Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.
Selline jutt, et teine käik kipub sisse jääma
Viimane kord, Klaperjahil ja VIIMASEL ringil all muda sees jäigi teine sisse ja suuresti ka tänu sellele ei jõudnud kontrollaega
Etsiis .... mis oleks kõige lihtsam viis selle asja korda saamiseks? Nju alati on võimalik oodata, kui käik sisse jääb, võtta kang kyljest ära, surkida nats ja asi korras, võtab 10 minti.... aga sellegipoolest tahaks asja korda saada... 10 minti ka aeg
Uaziku kast on suht nõrk tehniliselt... ajpikku kulub metall ja tekivad lõtkud! Aeg ajalt hoovastikku korrastada ja/või mõningad osad vahetada olex parim lahendus... Tollest lihtsam aga mitte rabistada Uazik ei talu rapsimist eriti...
Kristenike kirjutas:Selline jutt, et teine käik kipub sisse jääma
Viimane kord, Klaperjahil ja VIIMASEL ringil all muda sees jäigi teine sisse ja suuresti ka tänu sellele ei jõudnud kontrollaega
Etsiis .... mis oleks kõige lihtsam viis selle asja korda saamiseks? Nju alati on võimalik oodata, kui käik sisse jääb, võtta kang kyljest ära, surkida nats ja asi korras, võtab 10 minti.... aga sellegipoolest tahaks asja korda saada... 10 minti ka aeg
arvan, et aitab kaane vahetus. kuluvad nn. liugurite lülitussälgud ja kang läheb sealt kahe liuguri vahelt läbi. nii võib terve päeva kusagil metsas veeta, et üks käik ei tule välja ja teised ei lähe seetõttu sisse....
muidugi ei ole see ainuke põhjus kuid omal aja agronoomid sellise veaga töökotta tulid üsna tihti
Kõige lihtsam (odavam) pealekeevitus. Asi lihtsalt selles, et kulunud käigukangi ots läheb kulunud kahvlite (nurgad ümarad) vahelt läbi ja tagasi ei tule.
Kui õigeid keevitusmaterjale kasutada, peaks tulemus olema päris hea.
Muidugi võid ka kahvlid ja käigukangi välja vahetada.