2 küsimust Pajero esisilla kohta

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Shogun
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Dets 26, 2007 11:29 pm

2 küsimust Pajero esisilla kohta

Postitus Postitas Shogun »

Tegemist siis 97 aasta Pajeroga.

1. Auto ei hoia suunda, kogu aeg peab korrigeerima. Lõtku nagu roolis ei tunneta. Kui aga rooli keerata, siis justkui "jõnksuga" toimub see, selline tunne, et pööramine toimub ette antud nurkade järgi :) Milles asi?

2. Nii 80-st alates hakkab miski jaurama ees, mulle tundub, et paremas nurgas. Rehv ilmselt mitte, muidu ilmneks ju ka vasakul see hääl. Mis siis, pooltelg, rattalaager...? Kuidas kindlaks teha ja kui kallid Mitsul sellised jupid on?

Tänud ette ideede ja võimalike lahenduste eest!
Meister Muda on veenev, difrilukke soovitades...
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Kontrolli rehvi rõhud,silla regull ei teeks paha,väsinud vedrud ja amordid(enda grandil tuli sama tee läbi jalutada).
Rehvi ja velgede liiga suur erinevus tehase seadest.Püsikiirusliigend peaks ratase välja keeramisel rohkem tunda andma,kui laager.
Shogun
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Dets 26, 2007 11:29 pm

Postitus Postitas Shogun »

Mis on püsikiirusliigend :oops: ? Kus see asub ja kuidas korrasolekut kontrollida?
Meister Muda on veenev, difrilukke soovitades...
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Tegelt hakkasin mõtlema ja välja ei mõelnudgi,on sellel ees tala-või sõltumatu sild.
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

Pajerod on sõltumatu esisillaga. Ja kasutajanime järgi siis Sport ka veel, see ju L200 põhjal... :roll:
Shogun
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Dets 26, 2007 11:29 pm

Postitus Postitas Shogun »

Ees on sõltumatu vedrustus jah ja kuigi seda peetakse suhteliselt nõrgaks kohaks Pajerodel, ei ole minu varasematel eksemplaridel kunagi olnud sellega probleeme. Aga nüüd siis jah, kohe 2 tk korraga. Vigased / väsinud amordid igatahes ei tohiks 2 eelpool mainit' probleemi põhjustajaks olla, kui stendi uskuda - 61...63% veel ressurssi.
Meister Muda on veenev, difrilukke soovitades...
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Püsikiirusliigendid on kummilõõtsade sees,poolassi mõlemas otsas,samas need hakkavad ennemini ragisema kui ulguma.Mitsu amordist ei tea rääkida,jeebul stend näitas amordi terviseks ka 70%,Peale tugevamate(maastiku)amortide paigaldust oli sõit palju mugavam,kadus ameeriklase ujumine ära.
777
Teoreetilised teadmised Praktikas
Postitusi: 97
Liitunud: E Apr 23, 2007 4:38 pm
Asukoht: Tallinn

Re: 2 küsimust Pajero esisilla kohta

Postitus Postitas 777 »

1. Võimalik, et roolikarbi reguleerimis/pingutus kruvi liiga peale keeratud. Sel juhul jah mingit lõtku pole, kuid keerata on algul raske ning kui keerab siis jõnksuga. Reguleeri pinget maha ja proovi siis...

2. On sul esisilla rummud pidevalt järgi, automaatlülitusega või manuaallülitusega?
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Jube huupi pakkumine, aga kuna korra ise olen selle üle elanud, siis ikka pakun...
Roolikarbi nõellaager laiali ja poob keeramisel karbi kinni? Sellest ka jõnksuga keeramise effekt.
+372 5028488
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

No siis peaks karbist õli ka sirinal jooksma.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

erik kirjutas:No siis peaks karbist õli ka sirinal jooksma.
Patrolil ei jooksnud. Nõelad olid kandilised ja päris laiali laager veel ise polnud. Loks oli vägev, aga õli veel pidas.
+372 5028488
Shogun
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Dets 26, 2007 11:29 pm

Postitus Postitas Shogun »

Homme saan sooja garaaži kasutada, siis ehk selgub, milles asi. Olen uurinud vahepeal vasakult ja paremalt ja pilt muutub üha segasemaks. Võimalusi pakutakse alates munakujuliseks deformeerunud rehvist, kuni rooliotste lõtkudeni. Ullumaja :D . No näis...
Meister Muda on veenev, difrilukke soovitades...
Shogun
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Dets 26, 2007 11:29 pm

Postitus Postitas Shogun »

Nonii, nüüdseks on uued rehvid all - 31x10,5x15 Insa Turbo Rangerid - ja lõtkud likvideeritud + sild reguleeritud. Juhitavus on parem, kuigi tiba ikka nagu otsib teed. Aga mitte ei saa lahti sellest jauramisest, alates 85st hakkab masin jõmisema. Kuidas kindlaks teha, kas viga on ikka veel veermikus, või hoopis nt mootoripatjades, tasakaalust väljas kardaanis, või veel tont teab milles? Poolt autot juppe korraga nagu kah ei tahaks ostma tormata? Mis?
Meister Muda on veenev, difrilukke soovitades...
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1972
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

Shogun kirjutas: Aga mitte ei saa lahti sellest jauramisest, alates 85st hakkab masin jõmisema. Kuidas kindlaks teha, kas viga on ikka veel veermikus, või hoopis nt mootoripatjades, tasakaalust väljas kardaanis, või veel tont teab milles? Poolt autot juppe korraga nagu kah ei tahaks ostma tormata? Mis?
Kas see müra tekib vaid neliveoga sõites või ilmneb ka tagaveoga?
Kardaaniristid läbi,kardaan kõver?
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Shogun
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: K Dets 26, 2007 11:29 pm

Postitus Postitas Shogun »

Just eile katsetasin - olukord on täpselt sama nii tagaveo-, kui neliveoga. Kohalt võttes nii umbes 40 juures on selgelt tuntav vibra, seejärel saabub rahu, kuni jälle nii 85st alates ilmub see tagasi, siis aga juba pigem sellise jauramisena - ilmselt lihtsalt vibreerimine toimub nii kiiresti, et pole enam selgelt tajutav. Samas tundub see olevat seotud pigem veermikuga, kuna, kui nt 90 peal käik välja võtta, siis veereb edasi ikka sama jõmina saatel :( . Aga aru ma ei saa, ma tean, et üks velgedest ees on tiba kõver :oops: , kuid see on ju tasakaalustatud siiski, ei tohiks seega vibra põhjustada. Või siiski? Veel üks asi meenus - see jõmin reageerib suht vahetult gaasi andmisele, kiirendamisele :!: . Sellest vaatenurgast peaks seega olema seotud pigem mootori, või jõuülekandega, mitte veermikuga... oeh, no on jama, eile käisin Tlnst Tahkurannas + tagasi, õhtuks pea kumises mis jube :evil: Kas keegi julgeb selle eelneva jutu peale veel pakkumisi teha :? ?
Meister Muda on veenev, difrilukke soovitades...
Vasta

Mine “Mitsubishi”