Veiko kirjutas:Käsipiduri kontroll toimub nii:
Auto kaldel mootor käib ja inimesed autost väljas.
Ei Insener.Kui käik sees siis peab ka tuli süttima ilma ühtegi teist liigutust tegematta.Ainult ühe relee küsimus kui taga on tuli olemas.
Inseneer, see reegel ei kehti vaid Series Land Rover'i puhul (ja muude autoide),mille käigukastil tagurdustule lüliti puudub.
Küsimus korraldajatele - tavaliselt jagatakse üritustel mälupulkadel punkti koordinaate kas need saavad olema APS'i punktid või saab ka Ozile? Isiklikult arvan, et olgu olemas mõlemad või siis ... mittemidagi.
Tahaks jagada elektrooniliselt nii APS´i kui ka Ozi punkte. Ozi kasutajad võivad boonusena saada kaasa ka track´i. Apsile me seda kahjuks teha ei suuda. Programm lihtsalt ei võimalda. Või ei oska.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Repliik: "Motospordivõistlustel kehtiv õnnetusjuhtumi kindlustus kindlustuskattega vähemalt
50000.- EEK."
Kas selle tingimuse täidab EAL 4x4 AL võistlejakaart või on vaja hakata miskit lisakindlustust vormistama?
MOB kirjutas:Repliik: "Motospordivõistlustel kehtiv õnnetusjuhtumi kindlustus kindlustuskattega vähemalt
50000.- EEK."
Kas selle tingimuse täidab EAL 4x4 AL võistlejakaart või on vaja hakata miskit lisakindlustust vormistama?
Jah, selle tingimuse täidab EAL 4x4 AL võistlejakaart.
Kindlustusseltsiks on IF Kindlustus ja kindlustus leping on sõlmitud vastavalt eritingimustele ,,Eritingimused autosportlaste kindlustamiseks ETM 20041"
Sai siin Janmariga räägitud, on pmst tulemas, väiksed tehnilised probleemid veel on. Service ei tule, ehitab. Sass ka ei tule. Kes veel? Kas see, et Erna korraldab tähendab, et ta ei sõida? Kas välisvõistlejaid ei kannataks kutsuda?
Erik
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!