ajee nalja ka VOL1
Moderaator: Moderators
Millise naise peaks hankima..?
Naist hankides peaks tähelepanu pöörama järgmistele
omadustele:
1)värv
2)valmistusmaa
3)suurus
4)keremudel
Iga naise VÄRV on sagedamini seotud maaga, kus naine on
valmistatud. Edelamaade naised on värvilt märgatavalt tumedamad kui
põhjamaade toodang. Tänapäeval on Eestis saadaval igat värvi naisi,
nad on kas imporditud või valmistatud litsensi alusel Eestis. Naist
valides tuleb tähelepanu pöörata sellele, et välismaalt hangitud
naise käitumine erineb kodumaal valmistatust ning see vajab veidi
harjumist.
Naise SUURUSe järgi määratakse ära üldkulud. Väiksema keremudeliga
naine on sageli majanduslikult kasulikum kui suurem mudel. Naist
valides on tark tegu valida eksemplar, kus on palju varustust sest
lisavarustus on küllaltki kallis. Kui siiski hilisemal uurimisel
selgub, et naise varustusest on midagi olulist puudu on siiski
võimalik valida laialdasest lisavarustusest endale vajaminev -
push-up, make-up, shock-up jne.
Kui oled hankimas kasutatud naist tuleks samuti kindlaks teha:
eelmine omanik/omanikud, töötunnid, Üldine välimus
(avariiline,määrdunud voi hästi hoitud.) Ihaldatuim naine on puhas,
vähe kasutatud ja hästi hooldatud. Loomulikult tuleb teha
proovisõit enne lõplikku valikut. Proovisõidul selguvad
sõiduomadused ja peitvead ja puudused. Proovisõidul tuleks
proovida erinevaid sõiduasendeid ja nende mõju naise käitumisele.
KÄIVITUS. Uut naist on tavaliselt alguses natuke raske käivitada,
kuid see läheb pikema sõidu peale üle. Mõnel juhul kauaaegses
kasutuses olnud naine ei käivitugi. Siis on kergem hankida uus
naine kui hakata vana putitama. Enne käivitust tuleb naist
eelsoojendada. Eelsoojendus aeg on seda pikem mida külmem naine
on. Dringi kasutus hõlbustab sageli naiste käivitamist. Vahest
võib juhtuda, et naine juba käib ja on piisavalt soe või isegi
ülekuumenenud. Selline naine vajab rasket ja pikka sõitu taastamaks
normaaltemperatuuri.
SISSESÕIT. Kasutamata naine vajab alati sissesõitmist.
Sissesõitmise ajal tuleb olla eriti ettevaatlik, sest sissesõit on
määrava tähtsusega naise tulevaste sõiduomaduste suhtes.
Kasutamata naise sõiduomadused alguses ei ole võrreldavad
kasutatud naise sõiduomadustega, kuid need paranevad edaspidiste
sõitudega.
HOOLDUS. Kui omaduste ja välimuse järgi on soovitud naine leitud,
on edaspidi siiski kasulik mängida kindla peale ja hooldada naist
korrapäraselt edaspidiste ebameeldivuste vältimiseks. Naise
omandamisega kaasnevad aga ka kulutused. Isegi uus naine vajab
pahteldamist ja värvimist pea iga päev, et ta oleks ilus vaatepilt
tuttavatele ja sõpradele. Erilisi kemikaale kulub palju. Naistel on
ka üks paha omadus, nimelt kippuvad nad lekkima, mitte küll sageli
aga umbes kuuajase vahega. Sellistel naistel on tavaliselt
sõidukeeld või on nendega sõitmine ebamugav. Remonti siiski see
leke ei vaja, hoopis tõsisem on asi siis kui leket ei ilmne. Kui
puudub leke tuleb naine kohe viia hooldusesse, et vältida
pisivigasid tulevikus. Neid pisivigasid võib aga esineda ja isegi
palju juba kasutatud naiste puhul. Väikestel vigadel on omadus
kasvada suureks probleemiks aastate jooksul, nii et neid peaks
siiski vältima igal juhul. Kui naine siiski jätab vahele, raputab,
jätab teele või väikesed vead kasvavad liiga suureks on aeg
vahetada naine noorema vastu.
MUUD NAISED. Kui ei taha hankida oma naist on tavaliselt võimalik
kasutada vabu naisi või võtta naine laenutusest. Sõprade naisi võib
samuti üritada laenata. Kui sul siiski on oma naine aga sõidad
rohkem töönaisega või kasutad rendinaist on targem oma naist hoida
kodus.
