Maasturi ost, abi vaja

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

Chobram kirjutas:
Landy kirjutas: 3)Tegeu on 3(!) ukselise versiooniga ja suht tagasihoidliku lisavarustusega

Uuri lähemlat ka :
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
või
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Krt jah l2x lahmimiseks, ei kuidagi kahe silma vahele j2i see kahe ukse puudumine. eks peab neid automaat kastiga masinaid uurima jah.


Minumeelest mõlemad autod kõvasti ülehinnatud, minu kaudu on kodanikud kõvasti odavamalt hakkama saanud... :)
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
Loom
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 23, 2006 11:08 am
Asukoht: Tartu/Lääne-Virumaa

Postitus Postitas Loom »

Inseneer, pajata lähemalt :D
Kasutaja avatar
Loom
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 23, 2006 11:08 am
Asukoht: Tartu/Lääne-Virumaa

Postitus Postitas Loom »

Kuidas Discoveryd maanteel käituvad?
Sry, iga päev tuleb küsimusi juurde, täna öösel magamisest naguinii rääkida ei saanud, tuhnisin netis ringi.

Kuidas suhtuda Opel Fronterasse? väga soodsa hinnaga liikurid ja raami peal kah ju..aga on need ainsad pussid?
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Chobram kirjutas:Kuidas Discoveryd maanteel käituvad?
Kui põhjagaasiga kurvi lendad, siis läheb kummuli. :( Testitud-proovitud.
Seega tuleb prem jalg hoolimata süiduautolikust mugavusest kontrolli all hoida.
Muidu maantel talsas ja hästi juhitav. Tõsi, tulenevalt kõgest kerest kipub tugeva tuule puhul veidi kõigutama. Kõige kindlam, nuia mõnelt Disco omanikult proovisõitu!
Kuidas suhtuda Opel Fronterasse? väga soodsa hinnaga liikurid ja raami peal kah ju..aga on need ainsad pussid?
Esisild kahjuks ei kannata eriti kriitikat. Väidetvalt pole ka varuosad just kõige odvamate killast j eriti hästi kätte saadvad.
Muudest vigadest loe:
http://forum.4x4.ee/viewforum.php?f=28& ... 972ab8532c
ja
http://forum.4x4.ee/viewforum.php?f=42& ... 972ab8532c
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Loom
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 23, 2006 11:08 am
Asukoht: Tartu/Lääne-Virumaa

Postitus Postitas Loom »

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
vaadatud! Mootor t88tas normaalselt, mingi rihm j2i kyll vilisema, aga rohkem mingeid kahtlaseid helisid ei kuulnud. mootor l2ikis ja 6lileket ei paistnud kuskilt....ju on vist 6li otsas :lol:
Seest tundus 95a auto kohta p2ris v2rske, kulund ega narmendav ei olnud.
Katusepolter tahtis aga kyll p2he vajuda.
Teeninduse raamat oli kah olemas ja seda kuni 110 000km(?) ja aasta 2001.

kerenr SALLJGMF4MA14079

S6iduproovi ei teinud ja liikusime edasi.

Minule aga Land Rover v2hemalt istumisasendi ja oleku m6ttes t2itsa meeldib ja sobib. Peaks veel v2ikse s6idu kah tegema.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

VIN kood veidi imelik, osa lõpust olek nagu puudu?
SALLJGMF4MA14079

1 Geographic Region: S = Europe
2 Country: A = United Kingdom
3 Manufacturer: L = British Leyland/Land Rover
4,5 (model): LJ = Discovery
6 (wheelbase): G = 100"
7 (body type) M = 5 door Station Wagon
8 (engine): F = 200 Tdi & 300 Tdi (2.5 Liter, 4 cylinder, Turbor Diesels)
9 (steering/transmission): 4 = LHD, automatic
10 (model variant/model year?): M = 1995
11 (assembly location): A = Solihull
12-17 (serial number):
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Loom
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 23, 2006 11:08 am
Asukoht: Tartu/Lääne-Virumaa

Postitus Postitas Loom »

:para: sry, ei kirjutanud nr ise, imetlesin auto sisu sel ajal:D kapotialla j6udsin hiljem. v6ibolla t6esti j2i miskit kirjutamata, kui nii siis sry vale info eest.
Kasutaja avatar
Loom
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 23, 2006 11:08 am
Asukoht: Tartu/Lääne-Virumaa

Postitus Postitas Loom »

Minu tujud on nagu tuulelipp:D

Sai siin töökohta vahetatud ja hetkelised finantsprobleemid olid, kui nyyd jälle maasturiost aktuaalne.

Land Rover Disco on hetkel valik kuna suht pommikindel masin tundub kommentaaride järgi, kuid huvitaks Cherokeel ja Grand Cherokeel peal olnud 2.5 diisli kohta info.

Kasutades otsingut leidsin nende mootorite kohta üht-teist (nõrgad plokikaaned st kuumakartlik jne). Jääxin sellise softroadi peale, et kuida selle mootori vastupidavusega siis ikkagi lood on? Ongi nii P*sk?
JapKor - Jaapani ja Korea autovaruosad www.japkor.ee maario.silm@japkor.ee
nohik
Fitting 38"
Postitusi: 288
Liitunud: L Dets 16, 2006 11:11 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nohik »

Näitena 2,5 chero diisli kohta võiks tuua Karla Auto töömeeste hoiaku. Nimelt on see mootor pärit Alfa Romeo 164 (mudelis pole surmkindel) pealt ja kui tahtsin sellist enne ostu diagnostikasse viia, sest eelmine omanik oli just plokikaante jms vaeva näinud, siis Karla Auto töömehed esiteks keeldusid sellist mootorit diagnostikasse võtmast ja teiseks soovitasid mul sellest suure kaarega eemale hoida. Minust jäi see auto seotamata.

Pigem soovitaks sul vaadata patrolite või discode poole kui diislit tahad või siis 4,0 bensu cherokee, sest alla selle ei ole mõtet ennast lollitada.

madis
Kasutaja avatar
Loom
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 23, 2006 11:08 am
Asukoht: Tartu/Lääne-Virumaa

Postitus Postitas Loom »

Diisli soov olex jah kindel, sest seda suht ilusti käes :lol:
Seega need suured bensukad ei sobi kohe mitte.
Grand lihtsalt väikesest japsist ümber istudes tundub meeletult mugav ning sellele oleks juppe kah hea hinnaga omal võtta:wink:
-------
Edit sain siis mõnele vaevanud kysimusele vastuse:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=6231
ja
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=6660
kuigi ikkagi kui s*tt see disla siis on seda ei tea, peab vist ise OMA vigadest õppima mitte teiste :D
JapKor - Jaapani ja Korea autovaruosad www.japkor.ee maario.silm@japkor.ee
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Disco (200; 300TDI) peamised eelised vast küttekulu (rahulik, pikk ots, isegi 8 l/100 ja seda pideva neliveoga, sellest ajastust ja hinnaklassist üks väheseid otsepritsediisleid) ja roostekindel fassad. Ja erilisi puudusi ka justkui ei ole.
Tehtud, mõeldud.
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”