,,Teo,, taastamine
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
,,Teo,, taastamine
Kas keegi oskab üelda, on selline asi üldse reaalne. probleem selles, et tagasild sai valesti kokku pandud ja hambumine ei jäänud õige, mille tagajärjel kulusid teo pealt hambad maha. taldrik sai ka natuke kannatada, aga saab veel asja. kui keegi veel teab kedagi tegelevat ,imedega, andku märku ja samamoodi andku märki need, kellel vedeleb mõni üleliigne volvo valp c202 tagasild. Ette tänades....
Jälle uus hobi.....
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Nii suure koormusega hammasülekannet ei ole võimalik taastada. Eestis ei tehtagi nurkhammasrattaid, vähemalt selliseid, mis mingit arvestatavat jõudu suudaks edasi anda. Ja kindlasti pead sa vahetama teo ja taldriku kokkutöötanud paarina.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
asi on ainult kiiruses, sest sellise mudaga on lausa kohustuslik sõitmas käia. plaanis on ikka kõik korralikult korda teha, seega tigu ja differ koos ära vahetada aga, et need kuskilt saada........... tundub aega minevat. saaks kuskilt kas-või teo või kui keegi suudaks natukegi seda tigu taastada. saaks vähemalt metsa muda kulutama minna. see, et see ulguma jääb ja et see eriti kaua vastu ei pea, saan ma isegi aru.
.............sõita tahaks hirmsasti.
.............sõita tahaks hirmsasti.
Jälle uus hobi.....
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Valdavalt saab just tigu enne otsa. Kas on keegi uurinud, kui ei, tasuks uurida, teiste Volvode peaülekandeid. Tihti klopsitakse sellised väikeseeria sõidukid kokku erinevatest õnnestunud komponentidest või tarviksõlmedest. Mis aastast mudel tootmises, kellega tegi Volvo sel aastal koostööd ja millised sama suurusjärgu peaülekanded olid kasutusel sõbralikul firmal. Samuti tasub küsida Swecon ist (Volvo tööstusmasinate esindaja, toob varuosad päeva- paariga), eriti kui õnnestub detailinubrid tuvastada näiteks siit:
http://www.c303.de/c303-pdf/parts-list/ ... ogue17.pdf
Rootsis firma kes ostab ära tootmisest maha võetud jupid (ilmselt tellib ka juurde) ja müüb neid ( http://www.cvi-automotive.se/ ). Mõned aastad tagasi sai tellitud mingeid esisilla juppe 140le - toimis. Tasub päring saata.
http://www.c303.de/c303-pdf/parts-list/ ... ogue17.pdf
Rootsis firma kes ostab ära tootmisest maha võetud jupid (ilmselt tellib ka juurde) ja müüb neid ( http://www.cvi-automotive.se/ ). Mõned aastad tagasi sai tellitud mingeid esisilla juppe 140le - toimis. Tasub päring saata.
Viimati muutis totu, N Nov 01, 2007 9:17 pm, muudetud 2 korda kokku.
Tehtud, mõeldud.
Söandaks oma arvamuse ka siia panna,nimelt hakati Valpi e kutsikat tootma minu mälu järgi juba 60datel.Sel ajal oli aga Volvo söiduautode valikus väga kleenukeste sildadega Duett ja PV,ka Amazon,niiet ma ei usu et sealt mingeid juppe ühildub.Samal ajal tehti mitmeid erinevaid militaarotstarbelisi liikureid,arvan et pigem sealtkandist peaks otsima,need aga veel haruldasemad kui valp on.Ju ikka Rootsist pead vaatama,seal neid valpe veel s..akanti liikvel/juppideks.
FC 150 ja palju muud koli, vöisteldud on kah.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Üldiselt on nii, et kõlbab erinevate komplektide asju kokku panna küll. Ise olen kolm silda suvalistest detailidest kokku keeranud, üks neist (vene toodang) jäi uluma, teised kaks töötavad vist siiani, kui auto pole vahepeal emexisse rännanud. See silla ulumine oli rohkem vene ajal probleemiks, kui töötlemistäpsus viletsam. Praegu kasutatakse koostepõhist detailide tootmist siiski palju vähem, kui arvata võiks. Sama tootja asjad hakkavad suure tõenäosusega kenasti kokku. Iseasi on see, et kui tegemist on keskmiselt ja üle selle kulunud asjadega, siis tõenäoliselt häälitseb rohkem ja mingil x+n aja pärast annab otsad. Aga kui sellega on algusest peale arvestatud, siis - keda kotib?
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Põhimõtteliselt vist tähendabki seda, et tehniline tugi oleks olemas aga kogemused ja traditsioonid puuduvad. Minu teada on korduvalt proovitud teha hammasrattaid käigukastidesse aga tulemus on olnud selline, et nende hammasratastega keegi reaalselt sporti pole teha saanud. Teo ja taldriku hammasrattad on valmistamise poolelt tunduvalt keerulisemad, nii et tõenäoliselt ei tahaks vist keegi seda oma rahakotiga proovida.
Aga kui on tekkinud mingi ettevõte, kes ütleb et ta saaks hakkama nii metallitöötlemisega kui materjali valiku ja lõpuks ütleb kuidas täpselt teha termika, siis võiks siia selle kontakti panna, äkki kellegi on kunagi vaja. Garantiid ei anta nii, või naa.
Tore, et oma junnid kätte said.
Aga kui on tekkinud mingi ettevõte, kes ütleb et ta saaks hakkama nii metallitöötlemisega kui materjali valiku ja lõpuks ütleb kuidas täpselt teha termika, siis võiks siia selle kontakti panna, äkki kellegi on kunagi vaja. Garantiid ei anta nii, või naa.
Tore, et oma junnid kätte said.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
ükski firma ei viitsi kohe kindlasti sellise asjaga tegeleda, lihtsalt sai välja uuritud kus selline pink asub, eestis minule teada olevatel andmetel ainuke. ja suure mangumise peale oleks( võib-olla)suuteline ka mehe ära rääkima, et ta katsetaks...... ja mis sellest kõigest välja oleks kukkunud,seda ei oska ka keegi üelda!! seega teoreetiliselt võimalik aga praktikas vähe tõenäoline......
Jälle uus hobi.....
Mulle tehti Narvas, Balti ES-s meh.vintsi sisu - tigu+ h.ratas (mitte ametlikult) ega see odav ei olnud ning läks ka natukene aega, sest oli raskusi õige materjali leidmisega. seal on olemas nii laborid kui ka oskustega inimesed ning seadmed. Kindlasti on olemas inimesi kes on suutelised taldriku ja käbi valmis tegema, iseasi kas see soodsamalt kätte tuleb, kui varuosana tellida.
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
4x4 TR3 V8 ja Subaru
Seal masinad ka selliseks tööks, endine numbri tehas. Mille taha, taldriku ja käbi tegemine toppama võib jääda on pigem termotöötlus. Kuuldavasti käiakse Soomes h.rattaid karastamas. Lisaks on neil käsil segased ajad, sest käib omanike vahetus.
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
4x4 TR3 V8 ja Subaru