mootorid neil 1,3 kuidas kestavad?
kas lahjaks ei jää?
palju umbkaudu kaaluvad (samurai,zimny)?
suuri rehve kannatab kasutada?
kuidas osade kättesaadavus ja hinnad?
jne...
hetkel metsas lühike pajero 2,3td
ootan ettepanekuid...
ette tänades RAMBO
Moderaator: Moderators
Võta ühendust kasutajaga "tarmo"- tal kogemusi sellisse meeltu litraazi taltsutamisega.chiniqua kirjutas:trügiks ka teemasse, et äkki siis juba keegi kostab, et kas standard piimapakimootor (ehk siis ühe litsune) kaheksakümnendate algusest jaksab ka midagi 30 - 31 tolli rehviga hullata, vöi jääb kohe nörgaks esimeses liivas/mudas?
Kes kostab?
Suslikul (413)oli 31x10,5x15 rehv ja püsikiirusliigendeid me ei vahetanud, kõik kestis!tarmo kirjutas:chiniqua'le:
Kui vähegi võimalik, siis võta 413, mitte 410.
Mootor mootoriks - see jõuab isegi 31" rehviga minna, tuleb lihtsalt harjuda. Sidur pole ka probleemiks kui harjud seda mitte eriti palju kasutama (ei tohi libistada praktiliselt üldse).
Põhiprobleemiks on kujunenud hoopis esimeste püsikiirusliigendite nõrkus. Neid on meil puruks läinud viimasel 4 võistlusel iga kord ja hetkel sellepärast ka masin seisab, et samamoodi jätkata pole mõtet.
410-l on sillad mõnevõrra peenemad ja seega nõrgemad kui 413-l ja sellest ka need jamad. Kui ikka otsustad 410 osta, siis soovitan piirduda 29-30" rehviga. Siis ehk kestab.
413/Samurai mudelid on munu andmetel tehtud 4 erineva mootoriga. Kõik ca 1.3 liitrit kuid vastavalt karpa ja kolme erineva pritsungiga. Ka võimsus on erinev. Kahjuks ei leia hetkel netist seda võrdlusta tabelit ülesRAMBO kirjutas:selge,pidasingi just seda 1,3est silmas