4runneril pööretel tühikoht külma mootoriga gaasi lisades!
Moderaatorid: jr, Moderators
4runneril pööretel tühikoht külma mootoriga gaasi lisades!
Tegu siis 1990a 3.0 mootoriga 4runneriga, millel külma mootoriga gaasi andes on alguses tühikoht sees, st. jätab juskui vahele. Sooja mootoriga viga kaob ja läheb kohe ilusti pöördesse kui gaasi lisada.
Kust ja millest alustada vea otsimist?
Kust ja millest alustada vea otsimist?
Toyota 4runner
randos 5209411
randos 5209411
Võtsin külmkäivituspihustil pistiku küljest ära,natuke vähemalt aitas. Ennem suri isegi välja selle tühja kohapeal ja taaskäivitus peale pikka käiamist. Peale pistiku lahti ühendamist väljasuremist pole esinenud, aga tühikoht häirib endiselt, kuigi ei ole enam nii tuntav.rommi kirjutas:Mul teeb 4Runner samamoodi ja olen seda üldiselt normaalseks pidanud. Külma mootoriga "poob" veidi kinni jah kui kohe sõitma hakata.
Küttekulu on ka omaette ooper...Paagitäie bensiini kogusega on üsna püüdmatuks jäänud 300km läbimine. Võiks nagu veits ökonoomsem olla või mis?

Toyota 4runner
randos 5209411
randos 5209411
talvel on asi suht masendav... suvel aga sain sõita linnas paagiga 320-350 km olenes jala raskusest. Kiiremal keskmisel aga isegi kuni 400 ja peale (12.5l/100km) Üldiselt, kui kulu kipub väikese rehviga üle 17-18 minema siis ma otsiks viga. Alla selle on 4Runner nagu ikkarandos kirjutas:Võtsin külmkäivituspihustil pistiku küljest ära,natuke vähemalt aitas. Ennem suri isegi välja selle tühja kohapeal ja taaskäivitus peale pikka käiamist. Peale pistiku lahti ühendamist väljasuremist pole esinenud, aga tühikoht häirib endiselt, kuigi ei ole enam nii tuntav.rommi kirjutas:Mul teeb 4Runner samamoodi ja olen seda üldiselt normaalseks pidanud. Külma mootoriga "poob" veidi kinni jah kui kohe sõitma hakata.
Küttekulu on ka omaette ooper...Paagitäie bensiini kogusega on üsna püüdmatuks jäänud 300km läbimine. Võiks nagu veits ökonoomsem olla või mis?

Ajan küttekulu siis suurte rehvide kaela, sest käivad esimesed vastu porilapakaid kui rattad välja keerata ja koopalaienditest ulatuvad kõik 4 paari sentimeetri jagu väljapoole.rommi kirjutas:Üldiselt, kui kulu kipub väikese rehviga üle 17-18 minema siis ma otsiks viga. Alla selle on 4Runner nagu ikka
Aga selles tühjast kohast tahaks ikkagi lahti saada.
Käisin täna müttamas väheke mudas ja jõudsin selgusele et ei tööta LSD tagasillas.
Ilmselt siis kettad kinni.
Kas võib loota, et õlivahetus selle difri mul taas lukustama paneb?
Toyota 4runner
randos 5209411
randos 5209411
no ma sõidan pea meetrise läbimõõduga rehvidega ja võtab nii 14-18, olenevalt sõiduoludest.randos kirjutas:Ajan küttekulu siis suurte rehvide kaela, sest käivad esimesed vastu porilapakaid kui rattad välja keerata ja koopalaienditest ulatuvad kõik 4 paari sentimeetri jagu väljapoole. Aga selles tühjast kohast tahaks ikkagi lahti saada. Käisin täna müttamas väheke mudas ja jõudsin selgusele et ei tööta LSD tagasillas. Ilmselt siis kettad kinni. Kas võib loota, et õlivahetus selle difri mul taas lukustama paneb?rommi kirjutas:Üldiselt, kui kulu kipub väikese rehviga üle 17-18 minema siis ma otsiks viga. Alla selle on 4Runner nagu ikka
LSD koha pealt pigem kahtlustan, et lihtsalt kulunud. Võib aidata, kui õige õli sisse panna aga üldiselt kulunud asja õliga ei remondi. Aitaks ehk kui panna kettaid vahele või siis tugevam vedru. Siin on põhimõtteline näide ka LSD difrist. http://supercar-engineering.com/sc2/ima ... d-KAAZ.gif
hmm...mul on 265/75 R15 Cooper Discoverer rehvid ja nagu ütlesin, paagitäiega 300km läbimine pea võimatu. Tuleb siis ikka rataste alla võtta tee diagnostikasse viga otsima...rommi kirjutas:no ma sõidan pea meetrise läbimõõduga rehvidega ja võtab nii 14-18, olenevalt sõiduoludest.
Katsetan alguses LSD õlivahetusega tööle ajada, kui ei aita, eks siis tuleb lahti katkuda.
Tänud kasuliku info eest!
Toyota 4runner
randos 5209411
randos 5209411