Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.
Nitram1 kirjutas:Sai siis UAZ i poest uus lüliti ostetud ja sisse keeratud aga ei muffigi.Otsad kokku pannes põleb aga lülitiga mitte.Ilmselt lüliti pees ei viitsinud enne testriga mõõta ka ,et ikka uus asi küll toimib.Eks tuleb vist peotäis osta ja proovima hakata.Garantiiga sinna poodi vist asja pole.Või on ka võimalus ,et kastis miskit mäda.
miks ei peaks sinna garantiiga asja olema? kui jutt ikka Hiiul asuvast poest käib, siis ma olen seal küll nii mõnegi asja ringi vahetanud või tagasi müünud, pole mingit probleemi olnud!
mardikas kirjutas:Enne ikka proovi äkki polegi lüliti viga. Kui on siis loomulikult poodi vahetama.
Lüliti viga ei ole.Tõenäoliselt kastis ikkagi miskit jama.Äkki on võimalik,et käigukangi kronstein ,mis on nelja poldiga kastiküljes kinni selle kinnitused on murdunid ja sai kunagi suurte seibidega kinni pandud.Ehk on kuidagi nihkes ja ei suru andurile piisavalt tugevalt või läheb kuidagi mööda.Ei ole veel viitsinud lahti kiskuda ja võib-olla pole sellega mingit seost.Igatahes ega see kõige olulisem olegi.Enne peaks proovima pidurid ära reguleerida.AA ja mingi hetk ,kui ma tagurbidi käigu sisse panen siis pidavat korraks vilgatama.
Lülitit liigutab liugurvarras mille küljes on kahvel,keera lüliti küljest ära siis on kohe näha kas ja kuidas see liugurvarras sees liigub käiku sisse-välja liigutades.Arvan siiski et lüliti on vigane.
Sai siis vahepeal aega vahekast maha võetud ja õli lekkeid kõrvaldatud.Ja peale seda hakkas ka tagurbidikäigu tuli tööle.Võimalik ka ,et käigukangi eemaldamisest ja uuest paigaldamisest põhjustatuna.Samas sai ka mingise võlli mutrit vähe pingtatud,mis käigukasti poolepeal oli ja ilmselt ka sellepärast hakkas teine käik vahel kinni kiiluma.Kui teise käiguga kiirendada ei tule enam välja.