Aga kui see asi läheb massiliseks, siis see enam ei mahu pr kuludesse. Plastikautode edasimüüjatel on siin nutt varuks.Landy kirjutas:See kirjutatakse PR kuludese...kiiking kirjutas:Jutt polegi margiesinduste suhtumisest. Tehase garantii ei luba võistelda. Margiesindus võib oma kulu- ja kirjadega üritust alati toetada(niiöelda oma maine parandamiseks).
Moodsate maasturitega võistlema
Moderaator: Moderators
- kiiking
- Julgeb Organiseerida
- Postitusi: 477
- Liitunud: L Jaan 06, 2007 10:15 pm
- Asukoht: Viimsi-Mähe
- Kontakt:
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
njah aga kuidas teie siis kujutate ette selle spordiala jätkusuutlikust 5 - 10 aasta pärast, kus vanad sukimukid ja toyad on läbi kui läti rahad ja plastautomeestel ei olnud tänasel päeval võimalust konkurentsis olla, kuna preaegused autod ei ole sugugi mitte sellised nagu nad salongist tulles olid. Nii ei näe ma järelkasvu tulemas sellesse sporti (probleem muutub aktuaalseks usun mõne aasta pärast, kui midagi ette ei võeta).
ntx ei tea mina, et defekat või toyat vms oleks tehase poolt toodetud 3 istmelisena 2 reas.
ntx ei tea mina, et defekat või toyat vms oleks tehase poolt toodetud 3 istmelisena 2 reas.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17427
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Palun- ees 2 ja ja taga 1 töö/istekohta:tai kirjutas: ntx ei tea mina, et defekat või toyat vms oleks tehase poolt toodetud 3 istmelisena 2 reas.
http://www.landroverclub.net/Club/Defen ... 0_MRCV.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... hicles.jpg
http://www.army.mod.uk/img/royalsignals ... penffr.jpg
http://www.jproc.ca/crypto/kw07_ffr.jpg
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Minagi soetaks siis tehasest koos lisavarustusega (väärispuidust söögilaud) Kolmekohalise defeka
http://www.army.mod.uk/img/royalsignals ... penffr.jpg

I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
Ütleks ka sõna sekka.
Ma täielikult vihkan seda "maasturite" tootjate poliitikat, et teeme kõik vajalikud osad (stanged, karterikaitsmed jms) plastmassist.
Öäk! Selline auto on igapäeva sõiduski igavene nuhtlus niipea kui vähe kehvemale metsateele satud.
Aga samas pakuvad näiteks Toyota ja Hyundai võimalust osta juurde metallist karterikaitsmed. Tõsi, hind on üsna soolane. Samuti saab hea tahtmise juures ka stanged metalli vastu vahetada ja "astmelaudade" asemele midagi mõistlikumat.
Ameeriklastega on veel lihtsam, näiteks Dodge-i saab soovi korral kohe varustada tehase lift-kitiga. Wrangleri vist ka (pole täpsemalt uurinud).
Paraku peab leppima olukorraga, et Eesti autosport käib suures osas entusiastide isikliku rahakoti peal ja see mudel lihtsalt ei luba uue autoga võistlemist. Igasugune võidusõit lõhub autot! Ma ei ole nõus väitega, et kui uute plastmassautode omanikud autot lõhkumata sõita ei saa, siis sureb spordiala välja. Bullshit! Kui Sa jaksad osta üle pool milli maksva uue auto, siis jaksad sinna juurde ka 50k mõne vana rondi eest välja köhida, mida siis võistlustele "lõhkuma" minna.
Ning selleks ajaks kui praegused "plastmassautod" võistluskõlbulikult vanaks saavad, on osavad meistrimehed juba igale margile sobilikud kaitsmed, stanged jms valmis joonistanud. Muretsema tasuks hakata siis, kui raame ka plastikust tegema hakatakse. Samas, korralikust süsinikkiust raamiga maastur oleks päris huvitav eksperiment.
TR1 suur populaarsus näitab selle võistlusklassi jätkusuutlikkust. Inseneritarkus räägib, et ärme hakka parandama töötavaid asju. Tõsi, radu spetsiaalselt kirvemaks ei ole vast mõtet ka teha.
Ma täielikult vihkan seda "maasturite" tootjate poliitikat, et teeme kõik vajalikud osad (stanged, karterikaitsmed jms) plastmassist.
Öäk! Selline auto on igapäeva sõiduski igavene nuhtlus niipea kui vähe kehvemale metsateele satud.
Aga samas pakuvad näiteks Toyota ja Hyundai võimalust osta juurde metallist karterikaitsmed. Tõsi, hind on üsna soolane. Samuti saab hea tahtmise juures ka stanged metalli vastu vahetada ja "astmelaudade" asemele midagi mõistlikumat.
Ameeriklastega on veel lihtsam, näiteks Dodge-i saab soovi korral kohe varustada tehase lift-kitiga. Wrangleri vist ka (pole täpsemalt uurinud).
Paraku peab leppima olukorraga, et Eesti autosport käib suures osas entusiastide isikliku rahakoti peal ja see mudel lihtsalt ei luba uue autoga võistlemist. Igasugune võidusõit lõhub autot! Ma ei ole nõus väitega, et kui uute plastmassautode omanikud autot lõhkumata sõita ei saa, siis sureb spordiala välja. Bullshit! Kui Sa jaksad osta üle pool milli maksva uue auto, siis jaksad sinna juurde ka 50k mõne vana rondi eest välja köhida, mida siis võistlustele "lõhkuma" minna.
Ning selleks ajaks kui praegused "plastmassautod" võistluskõlbulikult vanaks saavad, on osavad meistrimehed juba igale margile sobilikud kaitsmed, stanged jms valmis joonistanud. Muretsema tasuks hakata siis, kui raame ka plastikust tegema hakatakse. Samas, korralikust süsinikkiust raamiga maastur oleks päris huvitav eksperiment.
TR1 suur populaarsus näitab selle võistlusklassi jätkusuutlikkust. Inseneritarkus räägib, et ärme hakka parandama töötavaid asju. Tõsi, radu spetsiaalselt kirvemaks ei ole vast mõtet ka teha.
Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik