soovitage palun autot

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

007
Fitting 38"
Postitusi: 358
Liitunud: L Sept 01, 2007 3:58 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

No ma kohe pean Range kohapealt sõna võtma natuke. Paar aastat vana Ranget on suht keeruline võib-olla saada 500 kiloga. Viimane Range mudel on ok, minu arust vähemalt. Ise sõitsin Spordiga (praegu Disco II-ga)nüüd ilmselt võtan suure Range , võttes arvesse mootorit ja kütuse kulu on mootori võimsus ja kulu suhe väga hea (jutt käib uuest V8 diislist, ehk siis 15 l/100-le keskmine). Hobust on ka jalaga segada aga noh need tiba liiga uued vist. :roll:
Ilmselt Landy teeb asjalikuma kommentaari. Minu teine valik oleks ka LandCruiser ,5 sotiga saab norm auto. Soovitan soojalt võtta kõikide lisadega, kui vähegi võimalik.

Sinu lohutuseks ütlen , et otsisin omale maasturit üle aasta sõitsin läbi kõik (peale tuareegi, kuna ootan proovisõidu aega siiamaani :lol: :evil: aastast 2005 siis) ja Rangeni jõudsin nädal enne ostu praktiliselt. Range on maasturite aadlik 8)
Kasutaja avatar
Raitz
Fitting 38"
Postitusi: 368
Liitunud: T Veebr 13, 2007 2:23 pm
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Raitz »

No eks 150-200k maksvad autod ole jah ühed samm surmale võlgu rapped, millega on võimalik ainult kodu ja remondi vahet sõita ja sellestki 50% ajast puksiiri otsas.....

See on õige küll et alla 500k ikka aotosid pole.
Ainult et ääretult nõme on 500k+ maksva auto puhul muretseda 2-3 lisa liitri pärast mis kuluvad 100km kohta. :roll:
1 Hobujõud
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Nõudmistele vastab vast ainult hübriidlexus....mõne aasta pärast, pruugituna. Teine auto sõiduka kõrvale vast mõistlikum, nii poole raha eest ja allesjäänud vahendid padjapüüri- kütuse ja remondi tarbeks. Selle variandi ainuke miinus on naabrite külm ükskõiksus, kuigi tänapäeval kadetate pilkude ettemanamiseks kulub oluliselt rohkem :? . Kastikatest: erinevate kogemuste mixina on jäänud mulje et L200 üks mugavamaid ja lagunevamaid, Hilux täpselt vastupidi, teised jäävad sinna vahele ...vist.
LR: plekk ei roosteta, 9-10 sajale (diisel), kannatab ka pikka otsa sõita, pidev 4X4.
Tehtud, mõeldud.
007
Fitting 38"
Postitusi: 358
Liitunud: L Sept 01, 2007 3:58 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

Raitz kirjutas: Ainult et ääretult nõme on 500k+ maksva auto puhul muretseda 2-3 lisa liitri pärast mis kuluvad 100km kohta. :roll:
..no kuldsed sõnad igatahes. :idea:
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Raitz kirjutas:No eks 150-200k maksvad autod ole jah ühed samm surmale võlgu rapped, millega on võimalik ainult kodu ja remondi vahet sõita ja sellestki 50% ajast puksiiri otsas....
Paljud LR omanikud saavd sinu peale ilmslet kurjaks.
10-15KEUR eest saab vägagai pädevas korras LR-i.
Vanematest masinatest soovitaks RR asemel Pigem Discot. Väähem muret rohkem vatupidavaust, odavamad jupid. Kasvõi sellist, is 007-l kasutada on.
Ja alati sõbralik ning abivalmis LR kogukond toeks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

nilsleven kirjutas: Aga kuidas rahvas suhtub masinatesse nagu L200, Hilux ja Navara? Kas neid on mõttekas kasutada linnapoisil, kes 95% ajast sõidab kolmnurgas kodu, Pirita Selver ja Liivalaia tänav, 4% maanteel ja kui ilgelt veab siis 1% maastikul? Kas mõni selline on nagu tõsiselt mugav auto ka, või on kõik "veokad"?
Kõiki kolme olen proovinud ja minu arust on vaieldamatult parim Isuzu D-Max. Arvustusi leiad siit:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=3141

Samas tulin ise just Poola reisilt tagasi, mille läbisin oma 2004 aasta Ford F-150'ga ja no kurat, ikka marumugav on liigelda. Iste mõnus, salong vaikne, vedrustus just selline, mis ei väsita ja pakub ka agressiivsema sõidu võimalusi ja juhitavus tänu coil-over vedrudele ja Fordi uuele roolilatile põhimõttelt sama nagu mõne sõidukaga, ehk siis täpne. Masin ise on igati odav hankida ja pidada.
http://jr.lahe.net/car/f150/index.html
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

