turboga jant

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
rato
Rock Crawler
Postitusi: 794
Liitunud: P Sept 21, 2003 3:32 am
Asukoht: Emajõe Suursoo
Kontakt:

turboga jant

Postitus Postitas rato »

tegu LC LJ73 peal oleva 2L-T (2,4td) turboga. nimelt ajab kurinahk õli õhu sisselaske kollektorisse.Avastasin kuna õhu sisselaske kollektorisse on miskipärast pisike auk tekkinud(sealt kust hargnema hakkab silindritesse) ja sealt ajab natuke õli välja. Hakkasin uurima ja võtsin õhupuhastaja poolse lõdviku ära, turbo poolne lõdviku sisesein on 7cm pikkuselt umbes õline..filtrisse ei aja õli. Turbo labade võlli tasakesi üles alla ja küljelt küljele liigutades on väikest loksu tunda, labad vastu turbo keret ei käi kui ringi ajada.Ei suutnud foorumis tuhnides kuidagi tarkust ega remondikohta leida. et mida veel vaadata ja oskab keegi tallinnas mõistliku hinnaga remondimeest leida..või kuidas ise korda teha? Ja millega lappida seda kollektorisse tekkinud augukest?
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

Liuglaager turbol on väike õli sisselaskes paratamattu. Väike risti loks on normaalne kuid pikkilõtku tunda ei tohiks olla.
Mõistlik oleks see remonti viia ülevaadata ja, et saab enne korda kui labad vast hakkavad käima.
Seal on neid remontijate andmeid ka läbi käinud ehk leiad ka Tallinnast kellegi oma.
http://foorum.turboclub.ee/index.php
enno
Off Roader Wannabe
Postitusi: 25
Liitunud: T Aug 07, 2007 8:04 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas enno »

Papa Kruuv Tartus 5093909.
mõtelda on mõnus, rääkida on raskem.
ärgem sellepärast pead veel norgu laskem...
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2883
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Jutt jummala õige, suurtel diislitel läheb asi päris jamaks alles tiiviku korpusse käimisel. Tegelikult, niikaua kui ülemäärast õlikulu ei kaasne ja laadimisrõk piisav, ei ole muretsemiseks põhjust.
P.S. 1. Ärge kunagi piinake külma või vastkäivitatud (turbo)mootorit!
2. Alati laske (turbo)mootoril enne suretamist tühikäigul rahuneda!
Vanad tõed aga ehk mõni veel ei tea, need paar pisiasja lasevad turboprobleemideta üle poole miljoni maha sõita.
Tehtud, mõeldud.
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”