Täname appitulijaid
Moderaator: Moderators
Täname appitulijaid
Mõte selline, et tänaks inimesi kes meid aidanud on. Ja kui viitsimist siis võiks ka oma loo kiirelt siia kribada.
Juhtus siis selline lugu et sai autole MT rehv alla ja kohe vaja himsasti proovima minna. 18.30 g-trass... auto põhja peal. Sai siis metsast oksi väikseid palgikesi ja igasugust muud ködi toodud. kuna hi-lifti ponud siis tuli jupike maakera auto küljelt kõrvaldada ja tavalise tungrauaga tõstma hakata. pusisime tungiga seal nii umbes paar tundi aga ainus protsess oli see, et omalt kohalt lahkus üks küljeraud. sai siis veel mõni tunnike kaevatud ja mässatud aga ei miskit, siis hakkas tulema selline tunne, et aitab uksed lukku ja tee äärde hääletama sest hakkas pimedaks minema. Aga ega ei tahtnud autot väga sinna metsa üksi nutma ka jätta. Õnneks sain sõbra kätte ja ta sai mulle oma sugulase numbri anda kes elab keilas. Helistasin siis talle: äkki saaksid mulle appi tulla. :põhimõtteliselt saan küll aga mul vaja enne keevitada kuna esisilla kinnitus (või miski selline) oli lahkunud oma õigelt positsioonilt, ootan siis tunni ei miskit teise veel ikka miskit. Vahepeal hakkas telefoni aku ka ära koolema (naise kisa kuulamisest,et kus kurat ma olen kui tema järgmine päev nädalaks lätti tööle peab minema) OH küll oli hea meel natukese aja pärast suuri tulesi kumamas näha ja teada , et nüüd ehk saab siit koju. Ja ega siis suurt juttu rohkem polnudki natuke aega vintsimist saime auto kätte ja sõit jätkus. Aga nüüd juba koju oma hirmus kurja naise poole.
Tahakski siis tänada Markot, kasutajanimega garaaz kes viitsis õhtul peale tööd keevitada ja mässata ning pika maa maha sõita, et meile appi tulla.
AITÄH
Juhtus siis selline lugu et sai autole MT rehv alla ja kohe vaja himsasti proovima minna. 18.30 g-trass... auto põhja peal. Sai siis metsast oksi väikseid palgikesi ja igasugust muud ködi toodud. kuna hi-lifti ponud siis tuli jupike maakera auto küljelt kõrvaldada ja tavalise tungrauaga tõstma hakata. pusisime tungiga seal nii umbes paar tundi aga ainus protsess oli see, et omalt kohalt lahkus üks küljeraud. sai siis veel mõni tunnike kaevatud ja mässatud aga ei miskit, siis hakkas tulema selline tunne, et aitab uksed lukku ja tee äärde hääletama sest hakkas pimedaks minema. Aga ega ei tahtnud autot väga sinna metsa üksi nutma ka jätta. Õnneks sain sõbra kätte ja ta sai mulle oma sugulase numbri anda kes elab keilas. Helistasin siis talle: äkki saaksid mulle appi tulla. :põhimõtteliselt saan küll aga mul vaja enne keevitada kuna esisilla kinnitus (või miski selline) oli lahkunud oma õigelt positsioonilt, ootan siis tunni ei miskit teise veel ikka miskit. Vahepeal hakkas telefoni aku ka ära koolema (naise kisa kuulamisest,et kus kurat ma olen kui tema järgmine päev nädalaks lätti tööle peab minema) OH küll oli hea meel natukese aja pärast suuri tulesi kumamas näha ja teada , et nüüd ehk saab siit koju. Ja ega siis suurt juttu rohkem polnudki natuke aega vintsimist saime auto kätte ja sõit jätkus. Aga nüüd juba koju oma hirmus kurja naise poole.
Tahakski siis tänada Markot, kasutajanimega garaaz kes viitsis õhtul peale tööd keevitada ja mässata ning pika maa maha sõita, et meile appi tulla.
