soovitage palun autot
Moderaator: Moderators
ise ka imestan, et seda ütlen... aga uuri veidi ka uue Opel Antara kohta. Igatahes vikingu demopäeval käitus see masin üllatavalt hästi. Istusin sinna autosse suure eelarvamusega ja lahkusin üsna postiivsete emotsioonidega.
Selge see, et tegemist on ruumika 4x4 sõiduautoga... kuid suurem on ta kui panda ja ütleks et maastikul saab kindlalt paremini hakkama kui eskalaad. Selle 1% maastikuvajaduse jaoks on seal masinat küll ja veel. 2.0 diisel palju ei võta, hind on sobiv ja laud mahub ka katusele.
Selge see, et tegemist on ruumika 4x4 sõiduautoga... kuid suurem on ta kui panda ja ütleks et maastikul saab kindlalt paremini hakkama kui eskalaad. Selle 1% maastikuvajaduse jaoks on seal masinat küll ja veel. 2.0 diisel palju ei võta, hind on sobiv ja laud mahub ka katusele.
KAstikate kohta oskaks niipalju õelda et päris sõiduauto mugavust sealt välja ei pigista aga uue Rangeri-ga oli päris mugav juba sõita( vähemalt juhil) ja Navara ka suht mugav vähemalt pikakasvulistele parem kui ranger, ja Navara mootor juba hoopis teisest klassist. Märja asfaldi korral tuleb II käiguga ettevaatlik olla võib libisema minna ja keskmine kütusekulu 8,4 on selle kolaka kohta ka hea tulemus.
...elik, siis mul on punkte omal jalaga segada ja neid ma siit kohe mitte juurde ka ei ole hankimas. Tore, et vette natuke "virvendust" tuli. See teema (eriti LR teemal) on juba ühes teises foorumis ammendatud, et kas nn."läikiv" ka metsas hakkama saab. Saab ikka küll, ja ma toonitan, et jutt käib salongist välja veerenud autost mitte traktoritest, mida siinsed auväärsed offijad ehitavad palehigis. Samas on ka teste tehtud sitaks (sorry my bad language) kus need samad läikivad autod rinda pistavad ja ma ei tea , et Range oleks väga häbisse jäänud. Mis puutub asja teise poolde, ehk igapäeva söitu siis, kui ma peaks millegagi teatrisse minema siis ma kahte korda ei mötleks kas Range vöi Patrol rääkimata Hummerist millest ma ei julgeks üldse välja tulla( kui mul just pistets suuri patsoke pintsaku all poleks jne).trc kirjutas:jr kirjutas:
öösõnaga. siin foorumis stereotyypide eest a'la "range on maasturite aadlik" lisapunkte ei jagata. kõigepealt tõestatagu et ta seda on. siis räägime edasi.
Ma saan aru, et igaüks kiidab oma "riista", saage teie minust ka siis aru.
Solaariumit
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
valgusta mind, kellel on veel kõik kolm standardis.tarmo kirjutas:See väide (et on ainuke) oli nüüd küll natuke meelevaldne.trc kirjutas:MB G400CDI ... ps. on ta ainuke seeriatootmises masin, millel kõik kolm diferentsiaalilukku standardis - (illgelt mugav enese liiva sisse kaevamisel)
PS. Rubicon ei lähe arvesse sest see on erimudel ning minuteada LC - 80 ei ole tootmises enam.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kuna jutt oli mobile.de-st, siis eeldasin, et valim ongi kasutatud autod (sh MB G400). Ja tõepoolest neid erimudeleid on veelgi, aga see juba liiga OT.trc kirjutas:valgusta mind, kellel on veel kõik kolm standardis.tarmo kirjutas:See väide (et on ainuke) oli nüüd küll natuke meelevaldne.trc kirjutas:MB G400CDI ... ps. on ta ainuke seeriatootmises masin, millel kõik kolm diferentsiaalilukku standardis - (illgelt mugav enese liiva sisse kaevamisel)
PS. Rubicon ei lähe arvesse sest see on erimudel ning minuteada LC - 80 ei ole tootmises enam.
