Vintsi paigaldus Gränd Cherokeele
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Vintsi paigaldus Gränd Cherokeele
Mtlesin, et postitan oma toorikust mõned pildid vintsi plaadist.
Saate kritiseerida ja arvamust avaldada.
Tulevastel põlvedel kah äkki lihtsam.
http://www.hot.ee/peedukas/gr%c3%a4ndi% ... %20001.jpg
http://www.hot.ee/peedukas/gr%c3%a4ndi% ... %20002.jpg
http://www.hot.ee/peedukas/gr%c3%a4ndi% ... %20003.jpg
http://www.hot.ee/peedukas/gr%c3%a4ndi% ... %20004.jpg
Vahelt sai miema visatud kondi radikas ja kõrgemale tõstetud käigukasti jahutus radikas.
Sellise paigaldus viisiga saab auto nina sama pikk kui originaal stangega.
Loomulikult on plaanis selle ümber veel valmis keevitada Home Made stange.
Eks loopige poriga või kiitke heaks.
Saate kritiseerida ja arvamust avaldada.
Tulevastel põlvedel kah äkki lihtsam.
http://www.hot.ee/peedukas/gr%c3%a4ndi% ... %20001.jpg
http://www.hot.ee/peedukas/gr%c3%a4ndi% ... %20002.jpg
http://www.hot.ee/peedukas/gr%c3%a4ndi% ... %20003.jpg
http://www.hot.ee/peedukas/gr%c3%a4ndi% ... %20004.jpg
Vahelt sai miema visatud kondi radikas ja kõrgemale tõstetud käigukasti jahutus radikas.
Sellise paigaldus viisiga saab auto nina sama pikk kui originaal stangega.
Loomulikult on plaanis selle ümber veel valmis keevitada Home Made stange.
Eks loopige poriga või kiitke heaks.
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: Vintsi paigaldus Gränd Cherokeele
Vabandust, mina pole kindalsti asjatundja... võta seda, kui hetke emotsiooni:)v6rrimees kirjutas:Eks loopige poriga või kiitke heaks.
aga, kas see asi pisut liiga massiivne ei ole? ja kui sa samas vaimus kaitseraua ka kavandad, siis esiosa läheb ...liiga raskeks?!
Ära siis minu asjatundmatu kiibitsemise peale pahanda...
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Pildilt jääb natuke segaseks, kas Sa lükkasid sinna poolraami otste sisse mingid plaadid-karbid ka või ongi asi nende nelja poldiga pleki küljes kinni? Mul ikka kahtlus selle originaalpleki paksuse suhtes, ei olnud ma ju nii sügaval, kui see nina järgi andis...
Äkki peaks poolraami otstesse mingid plaadid sisse lükkama ja siis tagantpoolt mõned poldid lisama (keevitama seal sees ilmselt eriti ei mahu)?
Äkki peaks poolraami otstesse mingid plaadid sisse lükkama ja siis tagantpoolt mõned poldid lisama (keevitama seal sees ilmselt eriti ei mahu)?
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Re: Vintsi paigaldus Gränd Cherokeele
Julgen väita, et see vintsi plaat on üks kergemaid mis ma veel teinud olen.atdoom kirjutas:Vabandust, mina pole kindalsti asjatundja... võta seda, kui hetke emotsiooni:)v6rrimees kirjutas:Eks loopige poriga või kiitke heaks.
aga, kas see asi pisut liiga massiivne ei ole? ja kui sa samas vaimus kaitseraua ka kavandad, siis esiosa läheb ...liiga raskeks?!
Ära siis minu asjatundmatu kiibitsemise peale pahanda...
Viska teine kord metsas cherodele pilk peale...
Ja pealegi, vintsi plaat ei ole koht kust kokku hoida 500 grammi.
See ei tohi mitte mingil juhul väänduda ega painduda, seda juhul kui vintsist hoolid ja ei taha väga tihti uut otsida.
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Poolraami otstesse panin puksid sisse ja poldiga tõmbasin kinni. Ei näe mingit mõtet sinna pool raami sisse nelikant toru meisterdamist, samal eesmärgil kui need puksid mis poltidele peale teginreimo kirjutas:Pildilt jääb natuke segaseks, kas Sa lükkasid sinna poolraami otste sisse mingid plaadid-karbid ka või ongi asi nende nelja poldiga pleki küljes kinni? Mul ikka kahtlus selle originaalpleki paksuse suhtes, ei olnud ma ju nii sügaval, kui see nina järgi andis...
