiiremini liigub, siis oleks hästi.
Olen ka ürituse suur fänn ja eriti lahedad on veoautod.
Kes arvab, et veoautod on pähh, siis vaadaku eelnevate aastate andmetest liidrite keskmisi kiirusi etappidel.
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Ettevaatust härrad.Otokas kirjutas:http://www.kamazmaster.ru seal on autost ja kõigest. Neid autosid saab põhimõtteliselt osta tehasest. On jah lehtvedrudel.
Kui me sellise väikese autogi suudaksime ehitada, mis sellest kamazist kiiremini liigub, siis oleks hästi.
Olen ka ürituse suur fänn ja eriti lahedad on veoautod.
Kes arvab, et veoautod on pähh, siis vaadaku eelnevate aastate andmetest liidrite keskmisi kiirusi etappidel.
Minu viiruse kaitse hakkas Trooja viirust karjuma.
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
No nii härrased, neid plaane on kõik pidanud. Leedukad ütlesid selle kohta, et kui Dakarile minna ja 2-3 milj. magama panna, siis pärast on sul sellest rahast kahju, ei pidavat seda väärt olema (kui ei sõida tehse team-s). Palju huvitavam ja odavam on sõita Laadogal Proto Klassi. Lisaks on korraldus ka parem.
Teiseks Tammeka ei ehitanud oma autot ise vaid see oli Tehasemasin ja nende team pandi kokku, siinse ralli edetabeli järgi. Nemad pidi siis kindlustama võidu VENEMAA 1 võistkonnale. Ühe korra õnnestus neil võita ja ühe korra jäid teiseks.
Kolmanaks seda võstilust teil ei ole võimalik võita, sest erinevalt Ladogast mängitakse kõik võistlus reeglid tehase team-de kasuks. Näiteks kui sul õnnestub läbida kõrb, kust tehase masinad läbi ei saa, siis see katse tühistatakse jne.
Priit
aga ehitage parem hea tehnitska auto ja sõitke seal kaasa. Tehnitska ruumi müüte lihtsalt erinevatele tsiklitele ja üksiküritajatele maha ning saate ise tasuta suurepärase puhkuse.
Teiseks Tammeka ei ehitanud oma autot ise vaid see oli Tehasemasin ja nende team pandi kokku, siinse ralli edetabeli järgi. Nemad pidi siis kindlustama võidu VENEMAA 1 võistkonnale. Ühe korra õnnestus neil võita ja ühe korra jäid teiseks.
Kolmanaks seda võstilust teil ei ole võimalik võita, sest erinevalt Ladogast mängitakse kõik võistlus reeglid tehase team-de kasuks. Näiteks kui sul õnnestub läbida kõrb, kust tehase masinad läbi ei saa, siis see katse tühistatakse jne.
Priit
aga ehitage parem hea tehnitska auto ja sõitke seal kaasa. Tehnitska ruumi müüte lihtsalt erinevatele tsiklitele ja üksiküritajatele maha ning saate ise tasuta suurepärase puhkuse.