Hüdrauliline käsipidur

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

pidurdame kardaani??? kas ma olen millestki valesti aru saanud või kui suurema kiiruse pealt kardaan seisma panna tekib olukord kus 1 tagaratas hakkab ulmelise kiirusega teistpidi pöörlema ja esimene keerleb samasuguse hooga edasi ja pidurdusefekt on olematu....,jutt siis avatud difri korral..


sama seis ka kallaku peal .kardaani võtame kinni , 1 ratas hakkab edaspidi pöörlema ja see millel kehvem haakumine tagurpidi ja pill veerem alla nii mis myhiseb,,

aitab selle vastu muidugi dif lukk aga kes seda koguaeg siis viitsib kasutada käsipiduri t6hustamiseks kardaanilt,

ise pooldaks igatahes sõidupiduritest eraldiseisvat systeemi ,olgu see siis hydr või trossidega,sest kui piduritoru katki läheb siis oh seda üllatust,ka kässar ei pea enam midagi..
srix
Off Roader Wannabe
Postitusi: 31
Liitunud: E Nov 13, 2006 11:09 pm
Asukoht: saaremaa

Postitus Postitas srix »

seff kirjutas:pidurdame kardaani??? kas ma olen millestki valesti aru saanud või kui suurema kiiruse pealt kardaan seisma panna tekib olukord kus 1 tagaratas hakkab ulmelise kiirusega teistpidi pöörlema ja esimene keerleb samasuguse hooga edasi ja pidurdusefekt on olematu....,jutt siis avatud difri korral..


sama seis ka kallaku peal .kardaani võtame kinni , 1 ratas hakkab edaspidi pöörlema ja see millel kehvem haakumine tagurpidi ja pill veerem alla nii mis myhiseb,,

aitab selle vastu muidugi dif lukk aga kes seda koguaeg siis viitsib kasutada käsipiduri t6hustamiseks kardaanilt,

ise pooldaks igatahes sõidupiduritest eraldiseisvat systeemi ,olgu see siis hydr või trossidega,sest kui piduritoru katki läheb siis oh seda üllatust,ka kässar ei pea enam midagi..
Nooh, meie n.ö. autol on selline käsi/seisupidur kohe tehasest :wink:
Suzuki Lj 80-st siis jutt. :twisted:
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

srix kirjutas:
seff kirjutas:pidurdame kardaani??? kas ma olen millestki valesti aru saanud või kui suurema kiiruse pealt kardaan seisma panna tekib olukord kus 1 tagaratas hakkab ulmelise kiirusega teistpidi pöörlema ja esimene keerleb samasuguse hooga edasi ja pidurdusefekt on olematu....,jutt siis avatud difri korral..


sama seis ka kallaku peal .kardaani võtame kinni , 1 ratas hakkab edaspidi pöörlema ja see millel kehvem haakumine tagurpidi ja pill veerem alla nii mis myhiseb,,

aitab selle vastu muidugi dif lukk aga kes seda koguaeg siis viitsib kasutada käsipiduri t6hustamiseks kardaanilt,

ise pooldaks igatahes sõidupiduritest eraldiseisvat systeemi ,olgu see siis hydr või trossidega,sest kui piduritoru katki läheb siis oh seda üllatust,ka kässar ei pea enam midagi..
Nooh, meie n.ö. autol on selline käsi/seisupidur kohe tehasest :wink:
Suzuki Lj 80-st siis jutt. :twisted:
jah ja on ka landcruiser 40 nel tehasest nii , korduval katsetamisel järgnesid eelpoolmainitud tulemused...
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Kas siis õigem oleks vist tuua tagasilla juurest (pärast kõrgusregulaatorit) 2 toru käsipidurihoova juurde silindrisse, mitte võtta auto keskelt "väljavõte" (enne kõrgusregulaatorit) ?

Üks mõte seoses legaalsuse/ohutusega tekkis veel - kui vähegi võimalik, siis proovin hüdrosilindri paigaldada kangi juures nii, et trossihoovastik jääb samuti alles. Ja reguleerida ära sedasi, et peale tõmbamisel rakenduvad mõlemad. Kuna trossisüsteem reeglina on üsna "vedel", siis ei tohiks reguleerimisega teoreetiliselt probleeme tekkida...?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Silinder olemas ja alustan peagi külge monteerimist. Igaks juhuks veel küsin - sisenev toru on ikka see tagumine (püstine) ja väljuv esimene (viltune)? Silindriks siis Girling 70, umbes sarnane nagu pildil:

Pilt
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Nii peaks olema jah. Kust sa silindri lõpuks said?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

erik kirjutas:Nii peaks olema jah. Kust sa silindri lõpuks said?
Ikkagi Jokkerist, hind oli 950. See Sparco vist on ära kolinud...
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
margus61
Zootramm
Postitusi: 721
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Postitus Postitas margus61 »

tarmo kirjutas:... sisenev toru on ikka see tagumine (püstine) ja väljuv esimene (viltune)?
Ma paneks pildil vasakpoolse (püstise) tagasillaga ühendusse. Ja parempoolse (viltuse ja kollase punniga) eest peasilindrist tuleva toru taha. Kui asja sees kolbi ette kujutada, peaks see vajutades/kässarit tõmmates liikuma vasakule: viltuse toru ära katkestama ja püstisesse rõhu tekitama. Aga vajuta käsitsi kokku ja vaata, kumma augu alla rõhk tekib. Siis peaks nagu asi klaar olema.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Ei Margus, nii see asi vist ei tööta. Ma pole 101 % kindel ja ei mäleta ka, ning ma ei saa oma auto pealt vaadata, kuna Ta pole kodus, homme vaatan.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Ole hea ja vaata jah, sest minu loogika ütleks ka, et sisenev toru on viltune, kuid poes öeldi, et siiski püstine on sisenev.
Esimese variandi kasuks räägib veel see, et viltusest sisse puhudes suleti ta kohe kui kolvi natukenegi sisse surusin.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

tarmo kirjutas:Ole hea ja vaata jah, sest minu loogika ütleks ka, et sisenev toru on viltune, kuid poes öeldi, et siiski püstine on sisenev.
Esimese variandi kasuks räägib veel see, et viltusest sisse puhudes suleti ta kohe kui kolvi natukenegi sisse surusin.

Poes aeti Sulle käojaani, kolbi sisse surudes peabki pealevooluava
sulguma. See on minu arusaam asjast.


jõudu katsetustel, Ants
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Ei aetud käo jaani, õli läheb silindrisse tagant ja välja läheb silindri pealt, vähemalt nii on ta mul ühendatud ja töötab. Just vaatasin järgi.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Ei uskunud Erikut ja vaatasin kataloogist järgi ning torkisin silindrit ( omal ka selline). Tõsi ta on, et sellel silindril läheb tagant püstisest sisse ja viltusest läheb piduritesse.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
MadisT
Off Roader Wannabe
Postitusi: 38
Liitunud: L Dets 08, 2007 6:56 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MadisT »

Nii see on jah. Siis tekib see effekt, et sama rõhk, mis silindri sees on aitab ka sisenemisava sulgeda. Mida tugevamalt tõmbad seda paremini sulgeb.
margus61
Zootramm
Postitusi: 721
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Postitus Postitas margus61 »

Nüüd on küll hingerahu läinud kuniks ei saa teada, mis seal viguri sees on. Vot on mustad jõulud.

Kui keegi armu ei heida ja exploded view'd ei pane, tuleb jaanuarini oodata ja omale ka selline muretseda. Küll juba pärast mingi saani leiab, kuhu külge kruttida.
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”