Äkki peaks poolraami otstesse mingid plaadid sisse lükkama ja siis tagantpoolt mõned poldid lisama (keevitama seal sees ilmselt eriti ei mahu)?
Edit: Plaat kinnitub ikka 6 poldiga, vaata pilti kaks tükki on alt poolt ja tekitavad kolmnurga.
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Kas see jäikus on kriitiline auto kere suhtes või ei tohi ta ise anda propellerisse väänata? Mul nimelt selline mõte, et teeks stangele ette samasuguse konksu kiirkinnituse nagu taga ja kui kunagi vintsi muretsen, siis saaks seda vajadusel nii ette kui taha kinnitada. On see väga loll mõte (jätame selle kõrvale, et vints grandile on üldse loll mõte, Erko tahab selle esimesena kummutadaerik kirjutas:Tõesti, vintsi alus peab olema 100% jäik.
Sellise kinnituse pluss oleks veel see, et kui vintsi tarvis pole, ei pea teda ka mättasse rammima. Miinuseks jälle see, et kui nina mättas, tuleb enne auto ette vintsi jaoks auk kaevata
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Vinti alus peab jäik olema, sest kui see läheb propellerisse, väänab ta sul pooli kõveraks ja see hakkab juba edasi lõhkuma. Mina arvan et need igasugused kiirkinnitused on bullshit, kui teha siis juba teha.reimo kirjutas:Kas see jäikus on kriitiline auto kere suhtes või ei tohi ta ise anda propellerisse väänata? Mul nimelt selline mõte, et teeks stangele ette samasuguse konksu kiirkinnituse nagu taga ja kui kunagi vintsi muretsen, siis saaks seda vajadusel nii ette kui taha kinnitada. On see väga loll mõte (jätame selle kõrvale, et vints grandile on üldse loll mõte, Erko tahab selle esimesena kummutadaerik kirjutas:Tõesti, vintsi alus peab olema 100% jäik.)
Sellise kinnituse pluss oleks veel see, et kui vintsi tarvis pole, ei pea teda ka mättasse rammima. Miinuseks jälle see, et kui nina mättas, tuleb enne auto ette vintsi jaoks auk kaevata
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Kiirkinnitused oleks mugav, aga vaevalt korralikult toimiv variant. Ette ja taha annaks teha ühe vintsi järgi jäigad kinnitusplaadid, siis poleks vaja muud, kui nelja poldiga vints plaadi külge ja juhtmed kinnitada. Iseasi, kas sa tahad hakata ka juhtetega jooksma või vedada nii ette kui taha juhtmed valmis...? Muuseas minu teada vintsi toitekaabli meeter maksab üle 500 - krooni. Seega niisama jäigalt ette ja taha vintsiplaatide tegemine suht kulukas ettevõtmine.
Madis
Madis
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Täpsustaks, igasuguse sõlme, või seadme võlli (trumli) tugilaarid (puksid) peavad olema teineteisest alati määratud kaugusel ja asetsema täpselt võlli tsentris, vastasel juhul langeb laagritele neid ülemäära kulutav jõud ja langeb kasutegur (tõmbejõud). Ühesõnaga, et muidu vabalt pöörlev vintsitrummel või läbipainduval alusel ennast koormatuna lausa kinni puua.
Vints ise ei pea autoküljes jäigalt kinni olema.
See äravõetava vintsi asi ei toimi, sest tõenäoliselt ei kujutata ette, kui raske ja tüütu on seda vintsi sinna pasa sisse paigaldama minna. Mõnda pinnast ei annagi kaevata, mis sa siis teed? Ja siis viskad selle sitase vintsi hiljem pagasnikusse?
Vintsi kaabel ei maksa 500 kr jm. Edukalt kasutatakse suure ristlõikega (50mm2) peenekiulist maandus või keevituskaablit, mille hind on 50 - 90 kr jm.
Vints ise ei pea autoküljes jäigalt kinni olema.
See äravõetava vintsi asi ei toimi, sest tõenäoliselt ei kujutata ette, kui raske ja tüütu on seda vintsi sinna pasa sisse paigaldama minna. Mõnda pinnast ei annagi kaevata, mis sa siis teed? Ja siis viskad selle sitase vintsi hiljem pagasnikusse?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Reimo,
Iseenesest on su idee täiesti teostatav ja toimiv nagu Erik juba ütles.
Suudaksime HeinaKüünis sulle sellise kiirkinnituse vintsile vabalt valmis viilida.
Aga olen enam kui kindel, et peale esimest safarit hakkad sa oma autole statsionaarset vintsi paigaldama.