007 kirjutas:Range on maasturite aadlik 8)
Lõhnab BS järgi :twisted:
+372 5028488
Kasutaja avatar
KimmoL
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 155
Liitunud: N Veebr 15, 2007 8:24 pm

Postitus Postitas KimmoL »

nilsleven kirjutas:Samas siinset juttu lugedes tundub, et üks variant on tarbeautona pidada edasi sõiduautot ja osta lihtsalt kõrvale üks vanem "päris" maastur.
Isiklikult kaaluksin seda varianti päris tõsiselt. Kui su tavalise sõiduauto kulud on juba nö. eelarvesse sisse ehitatud, peale ostuhinda ei käi "tagavaramaastur" isegi märkimisväärselt kukru peale, kui sellega palju sõitmist ei tule.

Minimaalne muutus elus ja rahaliselt, aga hulgalt variante juurde.
Vanatehnika fänn. Jeep XJ Cherokee 1988, Peugeot 405 1993.
Kasutaja avatar
Raitz
Fitting 38"
Postitusi: 368
Liitunud: T Veebr 13, 2007 2:23 pm
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Raitz »

Landy kirjutas: Paljud LR omanikud saavd sinu peale ilmslet kurjaks.
10-15KEUR eest saab vägagai pädevas korras LR-i.
Oh ei ole tarvis saada :lol:
See oli natuke nöökamisi öeldud.

Pealegi on on metsas või soos palju muretum ukerdada, kui sa tead, et esmaspäevane töölejõudmine ei sõltu sellest, mis sul juhtub või ei juhtu.
Seega on imho variandil, kus igapäeva auto kõrval on ka odavam hobiauto palju plusse.
1 Hobujõud
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

jr kirjutas:
007 kirjutas:Range on maasturite aadlik 8)
Lõhnab BS järgi :twisted:
Ei lõhna jr. Aadlik on selline, kes kunagi ei lähe porri p herdama vaid kannab ilusti ja elegantselt oma sametriideid ning käib lagendiku peal faasaneid laskmas.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Paheero
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: K Nov 22, 2006 3:41 pm

Postitus Postitas Paheero »

007 kirjutas:
Raitz kirjutas: Ainult et ääretult nõme on 500k+ maksva auto puhul muretseda 2-3 lisa liitri pärast mis kuluvad 100km kohta. :roll:
..no kuldsed sõnad igatahes. :idea:
Nu ma päris nii ei ütleks. Kütusekulu on siiski sõiduki eluea jooksul ilmselt suurim kuluallikas üldse, seega on see oluline, eriti kui auto läheb näiteks tööandja kulusse. Kas 11-12 l diislit või 20+ liitrit bensiini on
suuremate läbisõitude puhul täiesti argument. Hobiauto (pühapäevaauto vms) puhul mis aastas ehk 2-3tuhat km läbi veereb on muidugi pohlad.


F150 by Jr
Masin ise on igati odav hankida ja pidada.
Ma olen võibolla kooner, aga ma ei mõista kuidas V8 bensumootoriga meerika kastkas on odav osta ja pidada? Eriti veel tööautona??? Ostuhind uuena ca 600 ja kütusekulu 20+ linnas-töömaal-käruga-4wd-jne (keskmine 16 Ameerika Auto andmetel) Hooldus ka ilmselt 2-3x kallim, arvestades kasvõi vedelike mahtusid mootoris.
Kust august ta odav tööauto on? B2500 saad sama kuluga 2tk ja töötegemis-kandevõimes ei kaota midagi. Mugavuses ja luksuslikkuses jah, aga see pole tööauto valikul puhul just esmane kriteerium, muidu sõidaksid kõik mutrivollid, mördivellod ja müügisassid S-klassiga ringi.

Teemasse ka, otsi näiteks pikk GR Patrol, LC, G või Pajero (ca 300k) tee või lase korda teha, varusta ta vintsi, rehvide, katuseraami-või telgiga, lukkudega (et ikka sügavamale saaks) ja naudi elu, 100k peaks veel üle jääma, mille eest võid mulle välja teha hea nõuande eest

:wink:
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

JR kirjutas:
Kõiki kolme olen proovinud ja minu arust on vaieldamatult parim Isuzu D-Max. Arvustusi leiad siit:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=3141
:thumb: Kui Sa kastikaga ära harjud, ei oska nagu muud tahtagi :wink: . Topis müügil - 3,0 Aut. maksab ~ 460 kilo + kastile kuut ja mõned muud toredad lisad ning oledki üleliigse 500 KEEK-e õigesse kohta mahutanud 8) . Ilmselt vahetan ka enda, kahe inimese + kahe lüpsjaistmega aparaadi, uue suurema vastu välja :? .
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

trc kirjutas:
jr kirjutas:
007 kirjutas:Range on maasturite aadlik 8)
Lõhnab BS järgi :twisted:
Ei lõhna jr. Aadlik on selline, kes kunagi ei lähe porri p herdama vaid kannab ilusti ja elegantselt oma sametriideid ning käib lagendiku peal faasaneid laskmas.
Õige point. Kuigi ise pakuks ennem Cadillac Escalade sinna rolli või Ford Excursionit või Chevrolet Suburbani.

