Jeep Cherokee S 2.5 ja metsaminek
Moderaator: Moderators
Vot just tänavasõiduvõimekus otseses mõtte peaks jääma, kinnise difriga aga tänaval ei sõida normaalselt. Aga ma saan aru et kõike head ilma rahata ei saajr kirjutas:Just, differ kinni keevitada "Lincoln Locker" ja asi vask. Kui erilist tänavaotstarvet pole ja raha napib või on lihtsalt vaja head mõtted teoks teha, siis täiesti aksepteeritav teguviis.
Ikkagi mis arvate sellest grandist
Lähen vaatan, tänud aga ka kõikvõimalikud muud pakkumised on ikkagi teretulnudCÄÄRFIILD kirjutas:Mine vaata see grand üle, kui meeldib võta ära. sellest peaks piisama nii linnasõiduks kui metsas müttamiseksKindlasti soovitaks korralikku mudakummi ( kuni 12000.- jooks) ja vintsi (umbes 14 000.-)!
Ja veel see ka et kumb oleks siis parem kas cherokee või grand cherokee? Tean et niisama ei saa võib olla vastata aga kui saaks, et siis kumb?
Vabandan ette oma võhiklike küsimuste pärast
Ei ole mõeldud solvanguna, aga see Hunday värk ei ole eriti auto mitte ja tänapäeval, kui ka koristaja on ilgelt tegija, ei võeta alla saja tuhhist autot liisi, aga noh see pole minu asi ega teema. Igaljuhul tänavaseades masin kõlbab ikka softroadiks ja kõrgema tõstega ning muu metsasobilikuga varustatud autoga on jälle kehv mugavuse poolest linnaliikluses.
Omades nii 4.0 cherot kui 5.2 grandi....mina võtaks iga kell silmagi pilgutamata grandi. Täislaks spiraalidel täissillaga masin...versus chero tagumised lehtvedrud. Ehk siis jutt endine-Grand ON mugavam, nii linnas kui maastikul, tõsta lihtsam, mootori resurssi rohkem kui tahta oskad,puhtaks pestuna kõlbab naisega teatrisse minna ja metsas paremat jalga sirutades sitanire taevasse lasta(võid kindel olla, et ka odavamad MT-d on siis saavutanud hea puhastuvusekaru kirjutas: Ja veel see ka et kumb oleks siis parem kas cherokee või grand cherokee? Tean et niisama ei saa võib olla vastata aga kui saaks, et siis kumb?
Sadaseitse argumenti oli veel peas aga pika trükkimise peale unustasin ära
Virgo
enne enda grandi ostmast käisin seda sinist jõgeval vaatamas ja ei jätnud eriti head muljet, seest iste katki, käis kuidagi naljakalt ja õõtsus ja ujus tunduvalt rohkem kui see mille kasuks ise otsustasin. http://www.am-autoaed.ee/kuulutused.php ... &otsi=Otsi soovitaks parem seda.
Natuke OT, aga Cherokeede puhul paistabki mureks olevat, et uuemaid 4.0 bensiinimootoriga ei ole olemas. Vähemalt kõik 90-ndate lõpust mida mina olen müügis näinud, on just sellesama 2.5 dislaga.
Kas ongi siis nii, et uuemad Cherod on mõeldud ainult linnaliiklusesse ja võib-olla kehvematele maanteedele?
Kas ongi siis nii, et uuemad Cherod on mõeldud ainult linnaliiklusesse ja võib-olla kehvematele maanteedele?
Vanatehnika fänn. Jeep XJ Cherokee 1988, Peugeot 405 1993.
Huvitav,kogu aeg tahetakse neid diffreid kinni keevitada.Kas siis Cherol ei saa nagu paljudel LC70-netel LockRighti tagasilda ja kui seal LSD ees vahib,seda esisilda toppida?70-nel toimib selline kombo võistlustel väga hästi(töökindel).Ilma keskdiffrita autol võib ka esisilda LockRighti panna,kaksveoga seisab ju differ paigal.Samuseid vidinaid peaks ju Grandilegi saama.Ikkagi mõistlikum,kui kinni keevitada.
- R.Laansalu
- Fitting 38"
- Postitusi: 277
- Liitunud: N Dets 07, 2006 1:14 am
mis sellest arvate, kas läheb liiga raskeks?
http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutat ... fi_ee.html
http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutat ... fi_ee.html
Grandile (ja ka Cherole ja uuematele Wrangleritele) ei kannata ette LockRighti panna - neid autodel nimelt puuduvad rummulukud ja ka tagaveoga sõites vurab esimene differ ning kardaan kaasa. Aga taha kannatab panna muidugi, keevitamine lihtsalt jupi maad odavam.fagott kirjutas:Ilma keskdiffrita autol võib ka esisilda LockRighti panna,kaksveoga seisab ju differ paigal.Samuseid vidinaid peaks ju Grandilegi saama.Ikkagi mõistlikum,kui kinni keevitada.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
ee mingist ajast uuematel on nii esi, kui tagasillas elektrooniliselt piiratud libisemisega differentsiaal. Grandil, Commanderil... äkki liiga uutel?!reimo kirjutas:Grandile (ja ka Cherole ja uuematele Wrangleritele) ei kannata ette LockRighti panna - neid autodel nimelt puuduvad rummulukud ja ka tagaveoga sõites vurab esimene differ ning kardaan kaasa. Aga taha kannatab panna muidugi, keevitamine lihtsalt jupi maad odavam.fagott kirjutas:Ilma keskdiffrita autol võib ka esisilda LockRighti panna,kaksveoga seisab ju differ paigal.Samuseid vidinaid peaks ju Grandilegi saama.Ikkagi mõistlikum,kui kinni keevitada.
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
See visti mingi selline teema, et seda ratast, millel pidamist pole, pidurdatakse? Ma nii peentest asjadest ei tea midagi, seda ei kannata vist kuvaldaga parandada ka, kui metsas katki lähebatdoom kirjutas:ee mingist ajast uuematel on nii esi, kui tagasillas elektrooniliselt piiratud libisemisega differentsiaal. Grandil, Commanderil... äkki liiga uutel?!
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
karu kirjutas:mis sellest arvate, kas läheb liiga raskeks?
http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutat ... fi_ee.html
Kui tahad head maasturit nii metsa kui linna jaoks, siis osta kasutaja Kala Nissan Patrol ära, bensu mootor peaks olema piisavalt hea selle kere jaoks (st auto liigub ka edasi, mitte ainult ei kulge), sillad kannatavad suht suuri rehve, nimelt 35" ei tohiks liiga teha. Cherokeedele juba 33" alla panemine suht suur riski allikas. Patrolile annab ka mõlemasse silda lukud panna.
Fordist ma kardan, et kui selle raha eest isegi midagi auto laadset saad, siis metsas lammutad ta kohe ära. On sel isendil ees ikka talasild?
Jõuda ja jäksu osturännakutel.
madis