Viimasel võistlusel saime Alansi kurikuulsas mudaaugus võistlusautol vintsi vahetada. Ei ole kuigi mugav tegevus kui oled munadeni poris ja peaaegu liikumisvõimetu.
Ilma Väga mõjuva põhjusetta ma tavalisel safaril sellist pulli ei viitsiks teha.
Arvesta see asi hakkaks sul kokku umbes 50 kilo kaaluma, ma võiks kõrvalt vaadata muidugi ja õlut libistada samal ajal kui sa selle vintsi konstruktoriga mööda sood, ümber auto jooksed... Ja vahepeal muidugi kaevad rämedalt labidaga:twisted:
Pigem mõtle korra veel üle mida sa täpselt tahad...
Iseenesest on su idee täiesti teostatav ja toimiv nagu Erik juba ütles.
Suudaksime HeinaKüünis sulle sellise kiirkinnituse vintsile vabalt valmis viilida.
Aga olen enam kui kindel, et peale esimest safarit hakkad sa oma autole statsionaarset vintsi paigaldama.
Viimasel võistlusel saime Alansi kurikuulsas mudaaugus võistlusautol vintsi vahetada. Ei ole kuigi mugav tegevus kui oled munadeni poris ja peaaegu liikumisvõimetu.
Ilma Väga mõjuva põhjusetta ma tavalisel safaril sellist pulli ei viitsiks teha.
Arvesta see asi hakkaks sul kokku umbes 50 kilo kaaluma, ma võiks kõrvalt vaadata muidugi ja õlut libistada samal ajal kui sa selle vintsi konstruktoriga mööda sood, ümber auto jooksed... Ja vahepeal muidugi kaevad rämedalt labidaga:twisted:
Pigem mõtle korra veel üle mida sa täpselt tahad...
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
reimo kirjutas:Mul nimelt selline mõte, et teeks stangele ette samasuguse konksu kiirkinnituse nagu taga ja kui kunagi vintsi muretsen, siis saaks seda vajadusel nii ette kui taha kinnitada. On see väga loll mõte (jätame selle kõrvale, et vints grandile on üldse loll mõte, Erko tahab selle esimesena kummutada)
Sellise kinnituse pluss oleks veel see, et kui vintsi tarvis pole, ei pea teda ka mättasse rammima. Miinuseks jälle see, et kui nina mättas, tuleb enne auto ette vintsi jaoks auk kaevata
Selline toode on olemas ning seega ka kasutatav. Mugavus on iseasi!
Tänud harivate vastuste eest. Tõenäoliselt tuleb siis ikka stange tegemisel sinna vintsi plaat sisse teha, seni kui vintsi pole, võib seal ju võileibu hoida
.
Eks tuleb millalgi kui kiiremad asjad tehtud, sammud Heinaküüni seada, siis juba vähemalt üks näidis seal kohapeal olemas ka.
Erikule vastuseks, et sitast vintsi ma pagasnikusse viskama ei hakkaks, see kiirkinnitus peaks olema piisavalt jäik, et kui ta juba korra ees on, siis seda enne maha ei võta, kui tarvis taha tassida kodus peale auto pesu.
Eks tuleb millalgi kui kiiremad asjad tehtud, sammud Heinaküüni seada, siis juba vähemalt üks näidis seal kohapeal olemas ka.
Erikule vastuseks, et sitast vintsi ma pagasnikusse viskama ei hakkaks, see kiirkinnitus peaks olema piisavalt jäik, et kui ta juba korra ees on, siis seda enne maha ei võta, kui tarvis taha tassida kodus peale auto pesu.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Unise peaga sai üks 0 ülearu. Lihtsalt tahsin tähelepanu sellele juhtuda, et kui kaaablid akult ette ja taha valmis vedada, on see ikkagi suht tuntav väljaminek.erik kirjutas: Vintsi kaabel ei maksa 500 kr jm. Edukalt kasutatakse suure ristlõikega (50mm2) peenekiulist maandus või keevituskaablit, mille hind on 50 - 90 kr jm.
madis
Mina ei näe küll probleemi selles, et vintsi saaks ette ja taha tõsta.Kiirliite puhul peab vints ise kinnituma jäigale alusplaadile ja elektriühenduste jaoks pakume spetsiaalseid pistikuid. Kaabli hind ,kui võtame 5m auto, siis 5x72=360 eek ei tohiks küll kallis olla. Juhul kui auto massid kere ja raami ja mootoriga korras, sest siis massi juhe ju lühike.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com