Teadmine, et auto kestab-kestab ja jääbki kestma. Karm off-road ühel päeval ja teisel jälle naisega teatrisse. Ja kui ka midagi juhtub, siis on selle fiksamine soodne. On ju juba aastast 1990 Patrol ühe ja sama veermiku peal püsinud tänapäevani. Sõidumugavus on hea, aga mitte liiga hea. Sport Range on kindlalt etem või omast kogemusest võin öelda, et ka F150 on etem.nilsleven kirjutas:Mis Patroli-omaniku nii õnnelikuks teeb?pisike kirjutas:No miks endale asi keeruliseks teha.
Vali Nissan Patrol ja oled loodetavasti oma teadliku elu lõpuni õnnelik.
Kusjuures Mazda pickup truck oleks peale D-Maxi teine valik kastikate seast. Mootor on üllatavalt erk ja selle raha eest on autot enam kui küll.
+372 5028488
jr võttis sõnad suust. Peale selle, et justkui vastama suurelt jaolt Sinu soovidele ja võib ka julgelt naise kätte anda, kui ta tahab tipptunnil linnapeale minna. Samuti ei ole siin foorumis siiani juhtunud lugema, et Patroli vastupidavuse või suutlikkuse üle keegi nurisenud oleks.nilsleven kirjutas:Mis Patroli-omaniku nii õnnelikuks teeb?
Samuti hinnaklass alternatiividega võrreldes pigem soodne.
Ja kui miskipärast peaksid millalgi ära tüdinema, siis järelturg on kindlasti olemas.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Nii vanal mudelil, millega ise kulgen, elektroonikat ei esine aga muu värk peab küll vastu.nilsleven kirjutas:Patrol tundub tõesti olevat üks küps toode ja igapidi mõistlik.
Kas mootori, aasta, varustuse vms juures on ka mingeid olulisi asju, mida peaks teadma? Kas mõni mootor on eriti ebatöökindel? Kas väga uutel läheb elektroonika sageli p*rsse?
Soovitan veidi ringi lapata alalõigus Nissan, sealt ehk leiad midagi või vähemalt kedagi, kes kogemusi vahetaks.
Ega Patroli puhul väga valida meie kontinendil pole. 3.0Di R4 turbolaadega või siis vanem enne 2000 aastat 2.8 R6 turbolaadega diisel. 4.2D on haruldus ja uuel Y61 kerel veel haruldasem. 4.5i R6 bensu on ka leida, aga vähe. 2.8TD on lollikindel, aga uimane. 3.0TD oli algusaastatel kapriisne, eriti elektrooniline kõrgsurvepump selle peal, samas juhuseid oli vähe ja juhtub ju kõigil tegijail või siis oli tol ajal lihtsalt küte sitt Eestis. Seega võib soovitada 2002 ja üles masinaid või pre 2000 isendeid 2.8TD mootoriga. Elektroonika üldises mõistes on lollikindel, seda karta pole vaja. Ka automaat on lollikindel, aga kui proovida manuali ja automaati 3.0TD mootori taga, siis automaat on uimane ja nii lahjale mootorile sobib paremini manual. On pööretevahemik paremini kontrollitav lihtsalt.
Kui keegi sillaremondiga hirmutama hakkab, siis ütle et ära aja lolli juttu! Esisilla kap.rem on koos tööga ~8000eek ja teha tuleb seda a'la 150 000 - 200 000km jooksul korra. Umbes nii tihedalt on sul üldse asja Patroli veermiku juurde. Seal lihtsalt ei lagune midagi! Isegi, kui lubad endale vahest maastikusõitu ei vähene veermiku eluiga drastiliselt.
Kui keegi sillaremondiga hirmutama hakkab, siis ütle et ära aja lolli juttu! Esisilla kap.rem on koos tööga ~8000eek ja teha tuleb seda a'la 150 000 - 200 000km jooksul korra. Umbes nii tihedalt on sul üldse asja Patroli veermiku juurde. Seal lihtsalt ei lagune midagi! Isegi, kui lubad endale vahest maastikusõitu ei vähene veermiku eluiga drastiliselt.
+372 5028488