Naist hankides peaks tähelepanu pöörama järgmistele
omadustele:
1)värv
2)valmistusmaa
3)suurus
4)keremudel
Iga naise VÄRV on sagedamini seotud maaga, kus naine on
valmistatud. Edelamaade naised on värvilt märgatavalt tumedamad kui
põhjamaade toodang. Tänapäeval on Eestis saadaval igat värvi naisi,
nad on kas imporditud või valmistatud litsensi alusel Eestis. Naist
valides tuleb tähelepanu pöörata sellele, et välismaalt hangitud
naise käitumine erineb kodumaal valmistatust ning see vajab veidi
harjumist.
Naise SUURUSe järgi määratakse ära üldkulud. Väiksema keremudeliga
naine on sageli majanduslikult kasulikum kui suurem mudel. Naist
valides on tark tegu valida eksemplar, kus on palju varustust sest
lisavarustus on küllaltki kallis. Kui siiski hilisemal uurimisel
selgub, et naise varustusest on midagi olulist puudu on siiski
võimalik valida laialdasest lisavarustusest endale vajaminev -
push-up, make-up, shock-up jne.
Kui oled hankimas kasutatud naist tuleks samuti kindlaks teha:
eelmine omanik/omanikud, töötunnid, Üldine välimus
(avariiline,määrdunud voi hästi hoitud.) Ihaldatuim naine on puhas,
vähe kasutatud ja hästi hooldatud. Loomulikult tuleb teha
proovisõit enne lõplikku valikut. Proovisõidul selguvad
sõiduomadused ja peitvead ja puudused. Proovisõidul tuleks
proovida erinevaid sõiduasendeid ja nende mõju naise käitumisele.
KÄIVITUS. Uut naist on tavaliselt alguses natuke raske käivitada,
kuid see läheb pikema sõidu peale üle. Mõnel juhul kauaaegses
kasutuses olnud naine ei käivitugi. Siis on kergem hankida uus
naine kui hakata vana putitama. Enne käivitust tuleb naist
eelsoojendada. Eelsoojendus aeg on seda pikem mida külmem naine
on. Dringi kasutus hõlbustab sageli naiste käivitamist. Vahest
võib juhtuda, et naine juba käib ja on piisavalt soe või isegi
ülekuumenenud. Selline naine vajab rasket ja pikka sõitu taastamaks
normaaltemperatuuri.
SISSESÕIT. Kasutamata naine vajab alati sissesõitmist.
Sissesõitmise ajal tuleb olla eriti ettevaatlik, sest sissesõit on
määrava tähtsusega naise tulevaste sõiduomaduste suhtes.
Kasutamata naise sõiduomadused alguses ei ole võrreldavad
kasutatud naise sõiduomadustega, kuid need paranevad edaspidiste
sõitudega.
HOOLDUS. Kui omaduste ja välimuse järgi on soovitud naine leitud,
on edaspidi siiski kasulik mängida kindla peale ja hooldada naist
korrapäraselt edaspidiste ebameeldivuste vältimiseks. Naise
omandamisega kaasnevad aga ka kulutused. Isegi uus naine vajab
pahteldamist ja värvimist pea iga päev, et ta oleks ilus vaatepilt
tuttavatele ja sõpradele. Erilisi kemikaale kulub palju. Naistel on
ka üks paha omadus, nimelt kippuvad nad lekkima, mitte küll sageli
aga umbes kuuajase vahega. Sellistel naistel on tavaliselt
sõidukeeld või on nendega sõitmine ebamugav. Remonti siiski see
leke ei vaja, hoopis tõsisem on asi siis kui leket ei ilmne. Kui
puudub leke tuleb naine kohe viia hooldusesse, et vältida
pisivigasid tulevikus. Neid pisivigasid võib aga esineda ja isegi
palju juba kasutatud naiste puhul. Väikestel vigadel on omadus
kasvada suureks probleemiks aastate jooksul, nii et neid peaks
siiski vältima igal juhul. Kui naine siiski jätab vahele, raputab,
jätab teele või väikesed vead kasvavad liiga suureks on aeg
vahetada naine noorema vastu.
