Hüdrauliline käsipidur
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
pidurdame kardaani??? kas ma olen millestki valesti aru saanud või kui suurema kiiruse pealt kardaan seisma panna tekib olukord kus 1 tagaratas hakkab ulmelise kiirusega teistpidi pöörlema ja esimene keerleb samasuguse hooga edasi ja pidurdusefekt on olematu....,jutt siis avatud difri korral..
sama seis ka kallaku peal .kardaani võtame kinni , 1 ratas hakkab edaspidi pöörlema ja see millel kehvem haakumine tagurpidi ja pill veerem alla nii mis myhiseb,,
aitab selle vastu muidugi dif lukk aga kes seda koguaeg siis viitsib kasutada käsipiduri t6hustamiseks kardaanilt,
ise pooldaks igatahes sõidupiduritest eraldiseisvat systeemi ,olgu see siis hydr või trossidega,sest kui piduritoru katki läheb siis oh seda üllatust,ka kässar ei pea enam midagi..
sama seis ka kallaku peal .kardaani võtame kinni , 1 ratas hakkab edaspidi pöörlema ja see millel kehvem haakumine tagurpidi ja pill veerem alla nii mis myhiseb,,
aitab selle vastu muidugi dif lukk aga kes seda koguaeg siis viitsib kasutada käsipiduri t6hustamiseks kardaanilt,
ise pooldaks igatahes sõidupiduritest eraldiseisvat systeemi ,olgu see siis hydr või trossidega,sest kui piduritoru katki läheb siis oh seda üllatust,ka kässar ei pea enam midagi..
Nooh, meie n.ö. autol on selline käsi/seisupidur kohe tehasestseff kirjutas:pidurdame kardaani??? kas ma olen millestki valesti aru saanud või kui suurema kiiruse pealt kardaan seisma panna tekib olukord kus 1 tagaratas hakkab ulmelise kiirusega teistpidi pöörlema ja esimene keerleb samasuguse hooga edasi ja pidurdusefekt on olematu....,jutt siis avatud difri korral..
sama seis ka kallaku peal .kardaani võtame kinni , 1 ratas hakkab edaspidi pöörlema ja see millel kehvem haakumine tagurpidi ja pill veerem alla nii mis myhiseb,,
aitab selle vastu muidugi dif lukk aga kes seda koguaeg siis viitsib kasutada käsipiduri t6hustamiseks kardaanilt,
ise pooldaks igatahes sõidupiduritest eraldiseisvat systeemi ,olgu see siis hydr või trossidega,sest kui piduritoru katki läheb siis oh seda üllatust,ka kässar ei pea enam midagi..
Suzuki Lj 80-st siis jutt.
jah ja on ka landcruiser 40 nel tehasest nii , korduval katsetamisel järgnesid eelpoolmainitud tulemused...srix kirjutas:Nooh, meie n.ö. autol on selline käsi/seisupidur kohe tehasestseff kirjutas:pidurdame kardaani??? kas ma olen millestki valesti aru saanud või kui suurema kiiruse pealt kardaan seisma panna tekib olukord kus 1 tagaratas hakkab ulmelise kiirusega teistpidi pöörlema ja esimene keerleb samasuguse hooga edasi ja pidurdusefekt on olematu....,jutt siis avatud difri korral..
sama seis ka kallaku peal .kardaani võtame kinni , 1 ratas hakkab edaspidi pöörlema ja see millel kehvem haakumine tagurpidi ja pill veerem alla nii mis myhiseb,,
aitab selle vastu muidugi dif lukk aga kes seda koguaeg siis viitsib kasutada käsipiduri t6hustamiseks kardaanilt,
ise pooldaks igatahes sõidupiduritest eraldiseisvat systeemi ,olgu see siis hydr või trossidega,sest kui piduritoru katki läheb siis oh seda üllatust,ka kässar ei pea enam midagi..![]()
Suzuki Lj 80-st siis jutt.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kas siis õigem oleks vist tuua tagasilla juurest (pärast kõrgusregulaatorit) 2 toru käsipidurihoova juurde silindrisse, mitte võtta auto keskelt "väljavõte" (enne kõrgusregulaatorit) ?
Üks mõte seoses legaalsuse/ohutusega tekkis veel - kui vähegi võimalik, siis proovin hüdrosilindri paigaldada kangi juures nii, et trossihoovastik jääb samuti alles. Ja reguleerida ära sedasi, et peale tõmbamisel rakenduvad mõlemad. Kuna trossisüsteem reeglina on üsna "vedel", siis ei tohiks reguleerimisega teoreetiliselt probleeme tekkida...?
Üks mõte seoses legaalsuse/ohutusega tekkis veel - kui vähegi võimalik, siis proovin hüdrosilindri paigaldada kangi juures nii, et trossihoovastik jääb samuti alles. Ja reguleerida ära sedasi, et peale tõmbamisel rakenduvad mõlemad. Kuna trossisüsteem reeglina on üsna "vedel", siis ei tohiks reguleerimisega teoreetiliselt probleeme tekkida...?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Silinder olemas ja alustan peagi külge monteerimist. Igaks juhuks veel küsin - sisenev toru on ikka see tagumine (püstine) ja väljuv esimene (viltune)? Silindriks siis Girling 70, umbes sarnane nagu pildil:


Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ikkagi Jokkerist, hind oli 950. See Sparco vist on ära kolinud...erik kirjutas:Nii peaks olema jah. Kust sa silindri lõpuks said?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
-
margus61
- Zootramm
- Postitusi: 721
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Ma paneks pildil vasakpoolse (püstise) tagasillaga ühendusse. Ja parempoolse (viltuse ja kollase punniga) eest peasilindrist tuleva toru taha. Kui asja sees kolbi ette kujutada, peaks see vajutades/kässarit tõmmates liikuma vasakule: viltuse toru ära katkestama ja püstisesse rõhu tekitama. Aga vajuta käsitsi kokku ja vaata, kumma augu alla rõhk tekib. Siis peaks nagu asi klaar olema.tarmo kirjutas:... sisenev toru on ikka see tagumine (püstine) ja väljuv esimene (viltune)?
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ole hea ja vaata jah, sest minu loogika ütleks ka, et sisenev toru on viltune, kuid poes öeldi, et siiski püstine on sisenev.
Esimese variandi kasuks räägib veel see, et viltusest sisse puhudes suleti ta kohe kui kolvi natukenegi sisse surusin.
Esimese variandi kasuks räägib veel see, et viltusest sisse puhudes suleti ta kohe kui kolvi natukenegi sisse surusin.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
tarmo kirjutas:Ole hea ja vaata jah, sest minu loogika ütleks ka, et sisenev toru on viltune, kuid poes öeldi, et siiski püstine on sisenev.
Esimese variandi kasuks räägib veel see, et viltusest sisse puhudes suleti ta kohe kui kolvi natukenegi sisse surusin.
Poes aeti Sulle käojaani, kolbi sisse surudes peabki pealevooluava
sulguma. See on minu arusaam asjast.
jõudu katsetustel, Ants
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS