007 kirjutas:Raitz kirjutas:
Ainult et ääretult nõme on 500k+ maksva auto puhul muretseda 2-3 lisa liitri pärast mis kuluvad 100km kohta.

..no kuldsed sõnad igatahes.

Nu ma päris nii ei ütleks. Kütusekulu on siiski sõiduki eluea jooksul ilmselt suurim kuluallikas üldse, seega on see oluline, eriti kui auto läheb näiteks tööandja kulusse. Kas 11-12 l diislit või 20+ liitrit bensiini on
suuremate läbisõitude puhul täiesti argument. Hobiauto (pühapäevaauto vms) puhul mis aastas ehk 2-3tuhat km läbi veereb on muidugi pohlad.
F150 by Jr
Masin ise on igati odav hankida ja pidada.
Ma olen võibolla kooner, aga ma ei mõista kuidas V8 bensumootoriga meerika kastkas on odav osta ja pidada? Eriti veel tööautona??? Ostuhind uuena ca 600 ja kütusekulu 20+ linnas-töömaal-käruga-4wd-jne (keskmine 16 Ameerika Auto andmetel) Hooldus ka ilmselt 2-3x kallim, arvestades kasvõi vedelike mahtusid mootoris.
Kust august ta odav tööauto on? B2500 saad sama kuluga 2tk ja töötegemis-kandevõimes ei kaota midagi. Mugavuses ja luksuslikkuses jah, aga see pole tööauto valikul puhul just esmane kriteerium, muidu sõidaksid kõik mutrivollid, mördivellod ja müügisassid S-klassiga ringi.
Teemasse ka, otsi näiteks pikk GR Patrol, LC, G või Pajero (ca 300k) tee või lase korda teha, varusta ta vintsi, rehvide, katuseraami-või telgiga, lukkudega (et ikka sügavamale saaks) ja naudi elu, 100k peaks veel üle jääma, mille eest võid mulle välja teha hea nõuande eest