Aga ... USA'st saad tutika F150 kastika sellise lisavarustusega nagu minul 32000USD kätte. Tood siia võtad arvele ja Ameerika Auto 750K + hinnast saabki 500KEEK, kui ise toimetad. Kuluks võib vast Garantii lugeda, aga kellel seda ikka vaja läheb. Ise sõidad, ise vastutad. Varuosad on esinduses juba 2-3x odavamad kui B2500, Navara või Hiluxi osad. Ja Patroli mootorisse läks mul rohkem vedelikke, kui praegusesse 5.4L V8'sse. Seega on ka see osa müüt, et hoolduse käigus läheb tavaline tüüpiline õlivahetus juba kallimaks. Ford on ikkagi ju rahvaauto USA's ja ega ta muidu enimmüüdud pole. Samas vastupidavusest ei maksa üldse rääkida. Pisikesed europickupid jäävad kaugele selja taha, kui ma vaatan mida kõike on mu tuttavad uute D-maxide ja Navaradega pidanud juba tegema. Ainuke, jah ainuke miinus on natuke suur küttekulu, aga see ei ole ju teab mis oluline faktor autoostu juures. Ja ärme liialda, mina pole üle 21-22L kunagi veel linnavahel saanud, 20+ võib jätta mulje, et kuni 29L sajale. Pigem on ikkagi primaarne, et auto igapäev muretult käima läheks ja sõit mõnusalt läheks ning püsikulud varuosade näol madalad oleks kui miskit liigsest gaasipedaali tallamisest otsad annab.

EDIT: Võid mu lehelt vaadata tehn. andmeid:
VEDELIKE MAHUD
Kütusepaak 98.4l
Mootoriõli koos filtriga 6.6l
Jahutusvedelik 19.5l
Esimene differ 2.0l
Automaatkast 13.2l
Vahekast 1.9l
Tagumine differ 2.6

http://jr.lahe.net/car/f150/index_2.html

Ja kes varuosade juttu ei usu, siis palun:
www.rockauto.com ja vaadake ise. Tehke võrdlusi teiste masinatega ja kas on veel küsimusi?

Ega ma siis puhta loll ka pole, et miskit kallist autot endale ostan. "Kokkuhoid on ostujõud", olen seda alati korrutanud ja kes mind tunnevad võivad seda ise kinnitada :wink:
+372 5028488
nilsleven
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: L Okt 20, 2007 2:37 pm

Postitus Postitas nilsleven »

Annan endale täielikult aru, et see pole siinse foorumi spetsiifikale vastav küsimus, aga noh ega küsija suu pihta ei lööda. Eksju? :)

Milline nö pargimaastur siinse rahva käest kõrgeimad hinded saab? Kui Panda kõrvale jätta (see on nii pisike, et ma pean isegi oma kubemekaitse katuseraamile kinnitama koormarihmadega).
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

jr kirjutas:Õige point. Kuigi ise pakuks ennem Cadillac Escalade sinna rolli või Ford Excursionit või Chevrolet Suburbani.
Bmeerikas ei ole aadlike jr.

Escalade on tavaline suur paks neeger. palju läikivaga ümber kaela.

Ma nats aega saunas mõtlesin õlle juures selle aadliku värgi peale a siis mõtlesin veel välja et on olemas ka:

MB G: Tavaline tänapäeva eesti keskealine tööline - teeb tööd nagu loom hommikust südaööni - selleks et hankida mugavusi. Mõningad mugavused sellest tulenevalt ka on. Tavaliselt maastikule ei jõua - sest on tööl

Defender - metsa pangendatud aadlik. Kõik mugavused võeti ära pagendamise käigus ja nõõd peab mudas püherdama.

H1 - Koomiksikangelane Hulk - suur, kandiline, meeletu jõuga aga samas loll.

öösõnaga. siin foorumis stereotyypide eest a'la "range on maasturite aadlik" lisapunkte ei jagata. kõigepealt tõestatagu et ta seda on. siis räägime edasi.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”