soovitage palun autot

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

nilsleven
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: L Okt 20, 2007 2:37 pm

soovitage palun autot

Postitus Postitas nilsleven »

Hei,

Tahaksin osta endale mingit 4x4 sõidukit, aga ei oska valida. Tegemist peaks olema piisavalt offroad-suutliku masinaga, et käia kolkamates surfikohtades ja üldse - et ka üsna raskel maastikul liigelda. Põllutöid teha või mööda sood ringi vintsida (offroad for offroad's sake) ei taha.

Auto võiks olla üsna ökonoomne - maanteel võiks hakkama saada alla 7l / 100km.

Võiks olla automaatkast.

Mida rohkem pagasiruumi, seda parem. Kindlasti peaks olema 4 uksega ehk "pikk" variant.

Salong võiks olla mugavamapoolne, ma ei ole suur spartalikkuse-fänn.

Hind võiks olla alla 500K koos km-ga. Vahet pole siis, et kas päris uus või vähe kasutatud.

Kas on selline auto olemas?
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Ei ole sellist olemas, mis alla 7 l/100km kütet võtaks ja seejuures offroadsuutlik oleks.
Kui Sa just Fiat Panda offroadsuutlikust ei mõtle.
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
nilsleven
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: L Okt 20, 2007 2:37 pm

Postitus Postitas nilsleven »

OK, nii et siin on kohal ainult die hard mehed, kelle arvates näiteks Foresteri või Outlanderiga ei olegi põhimõtteliselt võimalik asfaldi pealt maha keerata?

Sorry sel juhul.
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Postitus Postitas smurhv »

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html aga palun, see peaks sobima sulle :wink:

või selline http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html valik tegelt suhteliselt suur sulle, kui pappi kuni 500k. Ainult sellise kütuse kuluga, nagu soovid, ei usu et leiad mingi tõsise maasturi...
igatahes edu otsingul!
Kasutaja avatar
Raitz
Fitting 38"
Postitusi: 368
Liitunud: T Veebr 13, 2007 2:23 pm
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Raitz »

Selle kuluga tuleks ehk kõnealla diisel GV (2.0 HDI) kui ise osakad ökolt sõita.
(minul kulub sõidustiiliga: see liiter kokkuhoidu ei muuda midagi) umbes 8,5-9) Samas tunnen mehi, kes sellega ka 6,8 on keskmiseks kuluks saanud.
Ega sellist maasturit polegi olemas, millega kannataks 110-120 sõita kuluga alla 7/100
Enam - vähem on maasturi moodi ka, redelraam, aeglusti, lülitatav 4vedu.
On natuke maastikusuutlikum kui linnamaasturid (rav4, HRV). Patroli või teiste samasuutlike sõidukitega ta siiski rinda ei pista päriselt.
1 Hobujõud
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Tallinn tel:51909391

Postitus Postitas reimo »

nilsleven kirjutas:OK, nii et siin on kohal ainult die hard mehed, kelle arvates näiteks Foresteri või Outlanderiga ei olegi põhimõtteliselt võimalik asfaldi pealt maha keerata?

Sorry sel juhul.
Ega Forester või Outlander Sul alla 7 l/100 ei võta.
Sellist kütusekulu saad ilmselt ikkagi ainult puhtalt sõiduautolt. Mul 2.5 TD Volvo V70 (manuaal) võtab küll 5,5-6 l/100, aga kui sama mootor nt. Allroadi peal on, siis on normaalne 8-9. See lihtsalt põhjus, miks keegi ei oska Sulle midagi soovitada.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
kkerem
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: P Mär 19, 2006 3:59 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kkerem »

Njaa. Siinkohal olen mina jõudnud sellisele järeldusele, et kütusest esikohale tuleb tõsta vastupidavus st hooluse ja remondikulude pealt kokkuhoid. Praegu sõidangi foresteriga ja võin mainida seda, et 10L nii maanteel kui ka linnas. Maanteel mõjutab kütuse kulu eelkõige see, et vähegi maastur moodi sõidukid on telliskivi aerodünaamikaga.
Odav hooldus, vastupidavus, juppide kiire saadavus, normaalse teeninduse olemasolu ja know-how on palju väärtuslikumad asjad, kui liitri pealt kokkuhoid. Ja seda eelkõige suurema läbisõidu puhul, väiksema läbisõdiu puhul osta see mis meeldib.
btw, olen sõitnud ka rendi C1 sidruniga mööda mägiteid ja see võttis seal ka 10 liitrit sajale :)... Auto võtab kõik ära, ainuke vahe on selles, et teatud juhtudel kulub tal selleks rohkem kilomeetreid (ajafaktor pole oluline) :)
subaru http://www.auto24.ee/used/698889
gone: Jeep XJ Pioneer '89, Jeep XJ Limited '91, Jeep GC '03
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Nagu näha siis mõtledki Fiat Panda maastikusuutlikust (seda oleksid muidugi saanud ka viisakamalt väljendada kui die hardiga plõksimisega).

