4runneril pööretel tühikoht külma mootoriga gaasi lisades!

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
randos
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: E Dets 17, 2007 10:24 pm
Asukoht: Järva-Jaani
Kontakt:

4runneril pööretel tühikoht külma mootoriga gaasi lisades!

Postitus Postitas randos »

Tegu siis 1990a 3.0 mootoriga 4runneriga, millel külma mootoriga gaasi andes on alguses tühikoht sees, st. jätab juskui vahele. Sooja mootoriga viga kaob ja läheb kohe ilusti pöördesse kui gaasi lisada.
Kust ja millest alustada vea otsimist?
Toyota 4runner
randos 5209411
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Mul teeb 4Runner samamoodi ja olen seda üldiselt normaalseks pidanud. Külma mootoriga "poob" veidi kinni jah kui kohe sõitma hakata.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
randos
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: E Dets 17, 2007 10:24 pm
Asukoht: Järva-Jaani
Kontakt:

Postitus Postitas randos »

rommi kirjutas:Mul teeb 4Runner samamoodi ja olen seda üldiselt normaalseks pidanud. Külma mootoriga "poob" veidi kinni jah kui kohe sõitma hakata.
Võtsin külmkäivituspihustil pistiku küljest ära,natuke vähemalt aitas. Ennem suri isegi välja selle tühja kohapeal ja taaskäivitus peale pikka käiamist. Peale pistiku lahti ühendamist väljasuremist pole esinenud, aga tühikoht häirib endiselt, kuigi ei ole enam nii tuntav.
Küttekulu on ka omaette ooper...Paagitäie bensiini kogusega on üsna püüdmatuks jäänud 300km läbimine. Võiks nagu veits ökonoomsem olla või mis? :D
Toyota 4runner
randos 5209411
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

randos kirjutas:
rommi kirjutas:Mul teeb 4Runner samamoodi ja olen seda üldiselt normaalseks pidanud. Külma mootoriga "poob" veidi kinni jah kui kohe sõitma hakata.
Võtsin külmkäivituspihustil pistiku küljest ära,natuke vähemalt aitas. Ennem suri isegi välja selle tühja kohapeal ja taaskäivitus peale pikka käiamist. Peale pistiku lahti ühendamist väljasuremist pole esinenud, aga tühikoht häirib endiselt, kuigi ei ole enam nii tuntav.
Küttekulu on ka omaette ooper...Paagitäie bensiini kogusega on üsna püüdmatuks jäänud 300km läbimine. Võiks nagu veits ökonoomsem olla või mis? :D
talvel on asi suht masendav... suvel aga sain sõita linnas paagiga 320-350 km olenes jala raskusest. Kiiremal keskmisel aga isegi kuni 400 ja peale (12.5l/100km) Üldiselt, kui kulu kipub väikese rehviga üle 17-18 minema siis ma otsiks viga. Alla selle on 4Runner nagu ikka :)
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
randos
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: E Dets 17, 2007 10:24 pm
Asukoht: Järva-Jaani
Kontakt:

Postitus Postitas randos »

rommi kirjutas:Üldiselt, kui kulu kipub väikese rehviga üle 17-18 minema siis ma otsiks viga. Alla selle on 4Runner nagu ikka :)
Ajan küttekulu siis suurte rehvide kaela, sest käivad esimesed vastu porilapakaid kui rattad välja keerata ja koopalaienditest ulatuvad kõik 4 paari sentimeetri jagu väljapoole.
Aga selles tühjast kohast tahaks ikkagi lahti saada.
Käisin täna müttamas väheke mudas ja jõudsin selgusele et ei tööta LSD tagasillas.
Ilmselt siis kettad kinni.
Kas võib loota, et õlivahetus selle difri mul taas lukustama paneb?
Toyota 4runner
randos 5209411
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

randos kirjutas:
rommi kirjutas:Üldiselt, kui kulu kipub väikese rehviga üle 17-18 minema siis ma otsiks viga. Alla selle on 4Runner nagu ikka :)
Ajan küttekulu siis suurte rehvide kaela, sest käivad esimesed vastu porilapakaid kui rattad välja keerata ja koopalaienditest ulatuvad kõik 4 paari sentimeetri jagu väljapoole. Aga selles tühjast kohast tahaks ikkagi lahti saada. Käisin täna müttamas väheke mudas ja jõudsin selgusele et ei tööta LSD tagasillas. Ilmselt siis kettad kinni. Kas võib loota, et õlivahetus selle difri mul taas lukustama paneb?
no ma sõidan pea meetrise läbimõõduga rehvidega ja võtab nii 14-18, olenevalt sõiduoludest.
LSD koha pealt pigem kahtlustan, et lihtsalt kulunud. Võib aidata, kui õige õli sisse panna aga üldiselt kulunud asja õliga ei remondi. Aitaks ehk kui panna kettaid vahele või siis tugevam vedru. Siin on põhimõtteline näide ka LSD difrist. http://supercar-engineering.com/sc2/ima ... d-KAAZ.gif
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
randos
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: E Dets 17, 2007 10:24 pm
Asukoht: Järva-Jaani
Kontakt:

Postitus Postitas randos »

rommi kirjutas:no ma sõidan pea meetrise läbimõõduga rehvidega ja võtab nii 14-18, olenevalt sõiduoludest.
hmm...mul on 265/75 R15 Cooper Discoverer rehvid ja nagu ütlesin, paagitäiega 300km läbimine pea võimatu. Tuleb siis ikka rataste alla võtta tee diagnostikasse viga otsima...

Katsetan alguses LSD õlivahetusega tööle ajada, kui ei aita, eks siis tuleb lahti katkuda.
Tänud kasuliku info eest!
Toyota 4runner
randos 5209411
Vasta

Mine “Toyota”