MUUD NAISED. Kui ei taha hankida oma naist on tavaliselt võimalik
kasutada vabu naisi või võtta naine laenutusest. Sõprade naisi võib
samuti üritada laenata. Kui sul siiski on oma naine aga sõidad
rohkem töönaisega või kasutad rendinaist on targem oma naist hoida
kodus.
kinnisvarasõnastik:
Kaasaegne elurajoon – haljastust pole ollagi, naaberkruntidel käib alles vundamendiehitus
Logistiliselt heas kohas – raudtee või mõni suurem autotee on kohe kõrval
Kaasaegne planeering – kõik on avatud, panipaikasid pole, maja kajab nagu kirik
Huvitav planeering – mingi tõsine käkk on kokku keeratud
Eksklusiivne sisekujundus – maast laeni täis odavat kitši
Tolmuvaba tee – vihmase ilmaga ei tolma (natuke mudane ainult)
Looduslähedane asukoht – vähemalt muru on krundil olemas
Ehitusjärgus elamu – viimased kaks aastat pole keegi midagi ehitanud
Kõrgelt hinnatud piirkond – kes hindas, ei tea
Vaikne koht tupiktänava lõpus – talvel roogid lund, nagu segane
Valgusküllane maja – suured aknad, ela nagu akvaariumis ja küta ennast lolliks
10 min autosõidu kaugus kesklinnast – kui sõita laupäeva hommikul kell 0400
Hea hind! - müüja jaoks siis loomulikult
Uus hind! - eelmine hinnasoov oli veel utoopilisem
Viimane võimalus selle hinnaga osta - homme on juba odavam
Miljööväärtuslik piirkond - lääneriikidest pärit turistid imestavad ekskursioonibussi aknast vaadates, kuidas meil veel sellised linnaosad säilunud on
Ühtse arhitektuuriga piirkond - naabril on sama kole maja
Asub eraldatud looduskaunis paigas - talvel on abiks püsiva neliveo ja kõrgema kliirensiga sõiduvahend
Asub veekogu vahetus läheduses - tasub uurida, millised kindlustusfirmad üleujutuste vastu kaitset pakuvad
Kommunikatsioonid rajatakse järgmisel aastal - kui arendaja vahepeal pankrotti ei lähe
Kauplus ja bussipeatus lähedal - poes on müügil ainult hädavajalikke toiduaineid, buss käib korra päevas
Turvaline asukoht - korter asub kõrgel ja autoga pääseb otse lukustatud sisehoovi
Valgusküllane elamine - kogu korteri peal on üksainus, tänava poole suunatud suur aken
Omapärane valguslahendus - magamistuba on ilma aknata
Suur rõdu - mida keegi ei kasuta, kuna koter asub liiklusmagistraali ääres
Kaasaegne elurajoon – haljastust pole ollagi, naaberkruntidel käib alles vundamendiehitus
Logistiliselt heas kohas – raudtee või mõni suurem autotee on kohe kõrval
Kaasaegne planeering – kõik on avatud, panipaikasid pole, maja kajab nagu kirik
Huvitav planeering – mingi tõsine käkk on kokku keeratud
Eksklusiivne sisekujundus – maast laeni täis odavat kitši
Tolmuvaba tee – vihmase ilmaga ei tolma (natuke mudane ainult)
Looduslähedane asukoht – vähemalt muru on krundil olemas
Ehitusjärgus elamu – viimased kaks aastat pole keegi midagi ehitanud
Kõrgelt hinnatud piirkond – kes hindas, ei tea
Vaikne koht tupiktänava lõpus – talvel roogid lund, nagu segane
Valgusküllane maja – suured aknad, ela nagu akvaariumis ja küta ennast lolliks
10 min autosõidu kaugus kesklinnast – kui sõita laupäeva hommikul kell 0400
Hea hind! - müüja jaoks siis loomulikult
Uus hind! - eelmine hinnasoov oli veel utoopilisem
Viimane võimalus selle hinnaga osta - homme on juba odavam
Miljööväärtuslik piirkond - lääneriikidest pärit turistid imestavad ekskursioonibussi aknast vaadates, kuidas meil veel sellised linnaosad säilunud on
Ühtse arhitektuuriga piirkond - naabril on sama kole maja
Asub eraldatud looduskaunis paigas - talvel on abiks püsiva neliveo ja kõrgema kliirensiga sõiduvahend
Asub veekogu vahetus läheduses - tasub uurida, millised kindlustusfirmad üleujutuste vastu kaitset pakuvad
Kommunikatsioonid rajatakse järgmisel aastal - kui arendaja vahepeal pankrotti ei lähe
Kauplus ja bussipeatus lähedal - poes on müügil ainult hädavajalikke toiduaineid, buss käib korra päevas
Turvaline asukoht - korter asub kõrgel ja autoga pääseb otse lukustatud sisehoovi
Valgusküllane elamine - kogu korteri peal on üksainus, tänava poole suunatud suur aken
Omapärane valguslahendus - magamistuba on ilma aknata
Suur rõdu - mida keegi ei kasuta, kuna koter asub liiklusmagistraali ääres
Insener
Mees sõidab oma mootorrattal mööda käänulisi metsateid ja märkab, et on eksinud. Kurvi taga näeb ta tee ääres seismas teist ratast ja üht baikerit seda remontimas. Mees peatub ja küsib: "Vabanda, kas saaksid mind aidata? Lubasin ühele sõbrale, et saan temaga juba tund aega tagasi kokku, aga ma ei tea, kus ma olen."
