http://www.forddoctorsdts.com/quizzes/M ... titude.php

Moderaator: Moderators
ojee, tunnen ennast lausa teoreetikuna: 94% ja 470 punniOlle kirjutas:Krt aga kes suudab mulle selgeks teha kuidas ta suudab vormeli mootoris 17500RPM'i juures sinna ilma kolvi poolt tekitatud hõrenduse abita minna?Tolmuimeja on süütu nali töötava vormeli mootori sisselaske kollektori kõrval, kuid äkki läheb töötavassse tolmuimejasse ka õhk õhurõhu tulemusel ja mina olen seni maailma asjadest valesti aru saanud
![]()
Õhuvoolu kiirus on sama, õhu kogus on erinev koos etteantava kütuse kogusega. Sa ju üritad säilitada 2000RPM ja tallad pedalit rohkem (siiber on lihtsalt rohkem lahti). Vanadel pritsungitel näiteks MAF kui selline üldse puudus ning õhuvoolu kiirus oli konstantsena tabelitesse sisse kirjutatud vastavalt TPS asendile ja pööretele. Toimis küll. Üks selline näide on esimesed LT1 mootorid.rommi kirjutas:Olle kirjutas: Võrdle veel olukordi, kus auto liigub mäes üles raske treileriga 2000rpm või seisab koha neutraalis 2000rpm. Kolvi liikumise kiirus on ju sama aga õhuvool on sootuks erineva kiirusega.
Tegelikult peaks su teoreetiliste arenduste pärast su üleliigsed punktid ära võtma.rommi kirjutas:ojee, tunnen ennast lausa teoreetikuna: 94% ja 470 punniOlle kirjutas:Krt aga kes suudab mulle selgeks teha kuidas ta suudab vormeli mootoris 17500RPM'i juures sinna ilma kolvi poolt tekitatud hõrenduse abita minna?Tolmuimeja on süütu nali töötava vormeli mootori sisselaske kollektori kõrval, kuid äkki läheb töötavassse tolmuimejasse ka õhk õhurõhu tulemusel ja mina olen seni maailma asjadest valesti aru saanud
![]()
Olle postitus muidugi ei lasknud ühte küsimust kindlasti valesti vastata, lisaks pole plokkide hingeelu mulle kunagi päris hästi istunud...
aga teoretiseeriks seda mootori hingamise teemat: kui võtta automootor ja seda ilma töötaktita 2000Rpm ringi ajada, siis taolist imemist ei toimu kui on seda töötava mootoriga. Lisaks veel on õhu liikumine sisepõlemismootoril veelgi suurem, kui mootor töötab koormuse all...
Minu arusaamise järgi liigub õhk silindrisse tänu peale plahvatust tekkivat vaakumit. Plahvatus ning allaliikuv kolb kokku tekitavadki vajaliku hõrenduse ja õhk liigubki silindrisse atmosfääri erinevuste tõttu. Kolvi tekitatav hõrendus pole seal väga tõsiseltvõetav, tolmuimeja on selles suhtes märksa paremini disainitud.
Võrdle veel olukordi, kus auto liigub mäes üles raske treileriga 2000rpm või seisab koha neutraalis 2000rpm. Kolvi liikumise kiirus on ju sama aga õhuvool on sootuks erineva kiirusega.
Võibkaolla, et ma ajan praegu totaalset paska aga no eks olegi tore teada, kuidas need asjad käivad tegelikult.
Ma küll sult Rommi küll punkte ära võtma ei hakkarommi kirjutas:äkki põhjendad?Päkapikk kirjutas:Tegelikult peaks su teoreetiliste arenduste pärast su üleliigsed punktid ära võtma.
Need kaks toimuvad ju erinevatel taktidelPlahvatus ning allaliikuv kolb kokku tekitavadki vajaliku hõrenduse
Paul kirjutas: Ma küll sult Rommi küll punkte ära võtma ei hakkaaga soovitan natuke neljataktilise mootori tööetapid üle vaadata
Need kaks toimuvad ju erinevatel taktidelPlahvatus ning allaliikuv kolb kokku tekitavadki vajaliku hõrenduse![]()
PS: ise nii kõrgele skoorile ei küündinud, kõigest 88%, kah valdavalt liigsest enesekindlusest ja küsimusi mitte liigse hoolsusega lugedes