Vabandan ette kui see teema on kuskilt läbi käinud aga äkki saaks veel mõne hüva nõu . Ise oman ML -i millega metsas käimine ei lõppe hästi kuna ta lihtsalt ideaalselt kõikjale kinni jääb . Ehk siis plaan on osta mingi 4x4, et saaks metsas vahest lõbupärast mütata, et saaks kasvõi geopeitust mängida aga et saaks vahest tänaval ka ilusama (see muidugi minu subjektiivne arvamus)varuautona kasutada. Leidsin sellise isendi: http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutat ... fi_ee.html
Äkki oskate nõu anda, et kas sellisel mingid difrilukud on olemas ja kui pole siis kas sellele saab nii esi, taga kui vahekasti lukke paigaldada ja palju selline töö maksta ka võiks. Ja üldse kas see on mul õige valik?
Holy mama
Selle raha eest saad sa sama aasta Grandi. Kui kõva mees oled ja vaeva viitisd näha siis võibolla isegi 5.2 asemel 5.9.
Ilusam,mugavam,varustust rohkem,võimsam -kõik kokku= rõõmu rohkem.
Tagasillast võib üsna tihti cherodel ja minu teada 99% grandidel leida libisevat lukku. Ette ei hakkaks paigaldama.
Lukustuvast vahekastist on siin juttu olnud rohkem kui tahta oskaks-otsing abiks.
Edu
Virgo
Tänud kõigile kes viitsisid vastata.
See grand on ju automaat,,,,, vbl ei ole ma nii kogenud aga automaadiga mudaaugust valja saamine on ikka palju keerulisem kui manuaaliga ja pealegi grand on ju raske ka liiga, parandage kui eksin,,, mugavam on ta aga kindlasti, sellekohapealt ei vaidle üldse.
MahviaDeTyrk kirjutas:
Mina arvan, et see ei ole Jeep Cherokee
Sellest sain ma juba isegi aru aga mis arvate sellest galloperist muidu?
Ole nüüd hea mees ja tee endale selgeks, mida sa vajad ja peale seda küsi nõu.
Minu isiklik arvamus on see, et need autod ei ole võrreldavad.
Üks on talasild ja kandev kere , teine sõltumatu ja täisraamiga saamatu aiatraktor.
Täiesti nõus et pole võrreldavad, vabandan võibolla jah postituse pealkiri pole kõige õigem kui ka muudest autodest küsin aga kuna teema juba üleval siin siis lihtsalt küsisin arvamust selle galloperi kohta. Mida aga tahan seda kirjutasin esimeses postis selgelt, et metsas vahest mütata ja vahest ka tänaval sõita, lisades veel et enamikus metsas lõbupärast. Ma pole tõesti nii proff et aru saada sõltumatu vedrustuse ja raami eripäradest metsas ja ka nende autode ronimisomadusi ei osaka ma võrrelda, sellepärast üritangi siin targemate käest pärida.
Aga kui nüüd minu seda vajadust silmas pidada äkki keegi oskab soovitada midagi.
Esi ja tagasilda saad vajadusel tellida pea igale maasturile lukud....
Kas ikka saab, tagasilda saab küll aga kas ka ette?
Mis häda sul nende lukkudega on?....
Olen mõne korra elus g -ga metsas ronimas käinud ja väikestest kogemustest võin öelda et kui mitte vintsi arvestada siis lukud olid need mis mind välja palju kordi aitasid.
Discol on pidev 4 vedu ja kesklukk olemas...
Kas esi ja tagasilla vahel on jäik lukk või ka mingit moodi libiseb?
CÄÄRFIILD kirjutas:Lukke ei ole, aga mootorit on ja pane vints ette , ronib küll .Kui tahad kõigi lukkude ja keskdifriga (lisaks linnas sõita), siis varu umbes 180 000.- krooni ja selle eest saad täisvarustuses Mercedese G 463 seeria 90 a maasturi
Tahaks küll jah aga see kalliks jääb nats ja pealegi ei saa liisingusse võtta
CÄÄRFIILD kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Äkki vaatad hoopis Wranglerit 4,0- lühike,jõudu on,lukud ette ja taha saab tellida-paned korralikud rehvid alla ja vintsi ette ning võid juba TR-1 võistlustel käe mudaseks saada
Minuarust on vaieldamatult see wrangler metsas peale g ja defenderi parim lahedus aga,,,, linnas temaga sõita on piin, olen sõitnud, tean.