AITÄH
- saldion
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 148
- Liitunud: E Okt 01, 2007 11:03 pm
- Asukoht: Harjumaa Kose
juhtus minulgi juhus kus enam oma jõududega kuidagi hakkama ei saanud.
nimelt sai siis nivakesega mindud metsa müttama... kuna auto suht standard varustuses siis väga tapvasse mülkasse ei plaaninud ronima hakata ja et kedagi teist varajasel hommikutunnil kaasa polnud võtta siis üksi... AGA... naga öeldakse et kui juhtub, siis ikka palju ja pahasti... nimelt siis esimene asi mis juhtus oli see et juhipoolne kohamehe varras murdus ära, keerame siis otsa ringi ja hakkame tagasi liikuma(vaja ju minna ja ikkagi ära parandada...) järgmisena murdis end miskit moodi lahti roolisamba kinnitus(et mudaselt rabarajakeselt välja jõuda jääb veel miski 50m), ning tagatipuks paar minutit hiljem(kui veel vaid kümmekond meetrit jäänud kindla pinnaseni) lõpetas sidur lõplikult autoga koostöölepingu. kell on kolm päeval, mida teha...istun ja mõtlen kellele helistada...polegi nagu kedagi, kõik kuskil ära, või auto pole lahingukorras... 1700-1725 uurisin siis Priidu(tõpratohter) numbri välja ja 1730 hakaksin helistama... kostab kolm piiksu telefonist. deem... kõneaeg lõpukorral... Priit võtab vastu: palun kas sa saaksid tagasi helistada... ja kõneaeg lõppeb. läheb mõni hetk mööda ja telefon heliseb... räägin siis priidule ära milles häda ja lubab appi tulla kuid alles peale kella kuute... mis siis ikka auto sooja ja magama... ärkan sellepeale et Priit helistab jaküsib juhiseid kuhu täpselt tulla... paari lühikese kõne järel on ta kohal ja juba vintsime mind metsavahelt välja... tund pärast priidu saabumist olin juba kodus...
SUURIMAD TÄNUD SULLE PRIIT...
kui saan kuidagi abiks olla siis anna teada
nimelt sai siis nivakesega mindud metsa müttama... kuna auto suht standard varustuses siis väga tapvasse mülkasse ei plaaninud ronima hakata ja et kedagi teist varajasel hommikutunnil kaasa polnud võtta siis üksi... AGA... naga öeldakse et kui juhtub, siis ikka palju ja pahasti... nimelt siis esimene asi mis juhtus oli see et juhipoolne kohamehe varras murdus ära, keerame siis otsa ringi ja hakkame tagasi liikuma(vaja ju minna ja ikkagi ära parandada...) järgmisena murdis end miskit moodi lahti roolisamba kinnitus(et mudaselt rabarajakeselt välja jõuda jääb veel miski 50m), ning tagatipuks paar minutit hiljem(kui veel vaid kümmekond meetrit jäänud kindla pinnaseni) lõpetas sidur lõplikult autoga koostöölepingu. kell on kolm päeval, mida teha...istun ja mõtlen kellele helistada...polegi nagu kedagi, kõik kuskil ära, või auto pole lahingukorras... 1700-1725 uurisin siis Priidu(tõpratohter) numbri välja ja 1730 hakaksin helistama... kostab kolm piiksu telefonist. deem... kõneaeg lõpukorral... Priit võtab vastu: palun kas sa saaksid tagasi helistada... ja kõneaeg lõppeb. läheb mõni hetk mööda ja telefon heliseb... räägin siis priidule ära milles häda ja lubab appi tulla kuid alles peale kella kuute... mis siis ikka auto sooja ja magama... ärkan sellepeale et Priit helistab jaküsib juhiseid kuhu täpselt tulla... paari lühikese kõne järel on ta kohal ja juba vintsime mind metsavahelt välja... tund pärast priidu saabumist olin juba kodus...
SUURIMAD TÄNUD SULLE PRIIT...
kui saan kuidagi abiks olla siis anna teada
Hea sõna ja revolvriga saavutab palju rohkem kui ainult hea sõnaga!!!
- ehitusmasin
- Fitting 38"
- Postitusi: 250
- Liitunud: T Juul 17, 2007 10:26 pm
- Asukoht: Jõelähtme
- Kontakt:
Suured tänud hr.garaazile Keila kandist,kes abistas mind täna kraavist välja,küll mitte oma patroliga aga tuli kohale kuhja troppidega hea nõu ja sõbra stock 4runneriga.( mis maastiku olude sunnil jäi põllu äärde)
Hea nõu pikad tropid ja väike vintsimine aitas seekord hädast välja .
Tänud ka tegijatele appitulijate lististi eest,mis on vahest hädasolijale
ainuke lahendus.
Hea nõu pikad tropid ja väike vintsimine aitas seekord hädast välja .
Tänud ka tegijatele appitulijate lististi eest,mis on vahest hädasolijale
ainuke lahendus.
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 446
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
tänusõnad 007, kes eile ühe hädalise paldiskist tallinna lohistas!
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee
Ükski heategu ei jää karistamata.
Sain eile poole kaheksa ajal õhtul kõne,et kaks masinat on Kiltsi lennuvälja juures kinni.
Hea inimene nagu ma olen läksin appi.
Peasüüdlane oli Patrol koos järelkäruga mille peal metsloomade söögimaja.Selle kompoti väljasikutamiseks oli kohale tulnud linnarehvidega Toyota Land Cruiser 120,Patroli juurde see ei jõudnud.
Toyota tagurpidi ~200 meetrit välja sikutatud,jõudsin Patroli juurde.
Järelkäru sappa ja metsapoole edasi,söögimaja maha ja käru tagasi asfaldi peale.
Uue ringiga Patroli juurde jõudes selgus,et see ei tööta ja akud on tühjad.
Nööriga sappa ja sügavamale metsa ringi keerama.Suund asfaldi poole saadud,olid minupoolsed sõnad et ei hakkaks üritama käivitada.
Vene poisid vist arvasid et nende Patrol on sulgkerge ja siiski üritasid nööri otsas käima saada.Talvel tuli sadulrekka ka kergemini järgi kui Patrol.Egas midagi sikutasin tegelased kõvale pinnasele,poisid olid masina vahepeal käima saanud.
Rahanubri kohta ütlesin et oma äranägemise järgi,poistel polnud vist sentigi ülearust raha ja pakuti liha ning vorsti,hommikul kohe toome ära,pole veel liha näinud ja ilmselt ei näe ka.
Hommikul pesulasse minnes sain "soojad sõnad" politsei käest,tänu pimedusele ja vene poiste mõttele masinat käivitada on ka roolivarras kõver.
Kogu jutu mõte,miks peaksin kellegi appi minema,et järgmine päev masinat remontida ja pesta saaks.
Kui järgmine hädaline ei ole siinsest seltskonnast,siis appi ilmselt enam ei lähe.
Sain eile poole kaheksa ajal õhtul kõne,et kaks masinat on Kiltsi lennuvälja juures kinni.
Hea inimene nagu ma olen läksin appi.
Peasüüdlane oli Patrol koos järelkäruga mille peal metsloomade söögimaja.Selle kompoti väljasikutamiseks oli kohale tulnud linnarehvidega Toyota Land Cruiser 120,Patroli juurde see ei jõudnud.
Toyota tagurpidi ~200 meetrit välja sikutatud,jõudsin Patroli juurde.
Järelkäru sappa ja metsapoole edasi,söögimaja maha ja käru tagasi asfaldi peale.
Uue ringiga Patroli juurde jõudes selgus,et see ei tööta ja akud on tühjad.
Nööriga sappa ja sügavamale metsa ringi keerama.Suund asfaldi poole saadud,olid minupoolsed sõnad et ei hakkaks üritama käivitada.
Vene poisid vist arvasid et nende Patrol on sulgkerge ja siiski üritasid nööri otsas käima saada.Talvel tuli sadulrekka ka kergemini järgi kui Patrol.Egas midagi sikutasin tegelased kõvale pinnasele,poisid olid masina vahepeal käima saanud.
Rahanubri kohta ütlesin et oma äranägemise järgi,poistel polnud vist sentigi ülearust raha ja pakuti liha ning vorsti,hommikul kohe toome ära,pole veel liha näinud ja ilmselt ei näe ka.
Hommikul pesulasse minnes sain "soojad sõnad" politsei käest,tänu pimedusele ja vene poiste mõttele masinat käivitada on ka roolivarras kõver.
Kogu jutu mõte,miks peaksin kellegi appi minema,et järgmine päev masinat remontida ja pesta saaks.
