Pajero sport 2,5 TD, hammasrihm
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
-
- Mudder
- Postitusi: 52
- Liitunud: E Juul 05, 2004 9:42 am
- Asukoht: Soomelaht,Läänemeri,Moonsund.
Pajero sport 2,5 TD, hammasrihm
Terv,
Pajero sport 2,5 TD. 2004
Osa tõid mis käsimäärivad, lasen ikka endast targematel ära teha.
Niisiis juhtus lugu, et Teeninduses vahetatud hammasrihm ja muud vidinad laiiali lendasid. Ilma igasuguse auto kiusamiseta. ca 30 000 km, läbi sõitnud ja nüüd rihm maas ja ... .
Ulatasin autovõtmed teenindusele, kes sellega tegeles. Ise vahetasid ( Täis komplektselt, nii kui peaks) originaal jupid ka veel.
Kas on kogemust kui palju kurja selline kenake rihma purunemine 4D56 mootori ära lõhub ?. Klapid kolvid koos? nukk kõver? Just konkreetne mudel huvitab.
Et auto suhteliselt ikkagi uus ja kas on mõtet peale sellist laksu selle masinaga enam jännata.
Pajero sport 2,5 TD. 2004
Osa tõid mis käsimäärivad, lasen ikka endast targematel ära teha.
Niisiis juhtus lugu, et Teeninduses vahetatud hammasrihm ja muud vidinad laiiali lendasid. Ilma igasuguse auto kiusamiseta. ca 30 000 km, läbi sõitnud ja nüüd rihm maas ja ... .
Ulatasin autovõtmed teenindusele, kes sellega tegeles. Ise vahetasid ( Täis komplektselt, nii kui peaks) originaal jupid ka veel.
Kas on kogemust kui palju kurja selline kenake rihma purunemine 4D56 mootori ära lõhub ?. Klapid kolvid koos? nukk kõver? Just konkreetne mudel huvitab.
Et auto suhteliselt ikkagi uus ja kas on mõtet peale sellist laksu selle masinaga enam jännata.
Jätke Meid, Kalu Rahule.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Pajero sport 2,5 TD, hammasrihm
Ei juhtu seal hullu midagi.Üleval enamik osi alumiiniumist,seega annavad need järele(purunevad) ja kõveraks ei löö midagi.PeTsike kirjutas:Terv,
Pajero sport 2,5 TD. 2004
Osa tõid mis käsimäärivad, lasen ikka endast targematel ära teha.
Niisiis juhtus lugu, et Teeninduses vahetatud hammasrihm ja muud vidinad laiiali lendasid. Ilma igasuguse auto kiusamiseta. ca 30 000 km, läbi sõitnud ja nüüd rihm maas ja ... .
Ulatasin autovõtmed teenindusele, kes sellega tegeles. Ise vahetasid ( Täis komplektselt, nii kui peaks) originaal jupid ka veel.
Kas on kogemust kui palju kurja selline kenake rihma purunemine 4D56 mootori ära lõhub ?. Klapid kolvid koos? nukk kõver? Just konkreetne mudel huvitab.
Et auto suhteliselt ikkagi uus ja kas on mõtet peale sellist laksu selle masinaga enam jännata.
Üldjuhul lähevad vahetusse:katkised nookurid,kandurid ja hammasrihmad.
See on aga veidi imelik,et 30 tuh. rihmad katki.Samas on enamikel juhtudel purunenud just tasakaalustusvõlli rihm mis omakorda läheb gaasijaotus rihma vahele ja nii see õnnetus juhtub.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Töötab ka ilma tasakaalustus võllita ja mitte sugugi halvasti.Ei värise hullult.PeTsike kirjutas:Asi hakkab huvitavaks muutuma.
Mis häält see mootor ilma tasakaalustus võllita teeb?? Väriseb hullult ?
Ja kas see siis ei peaks vastu pidama sama kaua kui pea rihm?
Praktika näitab,et see lühem tasak.võllide rihm ei pea niikaua vastu kui gaasijaotusrihm.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
-
- Mudder
- Postitusi: 52
- Liitunud: E Juul 05, 2004 9:42 am
- Asukoht: Soomelaht,Läänemeri,Moonsund.
Nüüd siis auto käes-> she......=(%¤*#¤)
Mootor küll töötab kõbinata. Kuid tunda on võimsuse kaotust (küttekulu on 15 l /100km) eriti just siis kui koorem taga. 1500 km km maha uhanud.
Midagi on valesti.
Ise nuputasin, et äkki peaks laskma silindrite rõhud ära kontrollida. Saaks vist teada, kas klapid ikka peavad.
Suutsin teenindusele, kes rihmad vahetas. Selgeks teha, et 90 000 km on see aeg, mis rihmad vastu peaks pidama. Nüüd aga kahjuks tundub, et see mis taastamiseks tehti ei ole see mis peaks.
Mootor küll töötab kõbinata. Kuid tunda on võimsuse kaotust (küttekulu on 15 l /100km) eriti just siis kui koorem taga. 1500 km km maha uhanud.
Midagi on valesti.
Ise nuputasin, et äkki peaks laskma silindrite rõhud ära kontrollida. Saaks vist teada, kas klapid ikka peavad.
Suutsin teenindusele, kes rihmad vahetas. Selgeks teha, et 90 000 km on see aeg, mis rihmad vastu peaks pidama. Nüüd aga kahjuks tundub, et see mis taastamiseks tehti ei ole see mis peaks.
Jätke Meid, Kalu Rahule.