Et siis Eesti mees on edev imbetsillist maasturiomanik...
Moderaator: Moderators
Värvikamad Kommentaarid artiklile, eks igaüks järeldab ise, aga naera ikka puruks kohe:
ee, 00:16 11.02.2005 (12) Loe vastuseid Vasta
No ja mida sellest järeldada? Mingist piirist alates otstarbetule luksusele maks peale! Kui üldse midagi maksustada, siis justnimelt seda nähtust, mis suunab säästlikku/mõistlikku tarbimist
ee toetuseks, 00:49 11.02.2005 Vasta
Võiks ikka olla küll, mingi kubatuurile progresseeruv (ja vingete hüpetega) aktsiis, impordimaks või mis iganes.
lugeja, 06:17 11.02.2005 (1) Loe vastuseid Vasta
Riigiisad õhkavad, et pole raha. Pangu nendele kallitele maasturitele korralik riigimaks peale. On kasulik nii loodusele, kui riigi rahakotile.
NUJAH..., 06:33 11.02.2005 (6) Loe vastuseid Vasta
VAADAKE KAUBANDUSKESKUSTE PARKLATES-KES PARGIVAD ENAMJAOLT INVALIIDIDE JAOKS MÕELDUD KOHTADELE-IKKA AJUINVALIIDID OMA SUURTE JEEPIDEGA,MIDA SUUREM AUTO ON SEDA VÄIKSEMAKS ON AJU KÄRBUNUD.NEILE VAJA TEHA ERIPOOD KUS NAD OMA AUTODEGA UKSEST SISSE SAAKS SÕITA,SIIS ON NAD VEEL ROHKEM RAHUL.
Jaan, 07:44 11.02.2005 Vasta
Ei riigiisad pane maasturitele makse peale,nad ise samasugused jõmmlase maneeriga ahnitsejad
huviline, 07:45 11.02.2005 (4) Loe vastuseid Vasta
See, et keegi mõtetult suure maasturiga ringi eputab, ei ole ainult tema enese rahakoti asi. Kuna tegemist on raiskamisega, siis on see ühiskonna asi. Nelja liitrisest väljuv toss on ka teiste asi. Kui see toss rikuks ainult omaniku tervist ja tema kohal olevat kliimat, oleks see ainult tema asi. Ja kui raske masinaga mõnele mängu hoos lapsele otsa sõita on see ka teiste asi. Ise elan maal ja olen siiani maasturita läbi saanud, kuigi võimalus seda soetada oleks.
Toyotafänn, 08:21 11.02.2005 (3) Loe vastuseid Vasta
Mul oli 98 a vw. otsisin endale 1a autot. Vaatasin ja proovisin mitmeid jeepe. Siis leidsin TOYOTA LANDCRUISER 120. Teate kui hea on sõita. Minu ees avanes looduseilu. Ma pääsen igale poole ligi. Mind ei ähvarda lumevallid ja katkised teed. auto liigub sujuvalt üle aukude teel. Diiselmootor on parasjagu võimas. Kütusekulu keskm 10 l/100km linnas ja 8 maal.Teenindus on odav : õlivahetus ainult 2100+ km ja lisaks pestakse matid, puhastatakse aknad, auto sisu tolmust ja arvega koos antakse shokolaad. Tõesti uskumatu. 3a garantii ja hind 575000 kmga, BMW jeep on ikka selle kõrval röövel. proovige ise! Ja mina ei pargi invaliidide kohale, kuid miks ei või invaliidil olla dziipi?
max, 08:44 11.02.2005 Vasta
aga Pariisis keelati eelmisel aastal maasturitega sõitmine ära. Sama plaanib ka London. Ja õige kah, need on ikka maastikul sõitmiseks.
ehee, 08:59 11.02.2005 Vasta
eks see eestlaste probleem ole jah, et käitume orupearilikult. Kui naabril on uus auto, no siis laename end kasvõi lõhki, aga ikkagi peame oma vana opeli uuema parsa vastu vahetama. Mis sellest, et seetõttu peame kasvõi keelega peldikupotte puhastama. Mina küll ei usu, et kellegil nüüd tõesti siin Eestis on vaja neid meeletuid monstrumeid. Pagana ohtlikud ka veel kaasliiklejatele.
soovitus, 08:59 11.02.2005 Vasta
Jeepid tuleks Tallinna tänavatel ära keelata, nagu Pariisis tehti.