Seega oleks minu soovitus, et osta Fiat Panda 4x4 ja pool raha jääb ülegi.

Tõsiselt ja ilma irooniata!

4,4 l/100km, liigub kui kurat (softcore maastikul), ainult et seda ma küll ei tea kuhu Sa surfilaua ja muu varustuse topid. Vastupidavus on kah muidugi küsimärk.

Suki SX4-d on kah alla 7 kuluga aga nii napilt, et mina neid andmeid ei usu (Jimnyl kah tehase andmetel 6.3, tegelikkuses pigem 7.5-8.5).

Rohkem ei oska soovitada, Kangoo võtab juba paberite järgi 7.3...
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Stupiduseril on Panda kohapealt igati õigus:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=7359

Kui temaga väiksese safari tegime, siis paljudel tõsistel maasturimeestel jäi krarp ikka pikaks ajaks laiali. See sitikas on jube ronija ja vastupidavuse kohta tasub ülal viidatud kohas juttu olevast aafrika sõidust lugeda.
Viimati muutis Landy, P Okt 21, 2007 12:02 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Re: soovitage palun autot

Postitus Postitas jr »

nilsleven kirjutas: Tahaksin osta endale mingit 4x4 sõidukit, aga ei oska valida. Tegemist peaks olema piisavalt offroad-suutliku masinaga, et käia kolkamates surfikohtades ja üldse - et ka üsna raskel maastikul liigelda. Põllutöid teha või mööda sood ringi vintsida (offroad for offroad's sake) ei taha.

Auto võiks olla üsna ökonoomne - maanteel võiks hakkama saada alla 7l / 100km.

Võiks olla automaatkast.

Mida rohkem pagasiruumi, seda parem. Kindlasti peaks olema 4 uksega ehk "pikk" variant.

Salong võiks olla mugavamapoolne, ma ei ole suur spartalikkuse-fänn.

Hind võiks olla alla 500K koos km-ga. Vahet pole siis, et kas päris uus või vähe kasutatud.

Kas on selline auto olemas?
Ei, sellist autot ei ole olemas. Ennast petta pole mõtet.
Loobu 7L nõudest ja võta Toyota LandCruiser diiselmootoriga, aasta-paar kasutatud masina saad kätte ilusti. Ilmselt on see üks mugavamaid-vastupidavamaid-ökonoomsemaid. Teine variant on diisel Cherokee. Need Subaru junnid, mida sa nimetasid ei ole maasturid. Jätame nüüd sõiduautod ikka maasturinime alt välja.

Üldiselt olen kehv soovitaja paljudele, kuna mul on raske aksepteerida autot, mille mootorivalemiks ei ole V8 ja veel eriti kui inimene soovib kütte arvelt säästa. Säästa võid siis kui vanas eas kateeter põies on ja iga tilk valu teeb, sinnamaani tuleb elada ja võtta mis võtta annab. Kuid 8 aasta jooksul, mil olen omanud kaheksat erinevat maasturit, siis sinu kirjelduse järgi pean sulle EI ütlema.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Raitz
Fitting 38"
Postitusi: 368
Liitunud: T Veebr 13, 2007 2:23 pm
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Raitz »

Stupiduser kirjutas:
Suki SX4-d on kah alla 7 kuluga aga nii napilt, et mina neid andmeid ei usu (Jimnyl kah tehase andmetel 6.3, tegelikkuses pigem 7.5-8.5).
See Suzuki SX4 on sama vinge maastur, nagu mu rullnoka 3 seeria BMW oli :P
Tühjagi ta alla 7 võtab. Pigem sinna 9-10 kanti ja selle 9 no ok tegelikult oli vist 8,7 kui ma taga viimati sõitsin, kulutab ta 2wd seades asfaldil kui pisut LE vastu patustada. Ja sõita on taga kah keskmisest kehvem. Ja sidur suitseb veel varem kui Jimnyl.
unusta see SX4
Jimny :D võtab ta jee 6.3
Kolmapäeval just panin paagi täis tuli täpselt 10.0 ja seda 100% kõvakattega teel ja 100% ajast 2WD
Talvel kui on lund, ja rohkem kui 20 külma kipub kulu sinna 15 kanti tulema.
1 Hobujõud
Kasutaja avatar
KimmoL
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 155
Liitunud: N Veebr 15, 2007 8:24 pm

Postitus Postitas KimmoL »

Küsija võiks hea kasutatud maasturi näiteks hinnaklassis 100-200k osta. Selliseid on auto24-s üle sajaneljakümne, seega valik peaks olema piisavalt lai. See jätab veel mitusada tuhat alles, millega ilusti bensiini ja hooldust osta. Nagu siin juba öeldud, bensukulu on üks viimastest asjadest, mida maasturi puhul vaadata.

