Cherokee 4.0 limited -98

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Kasutaja avatar
sabaka
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: T Nov 13, 2007 9:58 am
Asukoht: Viljandi

Cherokee 4.0 limited -98

Postitus Postitas sabaka »

Tere,

olen nüüdsest ka cherokee omanik. hetkel veel pikemaid otsi sõitnud ei ole. auto seisab platsi peal ja ootab diagnosti aega. Tehnilise kontrolli käigus Silberautos vaadati masin põhja alt läbi, logistati jne. mingeid vigu ei leitud, ja kuskilt ei leki (va. tagumise diffri korgi juurest väga vähe). käigukast vahetab ka normaalselt.

Paar muret ikka ka, need peaks küll diagnostikas välja tulema kuid siiski...

1.Mootori pöörded tühikäigul kõiguvad, kõrvaga kuulda ei ole kuid tahhokaseier vahest liigutab ennast (nt. siis kui vent käima läheb)
2. Kui ajada mootor pöördesse ja järsku jalg pedaalilt ära võtta, siis võib vahest välja surra.
3. kesklukk paneb uksed kinni, kuid vahest ei ava (siis kui mootor ei tööta)

Kas kõik need kolm muret võivad olla tingitud sellest, et aku on läbi? Siiani olen olnud sunnitud autot paar korda ka täku abil käivitama..
miks ma küll ostsin sellise vana saha:P kui tead sis helista 56713525
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

1. See on normaalne, voolutarbimine ju suureneb. Mootori töötades tuleb vool genekalt.
2. Jääb targemate kommenteerida... (Mul korra juhtus suvel ka, liigitasin selle enam-vähem normaalse juhuste kokkulangemise alla. Rohkem pole ette tulnud...)
3. Ilmselt tahab kesklukundus puhastamist. Kui mootor töötab, on pinge veidi suurem, vool tugevam, jõuab liigutada lukku/lahti paremini.

Aku võib sul muidugi ka õhtal olla, lase testida.

Edu,
zum
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Enda 5,2 grandil pea sarnased vead olnud,mõned senini alles.Kesklukku jamast päästis uus korralik signa,vanast jäid ainult mootorid.Tühikäik nikerdas enam vähem sarnaselt.Praeguseks tühikäik normaalne,kuid nüüd unustab peale aku eemaldamist pooleks päevaks tühikäigu ültse ära.Kuna täna oli autoga suht palju sebimist sai küsitud ka tühikäigu kohta.Ajus pidavat olema väike kivike kuhu on salvestatud tühikäigu andmed.Enda masin oli paar kuud platsil täkuga käivitada,ilmselt kivi küpse.Eraldi kivi vahetuse mõtekuses kahtlesid kõik.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Tühikäigu mootorit olete puhastanud?

Hästi ei usu, et aju küpse. Siis ei töötaks masin hoopiski ja loobiks igast segast.
+372 5028488
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Mitte aju ise aga pisike"kivike"on arvatavasti otsa saamas.Peale tühikäigu mootori näppimist muutus tühikäik normaalseks küll.Lihtsalt peale aku lahti olekut ei ole mingi aeg tühikäiku,sureb lihtsalt välja.Mõned tunnid sõitu ja kõik on jälle normis
Kasutaja avatar
sabaka
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: T Nov 13, 2007 9:58 am
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas sabaka »

jr kirjutas:Tühikäigu mootorit olete puhastanud?

Hästi ei usu, et aju küpse. Siis ei töötaks masin hoopiski ja loobiks igast segast.

ma lasen tühikäigu mootori ära puhastada kui diagnosti aeg on. On veel midagi mida võiks lasta kontrollida? Iseenesest mootor töötab ok, ainult et täkku tahab saada käivitamiseks. (mul on tegelt kunagi olnud sama jama, et masin sureb välja...siis oli probleem nõrgas akus ja selles, et geneka harjad olid kulunud...auto oli bmw)

aku vahetan uue vastu, on mingeid soovitusi? ja kas aku vahetamise ajal peab kiiresti tegutsema? aju lolliks ei lähe kui pikemat aega voolu üldse taga ei ole?
miks ma küll ostsin sellise vana saha:P kui tead sis helista 56713525
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Eraldi kivi ei tohiks olla tühikäigu kontrollimiseks. See ikka kõik ühe kivi peal, kogu auto hingeelu.