Kui järgmine hädaline ei ole siinsest seltskonnast,siis appi ilmselt enam ei lähe.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Viiimased 10 aastat olen inimesi vabast tahtest ja funny nimel tasu küsimata aidanud. Kuid eelmise ja eriti selle aasta kütusehindade tõusu valguses olen sunnitud telefonis abivajajaile ütlema, et "kütsuseraha tahaks tagasi saada".jr kirjutas:Njah, on isegi nähtud inimesi kes asfaldile jõudes sõnagi lausumata autosse istuvad ja minema sõidavad. Ei aitähhigi. Kui foorumlane pole (ehk on võhivõõras), siis küsin nahaalselt 500eek väljasõidu eest ja teise 500eek peale kui masin käes. Siiani on kõik pooled rahule jäänud.
(Loomulikult on siin erandid ja headelt või[s]tluskaaslastelt raha ei küsi)
Eks ole ka selliseid mehi nähtud, kes patsutavad peale päästmist kohapeal tühjale rahakotile ja on kanged "homme kohe" tooma, kuid uuesti pole neist kedagi näinud.
Olen selliseid juhtumeid liigitanud tasuta koolitusüritsutekes, sest ega see päästminee ei piirdu ju vaid köie või vintsitrossi ulamisega. Rohelistele algatele saab ka tavalislet õpetlik lühiloeng peetud, mida autoga ja oma sõiduvõtetega teha, et tulevikus nii ei juhtuks.
Viimati muutis Landy, E Okt 06, 2008 9:53 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Üldiselt nagu mina aru olen saanud, on mingi kindel seltskond kes on nõus sulle kasvõi öössel appi tõttama. Lähen ka ise kui masin vähegi komplektne. Samas, nagu kolleegidega vesteldes selgub, on "Appitõttajate nimekirjas" ka palju õhku sees. Ehk siis mehi, kes on oma nime pigem moepärast kirja pannud. Reaalse appikutse peale reageeritakse mingi otsitud vabandusega ja seda korduvalt.
Olen ka ise oma autot lõhkunud appi minnes ja on tulnud ka muid ebamugavusi. Viimane kord võtsin kaks korda pooleteistkiltsase jalgsimatka ette, kuna olin nii oma linnaauto võtme, kui ka telefoni vintsimiskohta poetanud (loomulikult märkasin mõlema puudumist alles eemal ja eraldi aegadel).
Võtan neid ebamugavusi kui paratamatust ja väljaaitamist kui põnevat väljakutset - mitte ebameeldivat tüütust. Ehk siis hea vabandus jabural ajal metsa minna (ka naise ees ). Ise raha küsima ei lähe, kui keegi pakub siis võin vastu võtta ja võin ka mitte. Mingit draamat ma raha mittepakkumisest ei tee ja kellegi häda arvelt koorima ka ei hakka.
Siinkohal kutsukski inimesi üles tõsiselt järgi mõtlema kas nad reaalselt on ka nõus kellegile mutta järgi tõttama. Kui mitte siis võiks oma nime nimekirjast maha võtta. Samuti võiks ka kõiksugused rahalised tingimused sinna kirja panna.
Jõudu:
Urmas
Olen ka ise oma autot lõhkunud appi minnes ja on tulnud ka muid ebamugavusi. Viimane kord võtsin kaks korda pooleteistkiltsase jalgsimatka ette, kuna olin nii oma linnaauto võtme, kui ka telefoni vintsimiskohta poetanud (loomulikult märkasin mõlema puudumist alles eemal ja eraldi aegadel).
Võtan neid ebamugavusi kui paratamatust ja väljaaitamist kui põnevat väljakutset - mitte ebameeldivat tüütust. Ehk siis hea vabandus jabural ajal metsa minna (ka naise ees ). Ise raha küsima ei lähe, kui keegi pakub siis võin vastu võtta ja võin ka mitte. Mingit draamat ma raha mittepakkumisest ei tee ja kellegi häda arvelt koorima ka ei hakka.
Siinkohal kutsukski inimesi üles tõsiselt järgi mõtlema kas nad reaalselt on ka nõus kellegile mutta järgi tõttama. Kui mitte siis võiks oma nime nimekirjast maha võtta. Samuti võiks ka kõiksugused rahalised tingimused sinna kirja panna.
Jõudu:
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com