Vasakul pool sama töö tegemiseks tuli vedrtömmitsaid tunduvalt rohkem kokku keerata (nii palju kui võimalik), lisaks tõstsin silla paremat otsa üles, mis andis paar cm juurde ja lõpuks surusin teise tungrauga silda kerest eemale. Siis suutsin vedru lõpuks koos puksiga kohale saada.
loogiline järeldus, millele siis tulin, on, et kuna panhardi ülemine ots kinnitub kere külge paremal ja alumine sillale vasakul, siis see piirab silla vasaku otsa käiku.
Ja siit küsimus - on mul teda üldse vaja? Grand Cherokeel on nii ees kui taga nelilink vedrustus, mis peaks ju silla külgepidi paigal hoidma? Kiiruskatseid selle autoga ma ei plaani teha. Kas võib selle varda sealt minema visata või hakkab sild siis ikkagi liiga palju (veel rohkem kui praegu) külgepidi liikuma?
Selle jutu kirjutamise ajal tuli mul küll veel üks mõte põhjuse kohta, miks vasak silla ots kehvemini alla liikus - nimelt oli selleks ajaks paremal pool juba puks vahel, äkki polegi viga panhardis