Ford Ranger

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
jurkaGAZ
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: P Dets 23, 2007 4:17 pm
Asukoht: VIJANDI

Ford Ranger

Postitus Postitas jurkaGAZ »

Sai ostetud 2000 aasta Ranger .Läbisõit umbes 200000. Kui keerata rattad välja 4 veoga siis esisillas ragin,ilma esiveota kõik vaikne. Kust peaks vea otsimist alustama?Tundub olevat kõvemal pinnal eriti kuulda.
Kas on foorumis spetsialisti kes annab infi Rangeri elektri kohta.
Olen antud auto suhtes täielik võhik ja ei tahaks umbropsu aretama ja lammutama hakata.Puudu armatuuri valgus,ventilaator.
Kõigest ei saa uunikuid.
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Re: Ford Ranger

Postitus Postitas 414 AVM »

jurkaGAZ kirjutas:Sai ostetud 2000 aasta Ranger .Läbisõit umbes 200000. Kui keerata rattad välja 4 veoga siis esisillas ragin,ilma esiveota kõik vaikne. Kust peaks vea otsimist alustama?Tundub olevat kõvemal pinnal eriti kuulda.
Kas on foorumis spetsialisti kes annab infi Rangeri elektri kohta.
Olen antud auto suhtes täielik võhik ja ei tahaks umbropsu aretama ja lammutama hakata.Puudu armatuuri valgus,ventilaator.
Kui ainult "tundub olevat kõvemal pinnal eriti kuulda", siis asi õige, Ford, nagu Suusugi, ilma keskdifrita. Kui asfaldil ringe teed, siis esirataste raadius erinev tagarataste omast ja sellega seoses hakkad midagi lõhkuma - kas hubisid, vahekasti või kardaaniriste :wink:. Ehk siis kasuta 4wd-d ainult pehmel maastikul 8) .
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Püsikiirusliigendid pakuks kohe esimese hooga. Kui kohapeal ringe tehes ragiseb/klõnksub 4wd'ga, siis tavaliselt viga seal.
+372 5028488
jurkaGAZ
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: P Dets 23, 2007 4:17 pm
Asukoht: VIJANDI

Postitus Postitas jurkaGAZ »

Pühad läbi ja natuke Fordi näpitud.4 veoga ragiseb esimene parem ratas ja tugevasti.Lammutamist peab alustama rattast aga kas on midagi sellist millele peab eriti tähelepanu osutama?Elekter tundub olevat segamini . Puudu taga parem park(juhtmes pole voolu,mitte pirn läbi :D ),numbrituled,pidurituled, ventilaator,signaal. Peale ostmist koju sõites kadus kell ja raadio. Kaitsmed terved,kuid piduritule kaitsmes pole voolu.Kas võib olla midagi süütelukupõhjaga seotud?Osta ee .oksjonil olid paljudel sama aasta Rangeritel süüteluku põjad ära.
Kõigest ei saa uunikuid.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Suht tihti on juhe kusagilt raami küljest läbi kulunud omadega või on oksiid oma töö teinud liidete juurest auto all. See siis selle kohta, et sul juhtmes voolu pole. Kui üks põleb ja teine ei põle. Kuna siiski üks põleb, siis ehk üleminev juhe ühest tulest teise läbi kusagilt.
+372 5028488
jurkaGAZ
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: P Dets 23, 2007 4:17 pm
Asukoht: VIJANDI

Postitus Postitas jurkaGAZ »

jr kirjutas:Suht tihti on juhe kusagilt raami küljest läbi kulunud omadega või on oksiid oma töö teinud liidete juurest auto all. See siis selle kohta, et sul juhtmes voolu pole. Kui üks põleb ja teine ei põle. Kuna siiski üks põleb, siis ehk üleminev juhe ühest tulest teise läbi kusagilt.
ok!järgmine avastus-lülitist keerates pole ÜHTEGI parktuld.üks ja ainus park süttib süüte sissekeerates.
Autole pole mingeid süsteeme ehitatud ja elektrit aretatud.
Kõigest ei saa uunikuid.
Vasta

Mine “Ford”