Mootorratast parandav mees vastab: "Muidugi saan, istud oma tuttuuel mootorrattal ja sinu asukoht on 40-41 põhjalaiust ja 59-60 idapikkust."
"Sa pead olema insener," ütleb eksinud mootorrattur.
"Olen jah," vastab mees, "aga kust sa teadsid?"
"No kõik, mida sa rääkisid, on küll tehniliselt õige, aga mul ei ole aimugi, mida sinu infoga peale hakata ja tegelikult olen endiselt eksinud."
Tööriistad maha pannud baiker vastab: "Sa pead olema juht."
"Olen jah," vastab mees, "aga kuidas sa teadsid?"
"No sa ei tea, kus sa oled ja kuhu lähed. Oled andnud lubaduse ja sul pole aimugi, kuidas seda täita, ja sa ootad, et mina lahendaksin su probleemi. Tegelikult oled täpselt samas olukorras, kui enne meie kohtumist, aga nüüd on see millegipärast minu viga."
-----------------------------------------------
Konsultant
Sõites autoga golfiväljakult koju nägi üks juhtimiskonsultant tee ääres heinamaal hiiglasuurt lambakarja. Kui konsultant märkas ka lambakarjust, peatas ta auto ja ütles karjasele: "Küll sul on suur kari karjatada. Kui ma suudan täpselt ära arvata, mitu lammast su karjas on, kas saan siis ühe lamba endale?"
Karjus mõtles hetke, leidis, et konsultandi pakkumisega nõustumine on riskivaba ja lubas talle ühe lamba.
Konsultant võttis välja oma simulaatori, lõi satelliitühenduse, mõõtis heinamaad jne. Kaks tundi hiljem sulges ta oma arvuti, läks karjase juurde ja ütles: "Sinu karjas on 5147 lammast."
Karjane oli hämmingus, aga tunnistas, et konsultandil on õigus. Konsultant võttis lähima lamba sülle ja viis auto tagaistmele.
Karjane ütles konsultandile: "Kas ma saan oma lamba tagasi, kui arvan ära sinu ameti?"
Konsultant oli küsimusest üllatunud, aga temagi arvestas, et risk on olematult väike ja jäi nõusse.
Karjane ütles: "Oled juhtimiskonsultant, eks ole?"
Nüüd oli konsultandi kord hämmingusse sattuda ja ta tõdes: "Kuidas sa seda teadsid?"
Karjane ütles: "See oli lihtne. Esiteks - keegi ei ole palunud sul siia tulla. Teiseks - nägid kõvasti vaeva, et ütelda mulle midagi sellist, mida ma juba niigi tean. Ja kolmandaks - ilmselt ei tea sa minu alast midagi, sest sinu võidulammas on tegelikult minu koer."
----------------------------------------------------------------------------
Projektijuht
Turist tuli loomapoodi ja jälgis kõrvalt eelmist klienti:
"Kas ma saaksin ühe C-ahvi, palun?"
Müüja noogutas, läks seina ääres oleva puuri juurde ja tõi kliendile ahvi. Ta pani ahvile kaelarihma ja ulatas looma kliendile sõnadega: "See teeb kokku 25 000 eurot."
Klient maksis ja väljus koos ahviga. Turist läks kohkununa müüja juurde ja küsis: "Oli see vast kallis ahv! Miks ta nii palju maksis?"
Müüja vastas: "Jaa, see ahv oskab programmeerida C-keeles eriti kiiresti. Head koodid, vigu ei tee. Vägagi kogu raha väärt ahv."
Turist vaatas teises puuris olevat ahvi: "See on veel kallim! 50 000 eurot! Mida see ahv teha oskab?"
"Nii, see on C++ahv. Ta oskab objektorienteeritud programmeerimist, C++programmeerimist ja isegi Java-keelt. Tulemus on eriti kasutuskõlblik," ütles müüja.