EDIT: Peale ajule reseti tegemist, ehk aku juhtmete äraolekut laske autol 10-15min kohapeal käia nii et gaasi ei näpi. See on see aeg, kus aju salvestab esimesed parameetrid ja paneb paikka ka tühikäigu. Kui kohe sõitma hakata või pedalit tallama, võivad ajusse salvestuda valed parameetrid ja siis hakkabki tühikäik kõikuma üles-alla, välja surema või muid imelike asju tegema.
+372 5028488
Kodanik2
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 108
Liitunud: L Juul 24, 2004 11:47 pm
Asukoht: Lihula

Postitus Postitas Kodanik2 »

Olen kogenud, et aku laetus on ka oluline näitaja. Tühi aku ja täkkust käima ei meeldi neile eriti. Parem uus aku või vana aku korralikult laadida - aku juhe maas ja ikka mitmed tunnid. siis juhe peale ja lasta rahulikult käia.
Kasutaja avatar
sabaka
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: T Nov 13, 2007 9:58 am
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas sabaka »

Kodanik2 kirjutas:Olen kogenud, et aku laetus on ka oluline näitaja. Tühi aku ja täkkust käima ei meeldi neile eriti. Parem uus aku või vana aku korralikult laadida - aku juhe maas ja ikka mitmed tunnid. siis juhe peale ja lasta rahulikult käia.
ma ei hakka seda vana akut laadimagi, näeb ikka väga kole ja vana välja, see ju selline lahtine (dest. veega ja korkidega). Panen mingi käredama diisli aku peale...see peaks ju piisav olema???...mingi 70ah?
miks ma küll ostsin sellise vana saha:P kui tead sis helista 56713525
Kasutaja avatar
sabaka
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: T Nov 13, 2007 9:58 am
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas sabaka »

Nüüd tekkis veel üks mure. tegin platsi peal paar tiiru ja asi tundub kummaline. Alustasin sõitu nii, et ainult tagasild vedas, keerasin kohapeal paar korda ringi ja kõik ok. Siis lülitasin neliveole, ringi keerates hakkab masin jõnksutama ja puksima, otse sõidab ok. rattaid ei peagi väga palju keerama, kui juba hakkab puksima. Lülitasin tagasi tagasilla veole ja puksimine ikka ära ei kadunud....ei usu et see on normaalne, et keeramise ajal niimoodi peab pooma????

Hetkel on kasutada tööautona Mitsu outlander, millel on pidev nelivedu...see küll nii ei käitu.
miks ma küll ostsin sellise vana saha:P kui tead sis helista 56713525
Kasutaja avatar
v6rrimees
Õlleraha võiks ikka olla...
Postitusi: 749
Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün

Postitus Postitas v6rrimees »

sabaka kirjutas:Nüüd tekkis veel üks mure. tegin platsi peal paar tiiru ja asi tundub kummaline. Alustasin sõitu nii, et ainult tagasild vedas, keerasin kohapeal paar korda ringi ja kõik ok. Siis lülitasin neliveole, ringi keerates hakkab masin jõnksutama ja puksima, otse sõidab ok. rattaid ei peagi väga palju keerama, kui juba hakkab puksima. Lülitasin tagasi tagasilla veole ja puksimine ikka ära ei kadunud....ei usu et see on normaalne, et keeramise ajal niimoodi peab pooma????

Hetkel on kasutada tööautona Mitsu outlander, millel on pidev nelivedu...see küll nii ei käitu.
´

Panid kangi lukustatud keskdiffri asendisse. Tagasi taga veo peale lülitades tuleb liikumise pealt käigukang lükata korra neutraali peale ja siis tagasi d peale. Kui vahekasti lukk ei tule maha siis proovi natuke tagurdada ja asi vask.

