OK! Viskan mõtted eskiisina paberile nädalavahetusel. Siis pigem tuleks läbi.jr kirjutas:Ei ole nii! Helista, siis seletan. Pole trükkimiseks aega.urmas kirjutas:Kas ei ole nii, et topelt kardaani nurk on poole suurem üksiku kardaani nurgast. Vahekasti juures ju alati võll horisontaalne ja sillal 12 kraadi (vist). Miks ta all 0 peaks olema?
Pole veel praktikani jõudnud, aga jeebu juures praegu asjad päevakorral, seepärast teooria mul käsil.
Nii ma asjadest aru saan.
Tagasilla pöördumine sõidu ajal ei tulnud mulle pähe. Huvitav kas võib tagasilla nurka 3 kraadi muuta ja vahekastil samaks jättes. Praegu kardaanisilmad haakuvad napilt kinni.
patroli vedrud silla peale - mõningad küsimused
Moderaatorid: jr, Moderators
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Vahetükk vahekasti ja kardaani vahel ja masin koos. Esialgu ei hakka munakaid suka küljest lahti laskma, sest selle väikse nurga muutusega ei juhtunud eriti midagi. Masin läks päris kõrgeks, võrreldes eelnevaga. Praegu on kogukõrgus tagant 2,05m ja eest 2,01 , kindlasti vajub veel natuke aga no ehk mitte eriti.
Nüüd peab uusi käppi tegema hakkama. Kui Mahvia pole välja peilinud, kust valmistükke tellida saab. Hetkel tegin ajutise lahenduse, et masinat liigutada saaks ja keevitasin paraleelvarda külge mineva roolivarda pikemaks.
Ehk oskab keegi soovitada, kus kardaanidele topeltriste tehakse, või osta saab?
Nüüd peab uusi käppi tegema hakkama. Kui Mahvia pole välja peilinud, kust valmistükke tellida saab. Hetkel tegin ajutise lahenduse, et masinat liigutada saaks ja keevitasin paraleelvarda külge mineva roolivarda pikemaks.
Ehk oskab keegi soovitada, kus kardaanidele topeltriste tehakse, või osta saab?
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Kui minu viimane postitus polnud tõesti veel piisavalt sisutihe siis PM ja ma juhatan kust saabLaurism kirjutas: Kui Mahvia pole välja peilinud, kust valmistükke tellida saab. Hetkel tegin ajutise lahenduse, et masinat liigutada saaks ja keevitasin paraleelvarda külge mineva roolivarda pikemaks.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
kerge info teistele vedrude tõsjatele.
See Mahvia pildi peal olev käpa komplekt maksab 2 nädalaga lennukiga kohale tulles 620 euri ja 3 kuuga laevaga kohale tulles 540 euri - hind on ühe poole komplekti oma, seega korrutage kahega.
Ainult käpp maksab lennukiga 500 ja laevaga 450 euri, see on ka ühe käpa hind.
Tellida saab Austraaliast : www.yuri4x4.com
Lauri
See Mahvia pildi peal olev käpa komplekt maksab 2 nädalaga lennukiga kohale tulles 620 euri ja 3 kuuga laevaga kohale tulles 540 euri - hind on ühe poole komplekti oma, seega korrutage kahega.
Ainult käpp maksab lennukiga 500 ja laevaga 450 euri, see on ka ühe käpa hind.
Tellida saab Austraaliast : www.yuri4x4.com
Lauri
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Täpselt sama jutt ja samad jupid ka Y60 puhulLaurism kirjutas:kerge info teistele vedrude tõsjatele.
See Mahvia pildi peal olev käpa komplekt maksab 2 nädalaga lennukiga kohale tulles 620 euri ja 3 kuuga laevaga kohale tulles 540 euri - hind on ühe poole komplekti oma, seega korrutage kahega.
Ainult käpp maksab lennukiga 500 ja laevaga 450 euri, see on ka ühe käpa hind.
Tellida saab Austraaliast : www.yuri4x4.com
Lauri

tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
niisiis on nüüd kõik valmis, uued käpad tehtud, latid lühemaks tehtud jne.
Proovi tehes ja rattad täisti risti keerates käitus masin väga halvasti ja päris raske oli rattaid uuesti sirgeks väänata (35" rehvid) - see ongi tulemus silla keeramisele... rattad lähevad välja keerates liiga lääpa.
Nüüd on päevakorras silla suka küljest munakate lahti lõikamine, keeramine ja uuesti kokku laskmine ( töö, mida lootsin mitte teha). Kui kellelgi selle tööga seoses mõned head soovitused on siis andke aga tulla!
Lauri
Proovi tehes ja rattad täisti risti keerates käitus masin väga halvasti ja päris raske oli rattaid uuesti sirgeks väänata (35" rehvid) - see ongi tulemus silla keeramisele... rattad lähevad välja keerates liiga lääpa.
Nüüd on päevakorras silla suka küljest munakate lahti lõikamine, keeramine ja uuesti kokku laskmine ( töö, mida lootsin mitte teha). Kui kellelgi selle tööga seoses mõned head soovitused on siis andke aga tulla!
Lauri
http://jr.lahe.net/car/chevy/mod/mod8/index.htmlKINGCAB kirjutas:Aga kui palju peaks keerama tagasilla nurka, või kas üldse peaks keerama?
Lehel ka link kardaani hingeelule. Loe läbi, siis saad vastuse teada.
+372 5028488
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Tagurpidi sõites saad jälle rattad sirgeksLaurism kirjutas: Proovi tehes ja rattad täisti risti keerates käitus masin väga halvasti ja päris raske oli rattaid uuesti sirgeks väänata (35" rehvid) - see ongi tulemus silla keeramisele... rattad lähevad välja keerates liiga lääpa.

Ma ausaltöelda ei tea miks sul esisilda keerata vaja oli üldseLaurism kirjutas:Nüüd on päevakorras silla suka küljest munakate lahti lõikamine, keeramine ja uuesti kokku laskmine ( töö, mida lootsin mitte teha). Kui kellelgi selle tööga seoses mõned head soovitused on siis andke aga tulla!

Aga kui sa selle sillatala keeramise/lõikamise/lappimise tehtud saad siis ole kena ja jaga kogemusi
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
nii, silla munakad keeratud.
lappisin silla kokku ja panin alla. Läksin proovisõitu tegema, et kuidas siis on. Juhitavusele mõjus munakate keeramine väga hästi, juhitavus on nüüd nagu ennem oli, ennem vedrude silla peale venitamist, ühesõnaga korras.
Proovisin igasugu äkkmanöövreid ja tõstsin kiiruse kuskil sajani, kõik toimis ja oli väga hea. Siis keerasin masina ümber, et tagasi sõita ja kui kiirus oli 40 tuli surmavõbin... pljaad, ma ei tea milles nüüd siis asi, kas andis rooliamort saba? või tuleb rooliotsad uued panna, ühel on pisike lõtk sees juba. Ühesõnaga jälle üks jama juures, mida likvideerima peab hakkama, kui kellelgi soovitusi on siis andke tulla!
Ah jaa roolikäpad peab ka nüüd jälle uued tegema... munaka nurga muutusega läks käppade nurk ka ju valeks, see oli muidugi ennem teada aga no tööd ikka jälle juures.
lappisin silla kokku ja panin alla. Läksin proovisõitu tegema, et kuidas siis on. Juhitavusele mõjus munakate keeramine väga hästi, juhitavus on nüüd nagu ennem oli, ennem vedrude silla peale venitamist, ühesõnaga korras.
Proovisin igasugu äkkmanöövreid ja tõstsin kiiruse kuskil sajani, kõik toimis ja oli väga hea. Siis keerasin masina ümber, et tagasi sõita ja kui kiirus oli 40 tuli surmavõbin... pljaad, ma ei tea milles nüüd siis asi, kas andis rooliamort saba? või tuleb rooliotsad uued panna, ühel on pisike lõtk sees juba. Ühesõnaga jälle üks jama juures, mida likvideerima peab hakkama, kui kellelgi soovitusi on siis andke tulla!
Ah jaa roolikäpad peab ka nüüd jälle uued tegema... munaka nurga muutusega läks käppade nurk ka ju valeks, see oli muidugi ennem teada aga no tööd ikka jälle juures.