Turist vaatas veel veidi ringi ja nägi kolmandat ahvi oma privaatses puuris. Silt ahvi kaelas teatas tema hinnaks 250 000 eurot. Turist ütles müüjale: "See maksab sama palju kui kõik teised kokku! Mida IMET see ahv teeb?"
Müüja vastas: "No ma ei ole kunagi näinud teda midagi tegemas, aga teised ahvid kutsuvad teda projektijuhiks."
Mees sõidab oma mootorrattal mööda käänulisi metsateid ja märkab, et on eksinud. Kurvi taga näeb ta tee ääres seismas teist ratast ja üht baikerit seda remontimas. Mees peatub ja küsib: "Vabanda, kas saaksid mind aidata? Lubasin ühele sõbrale, et saan temaga juba tund aega tagasi kokku, aga ma ei tea, kus ma olen."
Mootorratast parandav mees vastab: "Muidugi saan, istud oma tuttuuel mootorrattal ja sinu asukoht on 40-41 põhjalaiust ja 59-60 idapikkust."
"Sa pead olema insener," ütleb eksinud mootorrattur.
"Olen jah," vastab mees, "aga kust sa teadsid?"
"No kõik, mida sa rääkisid, on küll tehniliselt õige, aga mul ei ole aimugi, mida sinu infoga peale hakata ja tegelikult olen endiselt eksinud."
Tööriistad maha pannud baiker vastab: "Sa pead olema juht."
"Olen jah," vastab mees, "aga kuidas sa teadsid?"
"No sa ei tea, kus sa oled ja kuhu lähed. Oled andnud lubaduse ja sul pole aimugi, kuidas seda täita, ja sa ootad, et mina lahendaksin su probleemi. Tegelikult oled täpselt samas olukorras, kui enne meie kohtumist, aga nüüd on see millegipärast minu viga."
-----------------------------------------------
Konsultant
Sõites autoga golfiväljakult koju nägi üks juhtimiskonsultant tee ääres heinamaal hiiglasuurt lambakarja. Kui konsultant märkas ka lambakarjust, peatas ta auto ja ütles karjasele: "Küll sul on suur kari karjatada. Kui ma suudan täpselt ära arvata, mitu lammast su karjas on, kas saan siis ühe lamba endale?"
Karjus mõtles hetke, leidis, et konsultandi pakkumisega nõustumine on riskivaba ja lubas talle ühe lamba.
Konsultant võttis välja oma simulaatori, lõi satelliitühenduse, mõõtis heinamaad jne. Kaks tundi hiljem sulges ta oma arvuti, läks karjase juurde ja ütles: "Sinu karjas on 5147 lammast."
Karjane oli hämmingus, aga tunnistas, et konsultandil on õigus. Konsultant võttis lähima lamba sülle ja viis auto tagaistmele.
Karjane ütles konsultandile: "Kas ma saan oma lamba tagasi, kui arvan ära sinu ameti?"
Konsultant oli küsimusest üllatunud, aga temagi arvestas, et risk on olematult väike ja jäi nõusse.
Karjane ütles: "Oled juhtimiskonsultant, eks ole?"
Nüüd oli konsultandi kord hämmingusse sattuda ja ta tõdes: "Kuidas sa seda teadsid?"
Karjane ütles: "See oli lihtne. Esiteks - keegi ei ole palunud sul siia tulla. Teiseks - nägid kõvasti vaeva, et ütelda mulle midagi sellist, mida ma juba niigi tean. Ja kolmandaks - ilmselt ei tea sa minu alast midagi, sest sinu võidulammas on tegelikult minu koer."
----------------------------------------------------------------------------
Projektijuht
Turist tuli loomapoodi ja jälgis kõrvalt eelmist klienti:
"Kas ma saaksin ühe C-ahvi, palun?"
Müüja noogutas, läks seina ääres oleva puuri juurde ja tõi kliendile ahvi. Ta pani ahvile kaelarihma ja ulatas looma kliendile sõnadega: "See teeb kokku 25 000 eurot."
Klient maksis ja väljus koos ahviga. Turist läks kohkununa müüja juurde ja küsis: "Oli see vast kallis ahv! Miks ta nii palju maksis?"
Müüja vastas: "Jaa, see ahv oskab programmeerida C-keeles eriti kiiresti. Head koodid, vigu ei tee. Vägagi kogu raha väärt ahv."