qw, 09:06 11.02.2005 (1) Loe vastuseid Vasta
Üle 500 000 maksvate autode pealt peaks ka meil suurem maks olema. Inimene kes otsustab tarbeesemele eputamise mõttes nii palju raha kulutada, on selle ilmselt ebaõiglaselt ja põhjendamatult omandanud. Ego nõuab pidevalt turgutust ja nii kaua kui see kandilise peaga toru seal veoautos istub, tundub talle eet on kõva mees...
eitaha jeepi, 09:17 11.02.2005 Vasta
No mitte pole huvitatud mingist Jeebist!Rohkem rullnokkade ja metsavaraste auto.Samas tuleks nende omanikele ika täie rauaga väänata küll.Vaatame looduse säästmise seisukohalt.Reostuse allikad ja looduse lõhkujad!
to taipamatu, 10:05 11.02.2005 Vasta
Liikuma pääsevad kõik kes tahavad ja oskavad liikuda. Minu 1. auto oli Fiat Uno. Liikusin aastaid sellega probleemivabalt oma metsas asuva maakodu vahet. Kunagi naaber rääkis et mingi hädavares oma Honda CRV ga oli samal teel sisse jäänud. Paar aastat hiljem oli samasorti kõlakas mingi Landcruiseri mehe kohta. Ja muide CRV ga on osatud isegi ühel Tallinna ristmikul sisse jääda.
Nõus kehakeelega, 10:06 11.02.2005 Vasta
Lisaks mehed usuvad, et võimekam auto aitab varjata kängu jäänud füüsilisi võimeid ja lisanduvat vanust. Las usuvad pealegi. Veelgi naljakam asi on muidugi kesiste juhtimisoskustega džiibiroolis naine.
Edu maasturite, 10:30 11.02.2005 Vasta
omanikele.Ise müüsin jeep ära,sest ei taha õhku maksta.Kasutan raha otstarbekamalt.
PS!Lagunevad kõik ühtemoodi...
jeep, 11:05 11.02.2005 Vasta
Linnamaastur või odavam jeep on hetkel tõepoolest suhteliselt ratsionaalne ost. Honda CRV näiteks. Olen isegi mõelnud et järgmine auto peaks olema mõni odavam jeep.
Aga kallite jeepidega peenise pikendamine on muidugi nõme. Nendele masinatele tuleks tõepoolest ikka tõsine maks otsa keevitada, mitte nii nagu praegu, et saad odavalt kätte ja kannad veel firma kuludesse ka!? Luxautode maksustamisest saaks ehk pisut ka teede renoveerimiseks raha juurde... kui just reformi-idioodid jälle makse langetama ei hakka!
Anti Maastur, 11:43 11.02.2005 Vasta
Linnamaastur,maamaastur, kuumaastur, päikesemaastur,kempsumaastur,poemaastur, turumaastur - mida veel!
Käige jalgsi ja olge terved!
autujuht, 12:48 11.02.2005 Vasta
eh maastur on ikka Landrover ja vene uazik. ülejäänud on poolpeerud-naisteautod. peale esimet tõsisemat metsateed või lumevalli on enamus plastikust minema pühitud ja tuleb kutsuda mõni Maastur või traktor et see jama välja aidata
siim, 12:50 11.02.2005 (2) Loe vastuseid Vasta
Olgu nüüd selle dzeebi kui sellisega kuidas on aga kängururaudade omanikud on küll, olgugi seadus hetkel teist meelt, KURJATEGIJAD. Sest kes on need kängurud, kelle jaoks need pandud on? Need ju armsad kaaskodanikud, kes võivad ülekäigurajal ette töllata.
nokitsapikendaja, 12:59 11.02.2005 Vasta
Tallinna teed hävitavad maasturit sama moodi nagu tavaautot. Ainus vahe on see et remont kallim, ebamugav manööverdada, kütusekulu suurem jne. pööbeldajad
Minu arvamus., 13:22 11.02.2005 Vasta
Vähemalt iga kümnes maastur on määritud vere ja teiste inimeste higiga, st. varastatud raha eest muretsetud. Äkki hoopis iga kolmas? Kes teab.
ermo, 13:37 11.02.2005 (1) Loe vastuseid Vasta
Oli juhus, kui läksime sõbraga metsa mustikale.Mina rahulolev, et mul Nissan Patrol 2,9TD, sõbral UAZ 469, aastast 82.Muutsin oma hoiakut peale seda retke, sest ühest mülkast tõmbas UAZ mind välja, ise sama koha mänglevalt ületades.
