"nohik" äkki. Tal auto müügis ja ilus puhas. Vaevalt ta seda uputada tahab. Samas, ta on natuke laisk. Sa ei tohi väga palju telle tööd andaalaska kirjutas:eks otsin siis kedagi muud
Chero-Safari III
Moderaator: Moderators
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Re: alaska-team
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Võid tulla kaasa Reimo, aga vaadates pilte raja hetkeseisust siis soovitan soojalt snorkli peale ruttu mõelda.reimo kirjutas:Kas see snorkli ja vintsi vajadus on tingitud raja teisest poolest või pole ka Vaidas ilma midagi teha?v6rrimees kirjutas:Ehk laupäeval 20.10.2007 kell 10 00 läheme lõpetama seda mis oli vaja lõpetada juba ammu![]()
Alustame Vaida rajast mille asukoht peaks olema teile juba tuttav.
Infoks niipalju, et snorkel oleks suht vajalik, vints peaks olema minimaalselt 80% osavõtjatel.
Ma ilmselt tagumist otsa tõsta ei jõua, aga uued rehvid sügelevad aia äärestuleks Vaida jupile kaasa, kui ei pea pidevalt kellegi vintsi otsas rippuma.
Mina oma valgel iludusel sain seda mootori vahetust liiga tihti teha ja see kamarajura on veel liiga hästi meeles
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Pigem õhutasin alaskat mudas tegusale tegutsemisele. Laisk vist vähe pahasti üteldud siis. Mugav äkkinohik kirjutas:Mis mõttes ma laisk olen? Tegelt plaanis laupäeval mutta tulla küll, aga seekord pisikese musta surra-murraga, nimelt auto omanik paigaldas eile masinale snorklit ja täna plaanime autot veel natuke kobistada.
madis
P.S. Urmas ära siis unusta, kust sa vajadusel laupäevaks autole rehvid saad.
Mustal iludusel uus omanik või
Rehvid pmst olemas. Aga näis.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
-
xcv
Vaida rada on juba väga popp.reimo kirjutas:Kas see snorkli ja vintsi vajadus on tingitud raja teisest poolest või pole ka Vaidas ilma midagi teha?v6rrimees kirjutas:Ehk laupäeval 20.10.2007 kell 10 00 läheme lõpetama seda mis oli vaja lõpetada juba ammu![]()
Alustame Vaida rajast mille asukoht peaks olema teile juba tuttav.
Infoks niipalju, et snorkel oleks suht vajalik, vints peaks olema minimaalselt 80% osavõtjatel.
Ma ilmselt tagumist otsa tõsta ei jõua, aga uued rehvid sügelevad aia äärestuleks Vaida jupile kaasa, kui ei pea pidevalt kellegi vintsi otsas rippuma.
Kui ma ei eksi, siis lasti seal üks chero kotti, niiet ise tead, kas tahad tulla või ei.
Snorkel on siiski hädavajalik ka vaidas
Kuidas Sul rohelisega on? Tõmbasid orginaalfitrist toru läbi tiiva välja või viid koonusega paremalt üles? Siis vist mõistlik sinna paisupaagi kohale twister panna.v6rrimees kirjutas:Võid tulla kaasa Reimo, aga vaadates pilte raja hetkeseisust siis soovitan soojalt snorkli peale ruttu mõelda.
Mina oma valgel iludusel sain seda mootori vahetust liiga tihti teha ja see kamarajura on veel liiga hästi meeles
Sinu ja xcv kommentaaride peale peab vist hakkama kuskil kergemas kohas liikuvat seltskonda otsima
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Asi nii, et õhuvõtt tee valmis ruttu.reimo kirjutas:Kuidas Sul rohelisega on? Tõmbasid orginaalfitrist toru läbi tiiva välja või viid koonusega paremalt üles? Siis vist mõistlik sinna paisupaagi kohale twister panna.v6rrimees kirjutas:Võid tulla kaasa Reimo, aga vaadates pilte raja hetkeseisust siis soovitan soojalt snorkli peale ruttu mõelda.
