M.A.R.E.K kirjutas:nüüd kus asi otsustatud,käisin täna partsus ja selgus kurb tõsiasi,et transa ja kõik maksud ka partsu% lähvead sama kalliks kui tõstesari ise.
nägin kuskil foorumis ,et mis moodi käib tellimine ja palju makse tuleb maksta aga mitte ei leia seda kohta enam ülesse.oli see siis mingi tabeli kujul välja toodud
SFA ( solid front axle swap ) mõte käis ka korra peast läbi aga ei taha autot nii palju ka ümber teha ja auto rohkem ju igapäevaliikur.(ja see läheks päris kalliks)
fullsize meestel järel sõitmiseks on mölkis ja kriipe kraape täis bj
kas see on kõigi tellitavate asjadega nii ,et kulud on samad mis asja hind

Jah, nii suurte tükkide puhul võib täiesti vabalt olla transa pea pool tõste enda hinnast. Jänkist tellides lisandub hinnale 18% käibemaksu kogusumma pealt, mis sisaldab ka transporti, siis 3% importi, ligi 500EEK maakleritasusid ja ongi kõik. 30kg transa võib vabalt olla miski 300USD. Omale tellisin HAD'ist tagumise custom kardaani. Kardaan maksis 400USD ja transa üle 400USD.
Ja soovitan seda komlpekti vaadata:
http://www.skyjacker.com/products-searc ... r=C4636KSS
Seal tagumine tõste vedrudega, mitte plokkidega. Plokkidega on SITT. Lõhub lehtvedru ja masina sõiduomadused kannatavad rämedalt, kuna plokiga mõjub lehtvedrule jõuõla printsiip, mis väänab seda igas suunas kordi suurema jõuga ja seega kergemalt.
Minul läks 6" tõstesari maksma oma Chevyle koos kõikide vedrude, poltide, pukside, kiigede, voolikute, roolivarraste ümbertegemise ja no kõigega kokku 55 000eek. Oleks saanud odavamalt, kui oleks mõne autotoojaga rääkinud, et kuule, viska mõne auto kasti kui tood, aga kiire oli. Tõenäoliselt oleks 10 000 - 15 000 odavamalt saanud.
SkyJacker on muidu hea, soovitan! Ja Topi kaudu asju ajades on ka garantii detailidel olemas! Mis on samuti oluline, olen ise korduvalt seda kasutama pidanud ja kusjuures täitsa toimib! Ise tellides võid selle asja ära unustada!
Jah, ka voolikuid on sulle vaja ja roolihoovastiku korrigeerimiseks suurema langusega karbikäppa. Kõik on Sky valikus olemas. 35" peaks nibin nabin ära mahtuma ja 2" keretõstet pole selle auto juures üldse paha mõte, kuna esisilla perversne ehitus ei lase rohkem lihtsalt tõsta. Niigi lähevad poolasside nurgad ebaloomuliku asendisse ja 1500 seeria ei hiilga niigi oma vastupidavusega väga sildade poole pealt. Tõsist metsaautot ilmselt ei saa kunagi sellest, kuna esisilla käik on väike ja vastupidavus olematu. Aga asfaldile näitamiseks ja kergemaks softroadiks sobib. Üldiselt pohh, mida teised räägivad. Tee nii, et endal hea on. Üldiselt ongi vaja vahest teha asju, mis lihtsalt pähe tulevad. Kuigi, kui perspektiiviga ette mõelda, siis tasuks jah juba vana K30 hankida ehitamiseks, millel kohe über-pommikindlad sillad ja laiem raam parema stabiilsuse saavutamiseks maastikul.