Väiksem ei ole ka probleem värvi kriimustustega, mis suht uuele Nissanile okste vahel sõites kippusid tulema.Nii et mu maastur osutus maastikul vaid ülemakstud mänguasjaks, mille pärast poleerimist ruttu ära müüsin. Aga eks me õpi ju meelsamini oma vigadest, oma osa siin ka selles, et enamus kalli auto ostnuid ei taha ju autot laita ja näidata oma rumalust sellise ostu pärast.
UAZ-iga sõitsin ka vene kroonus, eks tal omad miinused, mis aga lahendatavad väga odavate vahenditega.Läbivuse fenomen peitub lihsalt kergemas massis, ei vajuta nii jõhkralt pinnasest läbi, kui üle kahetonnine.
Pole ka ohtu, et autovargad selle Venemaale müüks:)
ermole..., 13:42 11.02.2005 Vasta
Ja tingimata oli vaja metsa autoga sisse sõita....Just seepärast ma jeebuomanike ei salli!
to: bluum, 14:24 11.02.2005 (1) Loe vastuseid Vasta
Mis juhtub siis, kui su maastur põrkub omasuguse või mõne veoautoga? Mis kaitseb reisijaid: suur ja jäik kere (maastur) või kergesti deformeeruv ja löögienergiat neelav kere (sõidutautod, sh Fiat Uno)?
Idioot.
ee, 00:16 11.02.2005 (12) Loe vastuseid Vasta
No ja mida sellest järeldada? Mingist piirist alates otstarbetule luksusele maks peale! Kui üldse midagi maksustada, siis justnimelt seda nähtust, mis suunab säästlikku/mõistlikku tarbimist
ee toetuseks, 00:49 11.02.2005 Vasta
Võiks ikka olla küll, mingi kubatuurile progresseeruv (ja vingete hüpetega) aktsiis, impordimaks või mis iganes.
lugeja, 06:17 11.02.2005 (1) Loe vastuseid Vasta
Riigiisad õhkavad, et pole raha. Pangu nendele kallitele maasturitele korralik riigimaks peale. On kasulik nii loodusele, kui riigi rahakotile.
NUJAH..., 06:33 11.02.2005 (6) Loe vastuseid Vasta
VAADAKE KAUBANDUSKESKUSTE PARKLATES-KES PARGIVAD ENAMJAOLT INVALIIDIDE JAOKS MÕELDUD KOHTADELE-IKKA AJUINVALIIDID OMA SUURTE JEEPIDEGA,MIDA SUUREM AUTO ON SEDA VÄIKSEMAKS ON AJU KÄRBUNUD.NEILE VAJA TEHA ERIPOOD KUS NAD OMA AUTODEGA UKSEST SISSE SAAKS SÕITA,SIIS ON NAD VEEL ROHKEM RAHUL.
Jaan, 07:44 11.02.2005 Vasta
Ei riigiisad pane maasturitele makse peale,nad ise samasugused jõmmlase maneeriga ahnitsejad
huviline, 07:45 11.02.2005 (4) Loe vastuseid Vasta
See, et keegi mõtetult suure maasturiga ringi eputab, ei ole ainult tema enese rahakoti asi. Kuna tegemist on raiskamisega, siis on see ühiskonna asi. Nelja liitrisest väljuv toss on ka teiste asi. Kui see toss rikuks ainult omaniku tervist ja tema kohal olevat kliimat, oleks see ainult tema asi. Ja kui raske masinaga mõnele mängu hoos lapsele otsa sõita on see ka teiste asi. Ise elan maal ja olen siiani maasturita läbi saanud, kuigi võimalus seda soetada oleks.
Toyotafänn, 08:21 11.02.2005 (3) Loe vastuseid Vasta
Mul oli 98 a vw. otsisin endale 1a autot. Vaatasin ja proovisin mitmeid jeepe. Siis leidsin TOYOTA LANDCRUISER 120. Teate kui hea on sõita. Minu ees avanes looduseilu. Ma pääsen igale poole ligi. Mind ei ähvarda lumevallid ja katkised teed. auto liigub sujuvalt üle aukude teel. Diiselmootor on parasjagu võimas. Kütusekulu keskm 10 l/100km linnas ja 8 maal.Teenindus on odav : õlivahetus ainult 2100+ km ja lisaks pestakse matid, puhastatakse aknad, auto sisu tolmust ja arvega koos antakse shokolaad. Tõesti uskumatu. 3a garantii ja hind 575000 kmga, BMW jeep on ikka selle kõrval röövel. proovige ise! Ja mina ei pargi invaliidide kohale, kuid miks ei või invaliidil olla dziipi?
max, 08:44 11.02.2005 Vasta
aga Pariisis keelati eelmisel aastal maasturitega sõitmine ära. Sama plaanib ka London. Ja õige kah, need on ikka maastikul sõitmiseks.
ehee, 08:59 11.02.2005 Vasta
eks see eestlaste probleem ole jah, et käitume orupearilikult. Kui naabril on uus auto, no siis laename end kasvõi lõhki, aga ikkagi peame oma vana opeli uuema parsa vastu vahetama. Mis sellest, et seetõttu peame kasvõi keelega peldikupotte puhastama. Mina küll ei usu, et kellegil nüüd tõesti siin Eestis on vaja neid meeletuid monstrumeid. Pagana ohtlikud ka veel kaasliiklejatele.
soovitus, 08:59 11.02.2005 Vasta
Jeepid tuleks Tallinna tänavatel ära keelata, nagu Pariisis tehti.
qw, 09:06 11.02.2005 (1) Loe vastuseid Vasta
Üle 500 000 maksvate autode pealt peaks ka meil suurem maks olema. Inimene kes otsustab tarbeesemele eputamise mõttes nii palju raha kulutada, on selle ilmselt ebaõiglaselt ja põhjendamatult omandanud. Ego nõuab pidevalt turgutust ja nii kaua kui see kandilise peaga toru seal veoautos istub, tundub talle eet on kõva mees...
eitaha jeepi, 09:17 11.02.2005 Vasta
No mitte pole huvitatud mingist Jeebist!Rohkem rullnokkade ja metsavaraste auto.Samas tuleks nende omanikele ika täie rauaga väänata küll.Vaatame looduse säästmise seisukohalt.Reostuse allikad ja looduse lõhkujad!
to taipamatu, 10:05 11.02.2005 Vasta
Liikuma pääsevad kõik kes tahavad ja oskavad liikuda. Minu 1. auto oli Fiat Uno. Liikusin aastaid sellega probleemivabalt oma metsas asuva maakodu vahet. Kunagi naaber rääkis et mingi hädavares oma Honda CRV ga oli samal teel sisse jäänud. Paar aastat hiljem oli samasorti kõlakas mingi Landcruiseri mehe kohta. Ja muide CRV ga on osatud isegi ühel Tallinna ristmikul sisse jääda.
Nõus kehakeelega, 10:06 11.02.2005 Vasta
Lisaks mehed usuvad, et võimekam auto aitab varjata kängu jäänud füüsilisi võimeid ja lisanduvat vanust. Las usuvad pealegi. Veelgi naljakam asi on muidugi kesiste juhtimisoskustega džiibiroolis naine.
Edu maasturite, 10:30 11.02.2005 Vasta
omanikele.Ise müüsin jeep ära,sest ei taha õhku maksta.Kasutan raha otstarbekamalt.
PS!Lagunevad kõik ühtemoodi...
jeep, 11:05 11.02.2005 Vasta
Linnamaastur või odavam jeep on hetkel tõepoolest suhteliselt ratsionaalne ost. Honda CRV näiteks. Olen isegi mõelnud et järgmine auto peaks olema mõni odavam jeep.
Aga kallite jeepidega peenise pikendamine on muidugi nõme. Nendele masinatele tuleks tõepoolest ikka tõsine maks otsa keevitada, mitte nii nagu praegu, et saad odavalt kätte ja kannad veel firma kuludesse ka!? Luxautode maksustamisest saaks ehk pisut ka teede renoveerimiseks raha juurde... kui just reformi-idioodid jälle makse langetama ei hakka!
Anti Maastur, 11:43 11.02.2005 Vasta
Linnamaastur,maamaastur, kuumaastur, päikesemaastur,kempsumaastur,poemaastur, turumaastur - mida veel!