Selline valem:

- aastane läbisõit 30 000 km
- kütusekulu 18 l/100 km
- bensiini hind 15 kr/l

annab tulemuseks, et kütus läheb 81 000 kr aastas maksma. Kui tõsist maastikusõitu ei ole kavas harrastada, tegelik aastakulu on tõenäoliselt palju väiksem.

Muide, mul on raske uskuda, et inimene, kes on valmis oma esimese maasturi eest kuni pool miljonit maksma, tahab just kütuse pealt kokku hoida. Veidi realismi kuluks ära... Või äkki ongi see mingi nali?
Vanatehnika fänn. Jeep XJ Cherokee 1988, Peugeot 405 1993.
Kasutaja avatar
pandakaru
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: N Juun 28, 2007 3:55 pm

Postitus Postitas pandakaru »

:D :D :D no nääd ja ei jäägi muud üle kui osta panda.Mul võtab keskmiselt 5,3 -5,7 sõltumatta teeoludest .Kui olid tehase poolt pandud sileda mustriga tänavasussid siis oli isegi alla 5 aga noh jah.... 100% metsa siis vast 6 ja veidi peale. Eee surfi laua asemel kasutan sukeldumisvarustust ,mahub ära :D :D :D aga laua võid panna katusele.Noh käru võid ka panna taha tead ATV velgedega selline paksuke :D :D :D
nilsleven
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: L Okt 20, 2007 2:37 pm

Postitus Postitas nilsleven »

Tänud, väga asjalikku juttu hakkas tulema. Super!

Unustasin ennist mainida, et andsin kavatsuslikult ideaalkirjelduse. On aga ju täesti selge, et ideaalset varianti reaalsuses pole. Millestki tuleb alati loobuda. Ja tõesti, kui vaadata kulusid tervikuna koos liisingu, kindlustuse, hoolduse ja remondiga, siis kui muud näitajad on soodsad, võib kütuse osas muidugi vabalt järeleandmisi teha - tasub ära.

Panda 4x4 on tõesti _üllatavalt_ karm pill, tean küll. Aga mul on sageli vaja palju stuffi ühest kohast teise toimetada, sh surfivarustust, ja Panda on ses suhtes no-go.

Aga kuidas rahvas suhtub masinatesse nagu L200, Hilux ja Navara? Kas neid on mõttekas kasutada linnapoisil, kes 95% ajast sõidab kolmnurgas kodu, Pirita Selver ja Liivalaia tänav, 4% maanteel ja kui ilgelt veab siis 1% maastikul? Kas mõni selline on nagu tõsiselt mugav auto ka, või on kõik "veokad"?

Samas siinset juttu lugedes tundub, et üks variant on tarbeautona pidada edasi sõiduautot ja osta lihtsalt kõrvale üks vanem "päris" maastur. Samas kas nende vanade (mida 150K eest saab) länkarite ja patrolitega seda probleemi ei ole, et nad pidevalt ära lagunevad? Milline on kõige töökindlama kuulsusega?

Ahjaa, kuidas suhtuda Range Roverisse? Maanteel ja linnas on see korralik ning mugav (ja ilus!) auto, aga kuidas ta maastikul on? Ja kui osta mingi mõne aasta vanune, kas ta hakkab siis kohutavalt lagunema (olen kuulnud selliseid jutte)?

Veel mõni soovitus poisile, kes ei ole hardcore metsasmüttaja vaid tahaks lihtsalt mõnikord raskematel teedel ringi uidata?
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

MB G400CDI hinnad hakkavad mobile.de's ca 27k EUR'st. Sellel on põhimõtteliselt täidetud kõik su poolt esitatud nõuded (isegi jr'i poolt nõutav V8 on olemas). va. jälle see va kütusekulu, mis on tehaseandmetel 16/11/12 (linn, maantee, kombineeritud). Kindlasti üks parim kompromiss maastikusuutlikusest ja mugavusest. Ruumi on hunnikus ja kui väheks jääb saab veel katuselt lisa hankida. ps. on ta ainuke seeriatootmises masin, millel kõik kolm diferentsiaalilukku standardis - (illgelt mugav enese liiva sisse kaevamisel ;) )

http://www.g4rce.net/engl/ani-g400cdi.html

Kastikatest on Izuzu D-Max kah jätnud suht kõbusa mulje, nipalju kui ma teda olen väikestel väljasõitudel täheldanud. Lisaks oli ta mu mälu järgi ka parim valik viimase Autolehe andmetel.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”