Hüdrauliline käsipidur

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Margus, hüdraliline ja 100 % toimiv käsipidur on lihtne ja suht odav teha. Kui huvi on teeme eraldi teema modide alla siis saaks teised ka teada.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
margus61
Zootramm
Postitusi: 721
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Postitus Postitas margus61 »

erik kirjutas:Margus, hüdraliline ja 100 % toimiv käsipidur on lihtne ja suht odav teha.
Pakub huvi küll. Maidu abiga tean, et kiirema sõidu autode vallas leidub kässarile spets hüdroajam. On lihtsalt tagapidurite ahelas vahel. Muidu käib sõidupidurite õli tagasillale vabalt läbi. Kui kässari kangi rebida, katkestab eest tuleva ära ja annab oma surve peale. Segane jutt sai, aga midagi sarnast kujutan praegu ette.
Kasutaja avatar
Leedu
katseaeg
Postitusi: 412
Liitunud: R Jaan 26, 2007 12:07 am

Postitus Postitas Leedu »

erik kirjutas:Margus, hüdraliline ja 100 % toimiv käsipidur on lihtne ja suht odav teha. Kui huvi on teeme eraldi teema modide alla siis saaks teised ka teada.
On huvi.
Talasilda ja Tugevat Raami!

Võistlussüütu mudamatkaja alates 2002
Kasutaja avatar
Olle
Fondihaldur
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 20, 2007 8:08 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Olle »

Oleks ka huviline selle lahenduse osas, olen korduvalt erinevaid skeeme nuputanud, kuid samasse ahelasse projekteerides on pidevalt tekkinud ikkagi mingi aga 8)
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

kah vaataks huviga, mul mul mõlemad toyotsid ilma kässarita :P
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Rax888
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: P Nov 26, 2006 8:34 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rax888 »

Kuna tagumised pidurid on kehvavõitu, siis tunnen ka mina ketaspidurite vastu suurt huvi ja käsipiduri lahenduse kohta, olen üks "suur kõrv" :argue
MartinG
Mudder
Postitusi: 56
Liitunud: R Aug 17, 2007 9:37 pm
Asukoht: TLN

Postitus Postitas MartinG »

Sain teemal ikka sabast kinni :) Huvi minulgi päris suur, kuna tagumiste trummlite vahetamine ketaste vastu, tundub päris ahvatlev :wink:
G 270CDI
Kasutaja avatar
porikärbes
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 101
Liitunud: L Okt 13, 2007 12:41 am
Asukoht: Tallinn

seda võib poest osta ju

Postitus Postitas porikärbes »

heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Postitus Postitas heeringas »

Vahet pole kas on ketas või trummel pidurid, tuleb lihtasltüks silinder käsipiduri kangillekülge panna(piduritoru vahele) .Hea oleks peale koormus regulaatorit.Jälgida tuleb, et silinderoleks mahult umbes sama suur kui tagumised piduri silindrid.
Ja töötab nii et jalaga pidurdades surub kolbi õli, käsipidurit kasutades aga surud kolbi käsipiduri hoob.
Halb on see, et kui piburitotu läheb oled ikka ilma käsipiduritta!
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Kogemustele tuginedes peab see silinder olema mitte oksüdeerivast materjalist, silindri maht ei ole eriti oluline, kuna väiksema ristlõikega silinder on lihtsalt pikema käiguga, samas kasutatav jõud on väiksem ja nii, kui nii on vaja liigutada kolbe sadulas üsna vähe.
Igasugusesed vene päritolu siduri peasilindrid võiks probleemide vältimiseks juba eos unustada, nad roostetavad, pindade töötlus ei kannata kriitikat ja kui käsipidur fikseerida oma tööasendisse, siis on tõenäoline, et nad hakkavad lekkima. Et asi korralikult toimiks soovitan kasutada ATE või girlingu race spets. käsipiduri silindrit, sama asi mis toodud lingil, seda silindrit müüakse eraldi ka rallyshop`is hinnaks u. 900 kr.
Ühendada on lihtne, peapumbast taha suunduvale magistralile vahele ja ongi kõik. Käsipiduri hoovaks sobib originaal, või mingi muu romula kang (Hõbekollis on VW transporteri kangi süsteem), mida on siis vaja keevituse ja osavate näppudega modida, nii et oleks koht kuhu silinder kinnitada.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Tundub väga huvitav lahendus ja 80sel cruiseril sobiks päris hästi, sest ei ole mina ka pärast 2-3 korda klotside vahetust/reguleerimist jne trumliga töötavaid seisupidureid korralikult pidama saanud. Ainuke küsimus, et okei- (ise)ehitatud metsaauto puhul on suht savi, kuid kas seaduses näpuga järgi ajades tänavalegaalse auto puhul tegelikult sellist modifikatsiooni teha tohiks? Ilmselt vist mitte? Iseasi kes selle ära suudab tuvastada ülevaatusel.
Erik - kus see rallyshop asub?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
landmb
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Okt 19, 2006 8:25 pm

Postitus Postitas landmb »

Miks osta kallis spetsiaalne peasilinder kui selleks sobib ideaalselt ka siduri peasilinder.
Toyota Hilux
Land +3725066049
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

landmb kirjutas:Miks osta kallis spetsiaalne peasilinder kui selleks sobib ideaalselt ka siduri peasilinder.
erik kirjutas: Igasugusesed vene päritolu siduri peasilindrid võiks probleemide vältimiseks juba eos unustada, nad roostetavad, pindade töötlus ei kannata kriitikat ja kui käsipidur fikseerida oma tööasendisse, siis on tõenäoline, et nad hakkavad lekkima.
Erik ju selle üsna hästi põhjendanud...
Ja kui see siduri peasilinder on sama hea, siis on ta suure tõenäosusega ka samas hinnaklassis, mis spets käsipiduri peasilinder
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Seaduse silm, sellel on hea meel, et ülevaatusel auto rullikutel ka tegelikult käsipiduriga pidurdab. Ja pealegi on meie võistlusauto läbinud igasugu ametlikud ekspertiisid ja mõõtmised ning on arvel, kui omavalmistatud auto.

Landmb, ma soovitasin tugevalt kasutada õiget asja, keegi ei keela proovida vale asjaga. Ma ise ka alguses proovisin venelasi ja romula asja, mõtetu.
Mis aga piduritesse puutub, pole vast mõtet seda 1 kilo kokku hoida.


Pood ise:
http://www.rallyshop.ee/index.php?alam=3

Teine on sparco esindus Tammsaare tänaval, seal kus fiati esindus...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
landmb
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Okt 19, 2006 8:25 pm

Postitus Postitas landmb »

[quote="erik"]Seaduse silm, sellel on hea meel, et ülevaatusel auto rullikutel ka tegelikult käsipiduriga pidurdab. Ja pealegi on meie võistlusauto läbinud igasugu ametlikud ekspertiisid ja mõõtmised ning on arvel, kui omavalmistatud auto.
Vot nyyd joudsime oige asjani.
Ehk siis endalgi soov asi saada ametlikuks, kuid siin Louna eestis see natuke problemaatiline.(Ehk räägid privas natuke kuidas ja mida ).
Ja see 1 voi 2 tuhat pole toesti midagi kui selle eest midagi kui saab asja ka seaduslikuks.
Toyota Hilux
Land +3725066049
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”