Käige jalgsi ja olge terved!
autujuht, 12:48 11.02.2005 Vasta
eh maastur on ikka Landrover ja vene uazik. ülejäänud on poolpeerud-naisteautod. peale esimet tõsisemat metsateed või lumevalli on enamus plastikust minema pühitud ja tuleb kutsuda mõni Maastur või traktor et see jama välja aidata
siim, 12:50 11.02.2005 (2) Loe vastuseid Vasta
Olgu nüüd selle dzeebi kui sellisega kuidas on aga kängururaudade omanikud on küll, olgugi seadus hetkel teist meelt, KURJATEGIJAD. Sest kes on need kängurud, kelle jaoks need pandud on? Need ju armsad kaaskodanikud, kes võivad ülekäigurajal ette töllata.
nokitsapikendaja, 12:59 11.02.2005 Vasta
Tallinna teed hävitavad maasturit sama moodi nagu tavaautot. Ainus vahe on see et remont kallim, ebamugav manööverdada, kütusekulu suurem jne. pööbeldajad

Minu arvamus., 13:22 11.02.2005 Vasta
Vähemalt iga kümnes maastur on määritud vere ja teiste inimeste higiga, st. varastatud raha eest muretsetud. Äkki hoopis iga kolmas? Kes teab.
ermo, 13:37 11.02.2005 (1) Loe vastuseid Vasta
Oli juhus, kui läksime sõbraga metsa mustikale.Mina rahulolev, et mul Nissan Patrol 2,9TD, sõbral UAZ 469, aastast 82.Muutsin oma hoiakut peale seda retke, sest ühest mülkast tõmbas UAZ mind välja, ise sama koha mänglevalt ületades.
Väiksem ei ole ka probleem värvi kriimustustega, mis suht uuele Nissanile okste vahel sõites kippusid tulema.Nii et mu maastur osutus maastikul vaid ülemakstud mänguasjaks, mille pärast poleerimist ruttu ära müüsin. Aga eks me õpi ju meelsamini oma vigadest, oma osa siin ka selles, et enamus kalli auto ostnuid ei taha ju autot laita ja näidata oma rumalust sellise ostu pärast.
UAZ-iga sõitsin ka vene kroonus, eks tal omad miinused, mis aga lahendatavad väga odavate vahenditega.Läbivuse fenomen peitub lihsalt kergemas massis, ei vajuta nii jõhkralt pinnasest läbi, kui üle kahetonnine.
Pole ka ohtu, et autovargad selle Venemaale müüks:)
ermole..., 13:42 11.02.2005 Vasta
Ja tingimata oli vaja metsa autoga sisse sõita....Just seepärast ma jeebuomanike ei salli!
to: bluum, 14:24 11.02.2005 (1) Loe vastuseid Vasta
Mis juhtub siis, kui su maastur põrkub omasuguse või mõne veoautoga? Mis kaitseb reisijaid: suur ja jäik kere (maastur) või kergesti deformeeruv ja löögienergiat neelav kere (sõidutautod, sh Fiat Uno)?
Idioot.
+372 5028488
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 190
- Liitunud: L Veebr 14, 2004 4:11 pm
- Asukoht: 53496602
- Kristallitükk
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 42
- Liitunud: R Veebr 11, 2005 1:29 pm
- Asukoht: Tallinn
Üks kommija kirjutas:
>Minu arvamus., 13:22 11.02.2005
>Vähemalt iga kümnes maastur on määritud vere ja teiste inimest higiga, st. varastatud raha eest muretsetud. Äkki hoopis iga kolmas? Kes teab.
Pühapäeviti ju ikka MadMaxi stiilis 4x4 rimakaga rahvarohkel turul läbi inimeste kihutan... raudade ja rataste küljes teravad ogad, verd ja higi lendab... iluvõreks on kolbad ja käigukangide asemel on sääreluud.
On see siis tõesti asi mille üle imestada?

>Minu arvamus., 13:22 11.02.2005
>Vähemalt iga kümnes maastur on määritud vere ja teiste inimest higiga, st. varastatud raha eest muretsetud. Äkki hoopis iga kolmas? Kes teab.
Pühapäeviti ju ikka MadMaxi stiilis 4x4 rimakaga rahvarohkel turul läbi inimeste kihutan... raudade ja rataste küljes teravad ogad, verd ja higi lendab... iluvõreks on kolbad ja käigukangide asemel on sääreluud.
On see siis tõesti asi mille üle imestada?


Viimati muutis rommi, L Veebr 26, 2005 1:09 pm, muudetud 1 kord kokku.