Politseimees kirjutas:
teiseks on parempoolne esiratas loksuma hakanud, kolmandaks on lakanud esisild töötamast (need väiksed hammasrattad seal sildade otstes on korralikud), esiklaas on korraliku mõra saanud, pidurid vaja õhutada, nii ettegemist jagub

Krt hakkasin ise vaatama, et kontrolliks küünlaid aga kummalisel kombel ei leidnudki neid ise üles (jube tola tunne tekkis).
Küünalde juurde pääsemiseks tuleb natuke lammutamist teha. Esiteks õhutoru, mis jookseb risti ülevalt, tuleb lahti võtta ja seejärel lahti keerata selle all olev kaas. Siis peaks hakkama juhtmed paistma (need on tegelikult paista ka kui see must kummi/plastmassi kate maha tõmmata, aga sellest ei ole mingit kasu - juurde nii ikka ei saa).
Seejärel saab piibud välja tõmmata ja hästi pika (ca 20 cm) küünlavõtmega küünlad kätte. See küünlavõti peab olema võtmete komplektis olemas.
Esirattal on ilmselt laager läbi. Kui esisilda lahti harutama hakkad, siis kindlasti vajavad vahetust ka pooltelje nõellaagrid ja kontrollimist (halvemal juhul vahetust

) poolteljed ise - seda juhul kui nimetatud nõellaager on juba pikemat aega laialijooksnud olnud ja pooltelje pinna ära söönud.
Samuti üle kontrollida/remontida/vahetada rummulukud.
Kui metsassõitu palju on ja rummulukke nagunii pead vahetama, siis pane manuaalsed (odavamad ja tugevamad). Automaadid peavad ka siiski ilusti vastu kui mõistusega kasutada (mitte pärast 4H/4L lülitust kohe lapats põhja vajutada).
Pidurite õhutamisel ole esipiduritega ettevaatlik, et niplit supporti sisse puruks ei keera (ei pruugi hästi lahti tulla).
Mul see juhtus, õnneks sai mutri otsa keevitada ja ikka vana nipli välja. Kui poleks saanud, siis oleks pidand kõige täiega uue supporti ostma.