Kui ostad maasturit, siis tee ikka ennem proovisõidule minemist endale selgeks põhi- tõed...
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002

....................................................

Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

sabaka kirjutas:Nüüd tekkis veel üks mure. tegin platsi peal paar tiiru ja asi tundub kummaline. Alustasin sõitu nii, et ainult tagasild vedas, keerasin kohapeal paar korda ringi ja kõik ok. Siis lülitasin neliveole, ringi keerates hakkab masin jõnksutama ja puksima, otse sõidab ok. rattaid ei peagi väga palju keerama, kui juba hakkab puksima. Lülitasin tagasi tagasilla veole ja puksimine ikka ära ei kadunud....ei usu et see on normaalne, et keeramise ajal niimoodi peab pooma????
Hetkel on kasutada tööautona Mitsu outlander, millel on pidev nelivedu...see küll nii ei käitu.
no lülitatava nelikveoga maasturitel ongi nii. Outlanderil on sarnane nelikvedu mitsu evoga... ehk siis sõiduauto neliveoskeem. Keskel on mingi läbilibisev huinamuina mis siis elektrooniliselt jagab seda jõudu rataste vahel. Lülitatava skeemi puhul on vedu jäigalt mõlemal sillal (seetõttu hakkabki pooma) Asfaldil 4vedu vaja pole ja pehmel maastikul on jäik ülekanne parem variant.
Muidugi, cherodest ma ei tea palju ja kuuldavasti on neil ka keskdiffer olemas, mis lubab asfaltil pidevat 4vedu kasutada. Kuigi selle süsteemi eeliseid siiski ei oska ma kommenteerida.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Kui rehvidel juba väike mõõduvahe on poob kinni ja ei lülita nelivdu välja niisama lihtsalt. Pead ühe poole rattad libeda peale saama, rooli keerutma jne...
Keerab persse ka mõne silla või kasti loomulikult.
Kontrolli mõõdud rõhud üle.

P.S. Asfaldil ainult tagavedu või rohelin full-time.
Kaelani mudas ainult aeglustiga.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
sabaka
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: T Nov 13, 2007 9:58 am
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas sabaka »

v6rrimees kirjutas:
sabaka kirjutas:Nüüd tekkis veel üks mure. tegin platsi peal paar tiiru ja asi tundub kummaline. Alustasin sõitu nii, et ainult tagasild vedas, keerasin kohapeal paar korda ringi ja kõik ok. Siis lülitasin neliveole, ringi keerates hakkab masin jõnksutama ja puksima, otse sõidab ok. rattaid ei peagi väga palju keerama, kui juba hakkab puksima. Lülitasin tagasi tagasilla veole ja puksimine ikka ära ei kadunud....ei usu et see on normaalne, et keeramise ajal niimoodi peab pooma????

Hetkel on kasutada tööautona Mitsu outlander, millel on pidev nelivedu...see küll nii ei käitu.
´

Panid kangi lukustatud keskdiffri asendisse. Tagasi taga veo peale lülitades tuleb liikumise pealt käigukang lükata korra neutraali peale ja siis tagasi d peale. Kui vahekasti lukk ei tule maha siis proovi natuke tagurdada ja asi vask.

Kui ostad maasturit, siis tee ikka ennem proovisõidule minemist endale selgeks põhi- tõed...
no tagurdades tuli maha jah.
PS! Maasturi ostsin, kuna sain väga soodsa pakkumise. Nüüd siis õpingi tema käsitlemist tundma.
miks ma küll ostsin sellise vana saha:P kui tead sis helista 56713525
Kasutaja avatar
sabaka
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: T Nov 13, 2007 9:58 am
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas sabaka »

viljandi offroad mehed käisid vaatasid üle masina....kõik toimib nagu vaja, ainult et pean laskma hoovastiku üle vaadata, diff. lukkk ei taha maha tulla kohe,peab päris pikalt tagurpidi laskma, muidu on kõik ok.
miks ma küll ostsin sellise vana saha:P kui tead sis helista 56713525
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”