![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Ette tänades, Erik
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Veidi kannatust,Mait kirjutab ehk peagi uute TR-1 tehniliste tingimuste kohta mis Leedus(BSC koosviibimisel) vastu võeti.walkman kirjutas:konkreetset vastust ma ikkagi ei saanud.
Paljude auotmarkide/mudelite puhul saab olema selle järgimine/jälgimine väga problemaatiline. Eriti, kui masin on Eestisse kaubikuna tulnud. Kuni juhiukse postini on reeglina kõik OK, aga sealt edasi on endise asukoha maa inimesed teinud reeglina mida iganes.CÄÄRFIILD kirjutas:Vaatasin seda PROJEKTI Vene lehelt TR-1 tehn tingimuste kohta 2009a.
Mis silma jäi:
7) autost ei tohi sisepolstreid välja visata võib asendada teistega,
Nii palju jäi esialgu silma.
Punkt 13.3 BamperCÄÄRFIILD kirjutas:Vaatasin seda PROJEKTI Vene lehelt TR-1 tehn tingimuste kohta 2009a.
Mis silma jäi:
5)Kaitseraud originaal-Kui on vahetatud peab olema ka valmistaja srtifikaat.
ja siis leiame igale võistlusele kohtukolleegiumi kes proteste lahendab... Ja passi võib ARK-s lasta panna pmst igasuguseid mõõte.Olle kirjutas:Kui kellelgi tekib kaasvõistleja rehvide osas probleem-protest, siis on alati võimalus kontrollida auto tehnilist passi ja seal on rehvi mõõt must-valgel kirjas.
Ja jääb mul arusaamatuks kus sa siin tonti näed? Mitte keegi ei keela ju lubatud mõõduni rattaid alla kruvimast. Ja tehase jutt unusta kohe ära, sest "tehase" rehv ei ole maastiku suutlik vaid lihtsalt tavaline sile ja ümmargune asi.Olle kirjutas:TR1 peaks olema ikkagi meeste võistlus, mitte autode võistlus.
Olle... ega selle vastu ei saagi. Kõiges kompromisse ei leia ja kokkuvõttes Samurai sugustele masinatele jääb niiehknaa eelisOlle kirjutas: Pigem on ikkagi minumeelest lukustatud mõõt paljudele eeliseks ja samas teistele, kes võibolla tulla tahaks pigem miinuseks. Kui on originaal, siis originaal. TR1 peaks olema ikkagi meeste võistlus, mitte autode võistlus.
Minu mõte on täpselt sama. Võibolla ma lihtsalt olen oma targutamisega vales kohas ja peaks minema kuskile kus on TR0 ja miks mitte näiteks TR0,27..HMM kirjutas:(Läheks õige alguse juurde. Olid originaal (TR1) idee poolest salongist tulnd on auto. ...................... Lihtsalt küsimus selles ,kuidas saavad algajad huvilised asjasse sisse, et kellele meeldib läheb juba edasi sportklassidesse ,milleks on TR-" ja TR-3.