Mina oma valgel iludusel sain seda mootori vahetust liiga tihti teha ja see kamarajura on veel liiga hästi meeles
Sinu ja xcv kommentaaride peale peab vist hakkama kuskil kergemas kohas liikuvat seltskonda otsima, kogu see tõstmise-rehvide teema muutub mõttetuks, kui mootori kotti lasen, see ilmselt hetkeseisus tähendaks sama saatust, mis Urmase autol või paremall juhul pikka aia ääres seismist...
Roheline "Toorik" jääb seekord veel sellest pullist ilma, kuna sõbrad mudalembelised on mind koormanud piisavalt võõraste töödega.
Enda autot plaanin mugandama hakata järgmisel nädalal.
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Ega see õhuvõtt mind rohkem ei päästa. Kui ikka see koonus seal paremal nurgas juba vett võtab, on jagaja ammu uppunud.
Ja kui mõtlema hakata, siis peaks ma sind enne sellisesse kohta minekut tulema kiusama mõttega mingi konks ette keevitada, sellises mudas on selle radikakronsteini otsimine üsna ebamugav. Variant muidugi esistange raja alguses pagassi tõsta
Ja kui mõtlema hakata, siis peaks ma sind enne sellisesse kohta minekut tulema kiusama mõttega mingi konks ette keevitada, sellises mudas on selle radikakronsteini otsimine üsna ebamugav. Variant muidugi esistange raja alguses pagassi tõsta
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Reimo, ära ole nõrkreimo kirjutas:Ega see õhuvõtt mind rohkem ei päästa. Kui ikka see koonus seal paremal nurgas juba vett võtab, on jagaja ammu uppunud.
Ja kui mõtlema hakata, siis peaks ma sind enne sellisesse kohta minekut tulema kiusama mõttega mingi konks ette keevitada, sellises mudas on selle radikakronsteini otsimine üsna ebamugav. Variant muidugi esistange raja alguses pagassi tõsta
sinu auto jagaja töötab täiesti vabalt ka vee all
Aga järgmine nädal proovin enda rohelist rappima hakata, siis on sul põhjust ilmselt läbi astuda HeinaKüünist.
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
No proovime kas töötab (tegelikult piiraks vee sügavuse 80cm-ga, siis veel jagaja kuival). Õhufiltri alumine serv on maapinnast 98cm kõrgusel, see peaks selle 80cm piiri juures üsna kindlalt veest välja jääma.
Ja konksu lahendasin ära koos rataste vastu stanget nühkimisega:

Jagaja kaane alumine serv on siis plastikuringi ülemise serva joonel, see peaks olema (vähemalt minu jaoks hetkel) piisav vee sügavus.
Edit: Tänu Landyle mul nüüd ka sidevahendid olemas, mis kanalil PMRidel sidet peate?
Ja konksu lahendasin ära koos rataste vastu stanget nühkimisega:

Jagaja kaane alumine serv on siis plastikuringi ülemise serva joonel, see peaks olema (vähemalt minu jaoks hetkel) piisav vee sügavus.
Edit: Tänu Landyle mul nüüd ka sidevahendid olemas, mis kanalil PMRidel sidet peate?
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kuna minu plaan oli osaleda ainult esimesel poolel (Vaida), siis olen eluga kodus tagasi. Jagaja vee all ei tööta. Kui ikka üle pritsida (päris vette ei kastnud), siis kustus mootor ära. Mis võib-olla oli hea, sest samas augus oli ka koonus muda paksult täis ning õhutorudes vesi sees. Seega see koonuse lahendus ei ole nii hea, kui alguses paistis ja tuleb ilmselt ikka konserviavajaga tiivale läheneda. Kiire lahendus oli torud originaalfiltri külge ühendada, mis oli kilekotti pakituna kuivaks jäänud. Aga märjad jagaja ja juhtmed võtsid vahepela jõu mootorist nii ära, et tekkis kahtlus üldse koju jõudmisega. Enne pesemist tundub, et kadudesse läks üks piduritoru, bensuaurude kanister ning põhja all rippus üks must peenike plasttoru, mille mõlemad otsad olid lahti rebenenud, ilmselt bensupaaki selle aurude kanistriga ühendav toru (ühesõnaga - mittevajalik element).