Turist vaatas teises puuris olevat ahvi: "See on veel kallim! 50 000 eurot! Mida see ahv teha oskab?"
"Nii, see on C++ahv. Ta oskab objektorienteeritud programmeerimist, C++programmeerimist ja isegi Java-keelt. Tulemus on eriti kasutuskõlblik," ütles müüja.
Turist vaatas veel veidi ringi ja nägi kolmandat ahvi oma privaatses puuris. Silt ahvi kaelas teatas tema hinnaks 250 000 eurot. Turist ütles müüjale: "See maksab sama palju kui kõik teised kokku! Mida IMET see ahv teeb?"
Müüja vastas: "No ma ei ole kunagi näinud teda midagi tegemas, aga teised ahvid kutsuvad teda projektijuhiks."
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Stiilinäide Nivaga:
http://de.fishki.net/picsw/102007/09/vi ... e_best.wmv
Raske uskuda, et asi ilma videomantaaziata tehtud on...
http://de.fishki.net/picsw/102007/09/vi ... e_best.wmv
Raske uskuda, et asi ilma videomantaaziata tehtud on...

Ajaviiteks hea vahepala, mis mõneti kajastab ka elu ennast. Mõne koha peal toovad ütlemised ikka muige näole küll.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=3 ... torder=asc
Pujändile tuleb mingi lahtiseletus 5'dal lehel...
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=3 ... torder=asc
Pujändile tuleb mingi lahtiseletus 5'dal lehel...
+372 5028488
Kuna ma reaalselt tunnen sealt Pihelgat, Motopaksu, Pikka, Primot ja tean veel mõnda, ning nemad klassifitseeruvad igati normaalseteks inimesteks, siis on eriti naljakas lugeda seal kutsikate klähvimist.jr kirjutas:Ajaviiteks hea vahepala, mis mõneti kajastab ka elu ennast. Mõne koha peal toovad ütlemised ikka muige näole küll.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=3 ... torder=asc
Pujändile tuleb mingi lahtiseletus 5'dal lehel...
1 Hobujõud
See on IMO pigem nagu väga kurb lugemine.jr kirjutas:Ajaviiteks hea vahepala, mis mõneti kajastab ka elu ennast. Mõne koha peal toovad ütlemised ikka muige näole küll.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=3 ... torder=asc
BTW, tugev erinevus (võrreldes näiteks offroaderite seltskonnaga) tundub olema, et üleastumiste puhul ei peeta paljuks kohale sõita ja asjaosalisi lives letti võtta selgitusi andma...

tegime pulli, aitab
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Ma ikka tahaks uskuda et offroaderid ei ole erinevad. St. et kui Landy ikka helistab et miskid atv-oinad on ta kuskil lombis karpi v6tnud ja sunnivad seal kihutama ning tahavad spinnereid vägisi alla panna - siis ehk ikka on meie hulgas nii palju veel julgeid et mõni ikka helistamise peale appi läheb.tanel kirjutas:See on IMO pigem nagu väga kurb lugemine.jr kirjutas:Ajaviiteks hea vahepala, mis mõneti kajastab ka elu ennast. Mõne koha peal toovad ütlemised ikka muige näole küll.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=3 ... torder=asc
BTW, tugev erinevus (võrreldes näiteks offroaderite seltskonnaga) tundub olema, et üleastumiste puhul ei peeta paljuks kohale sõita ja asjaosalisi lives letti võtta selgitusi andma...Ehk asi selles, et community väiksem vms... Aga suhtumine tundub ka teisem olema. Mitte et näiteks Landy peaks mööda eramaid ja karjääre lidudes atv-dega postpuberteete taga ajama, aga "me sulle kleepsu ei anna" suhtumisest on asi tõsisem siiski.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4495
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Ikka läheb. Ja mitte ainult Landyle. Aga kuidas eraldada terad sõkaldest, ehk siis normaalsed inimesed Kiisa karjäärikangelastest?trc kirjutas: Ma ikka tahaks uskuda et offroaderid ei ole erinevad. St. et kui Landy ikka helistab et miskid atv-oinad on ta kuskil lombis karpi v6tnud ja sunnivad seal kihutama ning tahavad spinnereid vägisi alla panna - siis ehk ikka on meie hulgas nii palju veel julgeid et mõni ikka helistamise peale appi läheb.
Põhivarustuses olemas viskekirves ja sapöörilabidas

Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Kui avajat ei ole...
http://www.itshotlinks.com/movies16/uncaped.html
http://www.itshotlinks.com/movies16/uncaped.html