Osta ee Eesti energia autod
Moderaator: Moderators
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Osta ee Eesti energia autod
Märkasin, et suur hunnik kastikaid on oksjonile lükatud. Kommentaarid härrased...
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
Kui endine energeetik ..
... siis olen kokkupuutunud inimestega kes nende masinatega sõitnud ja tööd teinud.
Kuna masinad on nn töömasinad siis kehtib ka väide et "las mõisa köis lohiseb" kuid oli ka korralikke peremehi, kes hoidsid masinaid.
Kommentaaridest on jäänud meelde, ford on ford - oleneb isendist ja peremehest. Mootorid peaksid nendel ilma turbota olema ja seega VÄGA uimased ja peremehed võtnud kõik, et asi LIIGUKS.
Kastidega oli mingi jama, mis ka mõninga auto kirjeldusest välja tuleb (puudub 3 või 4 või mõlemad käigud).
rohkem ei mäleta kahjuks.
Best
Tony
... siis olen kokkupuutunud inimestega kes nende masinatega sõitnud ja tööd teinud.
Kuna masinad on nn töömasinad siis kehtib ka väide et "las mõisa köis lohiseb" kuid oli ka korralikke peremehi, kes hoidsid masinaid.
Kommentaaridest on jäänud meelde, ford on ford - oleneb isendist ja peremehest. Mootorid peaksid nendel ilma turbota olema ja seega VÄGA uimased ja peremehed võtnud kõik, et asi LIIGUKS.
Kastidega oli mingi jama, mis ka mõninga auto kirjeldusest välja tuleb (puudub 3 või 4 või mõlemad käigud).
rohkem ei mäleta kahjuks.
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
.... ja mina soovitan vägagi uurida nn. standardvarustuse poolt, sest olen kuulnud, et kui hangiti, siis selleks et hind oleks võimalikult odav, roogiti varustusest välja kõik, mis vähegi võimalik.Tony kirjutas:Kui endine energeetik ..
... siis olen kokkupuutunud inimestega kes nende masinatega sõitnud ja tööd teinud.
Kuna masinad on nn töömasinad siis kehtib ka väide et "las mõisa köis lohiseb" kuid oli ka korralikke peremehi, kes hoidsid masinaid.
Kommentaaridest on jäänud meelde, ford on ford - oleneb isendist ja peremehest. Mootorid peaksid nendel ilma turbota olema ja seega VÄGA uimased ja peremehed võtnud kõik, et asi LIIGUKS.
Kastidega oli mingi jama, mis ka mõninga auto kirjeldusest välja tuleb (puudub 3 või 4 või mõlemad käigud).
rohkem ei mäleta kahjuks.
Best
Tony
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17420
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Jälle uus saats, ka nelikveduseid:
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction ... show_ads=1
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction ... show_ads=1
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Siin eespool käis kommentaar läbi, et need rangerid on ilma turbota, nii see küll ei ole. Sõidan ise ka ühega neist(läheb suvel ilmselt oksjonile), mingi 2000 pöörde peal võtab turbo taha, ilma turbota ei liigu ta tõesti kuhugi...
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
pesukottidel peaks küll alghinda vähendama 

Mida vingem maastur seda kaugemale tuleb järgi minna.
[
Kull või kiri[/size]] [
kaubaotsing[/size]] [
4x4]
[



Suurima hädaga võiks need numbrid olla "Osta kohe" hinnaks. Ikka päris ulmelisteks ära läinud, sulaselge sita eest nii palju raha tahtamrt kirjutas:pesukottidel peaks küll alghinda vähendama

Tegelikult peaks Jaotusvõrk need raiped tasuta laiali jagama neile, kellel on kogu aeg elektri saamisega probleeme olnud. Kes on nende saamatusest üle kolme päeva alektrita olnud, see saab kuudi. Kes nädala - Teriose ja korduvalt nädalakaupa pimeduses kolanud pered kastika. Vaat see oelks aus äri... ja neid kannatanud metsakülade peresid ei ole mitte vähe!
Et viimane kord olid ka sellised hinnad pirukatel ja läks puha enampakkumiseks?PriitV kirjutas:Suurima hädaga võiks need numbrid olla "Osta kohe" hinnaks. Ikka päris ulmelisteks ära läinud, sulaselge sita eest nii palju raha tahtamrt kirjutas:pesukottidel peaks küll alghinda vähendamaEriti head on need Pregiod. Täiesti persses kuudid, mille ostaks vast 1000 krooksuga, on alghinnaks kümme korda suurem summa?
Tegelikult peaks Jaotusvõrk need raiped tasuta laiali jagama neile, kellel on kogu aeg elektri saamisega probleeme olnud. Kes on nende saamatusest üle kolme päeva alektrita olnud, see saab kuudi. Kes nädala - Teriose ja korduvalt nädalakaupa pimeduses kolanud pered kastika. Vaat see oelks aus äri... ja neid kannatanud metsakülade peresid ei ole mitte vähe!
Ja nende Pregiote ainuke mure on rooste ja seda muidugist leidub. Ostsin kogemata eelmine kord ühe Pregiotest ja kasutan praegu igapäevaselt varuosade vedamiseks kongis, 6-kohaline salong on kohati kontori ja vahel garderoobi eest. Jah masin prosta, samas linnas sõidul suurim probleem värdjad kes arvavad, et buss ei kiirenda(no samas muidugist ferrariga joonele ei pane) ja üritavad igast variantidega ette keerata kõrvalt ja kõrvalteelt. Ja kui on valida, et kas selle raha eest 2001 aasta Pregio või transitiraip aastast 1990-midagi - no transit ikka rapetis kõrval. Samavana transit muidugi kindlasti parem, aga ei näe küll põhjust hädaldamiseks. Ja kui keegi pakub 1000 eeguga sellist masinat, no võtaks igaks juhuks paar tükki tagavaraks.