See mis paistab mingi tugevama karbina esistange plastiku taga, tahab saada kas haamrit või parema tulemuse saavutamiseks relakat, et saaks tema asemele midagi tugevamat panna. Tegu on õhukese plekiga ja sikutada autot sealt igal juhul ei kannata.
Jään ootama ülejäänud seltskonna muljeid (ega neid vist enne homset oodata pole
)
See mis paistab mingi tugevama karbina esistange plastiku taga, tahab saada kas haamrit või parema tulemuse saavutamiseks relakat, et saaks tema asemele midagi tugevamat panna. Tegu on õhukese plekiga ja sikutada autot sealt igal juhul ei kannata.
Jään ootama ülejäänud seltskonna muljeid (ega neid vist enne homset oodata pole
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tuttav teema Niva ajast. 2005 Avosõidul liikusime ainult kemikaalide abil (niiskuseeemalaja), et sisuliselt elas üks meeskonnliige koos arosoolpudeliga kapoti all.reimo kirjutas:Jagaja vee all ei tööta. Kui ikka üle pritsida (päris vette ei kastnud), siis kustus mootor ära.Aga märjad jagaja ja juhtmed võtsid vahepela jõu mootorist nii ära, et tekkis kahtlus üldse koju jõudmisega.
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... mage21.htm
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... /index.htm
Seega paar pudelit niiskueemldajat autosse ja elu on ilusam.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Järgmine kord targem 
Lisaks tean nüüd, et ka pidurivedelikku võiks kaasas olla, saaks aeg-ajalt pidureid efektiivsemaks koduteel.
Aga millega pesta mudast koonusfiltrit?
Lihtsalt veega või on selleks mingid paremad vahendid?
Lisaks tean nüüd, et ka pidurivedelikku võiks kaasas olla, saaks aeg-ajalt pidureid efektiivsemaks koduteel.
Aga millega pesta mudast koonusfiltrit?
Lihtsalt veega või on selleks mingid paremad vahendid?
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
jamasin kunagi sõidukaga (jäärada), mis rõsketel hommikutel või peale lumehangede/lompide külastamist käia ei tahtnud. Ostsin niiskuse eemaldajat, toimis, aga ajutiselt (noh nädalakese vast).Landy kirjutas:Tuttav teema Niva ajast. 2005 Avosõidul liikusime ainult kemikaalide abil (niiskuseeemalaja), et sisuliselt elas üks meeskonnliige koos arosoolpudeliga kapoti all.reimo kirjutas:Jagaja vee all ei tööta. Kui ikka üle pritsida (päris vette ei kastnud), siis kustus mootor ära.Aga märjad jagaja ja juhtmed võtsid vahepela jõu mootorist nii ära, et tekkis kahtlus üldse koju jõudmisega.
Seega paar pudelit niiskueemldajat autosse ja elu on ilusam.
sai lõpuks siiber, ostsin mingid keskmisest kallimad ja uhkema nimega (champion äkki?) juhtmed ja uue jagaja kaane. Peale seda pesime mootorit igapäevaselt survepesuga, kapotialune võis lund ääreni täis olla jms. aga mootor käis igas asendis.
hiidlaine
Tore lõpp see raja teine pool. Viimase peal rada.
Kahju muidugi et alaska teami poolt tekitatud hiidlaine
suutis ära uputada võrrimehe mobla , vast hakkab ikka tööle.
Kahju muidugi et alaska teami poolt tekitatud hiidlaine
suutis ära uputada võrrimehe mobla , vast hakkab ikka tööle.