Tahaks veel lisada et autot tahaks liisingusse võtta ja hind peaks alla 100k jääma.
Aga tänan ikkagi kõiki soovituste ja pakkumiste eest
Nii, et kust nüüd alustada. Kõige odavam nii juppide kui ostuhinna poolest oleks osta 4,0 automaatkastiga Chero. 2,5 l ja jeebi mootor on rämps, endal 2,5 l Wrangler ja tean millest räägin. Automaatkasti ei tasu karta, paljud käivad nendega metsa vahel müttamas ning julgemad isegi võistlemas ja kestab küll.
Enne lukke soovitan soojalt teha autole tõste (oleneb, mida osta tahad, aga cherol kindlasti), panna alla korralikud rehvid ja ette vints. Lukud, kui sellised, on väga kallis lõbu - ARB maksab 15 kilo tk ja lisaks on vaja kompressorit, teised lukud peaks saama umbes poole ARB hinnaga. Cherol on lihtne tagant differ kinni keevitada st kempi lukk - odav ja efektiivne lahendus - kui ei usu, uuri Sennah ja Urmase käest.
Võta näiteks paber ja pliiats ning pane kirja mida see auto sul võimaldama peab ja mis varustusega olema. Siis võid selle nimekirja siia üles panna ja targemad oskavad sulle iga vidina hinnad juurde kirjutada, vahest seejärel tekib sul kindel pilk silme ette millesse sa ennast mässid.
P.S. Kui su huvi chero vastu kadunud ei ole, siis säti ennast Chero safarile kaasa ja näed milleks masinad võimelised on.
nohik kirjutas:Nii, et kust nüüd alustada. Kõige odavam nii juppide kui ostuhinna poolest oleks osta 4,0 automaatkastiga Chero. 2,5 l ja jeebi mootor on rämps, endal 2,5 l Wrangler ja tean millest räägin. Automaatkasti ei tasu karta, paljud käivad nendega metsa vahel müttamas ning julgemad isegi võistlemas ja kestab küll.
Enne lukke soovitan soojalt teha autole tõste (oleneb, mida osta tahad, aga cherol kindlasti), panna alla korralikud rehvid ja ette vints. Lukud, kui sellised, on väga kallis lõbu - ARB maksab 15 kilo tk ja lisaks on vaja kompressorit, teised lukud peaks saama umbes poole ARB hinnaga. Cherol on lihtne tagant differ kinni keevitada st kempi lukk - odav ja efektiivne lahendus - kui ei usu, uuri Sennah ja Urmase käest.
Võta näiteks paber ja pliiats ning pane kirja mida see auto sul võimaldama peab ja mis varustusega olema. Siis võid selle nimekirja siia üles panna ja targemad oskavad sulle iga vidina hinnad juurde kirjutada, vahest seejärel tekib sul kindel pilk silme ette millesse sa ennast mässid.
P.S. Kui su huvi chero vastu kadunud ei ole, siis säti ennast Chero safarile kaasa ja näed milleks masinad võimelised on.
nohik kirjutas:Nii, et kust nüüd alustada. Kõige odavam nii juppide kui ostuhinna poolest oleks osta 4,0 automaatkastiga Chero. 2,5 l ja jeebi mootor on rämps, endal 2,5 l Wrangler ja tean millest räägin. Automaatkasti ei tasu karta, paljud käivad nendega metsa vahel müttamas ning julgemad isegi võistlemas ja kestab küll.
Enne lukke soovitan soojalt teha autole tõste (oleneb, mida osta tahad, aga cherol kindlasti), panna alla korralikud rehvid ja ette vints. Lukud, kui sellised, on väga kallis lõbu - ARB maksab 15 kilo tk ja lisaks on vaja kompressorit, teised lukud peaks saama umbes poole ARB hinnaga. Cherol on lihtne tagant differ kinni keevitada st kempi lukk - odav ja efektiivne lahendus - kui ei usu, uuri Sennah ja Urmase käest.
Võta näiteks paber ja pliiats ning pane kirja mida see auto sul võimaldama peab ja mis varustusega olema. Siis võid selle nimekirja siia üles panna ja targemad oskavad sulle iga vidina hinnad juurde kirjutada, vahest seejärel tekib sul kindel pilk silme ette millesse sa ennast mässid.
P.S. Kui su huvi chero vastu kadunud ei ole, siis säti ennast Chero safarile kaasa ja näed milleks masinad võimelised on.