Mul vana sõitis ühe Teriosega EE-s. Oli selline rahuliku sõidustiiliga, a´la 80 ja vähe peale "tallaja". Auto oli superkorras, kui ta teisele mehele üle anti.segusilm kirjutas:daihatsu teriosed osta.ee'st, ei tea kas on kah kõlblikud aparaadid maastikule
Hea kerge auto, kui kahekesi metsas oled, siis saad rahulikult ka suuremast august välja. Teine lihtsalt lükkab su välja. See ju nii kerge auto.
Küttekulu on keskmiselt kümne kandis. Ventikas on VÄÄGA mannetu. Kui talvel sõidad, siis on kas esiaken puhas, on jalad soojas või saad küljeakna peale suunata. Tagumistest klaasidest ära unistagi talvel selgusest. Muudkui kruti seda suunajat. See on üks väga nõrk koht sellel masinal. Muidu lahe auto aga minusuguseid üle saja kilo mehi mahub "mõnusalt" esiistmete peale üks. Sest muidu on eriti talvisel ajal õlad vastakuti. Ega ma seda eriti ei jõudnud piinata ka maastikul aga muidu...liikus päris hästi. Kerge ju!
CanAm 1000XXC´21, Polaris Sportsman 1000 XP S`20,
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
Pregio kaubikuna ja KIA üleüldiselt on küll vägagi head masinad aga:
Tõsine roosteprobleem. Tagapidurid vajavad remonti. Esisilla puksid vajavad vahetamist. Elektrisüsteemi probleemid. Summuti vajab vahetamist. Tagaamordid vajavad vahetamist. Esiamordid läbi. Mootor ei võta pöördeid üles. Esiklaas läbi.
Teisel isendil väidetavalt pump pees ja ussitab samamoodi. Esimese puhul võib sama häda olla. Rehvid all kantossid, ülevaatust pole ja enne räiget remonti ei saa ka... seal pole 10K alghinna eest mitte sittagi! Poekottidel on hind paigas, Pregiod on aga selge overkill. Ainuüksi sellise romu ülevaatuskõlbulik ülevärvimine koos roosteeemaldusega maksab minimaalselt kuni 10K, ülejäänud varuosade hinnast ja tööst rääkimata. Ainult aku maksab tonni, rehvid viieka, talvesussid veel viieka. Samas lähed ostad ülevaatuse ja korralike kahe komplekti ratastega samasuguse välimuselt roostevaba ja kordi kenama värviga kaubiku 30-40K eest.... Kuna need sõidavad, saad ka reaalselt korrasolekut kontrollida.
Tõsine roosteprobleem. Tagapidurid vajavad remonti. Esisilla puksid vajavad vahetamist. Elektrisüsteemi probleemid. Summuti vajab vahetamist. Tagaamordid vajavad vahetamist. Esiamordid läbi. Mootor ei võta pöördeid üles. Esiklaas läbi.
Teisel isendil väidetavalt pump pees ja ussitab samamoodi. Esimese puhul võib sama häda olla. Rehvid all kantossid, ülevaatust pole ja enne räiget remonti ei saa ka... seal pole 10K alghinna eest mitte sittagi! Poekottidel on hind paigas, Pregiod on aga selge overkill. Ainuüksi sellise romu ülevaatuskõlbulik ülevärvimine koos roosteeemaldusega maksab minimaalselt kuni 10K, ülejäänud varuosade hinnast ja tööst rääkimata. Ainult aku maksab tonni, rehvid viieka, talvesussid veel viieka. Samas lähed ostad ülevaatuse ja korralike kahe komplekti ratastega samasuguse välimuselt roostevaba ja kordi kenama värviga kaubiku 30-40K eest.... Kuna need sõidavad, saad ka reaalselt korrasolekut kontrollida.
Et kui teaks selle sõiduki numbrit siis väidaks 100% kindlusega et eelmiselt EE oksjonilt ostetud, praegu väidan 99,9 % kindlusega seda sama, aga vahet pole.PriitV kirjutas:Pregio kaubikuna ja KIA üleüldiselt on küll vägagi head masinad aga:
Tõsine roosteprobleem. Tagapidurid vajavad remonti. Esisilla puksid vajavad vahetamist. Elektrisüsteemi probleemid. Summuti vajab vahetamist. Tagaamordid vajavad vahetamist. Esiamordid läbi. Mootor ei võta pöördeid üles. Esiklaas läbi.
Teisel isendil väidetavalt pump pees ja ussitab samamoodi. Esimese puhul võib sama häda olla. Rehvid all kantossid, ülevaatust pole ja enne räiget remonti ei saa ka... seal pole 10K alghinna eest mitte sittagi! Poekottidel on hind paigas, Pregiod on aga selge overkill. Ainuüksi sellise romu ülevaatuskõlbulik ülevärvimine koos roosteeemaldusega maksab minimaalselt kuni 10K, ülejäänud varuosade hinnast ja tööst rääkimata. Ainult aku maksab tonni, rehvid viieka, talvesussid veel viieka. Samas lähed ostad ülevaatuse ja korralike kahe komplekti ratastega samasuguse välimuselt roostevaba ja kordi kenama värviga kaubiku 30-40K eest.... Kuna need sõidavad, saad ka reaalselt korrasolekut kontrollida.
Minu arvates sobib vaesema mehe tehnickaks väga hästi, sest taga ruum kola ja tööriistade jaoks. Ees kohad "teenendava personali" jaoks ja auto saad konnaga järgi võtta.