Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Kle naljamees...
1) Mille mootor sul vahel on seal?
2)Miks sa arvad, et MAASTIKUL 15 liitrit sajale palju on (või kus kurat sa sõidad, et nii odavalt hakkama saad )
3) Igal juhul tuleb odavam mööda asfalti 10 km ringi sõita, kui otse läbi metsa üritada...
Diiselmootoril on halb omadus võtta maksimaalselt ca 200g kütet ühe hobujõu kohta tunnis. Tegelikuses on ilmselt ka üsna ebatõenäoline selle autoga maastikul sõites väiksemat kulu saavutada. Kui paned hästi lahja mootori siis hakkab tööle ka kolmas tegur ehk teepikkus. väikse mootoriga kulub küll kütet vähem, kuid läbitud teepikkuse peale kuluv kütusekogus on ikkagi konstantne.
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Ärge siis kohe kurjaks saage,mul lihtsalt tundus äkki võtab palju küttet.Peal on mul 91 aasta FORD SKORPA 2,5 td,uasil on militaar sillad ja autot kasutan jahil ,no maastik on selline,metsasihid põllud nagu ikka jahil.
Ei tundu palju olema. Sõiduauto mootor, mis pole madala koormuse jaoks disainitud oma ehituselt rüüpabki nüüd tööd tehes rohkem kui aravata võiks. UAZ'i veereomadused pole ka just teab kui head, nii et võib vast rahule jääda. Ehk pihusteid kontrollides õnnestub liitri jagu ökomaks saada masinat.
Võrdluseks võin tuua,et üle-eelmine aasta Sirgala karjääris võistlustel(loe:rasketes tingimustes) võttis 2,5 Wrangler 45l/100,samas kulus selleks 9 tundi ja auto kogu aeg käis.Nii et võta kinni,kas palju või vähe?
Ma arvan,et kui see villis sul maanteel näiteks 12 või alla selle välja tuleb,siis pole kütusekulu jälgimiseks vähimatki põhjust.Unusta kulu linnasõidul või metsas,kuna need sõltuvad ka kulunud ajast...