
(Talasildadega LC-d ju ka salongist ei leia...)
Moderaator: Moderators
O.T.Valge Hiir kirjutas:mobile.de'st jäi silma veel VW Touareg V10 5,0 tdi:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Maanteel kindlasti mugav, metsas....
Tunnista ometi seda nüüd ükskord, et sellele nõudele suudavad ainult ameeriklased vastata, kui ka rahakotis raha lugeda. Uued Fordid ja Dodged püsivad ka suurtel kiirustel hästi teel ja kurviläbivus on neil hea. Jänkis oli täitsa masendav vaadata, kuidas Fordi diisel Superduty'd meie rendimasinast 2007 Ford Taurus V6 3.0 mööda uhasid maksulistel kiirteedel koos haagistega ja vaesel Taurusel polnudki nagu midagi erilist vastu pakkuda. Kui minu F150 kiirendab 100kmh 8 sekundiga, siis uued Powerstroke diislid teevad seda F250 puhul veel sekundi võrra kiiremini ... tehke seda Patroliga järgifireman kirjutas: Kui võtta tanki, bussi ja sportauto parimad omadused saaks meile vajaliku masina kokku.![]()
Aga, Fireman, Jaagu allkirja arvestades peaks ta Meerikast tagasi olema. Istuge maha ja rääkige asi läbi. Järsku suudate koos selle USA- masinate foobia murda. Ja arvesta, et õige valiku korral on Jaak tõhusam kui kümme diilerit ja hooldajat kokkujr kirjutas:Tunnista ometi seda nüüd ükskord, et sellele nõudele suudavad ainult ameeriklased vastata, kui ka rahakotis raha lugeda. Uued Fordid ja Dodged püsivad ka suurtel kiirustel hästi teel ja kurviläbivus on neil hea. Jänkis oli täitsa masendav vaadata, kuidas Fordi diisel Superduty'd meie rendimasinast 2007 Ford Taurus V6 3.0 mööda uhasid maksulistel kiirteedel koos haagistega ja vaesel Taurusel polnudki nagu midagi erilist vastu pakkuda. Kui minu F150 kiirendab 100kmh 8 sekundiga, siis uued Powerstroke diislid teevad seda F250 puhul veel sekundi võrra kiiremini ... tehke seda Patroliga järgifireman kirjutas: Kui võtta tanki, bussi ja sportauto parimad omadused saaks meile vajaliku masina kokku.![]()
Patrol on hea ja ilmselt parim valik meil vabalt saada olevatest maasturitest, aga kui sa tead et on olemas veel parem valik siis miks mitte seda kasutada? Et Patrol põnevaks teha, siis nõudke teda vähemalt 4.2 TurboDiisel mootoriga. Usun, et küll teie tarvis ka see kohale tuuakse. 3.0TD ei kannata üldse igasugust kriitikat, eriti kui sinna on veel automaat külge topitud.
Tegemist ei ole siiski veoautoga, või mehhanismiga, mis peab vähemalt 10 aastat vastu pidama tõsise remondita.M.P. kirjutas:Võtan jr-i selja taha.
Linnamaastur tüüpi auto (kui nii osutub)ei kesta seal pikalt ja küll siis 5a pärast aru saadakse,et masinat on vaja!
Sellist suhtumist palun mitte avalikult minu kui maksumaksja ees näidata. Miks see just riigiasutuses hea on? Ja siis räägitakse siinjuures mõne masinavaliku puhul priiskamisest. Aga eks see kipu jah meil nii olema, et saaks odavalt kätte ... see kui kalliks tegelikult auto pidamine kuni selle müügini või mahakandmiseni läheb pole oluline. Ehk oleks elutervem roteerida oma masinaparki müües vana alt ära veel siis, kui selle eest saab arvestatava summa raha järelturul, mitte kõik kapsaks ära sõita ning seejärel lihtsalt maha kanda?tiitv kirjutas:
Riigiasutuses on hea, kui masin amortiseerub teatud aja järel. On võimalik maha kanda ja uuem mudel muretseda.